Pitkään luulin että näppäimistölliset peruspuhelimet ovat vain vanhojen ihmisten juttu, mutta enenevässä määrin niitä näkyy myös nuorison käytössä. Koodarihommia tekevä vähän päälle parikymppinen tuttunikin esitteli hiljattain ylpeänä siirtyneensä käyttämään uudelleen julkaistua Nokian banaania ja vielä keltaisena. Taitaa se minullakin vaihtua iPhone tuollaiseen seuraavaa luuria hankkiessani. Lieneekö oikein yleismaailmallinen trendi vai vain suomessa?
Älypuhelimet jäämässä vanhanaikaisiksi.
5
257
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ei ole mitään älypuhelimia vastaan, mutta minun käyttööni sellainen olisi epäkäytännöllinen, koska se painaa liikaa ja on liian iso. Koska en ole Facebookissa enkä muissakaan some-touhuissa, minulla ei ole tarvetta tuijottaa puhelinta kaiken aikaa.
Reissaan ulkomailla noin 4-5 kertaa vuodessa ja mukanani on tuolloin 13-tuumainen kannettava tietokone.- Anonyymi
"Koska en ole Facebookissa enkä muissakaan some-touhuissa, minulla ei ole tarvetta tuijottaa puhelinta kaiken aikaa." Tämä lause kiteyttää syyn, miksi jotkut siirtyvät näppäinluurien käyttöön. Jotkut fiksummat osaavat tunnistaa itsessään riippuvuuden, ja yrittävät normipuhelimella rajoittaa someähkyä.
- Anonyymi
Nyt pakotetaan ottamaan 5G meikä siirtyy peruspuhelimeen ihan siitä syystä.
- Anonyymi
Taitaapa käydä niin että kosketusnäytyöpuhelimista tulee pian yhtä nolot kuin ruskeista samettihousuista.
- Anonyymi
Onhan vakosamettihousut varsin tyylikkäitä. Niihin pitää vaan yhdistää karvalakki ja huopatossut. Näillä keleillähän voisi jopa sanoa niiden olevan kuuminta hottia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001