mielenterveys on mut...

ei rahaa

Ongelma...vanhemmat toimitti mut sairaalaan.Nyt kädessäni on sairaalalasku,jota en pysty maksamaan.Sossu ei kuulema maksa sitä ja itellä ei rahaa.Vanhemmat sanoo,et sossun pitää maksaa ja sossu et ei maksa.Nyt sairaalalasku on kädessäni ja mun käteen se varmaankin jää.Vanhempien syy on jos velkaannun.He sitä sairaalaa halusivatkin.Mutta itse koen,ettei ole minun asia maksaa.vanhemmat koen hirviöinä, kun pitää itse vielä maksaakin.Ei mun mieskään sitä laskua hoida.

6

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossu

maksaa sairaalalaskun myös osissa. Soitat vaan sairaalaan ja sovit eristä. Ainakin mulla onnistui.

• koska psykiatri oli huono

Pitääkö mun todellakin maksaa se lasku??Mitä jos kieltäydyn.Ei se hoitokaan niin kummallista ollut.Ihan huonoa ja ruoka oli pahaa.Emmä niiden työpanoksesta mitään maksa.

• Minä

No sulle tulee sitten maksuhäiriömerkintä!! Ei hyvä juttu. Ei ihminen voi valita mitä laskuja maksaa ja mitä ei.

• rahaa
        Minä kirjoitti:

No sulle tulee sitten maksuhäiriömerkintä!! Ei hyvä juttu. Ei ihminen voi valita mitä laskuja maksaa ja mitä ei.

mikä vitun maksuhäiriömerkintä. ei yrityskään maksa laskua,jos pyydettyä tavaraa ei toimiteta.Mun hoitoa ei toimitettu.Mä vaan viruin siellä sairaalassa.

• hullugaani

Minua harmitti viime vuonna, kun jouduin maksamaan yli 1000 euroa sairaalamaksuja, vaikka olin pääosin pakkohoidossa. Minusta pakkohoito pitäisi olla ilmaista, sillä onhan vankilassakin lusiminen ilmaista. Tosin useimmilla vangeilla ei varmaan olisikaan rahaa maksaa ruuasta ja katosta pään päällä.

Kun olin ekan kerran suljetulla osastolla, niin meitä ei ollut kuin kaksi henkilöä, jotka maksoivat sairaalamaksut itse. Sossun pitäisi kyllä maksaa sairaalamaksut, jos ei ole rahaa käytössä. Sairaalassa on hyvä juttu, kun siellä pääsee sossun jutuille. Jo sairaalassa ollessa kannattaisi sossulta kysyä, että mistä löytää sairaalamaksuihin rahat. Sairaalassa voidaan tehdä alustava toimeentulolaskelma ja sitten sieltä saat ajan paikkakuntasi sosiaalitoimistoon.

• dfg5

Näilläkin palstoilla monesti pintaan ponnahtanut ongelma eli se, että ihmisiä raahataan ehkä jopa perättömillä ja kunnianloukkauksen täyttävillä perusteilla pakkohoitoon. Sinun pitää maksaa oma kämppä ja esim. tv-luvat ja mahdolliset netti ja puhelinliuittymien kuukausimaksut sen lisäksi, että maksat sairaalalle "hoidosta". Todellisuudessa et saa asua asunnossasi josta maksat taikka käyttää nettiä josta maksat ja tietyin edellytyksin jopa kännykkäkin voidaan ottaa sairaalassa pois. Pakkohoitoa ei saa oikeden tutkitatvaksi saati sairaalamaksua kyetä kyseenalaistamaan. Sairaalamaksu toimii kuin sakko joka pitää maksaa ja pakkohoito merkintänä kuin vankeustuomio ilman oikeudenkäyntiä.

Kunnianloukkaus on sitä, että levittää toisesta perätöntä tietoa taikka vihajauksen siten, että tämä on omiaan aiheuttamaan vahinkoa kärsineelle osapuolelle.

Vanhemmat ja pakkohoito käräjille vain.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7790
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3983
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3195
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2913
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe