Sinä joka varastit lakkini. Voisitko palauttaa sen.
Kamera olet!
Lakki varas
26
609
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kamerassa olet.
Näkyy kun viet lakkini.- Anonyymi
karema mina kamera olla kamerassa on kamera minä lakki läkki siis KÄMERA MINÄ OLLA NIKKONIN KAMERA HYVÄ!
- Anonyymi
Tokmanni myy samanlaisia. 9.90€
- Anonyymi
Jätä lakki sinne mistä otit.
Kiitos- Anonyymi
Kamera olen.
- Anonyymi
On hulluutta viedä toisen lakki. Tämmösillä helteillä vielä!!!
- Anonyymi
On hulluutta jättää lakki toisille. Tyhmyydestä sakotetaan.
- Anonyymi
En palauta. Osta oma.
- Anonyymi
Katsottiin kamerat läpi.
Sinut kyl tunnistaa.
Voisitko vaan tuoda lakin takas.
Kiitos - Anonyymi
Ketään ei kiinnosta sinun lakkisi ja nauhat on jo pyyhitty. Pääse yli ja jatka elämääsi.
- Anonyymi
Se on nyt minun. Hanki vaan uusi.
- Anonyymi
Kuka lakkipää varasti kameran?
- Anonyymi
Kamera varasti lakin. Siinä se aloituksessa jo seisoo.
- Anonyymi
hramittaa se jos lakkki viijää.miulta veivät pipon
- Anonyymi
Se on nyt minun pipo. Kamerakin on minun. Ja tietysti lakki.
- Anonyymi
piätkö päässäs toiselta anastettua?
- Anonyymi
Minulta veivät vaimon mut ei harmita yhtään.
- Anonyymi
Sinä hullu.
Minä lakki, Kamera lakki.
ei amis.
KAMERA! - Anonyymi
Minkä merkkinen ja mallinen kamera se varas oli? Helpottaisi tunnistamaan varas kameran.
Oliko lakki Hankkija vai Karjala?- Anonyymi
Uutta elämää-lippis oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta elämää-lippis oli.
Entä se kamera?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä se kamera?
Musta ja sisässä luki Pasi.
- Anonyymi
Mulla paha hilseilu ja täitä.
Onnea uudelle omistajalle. - Anonyymi
Tietääkseni alle 20e arvoisen löytämänsä tavaran saa löytötavaralain mukaan löytäjä pitää. Tuskin lippis oli sitä arvokkaampi. Muuten kannattaa pitää tavarastaan huolta, eikä olla mikään hajamielinen ja huolimaton hutilus. Toivottavasti aloittaja otti tästä nyt opikseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185073MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1082588- 102024
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1161649Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691269Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s401244Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009