Lopettaisin Ayliitot

Anonyymi-ap

Ei liittojen kytkentää tarvita mm ansioionnaiseen, ei liitot niitä maksa. Valehdelleet maksavansa.

35

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ansiosidonnaiseen.

      • Anonyymi

        Loimaan kassa on Kokoomuksen vedätys. Se ei puolusta työntekijöiden oikeuksia, eikä neuvottele kenellekään palkankorotuksia.

        Omaan jalkaansa ampuvat ne, jotka vastustavat ammattiliittoja. Kun neuvotteluvoima heikkenee, ei tule palkankorotuksia ja inflaatio syö ostovoimaa,


    • Anonyymi

      Lakkoja ei tarvita 300 000 €v punaohtajilla.

    • Anonyymi

      Ei niitä kannata lopettaa koska ne ajavat työntekijöiden etua. Mutta minä pakottaisin sinun kaltaiset apukoulutasoiset kirjoituskursseille koska säälittää, että joku sinun tavallasi raiskaa isänmaamme rakasta äidinkieltä.

      • Anonyymi

        Sanoo taas hapsumattolija Pankkolängvitsi.


      • Ay liike ei välitä vittuakaan muiden kuin 6 donaa kuussa yksinkertaisesta suorittavasta työstä saavien eduista!


    • Anonyymi

      Pankkomajuri! Suomi ei ole yhä edelleenkään ihailemasi natsi-Saksa, Mussolinin fasistinen Italia tai Putinin johtama Venäjä. Täällä noudatetaan ihmisoikeussopimuksia ja työntekijöiden järjestäytymisvapaus kuuluu niihin. Opettele elämään asian kanssa tai hajoitat vain oman pääsi.

    • Anonyymi

      Mites persutrolli, tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Kysy persulta, älä minulta punikki. Miksi sinä olet keskustan palstalla, mene omiisi kommunisteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy persulta, älä minulta punikki. Miksi sinä olet keskustan palstalla, mene omiisi kommunisteihin.

        Kommunistit vaelluksella muiden palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistit vaelluksella muiden palstoilla.

        Kommunisteja vaeltelee vain harhaisessa mielessäsi ja sänkysi alla.


    • Anonyymi

      Kommarit kuin rutto.

      • Anonyymi

        Persruttolainen saarnaa....


    • Veronmaksajat ne suurimmaksi osaksi maksaa.

    • Anonyymi

      Ansiosidonnainen työttömyysturva maksetaan työttömyyskassasta, joista osa on ammattiliittojen omistuksessa.

      • Anonyymi

        Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
        Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
        Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.

        Demari Nieminen Kojamo. Miljoona € tulot v. Verottmat kymmenet miljooat ayliitoille.
        On se niin väärin, toisten maksaa koijareiden verotkin. Ja taas lakkoilevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
        Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.

        Mutta sieltä kassasta se maksu tulee. Työttömän ei tarvitse työttömyysturvaansa itse noilta osapuolilta kerätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
        Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.

        Pankon takuueläkeläisellä kokemusta ammattiliitosta?


    • Anonyymi

      AYliitot tulee meille veronmaksajille kalliiksi. Ei yksin miljardeihin menneissä lakoissa-.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et vaan ole oppinut suomea!

      Ainakaan kirjoittamaan!

    • Anonyymi

      Jos nyt vaan lakkautettaisiin se järjestöjen verovapaus? Ai niin. Ei käy kokoomukselle koska siinä menisi pesuveden mukana myös työnantajajärjestöjen verovapaus.

      • Anonyymi

        Kaikilta verovapaus pois. Kojamo rahakin verolle, myös palkasaajien Aymaksut.
        Presidentit verolle myös, kaikki. Vasemmistolainn ammattiyhdisty lähellä Venäjää, Neuvostoliiton tuote haitaksi länsimaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilta verovapaus pois. Kojamo rahakin verolle, myös palkasaajien Aymaksut.
        Presidentit verolle myös, kaikki. Vasemmistolainn ammattiyhdisty lähellä Venäjää, Neuvostoliiton tuote haitaksi länsimaille.

        Kyllä se on niin, että sinun pääsy mielisairaalaan on paljonkin lähempänä, kuin ammattiliitot lähellä Venäjää.
        Sitä se teettää kun käydään peruskoulussa pelkästään nukkumassa ja muuten häiriköimässä.
        Siinä alkaa mielisairaalan ovenkahva häämöttää, pelastuksena.


    • Anonyymi

      Sipilä hallituksen toimia pitää kunnioittaa, ja lahtarit kunniaan.

      • Anonyymi

        Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.

        Toivottavasti myös nykyiset hallitusneuvottelijat kunnioittavat sitä, että saamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen.

        Mutta onko persujen Purra saanut siihen oikeuden puolueeltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti myös nykyiset hallitusneuvottelijat kunnioittavat sitä, että saamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen.

        Mutta onko persujen Purra saanut siihen oikeuden puolueeltaan?

        Mites vasuritrolli, tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.

        Puolet, oikeistolainen kokoomus, äärioikeistolaiset persut ja KD , siis vähemmistö, RKP, myös oikeistolainen, ei halunnut, joten halusimmeko todella trumpistisen hallituksen?

        Toisaalta tämä koko ketju on aivan väärällä palstalla.


    • Anonyymi

      Ayjohtajat laittaa omaan taskuun jäsenmaksurahat paljolti.

    • Anonyymi

      Ay-liitoja ei tarvittaisi Suomessa jos ei olisi Kokoomusta ja Juha Sipilän kaltaisia.

    • Anonyymi

      Ayliitot Neuvostoliiton siittämät.

    • Anonyymi

      Ei Bretzevillä tullut kuin pieru vain, kuten Tuomi Erkilläkin.

    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan Suomen Keskustasta, vaikka Suomen Keskustan palstalla.

      Miksi täällä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe