Ei liittojen kytkentää tarvita mm ansioionnaiseen, ei liitot niitä maksa. Valehdelleet maksavansa.
Lopettaisin Ayliitot
35
605
Vastaukset
- Anonyymi
ansiosidonnaiseen.
- Anonyymi
Loimaan kassa on Kokoomuksen vedätys. Se ei puolusta työntekijöiden oikeuksia, eikä neuvottele kenellekään palkankorotuksia.
Omaan jalkaansa ampuvat ne, jotka vastustavat ammattiliittoja. Kun neuvotteluvoima heikkenee, ei tule palkankorotuksia ja inflaatio syö ostovoimaa,
- Anonyymi
Lakkoja ei tarvita 300 000 €v punaohtajilla.
- Anonyymi
Ei niitä kannata lopettaa koska ne ajavat työntekijöiden etua. Mutta minä pakottaisin sinun kaltaiset apukoulutasoiset kirjoituskursseille koska säälittää, että joku sinun tavallasi raiskaa isänmaamme rakasta äidinkieltä.
- Anonyymi
Sanoo taas hapsumattolija Pankkolängvitsi.
Ay liike ei välitä vittuakaan muiden kuin 6 donaa kuussa yksinkertaisesta suorittavasta työstä saavien eduista!
- Anonyymi
Pankkomajuri! Suomi ei ole yhä edelleenkään ihailemasi natsi-Saksa, Mussolinin fasistinen Italia tai Putinin johtama Venäjä. Täällä noudatetaan ihmisoikeussopimuksia ja työntekijöiden järjestäytymisvapaus kuuluu niihin. Opettele elämään asian kanssa tai hajoitat vain oman pääsi.
- Anonyymi
Mites persutrolli, tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Kysy persulta, älä minulta punikki. Miksi sinä olet keskustan palstalla, mene omiisi kommunisteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy persulta, älä minulta punikki. Miksi sinä olet keskustan palstalla, mene omiisi kommunisteihin.
Kommunistit vaelluksella muiden palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit vaelluksella muiden palstoilla.
Kommunisteja vaeltelee vain harhaisessa mielessäsi ja sänkysi alla.
- Anonyymi
Kommarit kuin rutto.
- Anonyymi
Persruttolainen saarnaa....
Veronmaksajat ne suurimmaksi osaksi maksaa.
- Anonyymi
Ansiosidonnainen työttömyysturva maksetaan työttömyyskassasta, joista osa on ammattiliittojen omistuksessa.
- Anonyymi
Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.Demari Nieminen Kojamo. Miljoona € tulot v. Verottmat kymmenet miljooat ayliitoille.
On se niin väärin, toisten maksaa koijareiden verotkin. Ja taas lakkoilevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.Mutta sieltä kassasta se maksu tulee. Työttömän ei tarvitse työttömyysturvaansa itse noilta osapuolilta kerätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei makseta, vaan valtio, työnantajat ja työntekijät. Ayliitoilta niin vähän ettei ole maininnan arvoista. Johtajilleen maksvat verottomalla rahalla jopa 300000 euroa vuodessa.
Liittojen rahoittaja firma maksaa demari johtajlleen yli miljoona 1 000 000 euroa vuodessa palkkaa. Niemiselle.Pankon takuueläkeläisellä kokemusta ammattiliitosta?
- Anonyymi
AYliitot tulee meille veronmaksajille kalliiksi. Ei yksin miljardeihin menneissä lakoissa-.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae462ca3-8f69-4a1d-bcf7-d6fa22e5d04a
Siinä on veroton raha rököllään punikeille. - Anonyymi
Et vaan ole oppinut suomea!
Ainakaan kirjoittamaan! - Anonyymi
Jos nyt vaan lakkautettaisiin se järjestöjen verovapaus? Ai niin. Ei käy kokoomukselle koska siinä menisi pesuveden mukana myös työnantajajärjestöjen verovapaus.
- Anonyymi
Kaikilta verovapaus pois. Kojamo rahakin verolle, myös palkasaajien Aymaksut.
Presidentit verolle myös, kaikki. Vasemmistolainn ammattiyhdisty lähellä Venäjää, Neuvostoliiton tuote haitaksi länsimaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilta verovapaus pois. Kojamo rahakin verolle, myös palkasaajien Aymaksut.
Presidentit verolle myös, kaikki. Vasemmistolainn ammattiyhdisty lähellä Venäjää, Neuvostoliiton tuote haitaksi länsimaille.Kyllä se on niin, että sinun pääsy mielisairaalaan on paljonkin lähempänä, kuin ammattiliitot lähellä Venäjää.
Sitä se teettää kun käydään peruskoulussa pelkästään nukkumassa ja muuten häiriköimässä.
Siinä alkaa mielisairaalan ovenkahva häämöttää, pelastuksena.
- Anonyymi
Sipilä hallituksen toimia pitää kunnioittaa, ja lahtarit kunniaan.
- Anonyymi
Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.
Toivottavasti myös nykyiset hallitusneuvottelijat kunnioittavat sitä, että saamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen.
Mutta onko persujen Purra saanut siihen oikeuden puolueeltaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti myös nykyiset hallitusneuvottelijat kunnioittavat sitä, että saamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen.
Mutta onko persujen Purra saanut siihen oikeuden puolueeltaan?Mites vasuritrolli, tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisen hallituksen toimintaa pitää kunnioittaa, sillä kaikkihan ovat toimineet ja toimivat ajassaan kansamme parhaaksi niillä valtuuksilla kuin ovat eduskuntavaaleissa kansan luottamuksen itselleen saaneet. Viimeisissä vaaleissa kansa halusi maahamme mahdollisimman oikeistolaisen hallituksen. Sitä kansan päätöstä kunnoittakaamme.
Puolet, oikeistolainen kokoomus, äärioikeistolaiset persut ja KD , siis vähemmistö, RKP, myös oikeistolainen, ei halunnut, joten halusimmeko todella trumpistisen hallituksen?
Toisaalta tämä koko ketju on aivan väärällä palstalla.
- Anonyymi
Ayjohtajat laittaa omaan taskuun jäsenmaksurahat paljolti.
- Anonyymi
Ay-liitoja ei tarvittaisi Suomessa jos ei olisi Kokoomusta ja Juha Sipilän kaltaisia.
- Anonyymi
Ayliitot Neuvostoliiton siittämät.
- Anonyymi
Ei Bretzevillä tullut kuin pieru vain, kuten Tuomi Erkilläkin.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan Suomen Keskustasta, vaikka Suomen Keskustan palstalla.
Miksi täällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466