Ihanaa, mutta vaikeaa! Auttakaa!

Anonyymi-ap

Moi! Olen 11-vuotias tyttö ja olen suoraan sanottuna rakastunut yhteen meidän luokkalaiseen jo eskarista asti, eli 5 vuotta olen tykännyt hänestä... Meillä on ihan kivaa yhdessä. Juttelemme välillä tunnilla ja vaihdamme katseita (viimeksi tänään) ja olemme molemmat huumorintajuisia. Rakastan hänen luonnettaan ja on hän aika söpökin. Sisimmässäni ihan kiehuu... Tunne on toisaalta ihana, mutta vaikea, en varmaan ikinä uskalla kertoa hänelle, että pidän hänestä. :( Olen kertonut ihastuksestani bestikselleni ja hän kyllä ymmärtää minua eikä juoruilee ja on mukavaa kertoa ihastuksestani hänelle. Ja oikeasti olen ollut monesti ihastunut, mutta tämä on oikeasti koskettanut sisintäni, en vain voi olla pitämättä hänestä. Hän on niin hauska ja mukava... :) <3
Haaveilen monesti, että voisin olla enemmänkin hänen kanssaan, mutta kun en uskalla sanoa mitään sellaista. Käyttäydyn kyllä hänen läsnäollessaan hieman eri tavalla...
Mitä minä teen? Kiitos paljon, jos joku jaksaa lukea ja auttaa minua!

20

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisikö minun hakeutua enemmän hänen seuraansa? Olen kyllä ollut usealla välitunnilla hänen kanssaan tekemisissä, kun olemme olleet koko luokan hippaa... Ja olen minä jutellut hänen kanssaan aina välillä... Katseista jo sanoinkin. Harmittaa kun tulee kesäloma niin en näe häntä niin usein... Rehellisesti sanottuna tulee luokkalaisia ikävä, vaikka välillä he ärsyttäviä ovatkin... Varsinkin häntä...<3 Palan halusta olla hänen kanssaan...
      Mitä ihmettä tekisin?

    • Anonyymi

      Miten te olette toimineet tällaisessa tilanteissa? Minusta olisi niin "noloa" tai niinkun liian jännittävää kertoa tunteistaan!!!
      Ap

    • Anonyymi

      Voitteko vastata? Jo 61 on nähnyt tämän?

    • Anonyymi

      Nyt jotain tolkkua tuohon laiskuuteen ihmiset! Jo 88 näkijää, muttei yhtäkään vastausta. Mikä vaivaa? Ai, ette ikinä itse ole olleet rakastuneita?! Nyt oikeasti vastatkaa ja auttakaa!!!
      Ap

    • Anonyymi

      ok..

      • Anonyymi

        Ok ei ole auttava vastaus, mutta toisaalta se merkitsee viestin lukemista.... Mutta oikeasti, tarkoitan, että haluan apua ja kokemuksia asiaani liittyen. Kiitos paljon, jos autatte tai kerrotte kokemuksianne vastaavasta tilanteesta tms! :)
        Ap


    • Anonyymi

      Juttelin ja nauroin taas tänään hänen kanssaan! Miksi hän on niin ihana?! :D Hitsi kun alkaa kesäloma...
      Ap

    • Anonyymi

      Ei taida ätmikäs enää mennä läpi kenellekään nämä lapsilarppaukset

      • Anonyymi

        Olen ihan oikeasti kuule 11-vuotias tyttö ja rakastunut meidän luokkalaiseen. Kysyin apua mitä tehdä tai sanoa hänelle, joten ole hyvä ja vastaa, äläkä lärpyttele täällä omiasi. Ja jos on noin paha olla, että pitää tuntematonta lasta täällä arvostella, niin ole hyvä ja poistu! Kiitos!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan oikeasti kuule 11-vuotias tyttö ja rakastunut meidän luokkalaiseen. Kysyin apua mitä tehdä tai sanoa hänelle, joten ole hyvä ja vastaa, äläkä lärpyttele täällä omiasi. Ja jos on noin paha olla, että pitää tuntematonta lasta täällä arvostella, niin ole hyvä ja poistu! Kiitos!!!

        Ps eilen tapahtui vähän nolo juttu.... Laitoin pyöräni hänen pyöränsä viereen ja nurmikolla pyöränjalka ei pitänytkään pyörää pystyssä ja pyörä kaatui suoraan hänen nilkoilleen, kun yritin ottaa pyörää kiinni... Sanoin hänelle varmaan 5 kertaa, että anteeksi, sori ja sattuiko sinuun? En muista mitä hän vastasi vai vastasiko mitään, olin niin tunteiden myllerryksessä........ Saattaa kuulostaa ylireagoimiselta, mutta siltähän sitä rakastuneena tuntuu... :0 Voitteko ihmiset kertoa mitä teen tunteideni ja hänen kanssaan? Olisin todella kiitollinen, jos se auttaisi minua! :)
        Ap


    • Anonyymi

      Olen liittynyt yhteen ryhmään... Siellä sitten jotain viestittelyjä...
      Ap

    • Anonyymi

      Kiitos avusta.......

      • Anonyymi

        Siis omg! Kun meillä on luokkaryhmä, niin kerran siinä tuli vähän riitaa, niin _hän_ puolusti minua! Ja kun hän kirjoitti minulle ja hänelle tuli kirjoitusvirhe, hän kirjoitti uuden viestin ja korjasi virheen. En ole hänen muulloin huomannut tekevän näin! :0
        Ja sitten ihan eilenkin vai milloin, hän vastasi minun viestiini sieltä usean viestin takaa ja todella silleen "hienostuneesti"😻! Kuvittelenko vain, vai viittaako tämä siihen, että hän voisi mahdollisesti pitää minusta?!
        Ap


    • Anonyymi

      Juttele vaikka vanhempiesi kanssa asiasta.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä neuvo kyllä, mutta... En vain voi....koska... Se tuntuisi nololta...😬😶 Mutta kiitos paljon ehdotuksestasi!!! 🙏 Olisiko joillain vinkkejä, miten saada näytettyä ihastukselle silleen vähän salaisesti tunteensa?...
        Ap


    • Anonyymi

      Poikaa tuskin vielä tytöt kiinnostaa edes seurustelu mielessä tuossa iässä ja sä olet itsekin vielä sen verran nuori ja nuo tunteet lienevät sulle uusia opettelet tuntemaan itseäsi ja tunnistamaan tunteitasi niin on pienempi todennäköisyys että ajautuisit hankaluuksiin poikien kanssa kun hallitset itse tunteesi etkä tunteidesi hallita sinua

    • Anonyymi

      Moi pitkästä aikaa :) Muistinkin tämän keskustelun ja ajattelin nyt kysyä, että mitä mieltä te olette...miltä vaikuttaa, voisiko hän jopa tykätä takaisin? Hän on nyt jonkin aikaa tietänyt että tykkään hänestä, eräs kavereistani meni kertomaan... Hän ei oikein mitenkään vastannut siihen... Mutta ehei, välimme eivät kyllä menneet...päinvastoin... Olemme jo melko pitkään viestitelleet joka päivä ja meillä on tosi hauskaa aina :D Yleensä hän aloittaa keskustelut :D Koulussa hän sitten tuijottelee jatkuvasti joka päivä, ja aina kun katseemme kohtaavat hän hymyilee tosi söpösti ja katsoo lämpimästi siihen asti kunnes itse en enää viitsi/uskalla katsoa... Monesti vaikka hän on ollut kavereidensa kanssa välitunnillakin, vilkuilee jatkuvasti tai jää pitkäksi aikaa tuijottamaan... Ja sitten... jos taas koulussa meidät laitetaan vaikka vierekkäin istumaan, hänestä tulee todella vaivaantunut ja varovainen...eikä oikein uskalla edes vilkaista minuun päinkään... Monesti myös hiuksiaan koskettelee ja liikehtii levottomasti. Yrittää myös keksiä hauskoja juttuja lähelläni ja jos nauran, hänkin rupeaa nauramaan ja silloin saattaa hieman rentoutua ja vilkaistakin minua. Tuo juttelu ei oikein lähde...meistä kumpikaan ei varmaankaan uskalla aloittaa keskustelua...tai noh, sanoa oikeastaan mitään... Viestitellessä taas käyttäydymme kuin parhaat kaverit ja juttelemme monenlaisista asioista. Huolianikin hän on kuunnellut ja ottaa osaa suruuni. Ja niin, sitten vielä sellainen juttu, että "meistä" on puhuttu nykyisin tosi paljon ja ei, eivät pelkästään minun kaverini, vaan jopa hänenkin kaverinsa ovat puhuneet minusta ja hänestä kaikkea esim "uu, kato (nimeni) on takanasi" ja sitten tekevät sellasen flirttailevan ilmeen hänelle... Tuollaisissa tilanteissa hän punastuu ja vaivaantuu, yrittää saada muita hiljaisiksi... Joskus hän itsekin on keksinyt minusta vähän omituisia juttuja...kerran jopa sanoi kuumaksi... :0 Hän on minulle aina niin mukavakin ja yrittää saada minut aina hyvälle tuulelle jos minua vaikka harmittaisikin. Hän on myös hyvää joulua ja syntymäpäivääkin toivottanut, mutta viestillä... Niin mitäs mieltä olette? Voisiko hän tykätä minusta? Mitä nämä hänen tekemänsä asiat tarkoittavat tai miltä teistä vaikuttaa? Olisin oikeasti todella kiitollinen jos vastaisitte! :)

    • Anonyymi

      Ainiin ja tuohon pitkään viestiin vielä sellainen juttu että minun kaverini ovat menneet kyselemään häneltä että tykkääkö hän minusta...hänen vastauksensa on aina emt :0 Ja hän vaivaantuu, yrittää saada muut hiljaiseksi... mitäää...

      • Anonyymi

        Ainiiinn, ja vielä lisäykseksi sellainen että hän on myös sanonut minua fiksuksi ja kehunut hiuksiani kun niitä itse olen vähätellyt :0 Ja viestittelystä vielä sellainen että saatamme viestitellä joskus melkein koko päivän, syödään vaan välissä ja käydään koulussa...niin omituista ja ihanaa...


    • Anonyymi

      Hei taas :)
      No siis selvisi että hän tykkää minusta myös ja ollaan nyt yhdessä sitten...

      Aloittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe