Voi luoja miten haluaisin

Anonyymi-ap

jutella kanssasi nyt.

Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai verbaalisista hyökkäyksistä. Oli suojauduttava niiden mahdollisuudelta.

Kaikki mutkat ja mahdottomuudet sikseen, haluaisin kuulla vain ääntäsi tai edes huokailua linjojen läpi.

62

11907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita sitten jos noin, kaipaan ääntäsi🥺

• Anonyymi

Kunnioitan sua liikaa että soittaisin kylmiltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin nyt soitto ketään tappaa, jos ei tykkää niin luuri kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin nyt soitto ketään tappaa, jos ei tykkää niin luuri kiinni.

Mutta se ohitettu puhelu kyllä tappaa, minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm... osaisinpa huomioida toista samalla tavalla kuin sinä. Olen erinomaisen huono toisen huomioimisessa. Sitä pikkuhiljaa kuitenkin opetellut.
        En esim. halua vaivata kavereitani enää ongelmillani.
        Yhtä erityistä ihmistä olen kuitenkin häirinnyt. Myös sen on loputtava. Olisi hyvä jos vain katoaisin mutta se ei onnistu.
        Itselläni on yleensä mutella puhelin.

-nukke

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä sille viesti että saanko soittaa. Uusavuttomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä sille viesti että saanko soittaa. Uusavuttomuutta.

Tää oli hyvä neuvo.

• Anonyymi

En ole huomannut estojasi, koska en ole yrittänyt yhteyksiä. Laita viestiä jos huvittaa.

• Niin, jos pidät toista estolla ja muutoinkin etäällä, niin eihän sitä voikaan keskustella silloin. Sun pitää päästää toinen lähemmäs sua, että vuorovaikutus onnistuu tavalla taikka toisella, eiks vaa?

• Anonyymi

On astetta monimutkaisempi kuvio, jota en nyt avaa tässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne kuviot joskus on - monimutkaisia 😔. Josko vuosi 2025 olisi sinun vuotesi ja sun tilanteesi helpottaisi. Se tietenkin tarkoittaa, että jonkin täytyy muuttua. Joskus kaiken pitää romahtaa, että voi syntyä uutta.

Tsemppiä sulle toivon täältä 👍🤗🥰

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Niinhän ne kuviot joskus on - monimutkaisia 😔. Josko vuosi 2025 olisi sinun vuotesi ja sun tilanteesi helpottaisi. Se tietenkin tarkoittaa, että jonkin täytyy muuttua. Joskus kaiken pitää romahtaa, että voi syntyä uutta.

Oi kiitos paljon.
        Kiva kun tsemppaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Oi kiitos paljon.
        Kiva kun tsemppaat.

Eipä mitään. Eihän sitä täällä palstalla muuta voi kuin vaan tsempata. Tietysti se kaikki tapahtuu sitten oikeassa elämässä. Mullakin on ollut kaikenlaista haastetta omassa elämässäni viime vuosina. Välillä sainkin sisäisen rauhan asioille mille en voi vaikuttaa. Mutta aina välillä elämä pudottaa polvilleen. Eihän sieltä ole kuin yksi suunta eli nousta uudelleen taas siivilleen kuten Phoenix-lintu. Erästä ihmistä minäkin välillä haikeana muistelen ja mietin voi kumpa asiat olisi menneet toisin... Huoh... Mulla ei ole mahdollisuutta kuulla hänen ääntään, koska mut on estetty, ignoorattu ja halveksittu hänen taholtaan. Sen vuoksi tiedän miltä se tuntuu 😢

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Eipä mitään. Eihän sitä täällä palstalla muuta voi kuin vaan tsempata. Tietysti se kaikki tapahtuu sitten oikeassa elämässä. Mullakin on ollut kaikenlaista haastetta omassa elämässäni viime vuosina. Välillä sainkin sisäisen rauhan asioille mille en voi vaikuttaa. Mutta aina välillä elämä pudottaa polvilleen. Eihän sieltä ole kuin yksi suunta eli nousta uudelleen taas siivilleen kuten Phoenix-lintu. Erästä ihmistä minäkin välillä haikeana muistelen ja mietin voi kumpa asiat olisi menneet toisin... Huoh... Mulla ei ole mahdollisuutta kuulla hänen ääntään, koska mut on estetty, ignoorattu ja halveksittu hänen taholtaan. Sen vuoksi tiedän miltä se tuntuu 😢

Olet varmaan hyvä ihminen, kovia kokenut.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan hyvä ihminen, kovia kokenut.

Noh, enpä tiedä. Toki pyrin olemaan hyvä, mutta koska olen inhimillinen ihminen vain, niin virheitä toki teen minäkin aina silloin tällöin. Niistä pitää sitten ottaa opiksi tulevaan 🙏

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Kaikilla samoja haasteita .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuvio on sinun päässäsi

• Anonyymi

Estot on aina ikäviä..joskus on aiheellisia jos kokee että on häirintää joka ei puhumalla lopu tai viestillä. Itsellä oli yksi tapaus että tuli täysin vieraalta joka ilta hyvänyön toivotus, viestillä vastasin sitten kohteliaasti että olisitko ystävällinen ettet toivottele..näin se toimii eikä estoja tarvittu ja jäi toiselle hyvä kuva minusta.

• Anonyymi

Itseäkin kaduttaa että estin naisen aikoinaan joksikin aikaa. Olo oli aivan kauhea ja pää meinasi hajota. Toivottavasti pääset juttelemaan sinun kaivattusi kanssa. Se helpotti minulla oloa todella paljon, kun sain kerrottua tunteeni avoimesti.

• Niin, tuohan on se ainoa oikea tapa eli kun saa kertoa kaikki tunteensa vapaasti. Kävipä sitten miten vasn, niin se helpottaa ä, kun saa sydämen puhtaaksi. Silloin pystyy aloittamaan puhtaalta pöydältä. Jos näin ei tapahdu, kulkee tuo ihminen ja se mennyt tapahtunut aina mukana ja siellä kummittelee taustalla. Mutta mä olen hyväksynyt mun tilanteen ettei toinen osapuoli pystynyt keskusteluun ja siksi hän kulkee mun elämässä mukana aina. Se on raskas taakka kantaa, mutta eihän mulla ole vaihtoehtoja 🥺

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

Niin, tuohan on se ainoa oikea tapa eli kun saa kertoa kaikki tunteensa vapaasti. Kävipä sitten miten vasn, niin se helpottaa ä, kun saa sydämen puhtaaksi. Silloin pystyy aloittamaan puhtaalta pöydältä. Jos näin ei tapahdu, kulkee tuo ihminen ja se mennyt tapahtunut aina mukana ja siellä kummittelee taustalla. Mutta mä olen hyväksynyt mun tilanteen ettei toinen osapuoli pystynyt keskusteluun ja siksi hän kulkee mun elämässä mukana aina. Se on raskas taakka kantaa, mutta eihän mulla ole vaihtoehtoja 🥺

Välillä mietin, että tekikö hän näin tarkoituksella jotta voisi ”ikuistaa” itsensä mieleeni.

Eli halusiko haavoittaa kuten häntä on joku haavoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Välillä mietin, että tekikö hän näin tarkoituksella jotta voisi ”ikuistaa” itsensä mieleeni.

Eli halusiko haavoittaa kuten häntä on joku haavoittanut.

Samaa mietin omassa tilanteessani. Joskus sanoinkin hänelle, että tuntuu kuin hän kohtelisi mua kuin roskaa, jonka voi heittää surutta pois kun uusi ihminen saapuu hänen elämään. Ja näin taisi sitten käydä. Kyllähän se satutti ja satuttaa yhä 😢

• Anonyymi

Jos asiansa hoitaa niin kuin kuuluu, ja toisen oletetut syytökset tuntuvat siinä hetkessä ylivoimaisilta, toiselle voi sanoa että tarvitsen nyt hieman tilaa käsitellä tilannetta, ja palaa asiaan esim. Ensi viikolla. Silloin ei ole noin kova kynnys lähteä puikkelehtimaan takaisin, ja molemmat osapuolet tietävät missä mennään.

• Anonyymi

Sitäkin yritettiin, mutta jopa määräaikaisen etäisyyden ottaminen taisi satuttaa liikaa. Hauras, herkkä, kaunis ihminen.

• Anonyymi

Mikset ota estoa pois ja laita viestiä menemään? Pallo kuulostaa olevan sulla.

• Anonyymi

Ei ole valitettavasti 😔
        Heitin sen aidan toiselle puolelle jonkin aikaa sitten

• Samaa mäkin mietin. Estot vaan pois ja viestiä kehiin. Se varmasti saattaa jännittää, mutta niinhän meitä kaikkia jännittää kun on tiukka paikka. Mua jännitti pirusti kun laitoin ekan viestin mun kaivatulle. Sydän hakkasi ihan hulluna ja luulin et pyörryn. Laitoin hänelle vain yhden kysymyksen: "Voinko kirjoittaa sulle?" Ja hän vastasi, että: "Voit tottakai". Näin uskalsit sitten kirjoittaa vähän pidemmän viestin jne. Näin se homma toimii 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole valitettavasti 😔

Mitä nyt sitten aiot tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole valitettavasti 😔

Joskus ihmiset eivät ole valmiita palaamaan siinä aikaikkunassa joka heille tarjotaan. Tämä voi aiheuttaa myöhemmin häpeää. Siksi ei kannata liikaa takertua pelivuoroihin, vaan ottaa vain hanakasti uudelleen yhteyttä, jos suhde tuntuu merkitykselliseltä. Kyllä ne asiat siitä lähtevät purkautumaan, jos molemmilla on tahtoa tulla toisiaan vastaan.

Sivusta

• Anonyymi

Miten pitkällä teidän juttu oli? Oliko jotain konkreettista jo meneillään siinä vaiheessa?

• Anonyymi

Eikä laadusta tietoakaan.

• Anonyymi

Aloittaja.
      Miten voi olla niin vaikeaa näpsytellä numero ja kysyä, että heihei, mitä kuuluu?
      Saahan sitä sanoa, että halusin kuulla äänesi.
      Kirjoita vaikka lapulle, mitä haluat sanoa tai mistä puhua.

• Anonyymi

Et varmaan voi muuta kuin ottaa itse yhteyttä tai jättää kokonaan sikseen.

• Anonyymi

Kuuntele sitä ääniviestiä.

• Anonyymi

Koska en varsinaisesti tarvinnut neuvoja, jätin keskeisiä yksityiskohtia jakamatta.

Nyt vaihtoehtoni ovat kaipuun purku vaikka näin kirjoittamalla tai se, että annan koko jutun olla ja keskityn muuhun. Vuorottelen koko ajan näiden välillä.

Toisen pommittaminen ja häiriköinti tai jatkuva polvillaan oleminen eivät ole vaihtoehtoja. Itseäänkin pitää muistaa kunnioittaa siinä missä muitakin.

-ap

• Anonyymi

'toisen pommittaminen ja häiriköinti tai jatkuva polvillaan oleminen eivät ole vaihtoehtoja'

Eli olet jo laittanut viestiä ja pyytänyt anteeksi. Ei sille sitten mitään voi, jos toinen ei tartu yritykseen. Harmi, mutta meitä on moneen junaan. Ehkä se toinen on syystä loukkaantunut tai sitten vain jästipää.

• No huh, nyt kyllä petyin sinuun aloittaja 😔. Nyt arvostelet turhan tylyyn sävyyn heitä, jotka ovat kenties noin tehneet. Valitettavasti elämä koulii välillä ja pistää polvilleen eikä se tee kenestäkään huonompaa ihmistä taikka jotenkin tyhmää. Nyt sun kannattaa hieman nöyrtyä ja miettiä vähän tarkemmin viisauksia 🤔

• Anonyymi

Ootko varma et numero on sama edelleen?
        Itsellä ainakin vaihtunut. Mut mun estäjä muinoin on suhteessa mut muuten vain mietiskelin jos ei vastausta kuulu.

• Anonyymi

Tosta ei ole kuin yksi tie ulos. Lähetä viesti jossa kerrot että et kyennyt parempaan toimintaan syistä se ja se. Teet selväksi ettei homma toistu ja pyydät anteeksi. Tyyppiä "Anteeksi että olin stnan tyhmä ja estin sut. Tein niin koska plaa plaa... Voisitko ajatella että jatkettaisiin tapailua. En tee enää koskaan niin".

• Anonyymi

Bockscar - vain yksi tie sisään.

• Anonyymi

Huh,
        tietäisitpä tämän tapauksen xD

Toki yleensä juuri noin kuin kuvasit.

• Anonyymi

Tästä viestistä ilmenee se, että olet pahoittanut kaivattusi mielen kun olet pelännyt hänen reaktiotaan ja estänyt hänet.

Yleensä nämä menee niin, että kolmas pyörä paljastaa kaivatun puolisolle tilanteen ihan puskista, tekeytyy itse syyttömäksi ja pahimmillaan satutetuksi joka viekoteltiin väkisin suhteeseen varatun kanssa. Sit kun siltä kaivatun puolisolta tai kaivatulta ei löydykään empatiaa kolmannelle pyörälle, eikä kaivattu jätäkään heti ouolisoaan, laitetaan estot päälle, koska "olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä".

No tämä nyt oli vain tällainen arvaus, mutta osuiko oikeaan?

• Anonyymi

Nyt meni ohi niin kauas ja lujaa että pusikko rytisee.
        Ei mitään tuohon päinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni ohi niin kauas ja lujaa että pusikko rytisee.
        Ei mitään tuohon päinkään.

Onko täällä palstalla pettäminen ihan peruskamaa?!

• Mä kallistun myös tämänkaltaiseen tilanteeseen. Kuulostaa hyvin uskottavalta.

• En mä sua alkais haukkuun tai syytteleen, rajusti ja ilkeästi sanon ainoastaan niille jotka ovat ilkeitä, en sunlaisille enkeleille :3 <3

• Anonyymi

Sinulla on ap kaksi vaihtoehtoa ja itse kallistuisin tuohon, että laitat viesti ja pyydät anteeksi. Mitä menetettävää siinä on? Ei kerrassaan mitään. Nyt härkää sarvista. Oma olosi helpottuu, ylitit esteen.

• Anonyymi

Aina nekään, jotka ovat ihan kuin luodut toisilleen, saa toisiaan. Jos tuntuu, että pitäisi vielä puhua, ei saisi luovuttaa. Myöhemmin elämässä se kaduttaa.

• Anonyymi

Samaa asiaa kiukuttelen itsekseni ettei saisi luovuttaa, varmaan lopun ikääni. Laitoin itseni likoon aina ja niin paljon, olemalla liiankin avoin, ei ehkä enää uskalla.
        Sentään yritin. Ja mitäpä ei, rakkauden takia.

Toisille tärkeintä on ylpeys.
        Mistä sinä olet onnellinen kun vuosien päästä katsot taaksepäin?

• Anonyymi

Soita vain. Vastaan heti kun pystyn. Viesti olisi myös ihana ja hyvä ❤️🙏

• Anonyymi

Jospa laitan viestin ❤.
      Saatko siitä rohkeutta soittaa?

• Anonyymi

Se joka eston laittaa myös ensimmäisen viestin.

• Anonyymi
        UUSI

Vittuako täällä kirjoittelet kun vaan esität välittäväsi kenestäkään.

• Anonyymi

Siis onko joku laittanu estolle jonkun ja sit haluiski jutella 🤯

• Anonyymi

Minen lupia kysele jos kerta nyt saa liiterin rakentaa tontille niin minähän rakennan 💪

• Anonyymi

Testing, testing..

• Anonyymi

Pahaa mieltä vaan taidat näillä haluta..

• Anonyymi

APlle! Niin se käy kun polttaa sillat takanaan.

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä väärin vaikka yhteyttä ottaisitkin. En tulkitse mihinkään suuntaan kuin mitä sanot.
      Kyllähän minäkin ääntäsi kaipaan.

• Anonyymi
      UUSI

Laitoit toisen estoon kun olit ”riekaleina syytöksistä”. Kysymys kuuluu:

Olivatko ne syytökset aiheellisia ja paikkansapitämättömiä vai vääriä ja epäoikeudenmukaisia?

Jos ne olivat aiheellisia, niin aika raukkis olit kun et suostunut kuuntelemaan niitä vaan pistit toisen estoon. Epämiehekästä toimintaa ettei ota vastuuta omasta käytöksestään eikä suostu kuuntelemaan kun toinen kertoo sinulle että loukkasit häntä. Äkkiä esto päälle ettei vain tarvitse miettiä mitä tuli tehtyä! Helkkati mikä vauveli oletkaan!

Jos ne syytökset olivat vääriä, niin miksi ihmeessä parut naisen perään joka syyttää sinua väärin ja epäoikeudenmukaisesti?

En ymmärrä sinua.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä sitä nyt tarvitse hermostua. Sellainenhan se on kaikille. Pitää olla vaan hauskaa ja kivaa kaikki elo ja olo.
      Ethän nyt vaan hermostuttanut sitä kun on jonkun kivan täydellisen ja kaverin hyväksymän tms naisen kanssa..

• Anonyymi
      UUSI

Noupnoup. Sinulla oli tilaisuutesi,missasit sen. Mene eteenpäin,kiitos.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      4471
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      177
      4084
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      16
      3363
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1486
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      45
      1250
    6. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      115
      1107
    7. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      82
      1100
    8. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1070
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1062
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      163
      1019
    Aihe