Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä numeroa. Niin tiedän edes jotain ajatuksistasi. Pienen pienen hetken olit omanani ja sait minut onnesta sekaisin olemalla vain sinä....tää just on niin tätä mitä palstalla voi olla..siis anteeksi jo etukäteen.
Kysynkin sinulta nyt...
47
4514
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä haluan, mutta sun pitää uskaltaa ottaa siitä selvää, että mitä haluan. Sun kaks viimeistä numeroa on 78 ja mun 85.
- AnonyymiUUSI
Sivusta kommentoin, että mun 2 viimeistä numeroa on 78, mutta mulla ei ole enää sun numeroa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin, että mun 2 viimeistä numeroa on 78, mutta mulla ei ole enää sun numeroa...
Jatkoa...Haluaisin ottaa suhun yhteyttä, mutta en oikein uskalla. Jos kaivan sun numeron "jostain" ja jos on noi numerot, niin laitan viestiä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa...Haluaisin ottaa suhun yhteyttä, mutta en oikein uskalla. Jos kaivan sun numeron "jostain" ja jos on noi numerot, niin laitan viestiä..
Jään odottamaan sun yhteydenottoa...
- AnonyymiUUSI
Hän ei kirjoittaisi "tää", joten et valitettavasti ole kaivattuni.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset voi kirjoittaa miten milloinkin, se kannattaa pitää mielessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset voi kirjoittaa miten milloinkin, se kannattaa pitää mielessä
Anonyymipalstalla kannattaa olla johdonmukainen.
- AnonyymiUUSI
Tuo on yhden sketsiohjelman hokema
Tää on just tätä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yhden sketsiohjelman hokema
Tää on just tätäNo sitten ei ainakaan ole kaivattuni.
- AnonyymiUUSI
Kuinka pienen hetken?
- AnonyymiUUSI
En haluu mitään. Oon sen ennenki sanonu. Voi hyvin
- AnonyymiUUSI
Ne viimeiset numerot vielä jos saan pyytää?
- AnonyymiUUSI
Se, tahdonko hänestä mitään riippuu siitä, mitä hän ajattelee ja miten kaikki menee. Ehkä. Numeroita en anna, se saa olla arvoitus.
- AnonyymiUUSI
En tiedä kuka olet. En halua ainakaan ketään sellaista jolle olen antanut irl pakit.
- AnonyymiUUSI
Itellä on 85 älkää nyt helvetissä sotkeko kaikkia näihin höpölöpöihin. Terkuin yks joka on sinkku nainen ja pysyy toistasex
- AnonyymiUUSI
Kyse oli miehestä, jos oikein luin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä sori sit✌️meitsi lähtee menee tää annos oli tänään tässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ALoittaja on mies. Ei sano kaipaako miestä vai naista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä sori sit✌️meitsi lähtee menee tää annos oli tänään tässä
Et sä mihinkään mennyt
- AnonyymiUUSI
Viimeinen numerosi on 8, ja kyllä, mietin sua edelleen... joskus.
- AnonyymiUUSI
Sun viimeinen 1?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun viimeinen 1?
No. 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No. 🫢
Laita mulle hyvän uudenvuodentoivotuksen perään, vaikka samanlainen joulupukkisymboli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita mulle hyvän uudenvuodentoivotuksen perään, vaikka samanlainen joulupukkisymboli.
En mä saa. Mulla on vain työnumerosi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä saa. Mulla on vain työnumerosi.
Juu ja vastasin sivusta, enkä ole mies.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tahdon. Kaksi viimeistä numeroa samoja, en laita niitä tähän.
- AnonyymiUUSI
Ei ole samoja mun numerot, terv. ap.
- AnonyymiUUSI
Ei ole minulla hänen numeroansa joten en tiiä.
- AnonyymiUUSI
Meillä ei ole toistemme numeroita. Ei ole kysynyt, niin en ole antanut. Antaisin kyllä ihan mitä vain mennen tullen ja palatessa, jos hän kysyisi.
- AnonyymiUUSI
Tämäkö on se hetkin kun viimeiset eväät on syöty? Vai tuleeko se hetki ensi vuonna minä päivänä mihin kellon aikaan?
- AnonyymiUUSI
Etukirjainta kysytään
- AnonyymiUUSI
Vokaali vai konsonantti?
Etu suku nimi - AnonyymiUUSI
Laitetaan kolme ässää
- AnonyymiUUSI
Seuraava pyöräytys
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
Puhelin yhteyttä en sinänsä ole, mutta saisin sen kaivettua hetkessä. Eli tuskin oli minulle, koska emme ole puhelimen kautta olleet tekemisissä. - AnonyymiUUSI
Laita AP ensin sen puhelinuneron loppu jolle viestin osoitit
- AnonyymiUUSI
Sitähän en kyllä tee..ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän en kyllä tee..ap.
No viimeisen voin laittaakin....0
- AnonyymiUUSI
Mies saa välillä antaa tunnisteita, ei aina minä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä jos mies jotain olettaa saavansa niin on hänen itsensäkin rohjettava paljastamaan samat. Nyt useat asiaan kuulumattomat niitä joutuvat laittelemaan.
- AnonyymiUUSI
"Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni "
Kyllä! 044 300 2355- AnonyymiUUSI
Nadia
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ole hänen numeroaan enää. Ehkä ne viimeiset oli joku 7 tai 8🤔.
- AnonyymiUUSI
Aikamoista rahanhuijausta. Näytän keskaria kaikille! Hyvää karmatonta ensi vuotta muuten.... Kuinka kehtaatte aikuiset muka?
- AnonyymiUUSI
Haluan miehestä jonka ilm. Työnumero päättyy 37, minun 28
- AnonyymiUUSI
EN. HALUA. MITÄÄN. SINUSTA.
- AnonyymiUUSI
Kovat on palstaharhat jollain😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474514Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1153598Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391855- 1061793
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131697Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1231544HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81364- 791259
- 1091126
- 521051