kun eka kerran näit kaivattusi?
Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota
92
1571
Vastaukset
- Anonyymi
Valtaisan sopivat kannut.
- Anonyymi
Suorastaan valtavat!
- Anonyymi
Näitähän ne miesten silmät katselee, kurvit kiinnostaa ja siksi kiva onkin härnätä kun siitä näkee onko mies bimbo 😂 Fiksut katsoo suoraa silmiin.
Yleensäkin miehen silmät ovat ikkuna maailmaan, kohti naista. Naisen silmät ovat miehelle ikkuna sisälle naiseen, ja siitä ikkunasta saa kuka hyvänsä kurkistaa sisään ja vaatia verhoja auki.
Mun rakas katselee edelleen molempia sekä kurveja että silmiä. Kurvit tais kyllä kiinnostaa ensin. Muistan vieläkin hetken kun katse oli rintojen korkeudelle ja voi että kun hävetti kun nappi oli just rintsikoitten kohtaa auennut. Oli onneksi hempeet pitsiset roosat pushupit alla. Huomasin napin vasta kun olin päässyt kotiin. En olisi edes tollai älynny härnätä. Oli silkka vahinko🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitähän ne miesten silmät katselee, kurvit kiinnostaa ja siksi kiva onkin härnätä kun siitä näkee onko mies bimbo 😂 Fiksut katsoo suoraa silmiin.
Yleensäkin miehen silmät ovat ikkuna maailmaan, kohti naista. Naisen silmät ovat miehelle ikkuna sisälle naiseen, ja siitä ikkunasta saa kuka hyvänsä kurkistaa sisään ja vaatia verhoja auki.
Mun rakas katselee edelleen molempia sekä kurveja että silmiä. Kurvit tais kyllä kiinnostaa ensin. Muistan vieläkin hetken kun katse oli rintojen korkeudelle ja voi että kun hävetti kun nappi oli just rintsikoitten kohtaa auennut. Oli onneksi hempeet pitsiset roosat pushupit alla. Huomasin napin vasta kun olin päässyt kotiin. En olisi edes tollai älynny härnätä. Oli silkka vahinko🤭Mun rakas varmaan tunnistaa tosta. Onneksi se ei käy palstalla🤭Enkä pistä savumerkkiä tähän. Se tietää ken lukee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakas varmaan tunnistaa tosta. Onneksi se ei käy palstalla🤭Enkä pistä savumerkkiä tähän. Se tietää ken lukee
Ok, meitä on shit 2, ei voi mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok, meitä on shit 2, ei voi mitään.
Tunnistiko joku mut tästä🤭
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Luulin että oli virolainen
- Anonyymi
Kyllähän ne oli ne isot rinnat mitkä suorastaan väkisin yrittivät pullahtaa näkyviin. 😉
- Anonyymi
Kiharoihin ja kaulakoruun.
- AnonyymiUUSI
Milloin näit hänet ensimmäisen kerran?
Paljaisiin koipi-reisiin ja lyhyeen minihameeseen. Ja heti perään kirkkaan punaisiin varpeihin (ei ollut lakkaa).
- Anonyymi
Semmoisiin hölmistyneisiin silmiin, kaikella rakkaudella, jotka tuijottivat minua ja heti kun käänsin katseeni häneen, hän käänsi katseensa pois 😉
Ihana mies 🤓 - Anonyymi
Komeisiin kasvoihin
- Anonyymi
On kuulemma itsekäs ihminen. Yhtään ei ajattele toisia ihmisiä.
- Anonyymi
On se hianoo kun ei voi henkilöön itse tutustua vaan uskoo kaikki juorut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, ei se ollut multa vaikka noin oisin voinut kirjoittaa, en kirjoita, nuo puhutaan kahdenkesken jos on tarve puhua noista, en ole noista niin tarkka...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puskaradio on se luotettavin uutiskanava näissäkin 🫡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puskaradio on se luotettavin uutiskanava näissäkin 🫡
Eiku sitä mä olin vaan et..
- Anonyymi
En mihinkään. Hän ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota ja ajattelin, että hän on vähän kömpelö sosiaalisesti tai tyly.
- AnonyymiUUSI
Kiinnitin minä jo silloin sinuun huomioni. Olen vain tarpeeksi taitava peittämään sellaisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnitin minä jo silloin sinuun huomioni. Olen vain tarpeeksi taitava peittämään sellaisen.
Ei se haittaa, ettei hän muhun kiinnittänyt huomiota. Nyt musta vaan tuntuu, että me kuljettiin siitä alusta vääjäämättä kohti tätä hetkeä, että oikeasti nähtiin toisemme.
- Anonyymi
Kyllä se oli se moottoripyöräilijän takki.♥️
- Anonyymi
Tylytti mua mennessä ja tullessa niin siitähän mä sitten innostuin.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei mikään tusina tyyppi. Omanlaisensa erilainen.
Jotain samaa kuin itsessäni tunnistin.
Lämmöllä ajattelen 😉- AnonyymiUUSI
Samoin sanoin sanoisin eräästä.
- Anonyymi
Silmiin tietysti ja kokonaisuuteen, kuuma pakkaus aattelin 🤩😘
- Anonyymi
Mistä kohtaa kuuma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa kuuma
Rinnat 🥵
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rinnat 🥵
Naiset harvemmin katselee miestä niin alas munien kohtaa mutta takaapäin sopivan kiinteä treenattu peba kyllä kiinnittää huomion. Silmiin katsotaan molemmat kun vastaan tullaan❤️🤗 ja huikataan jotakin flirttaavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa kuuma
kaikkialta 😚😚😚😚😚😚🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rinnat 🥵
Oikeasti. Olet haukkunut niitä
- AnonyymiUUSI
Kiitos 🤩😘 Näin olet livenäkin kertonut ja kehunut todella paljon rintojani 😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset harvemmin katselee miestä niin alas munien kohtaa mutta takaapäin sopivan kiinteä treenattu peba kyllä kiinnittää huomion. Silmiin katsotaan molemmat kun vastaan tullaan❤️🤗 ja huikataan jotakin flirttaavaa
Hmmm..... kummassa puntissa kunnon kalu majailee?, kannattaa tsekata, ettei pety ....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että on ollut pitkään hämärää aikaa ja vaatetusta enempi niin ei tota peppua ei ole päässyt kunnolla näkemään❤️
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm..... kummassa puntissa kunnon kalu majailee?, kannattaa tsekata, ettei pety ....
Kyllä taitaa vasemmalle kallistaa ja hyvin on pussit laskeutuneet 🤭
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Tais ekalla kertaa mennä ohi. Harmi
- AnonyymiUUSI
Muistan sen hyvin kun ekan kerran näin hänet. Ja voin suoraan myöntää että katse osui hänen.. lettiin kun hän käveli ohi.
- AnonyymiUUSI
Prsettä katoit
- AnonyymiUUSI
Blondi
- AnonyymiUUSI
Oliko hän ainoa blondi?
- AnonyymiUUSI
Silmiin ja hämmentyneeseen ilmeeseen💟
- AnonyymiUUSI
Vähemmästäkin, kaunein ilmestys koskaan ikinä missään oli yhtäkkiä nenäni edessä 😘❤️
- AnonyymiUUSI
Seisoin pyöräni vieressä näpytellen puhelinta, liekkö kirjoitin viestiä, kävelit ohi. Olin menossa töihin. Katsoin sinua ja kysyin; ootko sä ****? Esittelin itseni, kerroin että olin aloittanut työt edellisenä päivänä. Kaikki tuntui alusta asti luontevalta.
- AnonyymiUUSI
Oliko viime kesänä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko viime kesänä?
2023 kesällä
- AnonyymiUUSI
En kiinnittänyt hänessä huomiota mihinkään, oli mielessä toinen mies. Pitkän ajan jälkeen alkoi kalastelemaan huomiotani ja onnistuikin siinä. En kuitenkaan tiedä, mitä hän minusta ajattelee, koska käytös on ollut välillä varsin omituista.
- AnonyymiUUSI
En muista mitä eka kerran ajattelin. Paikalla oli niin paljon muitakin miehiä. Kesällä muistan häntä katsoneeni baarissa ja ajattelin, että hän on ihan katseltava. Syksymmällä kiinnitin huomiota siihen, että hän katseli usein minua. Jotenkin se mielenkiinto kasvoi itselläkin.
No nyt kuitenkin asiat on jotenkin pilalla ja ei tästä mitään tule. - AnonyymiUUSI
kaunis nainen, kaunis ja jotenkin viekoitteleva hymy. söpö punastuessa ja ajatuksissaan.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin niin vaatimaton
- AnonyymiUUSI
Nää on niitä teidän kirjoitteluja esiintyen miehenä.
- AnonyymiUUSI
Kasvonpiirteisiin, silmiin ja reippaaseen olemukseen. Hänellä oli myös ihanat puolivallattomat hiukset silloin 😍
- AnonyymiUUSI
Voitko kuvailla puolivallattomia hiuksia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hamput
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hamput
Ei ollut minulta tämä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hamput
Ja ohuet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiukset sai ponnarille. Tummanvaaleat...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hamput
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiukset sai ponnarille. Tummanvaaleat...
Kaipaatko todella minua? Luulin jo ettei minua kukaan kaipaa vaikka ehdokkaita niin paljon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ohuet
Joillakin lähtee hormoni muutosten takia hiukset ja sullahan se siitäkin rasahtelee päässä on se sääli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko todella minua? Luulin jo ettei minua kukaan kaipaa vaikka ehdokkaita niin paljon
Kyllä minä kaipaan sinua ja voisin sanoa sen suoraan, jos näen sinut. Meinaatko, että välit ovat menneet muihin?
- AnonyymiUUSI
Se miten katto mua
- AnonyymiUUSI
Kun näin hänet ensimmäisen kerran ... no en mä silloin vielä häneen sen ihmeemmin huomiotani kiinnittänyt. Se tapahtui vasta ajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ihanat siniset tähtisilmät kiinnitti ensin huomion.
Sitten tarkemmin vuoden päivät katsellu tätä söpöä miestä jolla on jäntevä vartalo, kiinteä peppu ja muutenkin mies on täydellinen kokonaisuus, rento, erittäin miehekäs mies. Pukeutumistyyli on 👌
Söpö kuin mikä ❤️jumalaisen ihana - AnonyymiUUSI
Tykkäsin kiusasin ja ghostasin 🫡🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Just😒
- AnonyymiUUSI
Onko kiusaaminen kiihottavaa? Siis sinun näkökulmasta?
- AnonyymiUUSI
Katsoin, et ihanan pitkä ja harteikas mies. Sit näin ne kasvot ja huudahdin "voi luoja, sä oot söpö!" Ihanat nallekarhun kasvot!
En ole ikinä tuntenut näin äkkiä mitään samanlaista. Harmittaa, kun en kysynyt puhelinnumeroa.
Niin ihana mies! Fiksu, eikä liikaa kännissä. Mä haluaisin Antista itselleni tapailumiehen.
Toivottavasti tapaamme vielä! Sitten kyllä isken kiinni! - AnonyymiUUSI
Hänen humalatilaan.
- AnonyymiUUSI
Tämä voisi olla vaikka minulle. En osannut muuta joskus, kuin vetää perseet. Vähän välillä hävettikin ajatella jälkeenpäin silloista minua. Mutta olen ymmärtänyt että menneisyyttä eikä tulevaisuutta ole, on vain tämä hetki. Ja tässä hetkessä en ole perseet olalla. En ole sen parempi ihminen, mutta turvallisempaa on elää näin. Eniten olen itselleni pahoillani, että rankaisin niin monella tavalla sitä uupunutta, eksynyttä minua.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäisellä kerralla ehdottomasti siihen miten kaunis hän on. Ja ystävällisyyteen nähdessä❤️
- AnonyymiUUSI
No kun en aluksi kiinnittänyt häneen oikein minkäänlaista huomiota. Oli uusi työpaikka, ja valtavasti uusia ihmisiä. Ehkä tervehdittiin toisinaan, oltiin vain etäiset työkaverit.
Kunnes.
Alettiin tehdä tuttavuutta ja hän osoittautui todella hauskaksi tyypiksi. Sai minut nauramaan. Siihen kiinnitin huomioni. Toinen asia mihin kiinnitin huomiota oli hänen äänensä, pidän hyvin hyvin paljon hänen äänestä. Sitten vasta näin kunnolla, ja pistin merkille hiukan hölmistyneenä, että onpas hyvännäköinen mies. Sanon sen viimeisen kerran tässä, että silmiin.
Kun joku kehtaa aina väittää täällä jotain muuta.- AnonyymiUUSI
Mihin silmiin niistä monista? Kermapiirakan lähellä oleva perssilmä vai joku muu? 🥸🤓
- AnonyymiUUSI
Kasvomaskiin😷
- AnonyymiUUSI
Vetistävät toljottavat silmät.. oudot pupillit.
- AnonyymiUUSI
kivoihin kasvoihin ja silmiin.
- AnonyymiUUSI
Sydämelliseen energiaan mikä hänestä välittyi.
- AnonyymiUUSI
Minkälaista energiaa? Syttyikö lamppu vai💡
- AnonyymiUUSI
Megatisseihin tietenkin, "paistetut kananmunat" ei kiinnosta, vaikka nännit niissä on isot ja kovat, mut tuntuma puuttuu.
- AnonyymiUUSI
Sama mulla miesten kanssa: vaikka pää on iso, niin aivot voi silti olla paistetun kananmunan luokkaa. Muutama lause paljastaa onko munapää.
- AnonyymiUUSI
Tisseihin tietysti, oli ne pienet ta isot, ihan sama, pienet on "terhakat" ja isot "lollot", kaikki käy, mutta nyt olen 8 vuoden sinkkuelämän tuloksena tullut päätelmään, että parhaat on ns. käteen sopivat, lollonaiset saalistaa koko ajan uutta verta elämäänsä rahan toivossa, rinnattomat ovat älyttömän mustasukkaisia ILMAN SYYTÄ, no välimaasto arveluttaa, onko siellä ns. oikeita, haluan itselleni ihanan, lämpimän, hempeän ihmisen vierelleni loppuajaksi, olen 69v. ja terve, eli täytyy ilmeisesti mennä "kirjastoon, tai uimahalliin vesijumppaan" yms. ikäistensä "menoihin", voi kun joku ottaisi korvasta kiinni ja veisi mukanaan elämän lopputaipaleelle. . . . elämä voisi olla IHANAA.
- AnonyymiUUSI
Älä yleistä.
- AnonyymiUUSI
Hänen kynsiinsä💅aivan upeat🤩
Silmiin,katseeseen ,energiaan, tyyliin.
Omanlainen energia, nepsyys näkyi, ihana katse, ja ajattelin et on varmaa ihastuttava ihminen vaikka en tuntenut (ja olin oikeessa, nää energia asiat vaan tietää xd)- AnonyymiUUSI
Oli niin pienet shortsit päällä ettei paljon arvailujen varaan jäänyt. Joulukuussa baarissa.
- AnonyymiUUSI
Hänen postimerkin kokoisiin bikineihinsä ja herkullisiin muotoihin joita nuo pienenpienet kangassuikaleet yrittivät epätoivoisesti pitää kurissa, tapasimme uimarannalla.
- AnonyymiUUSI
Maha pullotti, raskaana valmiiksi
- AnonyymiUUSI
Hymyyn, karismaan, aitouteen
- AnonyymiUUSI
Kokoomus on työväen puolue
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen työtätekevälle kansalle
Ei mitään koskaan rosvon nut vaan verorahat rikaille yritykaille
Äänestä sdp jos olet työläinen
Viimeisen vuoden aikana kasvussa ovat olleet vain työttömyys, konkurssit ja valtion velka
Myöskään näkymät tulevasta eivät ole häävit. Kasvunäkymä on olematon eikä hallituksen päättämä menoleikkaus- ja veronkorotuspaketti palauta luottamusta. Purra kehuu itseään viestipalvelu X:ssä: Hän tietää tekevänsä oikein.
Kenen kannalta ? Eliitin ? - AnonyymiUUSI
Hiusten pituuteen
silmälaseihi
housuihin - AnonyymiUUSI
Huulet, silmät, nenä, ääni
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä596089Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1294355Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182736HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92101Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391955Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1501946- 1061903
- 921571
- 1171407
- 521182