Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottavasti en saa mistään tietää ketä olet käynyt rakastelemassa, saatan ottaa aika kovaa kipinää. ❤️
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
96
2291
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko J miestä pk seudulta?
- Anonyymi
En todellakaan tarkoita.
- Anonyymi
Samaa olisin veikannut.
- Anonyymi
Luettele lisää vaikka tyybbejä ok-seudulta aloittajagubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tarkoita.
Koville ottaa.
- Anonyymi
Mistä minä yksinäinen mies olisin yhtäkkiä löytänyt s*ksiseuraa? 😞 tuntuuhan se kurjalta. ❤️
- Anonyymi
Kyllä hän löytäisi heti jos haluaisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän löytäisi heti jos haluaisi..
Kyllä minä haluaisin. Helppo se on naisena huudella, kun yhtä naista kohden on tarjolla kymmenen miestä. Minä en jaksa lähteä kilpailemaan. Jos nainen haluaa minut niin ottaa minut. Osoitan kiinnostukseni ja jos se ei riitä olen sitten yksin. Eli ollaan siis jatkossakin yksin. 😞
- Anonyymi
Tuskin aloitus oli sinulle. Jos et ole itsetuhoinen.
Tai muuten rakasta dominoivaa naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aloitus oli sinulle. Jos et ole itsetuhoinen.
Tai muuten rakasta dominoivaa naista.Olen dominoiva vain heikon miehen kanssa, hänen kanssaan ei tarvitse dominoida, vaikka ehkä yritystä ollutkin 🤭
- Anonyymi
Mutta ku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin. Helppo se on naisena huudella, kun yhtä naista kohden on tarjolla kymmenen miestä. Minä en jaksa lähteä kilpailemaan. Jos nainen haluaa minut niin ottaa minut. Osoitan kiinnostukseni ja jos se ei riitä olen sitten yksin. Eli ollaan siis jatkossakin yksin. 😞
Asiahan on näin kirkonkirjoissa,että olette molemmat melkein miehiä,ihan turha naisena esiintyä,jos on ......!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen dominoiva vain heikon miehen kanssa, hänen kanssaan ei tarvitse dominoida, vaikka ehkä yritystä ollutkin 🤭
Se taitaa olla mies se romaani,joka o dominoiva!
- Anonyymi
Mistä se mies voisi tietää ketä ap.itse käy;)
- Anonyymi
Ei kyllä minulla on vain hän mielessä, muut ei kiinnosta vähääkään.
- Anonyymi
Sähän aloittajagubbe oot oikein taas makustelemaan ryhtynyt tätä kekseliästä aloitustas🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minulla on vain hän mielessä, muut ei kiinnosta vähääkään.
Mullakin on oma hän!
- Anonyymi
samoin M miehille takaisin kaikkea kiusaa ja estoa, mitä ovat aiheetta tänne kostaneet ja rahaan myös :)
- Anonyymi
Hyvä että sulla kuitenkin nää pää/ ja kohdehenkilö vaihtelee tässä kovin vakavasti otettavassa mantrassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että sulla kuitenkin nää pää/ ja kohdehenkilö vaihtelee tässä kovin vakavasti otettavassa mantrassa
Perustakaa päällystö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - mikähän sai sinut luulemaan tuota kirjoittajaa minuksi? Aivot nyrjähtää kun lirtin miten kukaan edes kuvittelee, että kirjoittaisin jotain tuollaista kuin tuo jolle vastasit? Ei voi muuta sanoa, kuin että mielikuvasi minusta on todella pahasti vinksallaan mutta eihän se ihme ole jos valheiden ja paikkansapitämättömien juorujen perusteella muodostetaan mielikuva. Kyllä minulta saa elämääni liittyvistä käänteistä vastauksia ihan kysymällä eivätkä vastaukset ole niin kummallisia kuin juorukerholaisten kummalliset päätelmät.
- Anonyymi
Kuka mua muka haluu no ei kukaan täyspäinen 😂
- Anonyymi
Juu, hänen mielestään en varmasti ole aina ihan täyspäinen 😂
- Anonyymi
Niin minäkin häntä. Olisi ihanaa rakastella hänen kanssaan.
- Anonyymi
Ap o vankila kamaa!
- Anonyymi
Mitä kipinää
- Anonyymi
No kipinää, temperamenttia siinä kohtaa!
- Anonyymi
Parempi ettei mieti edes niin pitkälle 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kipinää, temperamenttia siinä kohtaa!
Eli? Huutaisitko että sinä yksin päätät mitä mies saa ja mitä ei saa tehdä? Että sinä omistat hänet?
- Anonyymi
Näkemättömyys on tuskaa. Toivoittavasti nähdään ja pääsen rakastelemaan sua ❤️
- Anonyymi
Niinhän tämä on, ollut jo monta viikkoa vaikka ohimennen nähnytkin..
- Anonyymi
Niin on... Oih. se olisi niin ihanaa :)
- Anonyymi
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin todella kuumana ja kosteana käyvä, hiukan kiivas nainen, joka todella HALUAA.
Terveisin,
P, Helsinki- Anonyymi
Ei multa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa
Just ajattelin sinua kosteana, mutta en sitten lähesty sinua.
- Anonyymi
Kannattaa myöntää mm tulkintaerot sun muut tämän kiivauden suhteen esim
- Anonyymi
Jos se mies on jo nähnyt niin paljon kaikkea, että ei oikein mikään vaikuta.
- Anonyymi
Eipä se nyt taida ihan noinkaan olla, ihan olen omalla käyttäytymisellä ajanut häntä loitommalle...
- Anonyymi
Sivusta - en tee aloituksia juuri koskaan joten ei ollut multa, mutta tunnistan sut. Ollut paljon hässäkkää, mutta olisi todella mukava jälleen ratsastella.
- Anonyymi
No himoako et ole näkyvissä ja saavutettavissa, enhän minäkään silloin voi tietää yhtään mitään.
- Anonyymi
Ilman piparia tässä on oltu kyllä piparkakkutaikinaa on vedetty murheeseen :)
Millanen mies on hukassa?- Anonyymi
Sellainen hyvin komea jousimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä todella sivussa olisi yksi syrjäytynyt jousimies, mutta ei kukaan halua tällaista kokematonta. Mitähän siitäkin tulisi, kun en osaa edes halata tai pussata. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä todella sivussa olisi yksi syrjäytynyt jousimies, mutta ei kukaan halua tällaista kokematonta. Mitähän siitäkin tulisi, kun en osaa edes halata tai pussata. 😞
Ei taida sitten olla sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä jousimies pohjois-pohjanmaalta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä jousimies pohjois-pohjanmaalta 😊
Mutta onko komea...
- Anonyymi
Kiitti tästä mielikuvasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sitten olla sinulle
Kenelle näistä aloittajaguben lukuisista sivuhenkilöistä tämä olisi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko komea...
On oikea viikinki 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikea viikinki 😊
Eikö viikinki mies pohjois-pohjanmaalta kelpaakkaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt osui suoraan sydämeen - tyhmä minä ammuin omaan sydämeen kun piti sinun.
- Anonyymi
Miksi sä olet vellonut ittes tuollaiseen
tilaan?- Anonyymi
Koska halusin 🤷♀️ ja haluan.
- Anonyymi
Milloin sä ajattelit päästä tästä palstasedän aloitusten selostamisesta ja ruotimisesta yli? Vuosiki vaihtuu kohta. Ryhdistäydy
- Anonyymi
Ton tyylinen puhe vetoaa varmaan moniin miehiin. Miehet tykkää ronskista tyylistä.
- Anonyymi
Minuun ei, tyttömäisyys sytyttää enempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöt jutut vetoaa enemmän myös itseen naisena. Muutenkin haluan huomiota vain yhdeltä mieheltä :)
Sivusta - Anonyymi
Minä tykkään siitä kun mies mahlaa revani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöt jutut vetoaa enemmän myös itseen naisena. Muutenkin haluan huomiota vain yhdeltä mieheltä :)
SivustaEt ole nainen,koska vihaat naisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään siitä kun mies mahlaa revani.
Romani kieltä,mitä mahtaa tarkoittaa? Ihanko koivu mahlalla ?meehä hapenia hassaamaan!
- Anonyymi
Se tihkuu naisena esiintyvä setämies sun aloituksesta läpi. Kuten suuri epävarmuuskin. Keskustellaanko tästä lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romani kieltä,mitä mahtaa tarkoittaa? Ihanko koivu mahlalla ?meehä hapenia hassaamaan!
Sähän pistät naisena esiintyvän revamiehen kanssa keskustellessa oikein ranttaliksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen,koska vihaat naisia!
Tämänkö yksityiskohdan se tättähäärä taas aloottsjanmiehen monologista bongasi? Voi Särkynyttä mieltäsi, mutta ilman sääliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkö yksityiskohdan se tättähäärä taas aloottsjanmiehen monologista bongasi? Voi Särkynyttä mieltäsi, mutta ilman sääliä
Ajoittajamiehen* mutta tosiaan - eikö oo muuta areenaa tehdä tätä arkipäivän politiikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älää viitti vanha gubbe ns.mieheke!
- Anonyymi
Ei kukaan Mika halua sua.
- Anonyymi
Onko ko nimi vilahtanut aloittajamiehen jutuissa viime aikoina ja on pakko jurnuttaa jotain? Ikäänkuin varmuuden vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ko nimi vilahtanut aloittajamiehen jutuissa viime aikoina ja on pakko jurnuttaa jotain? Ikäänkuin varmuuden vuoksi
Ihan nolla naiseksi, joka hokee anonyymina tietylle osoittaen kukaan ei halua sua
- Anonyymi
Näitä sinun onnettomia kirjelmiä itsellesi nämä sitten lueskelee. No joo. Onhan otsikko aika svengaava, herättää kiinnostuksen, voisinko minä olla saa^anan haluttava ja sydänkin on laitettu
- Anonyymi
Lopeta gubbetouhu.
- Anonyymi
Pysy nyt ukkos kanssa
- Anonyymi
Höpö höpö. Mielikuvitukselles annat vallan. Terveet ihmiset puolustautuu.
- Anonyymi
En minä kestäkkään, välillä ajattelen että olis parempi kuin poistuis pilvenreunalle jollei me lähestytä millään lailla.
- Anonyymi
P panee useita naisia. Joka sormelle yksi.
- Anonyymi
Se on huomattu. Koko kaupungin yhteisgulli.
- Anonyymi
No?
Tämän vuoden aikana en ole pannut kuin neljän eri naisen kanssa.
Tosin yhtä heistä kahdesti ja yhtä viidesti.....
- Anonyymi
Miksi ette tapaa toisianne????
- Anonyymi
Missä merkeissä? 🥰
- Anonyymi
ime munaas luuseri
- Anonyymi
No niin tunnistan tuossa jotain, tuota pelkoa se on koko ajan hänen suhteensa. Että tykkää kaikista muista enemmän ja kenen kanssa on. Siksi on parempi että emme näe ja tunteet jolleivat kuole niin haalenevat kauniiksi kuviksi kauniista rakkaista kasvoista. Koska onhan hänellä oikeus, ei ole tai ollut meitä.
Sivusta- Anonyymi
Tuliko edes yritettyä vai luovutitko kylmiltään?
- Anonyymi
M naisen kanssa tahtoisin rakastella pitkän kaavan mukaan.
- Anonyymi
Sun täytyy ottaa yhteyttä T: Mn
- Anonyymi
Aloittaja saisi paljasta ja paksua sekä sykkivää sisälleen. Jäätäisiin lauettuamme kiinni toisiimme...
- Anonyymi
Kuulostaa kaivatultani.
- Anonyymi
Vanha kunnon likonainti. Kilkki jätetään iltapanon jälkeen sisälle koko yöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kaivatultani.
Tavataan!
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi sanoa suoraan kaivatulle, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Ööö en oo tästä varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö en oo tästä varma
Normaaleja ei olla
- Anonyymi
Haista paska!
- Anonyymi
Tämän omin. (⚠️👆)
- Anonyymi
HOMO!
- AnonyymiUUSI
Kyllä kunnon isoa kalua kuin haisevaa paljon käytettyä torttua.
Niissä on sillin ja hiivan haju, miettikää jos joku työntää kielensä sinne, voi olla
suu ja kilei täynnä smekmaa.
Kyllä nykyään mieht nauttivat keksnään ja antavat hanuria.
Meillä ainakin persuissa on Vigelius ja Tynkkyskä ja muut persut niin vihaavat tummia, mutta perä auki jakamsaa. Outoa persupolitiikkaa, vai mitä? - AnonyymiUUSI
Itsehän tuon h..vetin itsellesi luot. Ei hän.
- AnonyymiUUSI
Aloituksessa ilmenee omistamisen halu. Se takia rajoitetaan toisen elämää. Esoteeristen tekstien mukaan ihmisillä on maapallolla vapaa tahto ja sen loukkaus on paha teko.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196248Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1784401Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk174388Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst271636- 911566
Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461537- 991355
- 1171225
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111172Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!
Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On51156