Ymmärtääkö miehet

Anonyymi-ap

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet sotia ja taisteluita, mutta naisen mielialan vaihteluita kuukautisten aikaan ei millään kaikki miehet ymmärrä. Vaan loukkaannutaan ja otetaan kaikki henkilökohtaisesti. Missä on miehen tuki silloin kun eniten tarvitsisi? Kokeile rohkeasti halata naistasi ❤️

142

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävää miestä joka säikähti kuukautisia 😜

• Anonyymi

Ikävää miestä ei kannata ainakaan ikävöidä 🧐 vaan ennemminkin unohtaa sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää miestä ei kannata ainakaan ikävöidä 🧐 vaan ennemminkin unohtaa sellainen.

Sä ainakin olet sellainen ikävä mies kun uskot näihin kuukautiskininkaan esityksiin

• Anonyymi

Voisin veikata, että harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta eivät ymmärrä, eivätkä edes halua ymmärtää. Koska ei siinä paljoa ymmärryskykyä tarvita, jos halu ymmärtää löytyy.

• Anonyymi

Mitä niitten erityisesti pitäisi tästä aiheesta ymmärtää?( gubbe)

• Anonyymi

Voit toki ruinata haleja, mut
      tällaisilla …. asioilla on tapana toisinaan siirtää
      tiettyjä rajoja etäämmäksi.

Homman nimi on omien tunteiden hallinta.

Kyllä, ihmisellä on oikeus suuttua, ja taistella esim. epäoikeudenmukaisuuksia
      kohdatessaan.

Se mitä päästät suustasi, on se mitä päästät suustasi.

Älä aja itseäsi siihen tilanteeseen, että vähättelet
      joka kuukausi loukkaavaa käytöstäsi.

Hormonit tai ei,
      ei kukaan ole velvollinen kuuntelemaan
      (hämäläistä) kestokiusaaamista.

• Anonyymi

Aika loukkaavaa puhetta naisten biologiasta.

• Anonyymi

Olisiko omaan peiliin katsomisen paikka? Taidat olla vielä pikkupoika.

• Anonyymi

Siinä mies, joka ei todellakaan ymmärrä.

• Anonyymi

Aika päätöntä puhua siitä että naiset ruinaavat haleja. Kohtelias herrasmies onneksi tajuaa tuon pyytämättäkin ja tarjoaa olkapäätä ja kainaloa. Osaa suojella ja luoda turvaa. Mitä tekee ällö mies. Juuri noin niin kuin kuvailit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ulkoista omaa käytöstä,
        jollekin itsesi …ulkopuoliselle ”en mahda mitään ”””biologia”””””….
        vie

Kyllä, hormonikierto on olemassa. Mutta ei
        se ole mikään merenkäynti, jossa KAIKKI NAISET seilaa
        ihan samalla tavalla,
        yhtä avuttomina.

Naisella ja miehellä on silti oikeus ja mahdollisuus
        kehittää omaa itsehillintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika päätöntä puhua siitä että naiset ruinaavat haleja. Kohtelias herrasmies onneksi tajuaa tuon pyytämättäkin ja tarjoaa olkapäätä ja kainaloa. Osaa suojella ja luoda turvaa. Mitä tekee ällö mies. Juuri noin niin kuin kuvailit

Moniko nainen hivuttaa sitä rajaa jonnekin suuntaan,
        ”noku mulla on…. tee koska käsken”.

Empatia, toisen lohduttaminen, tukeminen
        kuuluu joka tapauksessa ihmisenä olemisen hyviin tappihin.

Mutta ei kannata tehdä ”halien ruinaamisesta”
        ”sun on pakko, koska mun biologia” - tekijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ulkoista omaa käytöstä,
        jollekin itsesi …ulkopuoliselle ”en mahda mitään ”””biologia”””””….
        vie

Kyllä, hormonikierto on olemassa. Mutta ei
        se ole mikään merenkäynti, jossa KAIKKI NAISET seilaa
        ihan samalla tavalla,
        yhtä avuttomina.

Naisella ja miehellä on silti oikeus ja mahdollisuus
        kehittää omaa itsehillintää.

Olen mies 🧔‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies 🧔‍♂️

Niin, eli nyt sinusta revittiin ihan
        outo puolustava reaktio asiasta josta
        ei pitäisi.

Nainet ajattaa miehiä aika erikoisiin tekoihin.

Naisella JA miehellä on silti oikeus ja mahdollisuus kehittää omaa itsehillintää.

Haleja voi pyytää ja antaa ilman menkkojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pitäisi.

Naisella JA miehellä on silti oikeus ja mahdollisuus kehittää omaa itsehillintää.

Ilman menkkoja.. Silloin kannattaa keskittyä miehiin 🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pitäisi.

Tottakai naisia pitää puolustaa 🧔‍♂️💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai naisia pitää puolustaa 🧔‍♂️💪

Joo, mut et edes ymmärtänyt mitä luit,
        mistä hiillyit.

Siinä viestissä puhuttiin käytöksestä.
        EI SIITÄ SUURESTA JA MAHTAVASTA BIOLOGIASTA.

Käytös on silti olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut et edes ymmärtänyt mitä luit,
        mistä hiillyit.

Siinä viestissä puhuttiin käytöksestä.
        EI SIITÄ SUURESTA JA MAHTAVASTA BIOLOGIASTA.

Käytös on silti olemassa.

Kyllä ymmärsin oikein hyvin. Kukahan tässä hiiltyy 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä gubbe, minä niin tuohduin. Reppana kun joudut itse äimistelemään palopuheitasi

• Anonyymi

Sikäli kirjoitit asiaa että ei vääriä tekoja voi millään oikeuttaa ja puolustella.
        Jos rakastaa toista ja haluaa olla yhdessä, pitää käytös olla sen mukaista.

Ei paljoa mieltä lämmitä ajatella että "hormooneissaan se vain haukkuu ja kiukkuilee".

Vs "kaljoissaan se vain hakkaa".

-sp

• Anonyymi

Eipä ole ollut ongelmaa asian suhteen, kun toinen sen kertoo. Mutta mistäpä sitä tietää kaikkien kierron, niin ei osaa aina ajatella sitä tuolta kantilta.

• Anonyymi

Se on hyvä pitää mielessä. Tapailun alussa tuskin vielä tulee aina kerrottua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä pitää mielessä. Tapailun alussa tuskin vielä tulee aina kerrottua.

Kyllä minä monesti annankin kopeat kommentit tai tiuskaisut anteeksi tämän varjolla ja ne valuvat ohi kuin vesi hanhen selästä. Kyllähän omalle kullalle annetaan vierihoitoa tarvittaessa olotilan lievitykseen. Asiat ei ole vielä sillä mallilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä monesti annankin kopeat kommentit tai tiuskaisut anteeksi tämän varjolla ja ne valuvat ohi kuin vesi hanhen selästä. Kyllähän omalle kullalle annetaan vierihoitoa tarvittaessa olotilan lievitykseen. Asiat ei ole vielä sillä mallilla.

Tämä on kaunista ja surullista:

”tai tiuskaisut anteeksi tämän varjolla ja ne valuvat ohi kuin vesi hanhen selästä. ”

Mitä tämä tekee ihmiselle, suhteelle, luottamukselle kun kuuntelee tällaista
        vuosikausia?

Mitä tähän voi ehdottaa…?
        Haleja ihan muutenkin… hyvänäkin päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kaunista ja surullista:

”tai tiuskaisut anteeksi tämän varjolla ja ne valuvat ohi kuin vesi hanhen selästä. ”

Mitä tämä tekee ihmiselle, suhteelle, luottamukselle kun kuuntelee tällaista
        vuosikausia?

Mitä tähän voi ehdottaa…?
        Haleja ihan muutenkin… hyvänäkin päivänä.

Juuri niin. Naiset on tylyjä pylsyjä ja pitävät käytöstään vieläpä jotenkin normaalina. Sairasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Naiset on tylyjä pylsyjä ja pitävät käytöstään vieläpä jotenkin normaalina. Sairasta

Se on huonoa käytöstä.

Miehet tylyttää ilman selityksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

"pylsyjä "? ???

Ennenvanhaan pylsyä tehtiin teurastusaikaan pienistä ja lihanjäänteistä ja sisäelimistä, jotka olisi joka tapauksessa jauhettu jauhelihaksi. Nykyään pylsyä voi tehdä tähteeksi jääneestä keitetystä lihasta, mutta parhaista, tuoreista aineksista tehtynä se on suoranaista herkkua.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/kotitekoinen-pylsy/5653012

• Anonyymi

Miessukupuolen tunne/empatiataidot on keskimäärin kehnommat kuin naisen. Heillä se aivotoiminta pyörii enemmän "minäminä"n ympärillä kuin naisen "me"idän, esim. empatiaa, kyvyn/tahdon ymmärtää/tukea toista, paras mitä usein voi tehdä on koittaa kommunikoida miehelle asiansa ja jos se menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos niin varmaan pitää miettiä onko miehen myönteiset ominaisuudet tuon kielteisen ominaisuuden sietämisen arvoisia.

Mielestäni itsekeskeiset miehet saisi kohdata sukupuuton, sellaisten takia maailmassa on paljon surullisuutta, sotia, kärsimystä. Äärimmäiset esimerkit empatiakyvyttömistä, itsekeskeisistä miehistä ovat diktaattoreina/valtiomafian pomoina tietyissä maissa ja aiheuttavat paljon vahinkoa kansalle toimillaan.
      Siksi naisen on tärkeää ymmärtää, että oikeanlainen mies on valittava mikäli toivoo lisääntyvänsä, koska geeniperimän koodi tulee oleen jumissa siellä jossain, ja tietysti myös ihan vaan oman elämän kannalta on hyvä valita järkevästi se mies jonka kanssa on, ja vaihtoehtoisesti lisääntyy.
      Geeniperimän koodi voi tulla jatkumaan pitkällekin tulevaisuuteen ja voi vaikuttaa painavastikin tuleviin tapahtumiin.

Ehkä jotkut ei halua ajatella tätä tieteellisemmästä näkökulmasta mutta näin se on.

Lyhyesti: Ei kannata ottaa vain itseään ajattelevaa persereikää miehekseen.

-nukke

• Anonyymi

Eli tyttöystävä opettaa miehille empatiaa, toisen huomiointia jne.

Valitettavasti näin se menee ihan liian usein.

Tyttöystävä opettaa poikalapsia ruoanlaittoon. jne.
        KOTONA EI OPETETA MITÄÄN.

Suomessa ei peritä ihmisenä olemisen taitoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs yleistetä on myös taidottomia naisia.

• Anonyymi

Älä viitsi juuri nämä miehet saavat sitä pesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs yleistetä on myös taidottomia naisia.

Kyllä.

Miten me tehdään muutos hyvään tässä ajassa, omana elinaikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Miten me tehdään muutos hyvään tässä ajassa, omana elinaikana?

Emme yhtään mitenkään

• Anonyymi

Näissä sun naisena esiintymisissä on henkevä ja syvällinen tatsi🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika ystävät on opettanut ruuanlaiton ja minä oon opettanut sulakkeen vaihdon ja naisen oikut.

• Anonyymi

Haluat että mies kestää sinun hormonejasi ja biologiaasi, mutta kestätkö itse miehesi biologiaa ja hormoneja? Kun pää kääntyy ohikulkevaan kaunottareen, kun retkellä älypuhelimesta vilahtaakin kartan sijaan kuvakaappaus kuumasta instagram-mimmistä, kun mies tarjoaa ratkaisuja sinun monimutkaisiin ongelmiisi, joihin et halua ratkaisuja. Kestäisitkö itsekään, jos miehesi käyttäytyy tunteellisesti kuten sinä?

• Anonyymi

Molemmilla on nyt oppimisen paikka.
      Ei miehenkään ole pakko
      alistua mihin tahansa käytökseen.

• Anonyymi

Aloittaja, jos tuntuu että menkkaväsy
      vie sua jotenkin
      keskity ihan ensin itsesi vahvistamiseen.

99% miehistä ei voi mitenkään ymmärtää asiasta
      juuri mitään.

Nyt tuli tuli ruinattua esim. ”nukelta” sellaiset tunteet,
      notta. Miten ilmaisen tämän,

on hyvä että osaat pyytää ihmisarvoista kohtelua.

• Anonyymi

” on hyvä että osaat pyytää ihmisarvoista kohtelua.” Sin kuuppa on gubbe ihan soseessa

• Anonyymi

Ymmärtää jos kokemusta, osaa varautua.

• Anonyymi

No nykyajan feministi miehet ei kestä mitään muutenkaan.

• Miehet eivät voi ymmärtää mainittua ongelmaa, mutta voivat opiskella ja siten sitten tietää.

Ymmärtääkö naiset miten hormonit vaikuttaa mieheen pihtaamisen aikana ja sen jälkeen?

• Anonyymi

Naisten seksuaalisuus kukoistaa, kun heitä osaa käsitellä oikein. Ilman turvaa nainen pitää takuulla haarat kiinni. Osaatko sinä hemmotella ja luoda suojaa feminiiniselle naiselle?

• Anonyymi kirjoitti:

Naisten seksuaalisuus kukoistaa, kun heitä osaa käsitellä oikein. Ilman turvaa nainen pitää takuulla haarat kiinni. Osaatko sinä hemmotella ja luoda suojaa feminiiniselle naiselle?

Varmasti en kykene, mutta kaunottarille kyllä ja enemmänkin, siitä minulla on yli 45 vuoden kokemus. Mies antaa kaunottarelle elämän tarkoituksen.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Varmasti en kykene, mutta kaunottarille kyllä ja enemmänkin, siitä minulla on yli 45 vuoden kokemus. Mies antaa kaunottarelle elämän tarkoituksen.

Sanoisin toisinpäin. Tyytyväinen nainen antaa hyvinkäyttäytyvälle miehelle elämän tarkoituksen .

• Anonyymi

Naiset pitää kuukautisia jonain oikeutuksena aukoa lättyään kokoajan jostain, sekä muutenkin kiukutella. Ei se niin mene. Mielellään omaa rakastaan tukee, jos sellaista tarvitsee, mutta ei tuommoisia. Jos tarvitsee purkaa tuntojaan, eikö sitä voi tehdä asiallisesti juttelemalla?

• Anonyymi

Nyt oletat jotain omassa päässäsi. Puhu noin sitten kun olet elänyt naishormonien kanssa edes yhden päivän.

• Anonyymi

Voi vähänpä tiedät naisten asioista.

• Kurinalainen ja koulutettu nainen osaa itse ymmärtää omat heikkoutensa ja käyttäytyy siksi oikealla tavalla kaikissa tilanteissa.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet? Vain pahoinvoivalla ihmisellä on varaa puhua toiselle noin.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Kurinalainen ja koulutettu nainen osaa itse ymmärtää omat heikkoutensa ja käyttäytyy siksi oikealla tavalla kaikissa tilanteissa.

Mene sanomaan tuo synnyttävälle naiselle.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Kurinalainen ja koulutettu nainen osaa itse ymmärtää omat heikkoutensa ja käyttäytyy siksi oikealla tavalla kaikissa tilanteissa.

Hillitsetkö sinä itsesi aivan jokaisessa tilanteessa?

• Anonyymi

Naiset kestää kyllä mutta miehet ei selvästi 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Hillitsetkö sinä itsesi aivan jokaisessa tilanteessa?

Tietenkin hillitsen, tahdikkaasti. Naisten huonotapaisuudesta on tullut ongelma vasta viimeisten noin 30 vuoden aikana, yhä kasvavassa määrin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Tietenkin hillitsen, tahdikkaasti. Naisten huonotapaisuudesta on tullut ongelma vasta viimeisten noin 30 vuoden aikana, yhä kasvavassa määrin.

Koetko naiset uhkana? Ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Vain pahoinvoivalla ihmisellä on varaa puhua toiselle noin.

Minä voin pahoin, koska minulla on mieshormooneita. Eläisit yhden päivän mieshormooneiden kanssa niin alkaisi sinullakin empatiaa löytymään ja ennenkaikkea ymmärrystä.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Väitteidesi perusteeksi kerro mikä on huonoa käytöstä?

• Anonyymi kirjoitti:

Väitteidesi perusteeksi kerro mikä on huonoa käytöstä?

Kiukuttelu, pihtaaminen, tiuskiminen, tottelemattomuus, rumapainoiseksi märehtiminen, ja kaikki muu sellainen ei-hyväksytty käytös.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Kiukuttelu, pihtaaminen, tiuskiminen, tottelemattomuus, rumapainoiseksi märehtiminen, ja kaikki muu sellainen ei-hyväksytty käytös.

Kukaan tuskin ihmettelee lainkaan sitä, että sinä törmäät jatkuvasti tuollaiseen käytökseen. On kuitenkin ilmiselvää, että kapasiteettisi ei riitä tajuamaan mikä on se ainoa yhteinen tekijä noissa jatkuvissa ongelmissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan tuskin ihmettelee lainkaan sitä, että sinä törmäät jatkuvasti tuollaiseen käytökseen. On kuitenkin ilmiselvää, että kapasiteettisi ei riitä tajuamaan mikä on se ainoa yhteinen tekijä noissa jatkuvissa ongelmissasi.

Ketä pitäisi totella? Eletään 2024 vuotta ja naiset päättää itse omista asioista.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Rumapainoiseksi märehtiminen.... se on jokaisen nainäsen oma asia.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Ei tyytyväinen nainen kiukuttele. Keskityt luettelemaan vikoja naisissa. Miten itse pidät naisen tyytyväisenä?

Eräs mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin pahoin, koska minulla on mieshormooneita. Eläisit yhden päivän mieshormooneiden kanssa niin alkaisi sinullakin empatiaa löytymään ja ennenkaikkea ymmärrystä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä pitäisi totella? Eletään 2024 vuotta ja naiset päättää itse omista asioista.

Mistä ihmeen tottelemisesta puhut? En nähdäkseni kirjoittanut moista sanaa mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ihmeen tottelemisesta puhut? En nähdäkseni kirjoittanut moista sanaa mihinkään.

Tottelemattomuus 🧑‍🎄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottelemattomuus 🧑‍🎄

Missä näet tuo sanan viestissä, johon vastasi? "Kukaan tuskin ihmettelee lainkaan sitä, että sinä törmäät jatkuvasti tuollaiseen käytökseen. On kuitenkin ilmiselvää, että kapasiteettisi ei riitä tajuamaan mikä on se ainoa yhteinen tekijä noissa jatkuvissa ongelmissasi." Vai kohdensitko vastauksesi väärään viestiin? Jos tarkoitit kysymyksesi kanankoipimiehelle,niin kannattaa sitten kohdentaa hänen viesteihinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vähänpä tiedät naisten asioista.

Miksei tätäkin voisi yleistää ihme hattivattien kohdalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sanomaan tuo synnyttävälle naiselle.

Kesken kaiken koutsaamaan, se positiivisuus ois kaiken aa ja oo nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin turha siinä on sarvia kalistella sit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin turha siinä on sarvia kalistella sit

Miksi pitäisi?

• Anonyymi kirjoitti:

...ja elävät yksin omaa elämäänsä.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

...ja elävät yksin omaa elämäänsä.

Miksi luulet että naiset elää yksin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luulet että naiset elää yksin?

Se on hänen toiveajatteluaan. Kateus on kova, kun hänet on aina, ymmärrettävästi tosin, jätetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ihanko totta!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010842160.html

Tuo oli se haastattelu, jossa kysyttiin että turvautuisitko väkivaltaan naista kohtaan, joka on sinua kohtaan väkivaltainen. Suurin osa turvautuisi ja se on oikein. Itseään saa ja pitää puolustaa. Nykyään pitää olla todella tarkka kun julkaistaan jotain tutkimuksia, koska ideologiat jyllää totuuden ylitse.

(nainen)

• Missä voi halata? 🐼

🧸

• Anonyymi

En minäkään ymmärrä, vaikka olen nainen. Itselläni ei ole kuukautisiin tai kiertoon ylipäänsä liittyen minkäänlaisia mielialan vaihteluita. Täysin käsittämätön ajatus siis minullekin.

• Anonyymi

Täytyy kuitenkin todeta heti tuohon perään, että ei mulla kuitenkaan ole mitään tarvetta arvostella ketään, jolla tuollaisia "oireita" on. Kunhan niitä ei käytä perusteluna mahdolliselle huonolle käytökselle ja tajuaa itse kertoa vaikkapa, että "tänään on huono päivä", jotta toinen ymmärtää, niin ei se mitään.

• Anonyymi

On aina parempi, että nainen on se aloitteellinen osapuoli. Mies voi odottaa kun nainen kokee, että on aika tarpeiden tyydytyksen.
      Tällöin, ei synny ristiriitoja ja loukkaantumisia.
      Tänä päivänä miehen ei muutenkaan kannata olla aloitteellinen enää missään.

• Anonyymi

Miehen ei todellakaan kannata olla aloitteellinen jos haluaa maskuliinisen naisen. Eikä varsinkaan silloin jos ei osaa lähestyä naisia muuten kuin keinoilla jotka täyttävät seksuaalisen ahdistelun kriteerit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen ei todellakaan kannata olla aloitteellinen jos haluaa maskuliinisen naisen. Eikä varsinkaan silloin jos ei osaa lähestyä naisia muuten kuin keinoilla jotka täyttävät seksuaalisen ahdistelun kriteerit

Totta. Evoluutio kehityy ja ihmisuhteet alkaa olla jo muutenkin hyvin kylmiä ja kyynisiä.
        Maailmasta tulee hyvin platoninen paikka.
        Ne kunnon miehet noudattavat naisten oikeuksia liiaksi asti ja eivät enää uskalla edes katsoa naisen päälle koska kaikki on kiellettyä tai kaikki koetaan ahdistelevana.
        Syntyvyys laksee ja erilaiset sovellukset somessa korvaa kaiken oikean kanssakäymisen.
        Kaikki perustuu enää virtuaaliseen sydämen antamiseen.
        Yksinolemeninen on paras vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Evoluutio kehityy ja ihmisuhteet alkaa olla jo muutenkin hyvin kylmiä ja kyynisiä.
        Ne kunnon miehet noudattavat naisten oikeuksia liiaksi asti ja eivät enää uskalla edes katsoa naisen päälle koska kaikki on kiellettyä tai kaikki koetaan ahdistelevana.
        Syntyvyys laksee ja erilaiset sovellukset somessa korvaa kaiken oikean kanssakäymisen.

Tuskin tulevaisuudessa, enää tarvitsee miettiä nais/mies hormonia. Sekin katoaa tähän yltäkylläisyyden maailmaan jossa sukupuolettomat ym, alkavat olla arkipäivää.
        Some alustat luovat ainoastaan riittämättömyyden ja turhautumisen tunnetta.
        Ne sydämet mitä saa deitti sovelluksessa lämmittää hetken ja lopulta huomataan, että on vain riippuvainen enää niistä sydämistä mitä sieltä saa.
        Evoluutio ja tekoäly tekee meistä robotteja ja täysin tuntemattomia olentoja.

Vielä kannattaa nauttia endogeenistä koska ihan lähitulevaisuudessa ei ole enää olemassa miestä ja naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei ole kiellettyä. Nyt vähän liioittelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feminismi kuolee sukupuutton.

• Anonyymi

Minä kävin ostamassa horkkakuurin sinulle rakas. Loppuu ne stanan kiukuttelut ja mielialan heittelyt. Karvankasvu ja möreämpiääni on pieniä sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Vaihda samalla mieheen 🧑‍🤝‍🧑
        🧔‍♂️❤️🧔‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧔‍♂️❤️🧔‍♂️

Syötän sinulle aamupalaksi vitsikirjan. Alkaa sinultakin löytymään vähän huumoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syötän sinulle aamupalaksi vitsikirjan. Alkaa sinultakin löytymään vähän huumoria.

Se on yliarvostettua 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rentoudu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧔‍♂️❤️🧔‍♂️

😂😂😂👍👍👍

• Anonyymi

Ei hymiö - ja emojiegubbe, vaan kokeile sanoa esim rauhoitu ja hymyile autuaasti päälle. Olet kovin kiinnostunut naisten kuukautisasioista, miksi on näin?

• Asiasta kannattas varmaan keskustella. Niin ei synny väärinkäsityksiä. Mulle ei kukaan nainen oo koskaan kertonut mitään kuukautisista. Ja kaikki tieto perustuu, mitä noissa äijäporukoissa oon kuullut. Ja ainakaan sen perusteella en johtopäätöksiä menis tekemään.

• Anonyymi

Jos jotain suuria vaikutuksia on, niin varmasti olisi järkevää käydä asiasta kunnollinen keskustelu. Itse en ole koskaan kokenut sitä tarpeelliseksi, sillä ainoa olennainen tekijä omalla kohdallani on kova kipu. No sen olen toki maininnut, mutta vasta akuutissa tilanteessa.

Itseäni lähinnä tuppaa vituttamaan se olettama, etyä kierto vaikuttaisi yhtään millään tavalla, sillä itseeni se ei todistettavasti vaikuta mitenkään. Eksilläni ei ole ollut koskaan harmainta haisua siitä missä kohtaa ollaan menossa, koska sitä ei kykene millään keinolla minusta lukemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos jotain suuria vaikutuksia on, niin varmasti olisi järkevää käydä asiasta kunnollinen keskustelu. Itse en ole koskaan kokenut sitä tarpeelliseksi, sillä ainoa olennainen tekijä omalla kohdallani on kova kipu. No sen olen toki maininnut, mutta vasta akuutissa tilanteessa.

Itseäni lähinnä tuppaa vituttamaan se olettama, etyä kierto vaikuttaisi yhtään millään tavalla, sillä itseeni se ei todistettavasti vaikuta mitenkään. Eksilläni ei ole ollut koskaan harmainta haisua siitä missä kohtaa ollaan menossa, koska sitä ei kykene millään keinolla minusta lukemaan.

Siksikö tuppaat olemaan noin hurjan tasapainoisella tuulella näin täydenkuun aikoihin?

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Siksikö tuppaat olemaan noin hurjan tasapainoisella tuulella näin täydenkuun aikoihin?

Mikä viestissäni oli sinusta "hurjan tasapainoista"? Sekö, että kehtasin myöntää jonkin joskus vituttavan? Onhan ihan siis huljaa, jos joskus halmittaa. 😁

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Ei illalla kävelyllä käydessäni myös katselin kuuta ja jos en ihan totaalisesti erehdy, niin se oli pienevä sirppi. Oletan siis nyt oltavan selvästi lähempänä uutta kun täyttä versiota. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Ei illalla kävelyllä käydessäni myös katselin kuuta ja jos en ihan totaalisesti erehdy, niin se oli pienevä sirppi. Oletan siis nyt oltavan selvästi lähempänä uutta kun täyttä versiota. 🤔

Niin totta vie on. Hyvin selvästi krjoitin että uusikuun, mutta joku on senkin mennyt muuttamaan väärään vaiheeseen.

• Anonyymi
        Alaraajamies kirjoitti:

Niin totta vie on. Hyvin selvästi krjoitin että uusikuun, mutta joku on senkin mennyt muuttamaan väärään vaiheeseen.

Vai tekee ne ryökäleet tuollaistakin. Voi voi.

• Anonyymi

Olipa hauska ketju.

Moninlaisia näkemyksiä asiaan.

• Anonyymi

Jos nainen ei pysty hillitsemään itseään ja tunteitaan hormonien takia, silloin he ovat vaaraksi muille monessa ammatissa, esim opettaja, kirurgi, tuomari, lentäjä, bussikuski, poliisi jne jne.

• Anonyymi

Sama koskee miehiä tasa-arvon nimissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama koskee miehiä tasa-arvon nimissä

Vaikka feministit kuinka haluaisi, ei miehillä ole kuukautisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli puhetta hormoneista. Miehillä on myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministit ei haluaisi että miehillä on kuukautiset. Ever.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eivät todellakaan. Sittenhän miehet pstyisivät tulemaan raskaaksi jne. EI KIITOS🤣!!! Minä ainakin pidän mielummin tuon päätöksen omasta lisääntymisestäni ihan itselläni. Hitto, että olisi ahdistavaa, jos miehet voisivat tulla raskaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eivät todellakaan. Sittenhän miehet pstyisivät tulemaan raskaaksi jne. EI KIITOS🤣!!! Minä ainakin pidän mielummin tuon päätöksen omasta lisääntymisestäni ihan itselläni. Hitto, että olisi ahdistavaa, jos miehet voisivat tulla raskaaksi.

Sanos muuta🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi hitto mikä ajatus. Emme todellakaan halua miehille kuukautisia. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli puhetta hormoneista. Miehillä on myös.

Ei miehillä ole estrogeeni hormonin heittelehtimistä, eikä kuukautisia, vaikka te feministit kuin toivoisitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehillä ole estrogeeni hormonin heittelehtimistä, eikä kuukautisia, vaikka te feministit kuin toivoisitte.

Hormoni heittelemisiä miehillä kyllä riittää, vaikka muille jakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs hormoni miehillä vasta saakin tunteet kuohumaan? Luepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs hormoni miehillä vasta saakin tunteet kuohumaan? Luepa

Ihan vaikuttaa tuo testosteroni saavan kuohahtelemaan. Ihme tuuliviirejä ukoista valtaosa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormoni heittelemisiä miehillä kyllä riittää, vaikka muille jakaa.

Kyllä te femakot kovasti yritätte taas turhaan tyrkyttää omia hormoniongelmianne miehille. Miksi?

Miehillä ei ole kuukautisia ja hormonimyrskyjä, vai onko joku tavannut miehen, joka inisee, että naiset on hulluja, kun ne ei ymmärrä, että nyt on kuukaudesta taas se aika, että olen vttumainen ja tiuskin sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te femakot kovasti yritätte taas turhaan tyrkyttää omia hormoniongelmianne miehille. Miksi?

Miehillä ei ole kuukautisia ja hormonimyrskyjä, vai onko joku tavannut miehen, joka inisee, että naiset on hulluja, kun ne ei ymmärrä, että nyt on kuukaudesta taas se aika, että olen vttumainen ja tiuskin sinulle?

Ei tarvi yrittää, riittää kun katselee teidän miesten touhuja. Te todennatte tuon ihan itse, täysin ilman kenenkään muun puuttumista asiaan. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministit ei haluaisi että miehillä on kuukautiset. Ever.

Feministit ei sietäisi miesten PMSsää. Kiukuttelu on naisten yksinoikeus.

• Anonyymi

Ei vaikutusta.

• Anonyymi

Miehiä pelotellaan liikaa kuukautisilla. Nälkäkiukku on pahin, mutta menee helposti ohi. Toki parasta väistää tulilinjalta silloin kun olen pahalla päällä. En tykkää riidellä. Yksin on vaikea riidellä. Sota on pakko kestää, mutta pahantuulisen naisen kanssa seurustelu on vapaaehtoista hulluutta.

• Anonyymi

Kysymys kuuluukin. Miksi nainen on pahalla tuulella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluukin. Miksi nainen on pahalla tuulella?

Nälkä. Ota snickers.

• Anonyymi

Kuukautisten eli vuodon aikana kylläkin helpottaa monilla ja jopa rupeaa kissa kehrään.Se ennen kuukautisia muutamat päivät ja kuukautisten jälkeen muutama päivä yleensä on hermoja raastavaa sekä naiselle että kumppanille.

• Anonyymi

Outoa, en tuollaisesta naisesta koskaan kuullutkaan. Ihan kaikilla, jotka tunnen niin hyvin, että tästä aiheesta on tullut puhuttua, menkat ovat vähintään jossain määrin kivuliaat. Eli ei todellakaan "kissa kehrää" kun vuoto alkaa, vaan päinvastoin se on se veemäisin kohta.

• Anonyymi kirjoitti:

Outoa, en tuollaisesta naisesta koskaan kuullutkaan. Ihan kaikilla, jotka tunnen niin hyvin, että tästä aiheesta on tullut puhuttua, menkat ovat vähintään jossain määrin kivuliaat. Eli ei todellakaan "kissa kehrää" kun vuoto alkaa, vaan päinvastoin se on se veemäisin kohta.

Kun kaunotar on alle ~ 25-30 vuotta vanha, niin hänellä on vielä vahva seksuaalisuus joka helposti peittää alleen pikkuvaivat. Ja todellakin, yleensä ei-seksiä päivä(t) on nimenomaan yksi tai kaksi päivää juuri ennen vuodon alkua. Vanhemmilla naisilla on toisin.

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Kun kaunotar on alle ~ 25-30 vuotta vanha, niin hänellä on vielä vahva seksuaalisuus joka helposti peittää alleen pikkuvaivat. Ja todellakin, yleensä ei-seksiä päivä(t) on nimenomaan yksi tai kaksi päivää juuri ennen vuodon alkua. Vanhemmilla naisilla on toisin.

Höpsis. Huomaa, että et ole koskaan naisia tavannut. Ne vaivat ovat pahimpia nuorempana ja aiheuttavat suurimpia ongelmia.

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Nimenomaan nuorena ne pari eka vuotopäivää ovat pahimpia.

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Kaikilla tuntemillani naisilla kikki kuukautisiin liittyvät ongelmat, kivut, todella runsasa tai pitkittynyt vuoto, mielialanvaihtelut, turvotus jne. ovat olleet pahimmillaan alle 25-vuotiaana. Sä et oikeasti tiedä naisista yhtään mitään ja joka ainoa kuvitelmasi menee perseelleen. 🤣

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Sä olet malliesimerkki miehistä, jotka eivät tiedä asiasta mitään 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan nuorena ne pari eka vuotopäivää ovat pahimpia.

En ole antanut yhdellekään tyttöystävistä lupaa käyttää hormonaalista ehkäistyä. Hormonaalinen ehkäisy sotkee myös pikkuvaivojen tuntemukset ja tekee niistä mittavaa empatiseerausta kaipaavia.

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

En ole antanut yhdellekään tyttöystävistä lupaa käyttää hormonaalista ehkäistyä. Hormonaalinen ehkäisy sotkee myös pikkuvaivojen tuntemukset ja tekee niistä mittavaa empatiseerausta kaipaavia.

Ei sinulla ole sellaisia koskaan ollutkaan, kun et tuostakaan asiasta mitään tiedä. Nimenomaan ilman kaikki ongelmat ovat nuorena pahempia. Taas meni täysin perselleen pätemisesi. 🤣

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Menee jo suorastaan koomiseksi miten sun onkin mahdollista selittää kaikki aina täysin päin takalistoa. Luulisi, että arvaukset menisivät edes joskus kohdalleen, mutta ei onnistu sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet malliesimerkki miehistä, jotka eivät tiedä asiasta mitään 🙂

Todellakin. Kanakoipiukkeli on malliesimerkki miehestä, joka ei tajua, ei niin sitten yhtään mitään koko aiheesta, mutta silti on pakko nolata itseään jatkuvalla syötöllä.

• Varpimies kirjoitti:

Arvelen että juurikin hormonaalisen ehkäisyn käyttämättömyyden ansiosta yhdelläkään kaunottarellani ei ole ollut mitään järkyttäviä vuotokipuja, eikä traagista tunnesekamelskaa. Pikkuvaivoja on ollut juuri ennen vuodon alkua, ja vuodon aikana on peuhattu aivan kuten normaalistikin.

• Anonyymi
        Varpimies kirjoitti:

Arvelen että juurikin hormonaalisen ehkäisyn käyttämättömyyden ansiosta yhdelläkään kaunottarellani ei ole ollut mitään järkyttäviä vuotokipuja, eikä traagista tunnesekamelskaa. Pikkuvaivoja on ollut juuri ennen vuodon alkua, ja vuodon aikana on peuhattu aivan kuten normaalistikin.

Mielikuvitusnaisilla ei ole tuollaisia ongelmia. Se on ymmärrettävää.

• Anonyymi

Niin, ihmisen tappaminenkin on helpompaa kuin ämmien jäkätyksen kuunteleminen. Siinäpä sinulle miettimistä.

• Anonyymi

Se oli hauska video kun mies kokeili laitetta joka simuloi menkka- ja synnytyskipuja. Eihä se rääpäle v!ttu kestänyt niistä edes lievimpiä! 😄

• Ei miehet voi täysin ymmärtää naisten mielialanvaihteluja. Vain nainen sen voi ymmärtää.

• Anonyymi

Ei naisetkaan kaikki voi. Täytyy varmaankin olla suht samankaltaisia tuntemuksia, jotta sen voisi ymmärtää. Itse en esimerkiksi ymmärrä ollenkaan, vaikka nainen olenkin, sillä mä en koe sellaisia. Mä en kokenut sellaisia edes raskausaikana ja olin silloinkin oma tasainen itseni, joka oli kaikkien pelottelemalle miehelleni täysi yllätys. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei naisetkaan kaikki voi. Täytyy varmaankin olla suht samankaltaisia tuntemuksia, jotta sen voisi ymmärtää. Itse en esimerkiksi ymmärrä ollenkaan, vaikka nainen olenkin, sillä mä en koe sellaisia. Mä en kokenut sellaisia edes raskausaikana ja olin silloinkin oma tasainen itseni, joka oli kaikkien pelottelemalle miehelleni täysi yllätys. 😂

Helpompaahan se toki on, olla kokematta noita mielialanvaihteluja. Olet onnekas.
        Kyllä mulle saattaa tulla mieleen, että onkohan se aika kuusta, jos kaveri käyttäytyy oikukkaasti tai on jotenkin herkillä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Helpompaahan se toki on, olla kokematta noita mielialanvaihteluja. Olet onnekas.
        Kyllä mulle saattaa tulla mieleen, että onkohan se aika kuusta, jos kaveri käyttäytyy oikukkaasti tai on jotenkin herkillä.

En mä kyllä kavereissanikaan tuollaiseen oikein törmää. Sitä on kyllä tullut eteen, että "en nyt jaksa lähteä, mulla on menkat" ja tuon tajuan töysin, sillä itselläkin on siinä usein pari päivää niin kipeä, paska ja turvonnut olo, että ei tee mieli liikkua.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä kyllä kavereissanikaan tuollaiseen oikein törmää. Sitä on kyllä tullut eteen, että "en nyt jaksa lähteä, mulla on menkat" ja tuon tajuan töysin, sillä itselläkin on siinä usein pari päivää niin kipeä, paska ja turvonnut olo, että ei tee mieli liikkua.

Tuo on ihan totta kyllä. Sitä olis mieluiten kotona vaan, etenkin siinä menkkojen alkupuolella. Särkee joka paikkaa ja tulee kipukouristuksiakin, on nuutunut olo.

• Anonyymi

Kuten kanankoipiukkelin jutuista huomaamme, niin ei miehet eivät tiedä yhtään mitään tästä aiheesta. Eivät ainakaan ne miehet, joilla on tarve tästä puhua. 🤣

• Anonyymi

Ymmärtääkö naiset jos miehellä on alhainen testosteroni, itkettää eikä jaksa mitään?

• Anonyymi

Ymmärrän, mutta en tietenkään henkilökohtaisella tasolla. Sitä en ymmärrä, että miksi sitä testoa ei voi mennä mittauttamaan ja hakea hoitoa ja lääkitystä. Tuon jälkimmäisen totean ihan henkilökohtaisella kokemuksella. Eksäni ei nimittäin suostunut menemään lääkäriin, vaikka kaikki viittasi siihen, että hänellä luultavasti olivat testot matalalla. Siihen tosin ei liittynyt itkeminen, mutta yleinen mielialan mataluus kyllä ja sitä kesti useamman vuoden ja kaikkeen siihen ongelmavyyhteen se parisuhde lopulta myös kaatui. Hakekaa hoitoa terveyteen liittyviin ongelmiin!

• Anonyymi

Milloinkahan naiset oppii pyytämään anteeksi jos ovat miestä loukanneet..ai niin eihän naisten tarvitse pyytää anteeksi kyllä miesten täytyy kestää ja ottaa kaikki vastaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      17
      6008
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      178
      4361
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      17
      4288
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      27
      1616
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      46
      1507
    6. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      86
      1475
    7. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      99
      1345
    8. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      117
      1215
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1172
    10. Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!

Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On
      Tv-sarjat
      5
      1136
    Aihe