Kuka uskaltaa kertoa? :D Huom! Vaara paljastuksille. ;)
Mikä oli kaivattusi viimeksi lähettämän viestin viimeinen sana?
82
2152
Vastaukset
- Anonyymi
Et usko, mutta meinasin yks päivä kysyä samaa. Eilen tai toissapäivänä. Ihan samaa. Olet mun salainen teletappiolento.
- Anonyymi
Ainoastaan, jos saan olla joko Laalaa tai Pai.
- Anonyymi
En muista enää liian kauan aikaa siitä.
- Anonyymi
Oottepa te nyt tänään tylsiä, todellako kukaan ei uskalla kertoa?
- Anonyymi
Aamiainen
- Anonyymi
Noniin, vihdoinkin yksi uskalias, onnittelen sinua rohkeudesta!
- Anonyymi
Ihan kun muistaisin. Aika monta vuotta on mennyt viestistä. Varmaan oli sarjaa "hyvää jatkoa" tai jotain sinne päin.
Hän ei sinänsä edes ole ikävän kohteeni eikä kaivattu. Meillä ei ollut koskaan mitään.Hän on joku vaan joka pääni valtasi jostain syystä vasta vuosi takaperin. - Anonyymi
Minä kirjoitin varmaan, että toivottavasti saat apua jostain tuohon mielisairauteesi.
- Anonyymi
Joo, sulla se vaan tämä perätön mustamaalauskampanja ja haahuilu jatkuu
- Anonyymi
En kerro kun ei muutkaan. Ihana se on, jos lukee niin terveisiä sinne 👍
- Anonyymi
Kerro nyt vain... :)
- Anonyymi
Se kun hän ihmetteli miksi mun on vaikee ottaa katsekontakteja johtu pelkästä ihastumisesta 🙂🤭
- Anonyymi
Siinä on pitkä sana, mutta menköön tämän kerran!
- Anonyymi
Jätän hymiöt pois "sulle"
- Anonyymi
Mahtavaa, olet rohkea!
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Hienoa, rohkeaa!
- Anonyymi
toisiamme
- Anonyymi
Ihailtavaa rohkeutta, tuo on jo vähän harvinaisempi ehkä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailtavaa rohkeutta, tuo on jo vähän harvinaisempi ehkä!
No edelleen tilanne sama... toisiamme sana on viimisin.
Vois kyllä toteutua se "toisiamme" :D
- Anonyymi
En muista ja puhelin on vaihtunut viime yhteyden jälkeen joten en voi tarkistaakaan.
- Anonyymi
Kunnossa.
- Anonyymi
Eikä ollutkaan se olin Hyvin. Muistin väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollutkaan se olin Hyvin. Muistin väärin.
Hehe, ok, näitä sattuu! Kiitos rohkeudestasi kuitenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe, ok, näitä sattuu! Kiitos rohkeudestasi kuitenkin!
No joo. Paljastin enemmän kun oli tarkoitus.
- Anonyymi
Klitorus
- Anonyymi
Yksi sana jossa neutraalin sävyyn vastaa esittämääni selitykseen.
- Anonyymi
Onko tämä sana "ok"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sana "ok"?
Ei ole ok, pidempi sana kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ok, pidempi sana kyseessä
Selvä?
- Anonyymi
Selitit kuinka et halua satuttaa ja ikäero liian iso? Vastasin: Okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitit kuinka et halua satuttaa ja ikäero liian iso? Vastasin: Okei.
Lisäys edelliseen. Jos osui: Olet vieläkin mietteissäni, et ole sieltä mihinkään kadonnut. Mutta käteni ovat sidotut, en voi ottaa yhteyttä. Koska se ei ilmeisesti ole toivottua viime tietojen mukaan. Enkä ala väkisin ahdistelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja alkavaa kesää. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen. Jos osui: Olet vieläkin mietteissäni, et ole sieltä mihinkään kadonnut. Mutta käteni ovat sidotut, en voi ottaa yhteyttä. Koska se ei ilmeisesti ole toivottua viime tietojen mukaan. Enkä ala väkisin ahdistelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja alkavaa kesää. 🤗
🤭🙄🐽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🙄🐽
Jeps jeps. Tämä vain vahvistaa asian. Kaikkea hyvää. Kuka tämmöistä paskaa haluaisikaan elämäänsä.
- Anonyymi
Vahvistuu.
- Anonyymi
Kiva sana, olet rohkea!
- Anonyymi
Se oli "enää!".
- Anonyymi
Ok, kuulostaa vähän huolestuttavalta? Mutta kiitos rohkeudestasi kuitenkin!
- Anonyymi
Muistan kyllä asian mutta en tarkalleen viimeistä sanaa.
- Anonyymi
Mitä asia koski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asia koski?
Oli kesä ja asia koski seuraavaa syksyä.
- Anonyymi
Klo 18.
- Anonyymi
Ala-asteelle jääneen tyylinen kysymys.
Millä luokalla olet? Oletko päässyt jo tokalle? - Anonyymi
Mä jätän sut täysin rauhaa
- Anonyymi
Siistiä!
- Anonyymi
Viimeinen sana oli hänen nimensä.
- Anonyymi
raskaana.
- Anonyymi
Kuviteltu raskaus miehellä!!
- Anonyymi
Aikuistukaa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Aikuisuus on sitä että hoitaa asiansa (ei tarvitse holhoojaa) ja ymmärtää säännöt millä yhteiskunta pelittää (kaikki ei noudata). Kyllä siihen vähän leikkimieltä ja rakastumista mahtuu sekaan. sivulliselta
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Aikuisuus on sitä että hoitaa asiansa (ei tarvitse holhoojaa) ja ymmärtää säännöt millä yhteiskunta pelittää (kaikki ei noudata). Kyllä siihen vähän leikkimieltä ja rakastumista mahtuu sekaan. sivulliselta
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Onko noin tylsä elämä sulla tuollaisia jouten päiväisiä pitää kysellä oletteko ajatellu että tuo on jo erittäin sairasta kaivata täällä jotakuta jos ei saatana ole selkärankaa ottaa kaipauksensa kohteeseen suoraan yhteyttä ja kaikkein sairainta on kaivata jotakuta jonka on vain vilaiukselta nähny suosittelisin siinä kohti hakeutumaan erityisellä kiireellä hoitoon jo
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Nii ap sun kuuluis olla hyvi kin suljetulla osastolla! Kirjoitukset 50ltä mieheltä sitä luokkaa, että kaikki nappulat ei ole oikeessa jonossa!
- Anonyymi
Kirjotti että on tämä hulluutta kyllä!
- Anonyymi
Täällä.
- Anonyymi
No se kysy et koska pannaan ja lähetti munankuvan ja sit mä sanoin et vaikka heti ja sit se tuli ja me pantiin
Oliks liikaa ap 15 veelle?- Anonyymi
Joo, ikuiset traumat sain nyt, kehtaatkin. :(
- Anonyymi
Sinun vastauksesi tässä ketjussa on se kaikkein lapsellisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun vastauksesi tässä ketjussa on se kaikkein lapsellisin.
Nimenomaan. Mielenkiintoista tosiaan, että ne jotka sanoo muita lapsiksi, vaikuttaa monesti itse enemmän sellaisilta. :) Projektointiako?
- Anonyymi
Kaikkea kanssa. Vaivaako uteliaisuus?
- Anonyymi
Ei vaivaa, aattelin vaan, jos joku vaikka vahingossa tällä tavalla löytäisi kaivattunsa. :)
Eiiiiiiiiiiii
(se-se-oli)- Anonyymi
J
E
- Anonyymi
Niin. Vessassa kirjottelen salaa viestejä vaimoltani, nuorelle pianolle. Olisko aina viimeiset sanat että panettaa
- Anonyymi
Ärsyttäviä.
- Anonyymi
Hyvästi!
- Anonyymi
pimpsua
- Anonyymi
rauhaan
- Anonyymi
Tivolissa
- Anonyymi
En muista tarkalleen viimeistä sanaansa, mutta hän suositteli minua hakeutumaan hoitoon, vaikka itse hän sinne joutaisi, mokomakin selkärangaton valehtelija.
Mieheltä naiselle.- Anonyymi
Kyllä sut ap täällä tiedetään ihan nokonaan, älä yhtään yritä olla muuta mitä olet!
- Anonyymi
Oliko korona?
- Anonyymi
Voi hellanlettas.
- Anonyymi
takana...
- Anonyymi
Ilta
- Anonyymi
Taidan vaihtaa nimeni Cai Wattuseksi.
Hyvä.
- Anonyymi
Jo, siitä vaan.
Minä ryhdyn sitten Miss Ing: ksi. - Anonyymi
Totta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210259
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2034122KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333335Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.432213Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?681414Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman61839Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6837Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117768Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.131748En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44746