Mikä oli kaivattusi viimeksi lähettämän viestin viimeinen sana?

Anonyymi-ap

Kuka uskaltaa kertoa? :D Huom! Vaara paljastuksille. ;)

135

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et usko, mutta meinasin yks päivä kysyä samaa. Eilen tai toissapäivänä. Ihan samaa. Olet mun salainen teletappiolento.

      • Anonyymi

        Ainoastaan, jos saan olla joko Laalaa tai Pai.


    • Anonyymi

      En muista enää liian kauan aikaa siitä.

    • Anonyymi

      Oottepa te nyt tänään tylsiä, todellako kukaan ei uskalla kertoa?

    • Anonyymi

      Aamiainen

      • Anonyymi

        Noniin, vihdoinkin yksi uskalias, onnittelen sinua rohkeudesta!


      • Anonyymi

        https://youtu.be/PH8D05AEc48
        Suomalainenko?


    • Anonyymi

      Ihan kun muistaisin. Aika monta vuotta on mennyt viestistä. Varmaan oli sarjaa "hyvää jatkoa" tai jotain sinne päin.

      Hän ei sinänsä edes ole ikävän kohteeni eikä kaivattu. Meillä ei ollut koskaan mitään.Hän on joku vaan joka pääni valtasi jostain syystä vasta vuosi takaperin.

    • Anonyymi

      Minä kirjoitin varmaan, että toivottavasti saat apua jostain tuohon mielisairauteesi.

      • Anonyymi

        Joo, sulla se vaan tämä perätön mustamaalauskampanja ja haahuilu jatkuu


    • Anonyymi

      En kerro kun ei muutkaan. Ihana se on, jos lukee niin terveisiä sinne 👍

      • Anonyymi

        Kerro nyt vain... :)


    • Anonyymi

      Se kun hän ihmetteli miksi mun on vaikee ottaa katsekontakteja johtu pelkästä ihastumisesta 🙂🤭

      • Anonyymi

        Siinä on pitkä sana, mutta menköön tämän kerran!


    • Anonyymi

      Jätän hymiöt pois "sulle"

      • Anonyymi

        Mahtavaa, olet rohkea!


    • Anonyymi

      Samoin

      • Anonyymi

        Hienoa, rohkeaa!


    • Anonyymi

      toisiamme

      • Anonyymi

        Ihailtavaa rohkeutta, tuo on jo vähän harvinaisempi ehkä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailtavaa rohkeutta, tuo on jo vähän harvinaisempi ehkä!

        No edelleen tilanne sama... toisiamme sana on viimisin.
        Vois kyllä toteutua se "toisiamme" :D


    • Anonyymi

      En muista ja puhelin on vaihtunut viime yhteyden jälkeen joten en voi tarkistaakaan.

    • Anonyymi

      Kunnossa.

      • Anonyymi

        Eikä ollutkaan se olin Hyvin. Muistin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ollutkaan se olin Hyvin. Muistin väärin.

        Hehe, ok, näitä sattuu! Kiitos rohkeudestasi kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, ok, näitä sattuu! Kiitos rohkeudestasi kuitenkin!

        No joo. Paljastin enemmän kun oli tarkoitus.


    • Anonyymi

      Klitorus

    • Anonyymi

      Yksi sana jossa neutraalin sävyyn vastaa esittämääni selitykseen.

      • Anonyymi

        Onko tämä sana "ok"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä sana "ok"?

        Ei ole ok, pidempi sana kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ok, pidempi sana kyseessä

        Selvä?


      • Anonyymi

        Selitit kuinka et halua satuttaa ja ikäero liian iso? Vastasin: Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitit kuinka et halua satuttaa ja ikäero liian iso? Vastasin: Okei.

        Lisäys edelliseen. Jos osui: Olet vieläkin mietteissäni, et ole sieltä mihinkään kadonnut. Mutta käteni ovat sidotut, en voi ottaa yhteyttä. Koska se ei ilmeisesti ole toivottua viime tietojen mukaan. Enkä ala väkisin ahdistelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja alkavaa kesää. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen. Jos osui: Olet vieläkin mietteissäni, et ole sieltä mihinkään kadonnut. Mutta käteni ovat sidotut, en voi ottaa yhteyttä. Koska se ei ilmeisesti ole toivottua viime tietojen mukaan. Enkä ala väkisin ahdistelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja alkavaa kesää. 🤗

        🤭🙄🐽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🙄🐽

        Jeps jeps. Tämä vain vahvistaa asian. Kaikkea hyvää. Kuka tämmöistä paskaa haluaisikaan elämäänsä.


    • Anonyymi

      Vahvistuu.

      • Anonyymi

        Kiva sana, olet rohkea!


    • Anonyymi

      Se oli "enää!".

      • Anonyymi

        Ok, kuulostaa vähän huolestuttavalta? Mutta kiitos rohkeudestasi kuitenkin!


    • Anonyymi

      Muistan kyllä asian mutta en tarkalleen viimeistä sanaa.

      • Anonyymi

        Mitä asia koski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asia koski?

        Oli kesä ja asia koski seuraavaa syksyä.


    • Anonyymi

      Klo 18.

    • Anonyymi

      Ala-asteelle jääneen tyylinen kysymys.
      Millä luokalla olet? Oletko päässyt jo tokalle?

    • Anonyymi

      Mä jätän sut täysin rauhaa

      • Anonyymi

        Tämä osuu. En ole varma, oliko nuo juuri ne viimeiset vai oliko nimi siinä perässä.


    • Anonyymi

      Siistiä!

    • Anonyymi

      Viimeinen sana oli hänen nimensä.

    • Anonyymi

      raskaana.

      • Anonyymi

        Kuviteltu raskaus miehellä!!


    • Anonyymi

      Aikuistukaa.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? Aikuisuus on sitä että hoitaa asiansa (ei tarvitse holhoojaa) ja ymmärtää säännöt millä yhteiskunta pelittää (kaikki ei noudata). Kyllä siihen vähän leikkimieltä ja rakastumista mahtuu sekaan. sivulliselta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? Aikuisuus on sitä että hoitaa asiansa (ei tarvitse holhoojaa) ja ymmärtää säännöt millä yhteiskunta pelittää (kaikki ei noudata). Kyllä siihen vähän leikkimieltä ja rakastumista mahtuu sekaan. sivulliselta

        Komppaan tätä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Komppaan tätä.

        Minä myös...


    • Anonyymi

      Onko noin tylsä elämä sulla tuollaisia jouten päiväisiä pitää kysellä oletteko ajatellu että tuo on jo erittäin sairasta kaivata täällä jotakuta jos ei saatana ole selkärankaa ottaa kaipauksensa kohteeseen suoraan yhteyttä ja kaikkein sairainta on kaivata jotakuta jonka on vain vilaiukselta nähny suosittelisin siinä kohti hakeutumaan erityisellä kiireellä hoitoon jo

      • Anonyymi

        👍...


      • Anonyymi

        Nii ap sun kuuluis olla hyvi kin suljetulla osastolla! Kirjoitukset 50ltä mieheltä sitä luokkaa, että kaikki nappulat ei ole oikeessa jonossa!


    • Anonyymi

      Kirjotti että on tämä hulluutta kyllä!

    • Anonyymi

      Täällä.

    • Anonyymi

      No se kysy et koska pannaan ja lähetti munankuvan ja sit mä sanoin et vaikka heti ja sit se tuli ja me pantiin

      Oliks liikaa ap 15 veelle?

      • Anonyymi

        Joo, ikuiset traumat sain nyt, kehtaatkin. :(


      • Anonyymi

        Sinun vastauksesi tässä ketjussa on se kaikkein lapsellisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vastauksesi tässä ketjussa on se kaikkein lapsellisin.

        Nimenomaan. Mielenkiintoista tosiaan, että ne jotka sanoo muita lapsiksi, vaikuttaa monesti itse enemmän sellaisilta. :) Projektointiako?


    • Anonyymi

      Kaikkea kanssa. Vaivaako uteliaisuus?

      • Anonyymi

        Ei vaivaa, aattelin vaan, jos joku vaikka vahingossa tällä tavalla löytäisi kaivattunsa. :)


    • Eiiiiiiiiiiii
      (se-se-oli)

      • Anonyymi

        J



        E


      • Anonyymi kirjoitti:

        J



        E

        Asia selvä!


    • Anonyymi

      Niin. Vessassa kirjottelen salaa viestejä vaimoltani, nuorelle pianolle. Olisko aina viimeiset sanat että panettaa

    • Anonyymi

      Ärsyttäviä.

    • Anonyymi

      Hyvästi!

    • Anonyymi

      pimpsua

    • Anonyymi

      rauhaan

      • Anonyymi

        Nyt jätän sinut rauhaan.


    • Anonyymi

      Tivolissa

    • Anonyymi

      En muista tarkalleen viimeistä sanaansa, mutta hän suositteli minua hakeutumaan hoitoon, vaikka itse hän sinne joutaisi, mokomakin selkärangaton valehtelija.

      Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Kyllä sut ap täällä tiedetään ihan nokonaan, älä yhtään yritä olla muuta mitä olet!


      • Anonyymi

        Oliko korona?


    • Anonyymi

      Voi hellanlettas.

    • Anonyymi

      takana...

    • Anonyymi

      Ilta

    • Anonyymi

      Taidan vaihtaa nimeni Cai Wattuseksi.

    • Hyvä.

    • Anonyymi

      Jo, siitä vaan.
      Minä ryhdyn sitten Miss Ing: ksi.

    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Nosto vanhalle hyvälle ketjulle johon olen myös osallistunut.

      • Anonyymi

        Miksi tää pitää nostaa? Uusiako ei voi tehdä? Vähän outoa nostella vanhoja aloituksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tää pitää nostaa? Uusiako ei voi tehdä? Vähän outoa nostella vanhoja aloituksia

        En jaksanut tehdä uutta ja mukava lukea vanhoja, jotka ei ilman nostoa nähtävillä. Osa ei ole ollut palstalla vielä tän ketjun alettua. Silti voi kaivattu olla laittanut häneen täsmäävät tunnisteet viime viestiin liittyen.


    • Anonyymi

      Si

      • Anonyymi

        ????? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????? 🤔

        Ai, pohdituttaa? 😳🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, pohdituttaa? 😳🤔🤔🤔

        Kävi vaan mielessä jotain. Höpsö ajatus. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, pohdituttaa? 😳🤔🤔🤔

        Niin? Mitä itse pohdit?


    • Anonyymi

      En halua kertoa, mutta hänen viimeinen viesti on poltettu mun sisälle ja mä muistan sen aina.

    • Anonyymi

      Mielestäni oon vastannut tähän joskus, mut se on näköjään poistunut 🤔 no parempi niin

    • Anonyymi

      'ennakko-odotukset.'

    • Anonyymi

      Vastaukseni on jo ketjussa.

    • Anonyymi

      Vastaus. Lyhyesti yksi ainut sana ja se oli HYVÄSTI

    • Anonyymi

      Saisko sitä pysymään aitauksessa

      • Anonyymi

        Hevosetko meinas karata.?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevosetko meinas karata.?.

        Nyt ei tainnut olla kyse siitä että saatko pysymään sen housuissasi? 😉🤭
        -sivupakko 😗😜


    • Anonyymi

      En sano enkä muista mitä oli tarkalleen kirjoituksena mutta aihe oli että ei kiinnosta pätkääkään ja sellainen ettei saa enää lähestyä millään tavalla.

    • Anonyymi

      Alle

      • Anonyymi

        Tyyliin,; Milloin saan tulla sun alle? 😛😍

        -sivupakko


    • Anonyymi

      Ei mulle kukaan viestejä lähettele. Paitsi se yksi epätoivoinen nelikymppinen kaverimies, joka kertoilee vihjailevasti seksisessioistaan ikäisteni kanssa.,Urheilullisesta vartalosta plussaa, mutta ei nyt vaan oikeasti kiinnosta yhtään ja naimisissakin oon

    • Anonyymi

      ...viimeinen sana oli "sulle" ja kaksi hymiötä

      • Anonyymi

        Jouluun liittyvä? Sehän oli täällä jo aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouluun liittyvä? Sehän oli täällä jo aiemmin.

        Ehkä oli, ehkä ei. Juhla on oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä oli, ehkä ei. Juhla on oikea.

        Ja kaksi hymiötä.... Nuo kun sattuu osumaan täysin tänne suuntaan erääseen henkilöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaksi hymiötä.... Nuo kun sattuu osumaan täysin tänne suuntaan erääseen henkilöön.

        Sitä voisi kutsua jo kohtaloksi, jos hän täällä olisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voisi kutsua jo kohtaloksi, jos hän täällä olisi..

        Niinhän sitä voisi. Silloin se olisikin kohtalo siinä, missä se on ollut ennenkin. Kohtalo toi aiemminkin yhteen. Miksei se voisi tehdä niin nytkin? Jos se olisikin niin, se silloin olisi niin. Ja nyt jos alamme katsoa tätä tarkemmin, menee kuitenkin jossain kohtaa väärin eli se ei välttämättä osukaan oikeaan. Haluatko katsoa? Siinä tapauksessa sun tulisi kertoa jotain lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä voisi. Silloin se olisikin kohtalo siinä, missä se on ollut ennenkin. Kohtalo toi aiemminkin yhteen. Miksei se voisi tehdä niin nytkin? Jos se olisikin niin, se silloin olisi niin. Ja nyt jos alamme katsoa tätä tarkemmin, menee kuitenkin jossain kohtaa väärin eli se ei välttämättä osukaan oikeaan. Haluatko katsoa? Siinä tapauksessa sun tulisi kertoa jotain lisää.

        Mitäpä jos itse kerrot siitä kohtalosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos itse kerrot siitä kohtalosta?

        Ei se niin mee. Sinähän tuon tekstin laitoit ja otsikko on tyyliin "mikä oli kaivattusi viimeisin viesti" eli sinä kaipaat ja laitoit tuon viimeisimmän, joten sunhan se on kerrottava. Ja huomenta, kun äsken heräsin vasta. Tuli pitkänpitkät yöunet piiiitkästä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin mee. Sinähän tuon tekstin laitoit ja otsikko on tyyliin "mikä oli kaivattusi viimeisin viesti" eli sinä kaipaat ja laitoit tuon viimeisimmän, joten sunhan se on kerrottava. Ja huomenta, kun äsken heräsin vasta. Tuli pitkänpitkät yöunet piiiitkästä aikaa.

        Siinähän se tuli. Sinä tai hän ei kaipaa. Hän on jatkanut uutta elämäänsä ja ehkä ei syytä sen enempään avautumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se tuli. Sinä tai hän ei kaipaa. Hän on jatkanut uutta elämäänsä ja ehkä ei syytä sen enempään avautumiseen.

        Ei tullut. Otsikossa on, että mikä oli KAIVATTUSI viimeksi lähettämän viestin jne. eli kaipaahan se, jos se sen tähän laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut. Otsikossa on, että mikä oli KAIVATTUSI viimeksi lähettämän viestin jne. eli kaipaahan se, jos se sen tähän laittaa.

        Lueppa uudestaan. Ymmärsit aivan väärin. Jotenkin en tunnista sinusta häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa uudestaan. Ymmärsit aivan väärin. Jotenkin en tunnista sinusta häntä.

        Sano, mitä ymmärsin väärin. En väitäkään, että välttämättä olisin juuri hän, mutta noinhan tuosta ymmärtää, koska kysymys oli kaivattusi viimeisimmästä sanasta. Jos on mennyt eteenpäin, niin miksi täällä kaipaisi? Miksi tulisi edes sanomaan tähän tällaista? Ja jos toinen vastaa tuohon, että tämä osuu, niin eikö sekin viittaa siihen, että se toinenkin on täällä ja tunnistaa tuon viimeisimmän laittamansa sanan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano, mitä ymmärsin väärin. En väitäkään, että välttämättä olisin juuri hän, mutta noinhan tuosta ymmärtää, koska kysymys oli kaivattusi viimeisimmästä sanasta. Jos on mennyt eteenpäin, niin miksi täällä kaipaisi? Miksi tulisi edes sanomaan tähän tällaista? Ja jos toinen vastaa tuohon, että tämä osuu, niin eikö sekin viittaa siihen, että se toinenkin on täällä ja tunnistaa tuon viimeisimmän laittamansa sanan?

        Loppuiko viestittely tuohon sanaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko viestittely tuohon sanaan?

        Et vastannut kysymykseen. Ei loppunut kokonaan muistini mukaan. Yksi viesti sen jälkeen ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen. Ei loppunut kokonaan muistini mukaan. Yksi viesti sen jälkeen ehkä.

        Viime joulun ajalta on tuo, niin ei voi muistaa kaikkea enkä viitsi etsiä, miten se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime joulun ajalta on tuo, niin ei voi muistaa kaikkea enkä viitsi etsiä, miten se oli.

        Etsiminen ei ole vaikeaa, kun avaa keskustelun muita viestejä siellä ei ole. Emme ole olleet tuon päivän jälkeen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsiminen ei ole vaikeaa, kun avaa keskustelun muita viestejä siellä ei ole. Emme ole olleet tuon päivän jälkeen yhteydessä.

        Ei voi avata sitä nyt. Se tiedosto on toisessa paikassa toisella laitteella. En viitsi lähteä hakemaan sitä, kun menisi liian hankalaksi. Ei ole muita viestejä sitä kautta laitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi avata sitä nyt. Se tiedosto on toisessa paikassa toisella laitteella. En viitsi lähteä hakemaan sitä, kun menisi liian hankalaksi. Ei ole muita viestejä sitä kautta laitettu.

        Nyt mennään sitten ohituskaistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mennään sitten ohituskaistaa.

        Tuohon asti piti paikkansa, mutta kun kerroin, että ei ole heti saatavilla se, niin ohi menee?? Miten se on mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon asti piti paikkansa, mutta kun kerroin, että ei ole heti saatavilla se, niin ohi menee?? Miten se on mahdollista?

        Kyseessä on sähköpostilla laitettu. Se ei ole enää käytössä enkä pääse edes sitä lukemaan nyt, mutta kaikki on tallessa toisella laitteella. Lisäys edelliseen. Selvennys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on sähköpostilla laitettu. Se ei ole enää käytössä enkä pääse edes sitä lukemaan nyt, mutta kaikki on tallessa toisella laitteella. Lisäys edelliseen. Selvennys.

        Tämä vahvistaa. Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime joulun ajalta on tuo, niin ei voi muistaa kaikkea enkä viitsi etsiä, miten se oli.

        Minä vielä täällä hei! Olin eilen kiireinen, hän tietäisi kyllä että elämässäni on muutakin kun minä itse. Minua jäi vaivaaman eräs asia, sehän selvisi jo että et ole hän. Sanot että kaipaat, et kuitenkaan muista viimejouluista viestiä - olet pystynyt hyvin hänet sulkemaan mielestäsi. Kadehdin, en ivaa. Sillä itse muistan jokaisen lukemani sanan, muistan jokaisen puhelun, kuulemani sävelen ja mitä silmäni näkivät. Olen lukenut viestit ja katsonut ja kuunnellut videot ainakin sata kertaa. Muistan eleet, hymyn ja kosketuksen, sen ainoan kerran kun hänet face to face tapasin. Voin sanoa, että olen kaverissa ihan jumissa. Labotomia olisi paikallaan.
        Jos on hyviä vinkkejä miten palstalta löytää ulos, otan vastaan. Mukavaa päivää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vielä täällä hei! Olin eilen kiireinen, hän tietäisi kyllä että elämässäni on muutakin kun minä itse. Minua jäi vaivaaman eräs asia, sehän selvisi jo että et ole hän. Sanot että kaipaat, et kuitenkaan muista viimejouluista viestiä - olet pystynyt hyvin hänet sulkemaan mielestäsi. Kadehdin, en ivaa. Sillä itse muistan jokaisen lukemani sanan, muistan jokaisen puhelun, kuulemani sävelen ja mitä silmäni näkivät. Olen lukenut viestit ja katsonut ja kuunnellut videot ainakin sata kertaa. Muistan eleet, hymyn ja kosketuksen, sen ainoan kerran kun hänet face to face tapasin. Voin sanoa, että olen kaverissa ihan jumissa. Labotomia olisi paikallaan.
        Jos on hyviä vinkkejä miten palstalta löytää ulos, otan vastaan. Mukavaa päivää sinulle.

        No, huh, huh mikä stoori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, huh, huh mikä stoori.

        Joka ilta hän tuudittaa minut uneen, vaikkei itse tiedä sitä.


    • Anonyymi

      keskiviikkona

    • Anonyymi

      Jaa-a. En muista tarkkaan, mutta olisiko ollut sana "ikinä".

    • Anonyymi

      ........ Sinua

    • Anonyymi

      "..., mut ihan sama." Oli viimeisen viestin loppuosa.

      • Anonyymi

        Voi hitto jos oot mun exä .😳 laitoin hänelle täsmälleen noin ja en häntä kaipaa .😆


    • Anonyymi

      Hyvin + nimi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe