Pitäiskö tehdä ihastukselle kortti, jossa kertoa , että pidän hänestä. Luulen, että hän tietää jo tunteistani, mutta haluaisin vastauksen HÄNEN tunteistaan. En saa häntä päästäni ja joskus tunnen, että hän ei ole vieläkään sanonut oikeita tunteitaan. Kouluun keskittyminenkin on joskus hankalaa, kun ajattelen mitä hän oikeasti miettii minusta… Minulla on jo stressiäkin yllä koulun käynnistä tarpeeksi enkä haluaisi aiheuttaa hankaluuksia meidän välillemme, mutta tarvitsen kipeästi apua!!!😭😭
Kortti ihastukselle
Anonyymi-ap
4
534
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, tajuan täysin! Teinkin sen yhden aloituksen tänne tänään... <3
- Anonyymi
Mutta valitettavasti en osaa auttaa, kun en uskalla varmaan kertoa tunteistani! 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta valitettavasti en osaa auttaa, kun en uskalla varmaan kertoa tunteistani! 😱
Mahtavaa, että joku ymmärtää!! Toivottavasti me pärjätään.🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa, että joku ymmärtää!! Toivottavasti me pärjätään.🩷
Kyllä me selvitään hyvin, joku päivä pitää vain ottaa sitten itseään niskasta kiinni, jos hän ei ole tehnyt aloitetta... Kavereitahan voisi pyytää tukemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201