Ehkäpä käykin niin

Anonyymi-ap

Sinä olet nainen ollut todella paljon mielessäni viime aikoina. Minulla on ihan sellainen olo, että tänä kesänä jatketaan siitä mihin silloin vuosia sitten jäätiin. Jotenkin uskon molempien ajattelevan sen olevan eräänlainen väistämättömyys.

120

2586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tänä kesänä kun ei ole aikaisemminkaan tapahtunut?

• Anonyymi

Kannatan tätä mutta sen oman kaivatun kanssa.

• Anonyymi

Kannatan.

• Anonyymi

pasia en halua nahba ja.

• Anonyymi

Kyllä. Ehdottomasti.

• Anonyymi

Ehdottomasti ehkä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti ehkä!

Äänestän tätä vaihtoehtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestän tätä vaihtoehtoa.

Kiitos kannatuksesta! Mutta onneksi kuitenkaan kahden ihmisen välinen suhde ei ole demokratia ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kannatuksesta! Mutta onneksi kuitenkaan kahden ihmisen välinen suhde ei ole demokratia ;)

Toinen on aina hitusen niskan päällä.

• Anonyymi

Uskon joka sanaa. Olisin voinut kirjoittaa samalla tavalla miehestä. Vauhditetaanko kohtaloa jo pian?

• Anonyymi

Kiva kuulla jos samankaltaisia mietteitä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla jos samankaltaisia mietteitä ;)

Niin mut mites se vauhdittaminen? Miten se tapahtuu. Aika onnetonta tuo näkeminen ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mut mites se vauhdittaminen? Miten se tapahtuu. Aika onnetonta tuo näkeminen ollut.

Mitäpä sillä näkemisellä olisi tehnyt jos aika ei vielä ollut kypsä. Nyt on vain sellainen olo, että molemmilla voisi olla ajatukset linjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sillä näkemisellä olisi tehnyt jos aika ei vielä ollut kypsä. Nyt on vain sellainen olo, että molemmilla voisi olla ajatukset linjassa.

Mistä se olo on tullut? Oletteko kenties nähneet lähiaikoina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se olo on tullut? Oletteko kenties nähneet lähiaikoina?

Ei se olo ole näkemisestä tullut, emme ole nyt nähneet. Se vain ilmestyi jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se olo ole näkemisestä tullut, emme ole nyt nähneet. Se vain ilmestyi jostain.

Intuitiivinen ihminen. Tykkään. Oletko kenties maamerkki horoskoopilta? Intuitiivinen, mutta analyyttinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intuitiivinen ihminen. Tykkään. Oletko kenties maamerkki horoskoopilta? Intuitiivinen, mutta analyyttinen.

En piehtaroi horoskoopeissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En piehtaroi horoskoopeissa.

No ei niissä piehtaroida tarvitse. Tämä oli vaan kalastusyritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei niissä piehtaroida tarvitse. Tämä oli vaan kalastusyritys.

Tiedän kyllä oikein tarkasti kaipaamani syntymäpäivän jos sitä tietoa halusit kalastella. En vastaa kuitenkaan horoskooppijuttuihin tarkentavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kyllä oikein tarkasti kaipaamani syntymäpäivän jos sitä tietoa halusit kalastella. En vastaa kuitenkaan horoskooppijuttuihin tarkentavasti.

Kyllä minäkin tiedän hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia sitten olette nähneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia sitten olette nähneet?

Viime vuonna viimeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ilmestyi?

Se?

Sun sepaluksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin tiedän hänen.

Minäkin tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna viimeksi.

Mikä kuukausi?

• Anonyymi

Niin. En usko, että kummallakaan on ns mitään menetettävää. Ja kumpikaan ei halua toiselle ongelmia, päinvastoin.

• Anonyymi

Ollaanko me valmiit siihen nyt?

• Anonyymi

Siitä ei ole mitään takeita, mutta tiedän että ainakin minua kiinnostaisi kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ei ole mitään takeita, mutta tiedän että ainakin minua kiinnostaisi kokeilla.

Tässä on vielä muttia.. mutta kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on vielä muttia.. mutta kiinnostaa.

Mutat ovat yleensä oman mielen paisuttelemia, vanhaan tarraamista. Oikeasti kaksi ihmistä täsmäävät asiansa jos tahtoa riittää. Ulkopuoliset syyt ovat oman mielen keino sabotoida omien isojen tunteiden toteutuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutat ovat yleensä oman mielen paisuttelemia, vanhaan tarraamista. Oikeasti kaksi ihmistä täsmäävät asiansa jos tahtoa riittää. Ulkopuoliset syyt ovat oman mielen keino sabotoida omien isojen tunteiden toteutuminen.

Vaatii myös sen että molemmat ovat aidosti läsnä ilman pelejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatii myös sen että molemmat ovat aidosti läsnä ilman pelejä

En koskaan pelannut hänen suhteen mitään pelejä. Sellaisessa en näe mitään pointtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan pelannut hänen suhteen mitään pelejä. Sellaisessa en näe mitään pointtia.

Kävikö niin että hän luuli että pelaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö niin että hän luuli että pelaat?

En usko, että mistään sellaisesta oli kyse. Olen kaukana pelailijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että mistään sellaisesta oli kyse. Olen kaukana pelailijasta.

Väärinymmärryksiä jokatapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

talla etkella en halua sinua nahba katsotaan joskus myöhemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinua enää sitten jarruttaisi vallitseva tilanne?

• Anonyymi

Montako vuotta sitten?

• Anonyymi

Ei uskalla kertoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskalla kertoa

Ei vaan en halunnut kertoa. Siitä olen varma, että aloitus aukeaa kohteelle paremmin kuin muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan en halunnut kertoa. Siitä olen varma, että aloitus aukeaa kohteelle paremmin kuin muille.

Kyllä se aukesi, mutta kun tuollaisia kohteita voi olla useita. Sen olen oppinut täällä, että yhtä aloitusta kohtaan löytyy useita samaistujia.
        Eli sama tilanne voi olla monilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se aukesi, mutta kun tuollaisia kohteita voi olla useita. Sen olen oppinut täällä, että yhtä aloitusta kohtaan löytyy useita samaistujia.
        Eli sama tilanne voi olla monilla.

Älä huoli. Jos hän näkee aloituksen, hän osaa yhdistää. Älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskalla kertoa

Mä syön mansikoita, aika kalliita.
        Just tuli kakka.
        Ei mulla nyt just muuta.
        Palataan.
        - Washington

• Anonyymi

Tuskimpa.

• Anonyymi

Minä niin toivon, että tästä kesästä tulisi hyvä kesä...

• Anonyymi

Emme ole kaarnaveneitä vaan voimme vaikuttaa elämämme suuntaviivoihin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole kaarnaveneitä vaan voimme vaikuttaa elämämme suuntaviivoihin....

Yksin en voi vaikuttaa sellaiseen hyvään kesään, josta puhun. Miehen pitäisi vaikuttaa siihen kanssani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin en voi vaikuttaa sellaiseen hyvään kesään, josta puhun. Miehen pitäisi vaikuttaa siihen kanssani...

Kunhan muistetaan että kanssani ja puolestani ovat eri asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan muistetaan että kanssani ja puolestani ovat eri asioita.

Minä en ole noita kahta sanaa koskaan sekoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole noita kahta sanaa koskaan sekoittanut.

Sellainen piirre saa varauksettoman ihailuni.

• Anonyymi

Oletko ajatellu käydä mielentila tutkimuksissa kun et osaa muuta kun elää menneessä

• Anonyymi

Ei toivoakaan

• Anonyymi

Osaan :) Projisoit tai kuvittelet puhuvasi jollekin muulle. T: aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laita mulle viesti, niin tehdään menneestä nykyhetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot eri kun ap. Oot risto. Neitsyt jollla ei oo suhteita ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, ehkä se on se totuus, jonka ihan mielelläni jaan kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laita mulle viesti, niin tehdään menneestä nykyhetki.

En!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot niiin risto.

• Anonyymi

Eihän meillä mitään sinänsä kerennyt olemaan. Et siis ole vihainen mulle?

• Anonyymi

Kyllä meillä jo ehti olemaan jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se jotain sitten oli? Haastan sinut vastaamaan kunnolla vai oletko pelkuri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se jotain sitten oli? Haastan sinut vastaamaan kunnolla vai oletko pelkuri?

Pelkuri en ole. Teen joskus harkitusti asioita, joiden tiedän vahingoittavan minua. Kunnolla vastaamattomuus liittyy siihen, etten tilanteessamme koe omaavani oikeutta päättää toisen puolesta asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkuri en ole. Teen joskus harkitusti asioita, joiden tiedän vahingoittavan minua. Kunnolla vastaamattomuus liittyy siihen, etten tilanteessamme koe omaavani oikeutta päättää toisen puolesta asioita.

Tylsä. Elämässä pitää vaan mennä. Harkinnat nurkkaan. Lähde mun mukaan, niin opit jotain arvokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsä. Elämässä pitää vaan mennä. Harkinnat nurkkaan. Lähde mun mukaan, niin opit jotain arvokasta.

Hän ei ikinä sanoisi noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmaita salaisuuksia, mitkä eivät kestä päivänvaloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaikeeta, kun omaa oikeutta...
        Mikä kuningas tai gangsta olet?

Mä oon tavisminä. Minä. Ihan helppoa.
        Ei tarvi omata oikeutta päättää sinun puolestasi (aivokääpiö).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet käynnyt ihollani ja jättänyt jälkesi💔

• Anonyymi

Kuka olet ap, kuka nainen on sulle oikea? Anna tunnisteita. Haluatko leikkiä palstoilla vai olla sen naisen kanssa?

• Anonyymi

Mä ainakin menen leikkipuistoon keinumaan. Nyt.

• Anonyymi

Onpa ikävää laittaa tälläinen aloitus, johon tulee kymmenittäin vastauksia naisilta. Aloittaja on tunnoton hyypiö. Onneksi ei kaipaamani, joka tietää että olen kesän taas maalla.

• Anonyymi

Aitoriitta. Sulla ei pyöri miehiä kimpussa täällä himoitsemassa sinua.

Mene sinne maalle mökilles koiras kanssa ja pysy siellä.

• Anonyymi

En tiedä kaipaamani naisen kesäsuunnitelmista mitään. Saatan vain arvailla mitä kummallakin mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aitoriitta joka oli Pohjanmaalta. Häntä ei ole näkynyt palstalla pitkiin aikoihin. Taisit ajaa hänetkin pois ikävällä käytökselläsi.

Sun kanssa en kilpaille samalla tasolla. Saat huoletta pitää nappaamasi himokkaat miehet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.
        En jaksaisi ulkoilla koko päivää rakin kanssa.
        Jos koiran ottaa, sen ei kuulu olla sisätiloissa.
        Joka toiselka on koiravanki kotona. Vääryys.
        Tonttia ja tilaa ja rahaa vaatii koiran kanssa oleminen.
        Kohtapian sallitaan varmaan jo liitot elucanchin cansh.

• Anonyymi

Miksi et sitten ole pitänyt yhteyttä?

• Anonyymi

Että aika on ehtinyt sallia molemmille perspektiiviä historiaan. Se oli tarpeellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että aika on ehtinyt sallia molemmille perspektiiviä historiaan. Se oli tarpeellista.

Olen toivonut, että näin olisi. En tohdi kuitenkaan suorilta lähtee mihinkään uskomaan. Että siis olisi hänellä sellaiset mietteet. En kestä pettymyksiä. Enkä kestä yhtään hylkäämistä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toivonut, että näin olisi. En tohdi kuitenkaan suorilta lähtee mihinkään uskomaan. Että siis olisi hänellä sellaiset mietteet. En kestä pettymyksiä. Enkä kestä yhtään hylkäämistä enää.

Ainoa tapa jolla selviää on puhua äänellä, jonka se toinen kuulee. Älä ajattele hylkäämisenä. Jos teillä on yhteinen historia, ymmärrystä varmasti löytyy ja halua yrittää olla toista loukkaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa tapa jolla selviää on puhua äänellä, jonka se toinen kuulee. Älä ajattele hylkäämisenä. Jos teillä on yhteinen historia, ymmärrystä varmasti löytyy ja halua yrittää olla toista loukkaamatta.

Niin. En sitä sillä tavalla haluaisikaan ajatella. Mutta aistin meidän välillä traumakemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. En sitä sillä tavalla haluaisikaan ajatella. Mutta aistin meidän välillä traumakemiaa.

Mitä raumoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä raumoja?

Rauman murre. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauman murre. ☺️

Ihan hirveä murre

• Anonyymi

Ilomielin!Se on yhteinen ilo meille molemmille.🫂☀️

• Anonyymi

Onko tää kuva mies miehelle? Siniset tyypit halaavat.
        Taitaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää kuva mies miehelle? Siniset tyypit halaavat.
        Taitaa olla.

Kappas vain.Tarkoitin kyllä miestä ja naista.Tosin onko se niin vaarallista,jos kaksi miestä halaa joskus toisiaan?Jos ovat vaikka kavereita.

• Anonyymi

No miten tästä sitten eteenpäin? En enää uskalla ottaa yhteyttä, kun tuntuu että halusit vain etääntyä minusta.

• Anonyymi

Ottaako eteen?

• Anonyymi

Jotkut asiat löytävät alettuaan tavan tapahtua, eikä voi lopettaa riippumatta siitä mitä tekee. Mutta tämän tiedän ihmisistä, jotka valmistautuvat kävelemään oman elämänsä reunalla, he haluavat jonkun tietämään kuinka pääsivät sinne. Ehkä siinä haluaa tietää, että se viimeinen fragmentti pelastuu jonkun mielen johonkin nurkkaan, tai ehkä vain mahdollisuuden heittää sen toisen käsiin, jottei rasittaisi matkallaan. Haluaa jättää tarinansa taakseen. Kukaan maailmassa ei tiedä sitä minua paremmin. Ja jos uskoisin kirouksiin, ajattelisin omani olevan se kuinka tärkeinä hetkinä tietäessäni mitä suurimmalla selkeydellä tarkalleen mitä on tehtävä, kaikki sanomani tulee väärin. Melkein kaikki tässä elämässä on petollista, valmis vääntymään ja muuttamaan muotoaan milloin tahansa, ja maailma olisi erilainen paikka jos kaikilla olisi joku, josta on varma, luihin ja ytimiin asti. Huono onni ja ihmiset kaupan päälle, tuolla on erämaa; normaalit säännöt eivät päde. Luonto.

• Anonyymi

No olipa esitys.

• Anonyymi

Olipas taas stoori.
        Jankkaavaa sekavuutta.

Tiivistä tekstiä.

Terv: Kustantaja Kusi Just

• Anonyymi

Kyllä, kuhan ensin teet aikatauluusi minun mentävän aukon. Siitä on hyvä alkaa... Kenties se johtaa johonkin suureen seikkailuun 😊

Älykäs

• Anonyymi

Let bygones be bygones.

• Anonyymi

Mihinkä me jäätiin? Bussipysäkille?

• Anonyymi

Oliko bussi myöhässä vai mikä sua viimeksi huokailutti?? 😸😻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko bussi myöhässä vai mikä sua viimeksi huokailutti?? 😸😻

Kunto päässyt rapistumaan, perhana ;)

• Anonyymi

Sinä jäit juna-asemalle tuijottamaan

• Anonyymi

Kirjoitat paremmin kuin puhut.

• Anonyymi

Kirjoittaessa voi asetella sanat paremmin niin se hyödyttää molempia. Saa sanottua täsmällisemmin mitä haluaa ilmaista, mikä samalla pienentää väärinymmärryksen riskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaessa voi asetella sanat paremmin niin se hyödyttää molempia. Saa sanottua täsmällisemmin mitä haluaa ilmaista, mikä samalla pienentää väärinymmärryksen riskiä.

Täytyy aika hyvin tuntea toinen, että osaa kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy aika hyvin tuntea toinen, että osaa kirjoittaa.

Miten kirjoittamistaito riippuu toisen ihmisen tuntemisesta? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kirjoittamistaito riippuu toisen ihmisen tuntemisesta? -sivusta

Ai eikö tässä ollutkaan kyse, että tyyppi jota tavoittelet, tunnistaisi sinut rivien välistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaessa niitä väärinymmärryksiä tulee. Se toinen ei tulkitse kaikkea, niin kuin oot tarkoittanut. Ja kun ei ole ihminen paikalla, ei näe sen olemista, silmiä, äänensävyä, mikroilmeitä, elehdintää ym. Sekä et saa siitä kirjoittelusta välttämättä keskustelua aikaiseksi, ainakaan samalla tavoin kuin kasvotusten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai eikö tässä ollutkaan kyse, että tyyppi jota tavoittelet, tunnistaisi sinut rivien välistä?

Eikös pikkusuomessakin lukutaitoisia netinkäyttäjiä aika paljon?
        Virhemahdollisuus on, vaikja haet täsmäosumaa. 🤫😏

• Anonyymi

Onnea teille.

• Anonyymi

Epäilen tää AP taas se palstatyyppi joka kk toiseen kuvittelee jonku naisen tänne . Ei yhtään mitään muuta…

Itse olen lähes unohtanut miehen vuodelta 2020 … pysykoon poissa 🥹
      ja myös sen toisenkin mistä tykkäsin … vaikka se ottikin koville.
      Nyt aijon kehittää itseä parempaan suuntaan ja etsiä uutta rakkautta vuonna 2025 tai 2026 riippuen kauanko muissa suunitelmissa menee…
      Tänä kesänä ei oo halua eikä aikaa tapailla.
      Naiselta

• Anonyymi

Mikä joitain miehiä vaivaa oikeesti? :D Netissä kirjoitellaan kuin joku Shakespeare ja ulkomaailmassa pelätään suunnilleen edes hengittää auringonvalossa - kai siitä on niin pitkä aika, kun viimeksi on nähty todellinen maailma sitten vampyyrinluolassa vietettyjen vuosikausien. Jokainen (älykäs tai älytön) nainen täällä voisi olla minä ja jokainen mies sinä. I'm every woman. Ehkä olemme vain suuri dissosiatiivinen yksi, me ihmiset.

• Anonyymi

Kuules kuules: aikoa - aion

• Anonyymi

..siis a i o t

• Anonyymi

Ensi viikolla on mahdollisuus uuteen lämpenemiseen, sanoi Aleksi.

• Anonyymi

Voi olla niin jos mies lähestyy naista. Miten meinasit edetä väistämättömän asian suhteen? Eka lauseeni on vaan oma näkemys oman tarinani jatkosta.

• Anonyymi

Muutan maasta pois loppusyksyllä ennen Joulua pois pois.

• Anonyymi

Ei jatketa kyllä. On se hulluutta tämmösillä helteillä!

• Anonyymi

Etkö halua kertoa tarkemmin, kenelle tämä on ja kuinka pitkälle päästiin?

• Anonyymi

Samoin sinä Mies olet ollut mielessäni öin ja päivin. Missä tavataan?

• Anonyymi

Nyt olen jo aika varma että ei susta olisi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä monestakaan joka täällä aikaansa viettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olisi laita viesti missä ja milloin tavataan.

• Anonyymi

Mitä vuosia sitten!?

• Anonyymi

pasi miten minun sukunimen vaihtoasia meni

• Anonyymi

Mikä elementti teidät tuolloin erotti?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      152
      10259
    2. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      4132
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      33
      3345
    4. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      43
      2224
    5. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      68
      1424
    6. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      61
      849
    7. Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa

kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid
      Joensuu
      6
      837
    8. Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa

Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla
      Lieksa
      117
      768
    9. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      131
      748
    10. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      44
      746
    Aihe