Sivukeikka

Seuralainen

Pysäköin autoni hieman liian kauas ravintolasta, jonne olimme sopineet Maritan kanssa treffit. Olimme sopineet lounaasta ja illanvietosta jo pari viikkoa sitten, sillä Marita tuntui olevan todella kiireinen. Nyt vihdoin olimme saaneet sovittua pienen yhteisen raon aikatauluissamme ja oli oikeastaan mukava tavata Marita pitkästä aikaa. Aurinko paistoi lämpimästi ja villakangastakkini tuntui olevan liikaa keväiselle säälle. Odotin jo innolla tulevaa bileiltaa, sillä vauhtia ei Maritan seurassa ollut koskaan puuttunut. Lounaan jälkeen pitäisi vain odottaa Maritan studiolla hänen hoitaessaan vielä yksi asiakas ennen vapaalle pääsyään.

Pääsin ravintolaan hieman myöhässä ja näinkin heti Maritan istumassa pöydässä polttamassa savuketta. Marita ei ollut muuttunut lainkaan siitä mitä olin häntä viimeksi kunnolla nähnyt. Uutena vuotena en ollut kunnolla ehtinyt edes kiinnittää huomiota Maritaan, sillä tapaamisemme oli ollut lyhyt ihmismassassa. Marita oli edelleen hieman pyöreä, mutta hänen hiuksensa olivat saaneet pituutta lisää ja uutta väriä punaisen lisäksi. Marita oli pukeutunut räikeästi ja seksikkäästi korostaen isoja rintojaan. Hän olikin aina sanonut, että parempi ne on tuoda kunnolla esille kuin yrittää piilottaa. Samassa Marita huomasikin minut ja hän kaappasi minut heti tiukkaan haliin alkaen tapansa mukaan puhumaan kuin papupata.

Tilasimme ruoat ja vaihdoimme kuulumisia jutun alkaessa rönsyilemään aiheesta toiseen. Söimme keskustelun lomassa ja tuntui kuin aika olisi saanut siivet. Saadessamme jälkiruoan oli jo puolitoista tuntia kulunut lounaamme alkamisesta. Onneksemme Marita oli varannut riittävästi aikaa lounaalle, sillä juttua tuntui riittävän puolin ja toisin. Siirtyessämme jälkiruokaan Maritan puhelin alkoi hälyttämään muistutuksen merkiksi. ’Tää on varmaan muistutus siitä sessiosta mikä mulla on parin tunnin päästä.’ Marita sanoi kaivaessaan puhelimensa esille. ’Täh! Ei saatana...ei tää ookaan se..tää on muistutus toisesta sessiosta! Ei juma...mä olen unohtanut tän aivan täysin.’ Marita katsoi muistutusta kiroten. ’Oota, mä soitan Mirkalle..’ Marita jatkoi ja alkoi soittelemaan puhelimellaan. ’Marita moi...pääsetkö sä tänään? Joo..mä tiedän, että sulla on vapaapäivä, mut mä unohdin yhden session ihan täysin....ai sä oot siellä...voi perse....Juu..ei se mitään..jatka sä vain..mä yritän siirtää jotenkin toista tai jotenkin keksin järjestää tän homman....Juu....moikka!’ kuuntelin Maritan puhelua syöden samalla loppuun jälkiruokani. ’Voihan vittu....ei sinua kiinnosta tulla tuuraamaan?’ Marita sanoi aivan selvästi leikillään. ’En mä oikein tiedä...’ aloin jo vastaamaan, kun Marita keskeytti minut ’No ei..leikillähän minä...toisaalta...sä olit muistaakseni aika hyvä...’ Marita sanoi nyt katsoen minua silmiin. ’No en mä nyt niin hyvä ollut...’ aloin punastumaan. ’No älä nyt ala kainosteleen taas...kyllä mä muistan millainen narttu sä olet kun vauhtiin vaan pääset.’ Marita sanoi suorasukaiseen tyyliinsä nauraen. ’No mitä siinä pitäis tehdä, jos nyt suostuisinkin...’ kysyin jo hieman kiinnostuen enempi. ’No tää asiakas on käynyt muutamia kertoja...se pitää alistamisesta ja kevyestä piiskauksesta...sitä normaalia juttua...tiedäthän. Toinen on kuitenkin semmoinen vakioasiakas, että se mun pitää hoitaa itse, mutta tän ekan sä voisit aivan hyvin hoidella.’ Marita sanoi virnistys naamallaan. ’En mä tiedä..mä kuitenkin pilaan jotain ja sitten sä menetät asiakkaan...’ yritin pyristellä vastaan. ’Älä höpötä..sä olet luonnonlahja..kyllä sä siihen pystyt aivan mainiosti. Mä maksan laskun niin sitten mennään!’ Marita sanoi antamatta enää sijaa vastalauseille.

Maritan maksettua laskun poistuimme ravintolasta ja kävelimme hänen studiolleen pienen lähikaupan kautta. Marita osti illaksi pientä purtavaa ja hetken mielijohteesta kaksi jäätelötuuttia. Studio sijaitsi vain kilometrin parin päässä ravintolasta ja oli huomaamattomassa paikassa, kuten suurimmalle osalla asiakkaista sopi. Studio ei ollut iso, yläkerrassa vain yksi pieni huone ja alakerrassa kaksi toisistaan äänieristettyä huonetta ja niiden yhteydessä pari pienempää huonetta vaatteiden vaihtoa varten. Lisäksi alakerrassa oli pieni sosiaalitila Maritalle ja hänen työkaverilleen. ’Ota sä tuo toinen huone, kun mä tarvin tiettyjä välineitä ja ne on vain tässä huoneessa.’ Marita sanoi laittaen ostokset jääkaappiin ja alkaen vaihtamaan vaatteitaan. Kurkistin huoneeseen, jossa minä tulisin olemaan ja huomasin sen olevan kylmänoloinen hämärä huone, jonka betonilattian keskellä oli lattiakaivo. Huoneen nurkassa oli iso metallinen lavuaari ja sen yhteydessä pieni letku. Mieleeni tuli lähinnä kerrostalon pyörävarasto. Yhdellä seinällä näytti olevan paksumpi ovi ilmeisesti takapihalle. Kävelin pieneen vaatteiden vaihtotilaan ja tutkin siellä olevaa vaatetankoa. Suurin osa vaatteista tuntui olevan hieman liian isoja tai sitten muuten sopimattomia tilanteeseen. Lopulta löysin sopivalta näyttävän nahkaisen korsetin ja hieman isolta näyttävän mustan nahkahameen. Kuulin kuinka Marita otti oman asiakkaansa vastaan enkä voinut enää pyytää apua häneltä korsetin kanssa. Yritin hetken laittaa korsettia päälleni, mutta en saanut sitä yksin. Lopulta luovuin hommasta ja kokeilin hametta, mutta sekin paljastui liian isoksi. Katsoin kelloa ja olin jo tuhrannut kymmenen minuuttia asun miettimiseen. Asiakas tulisi pian ja laavasin uudelleen vaatetankoa lävitse. Samassa kuulin askeleita ylhäältä missä asiakas jo luki Maritan jättämiä ohjeita. Kiskaisin äkkiä pitkän mustan nahkatakin vain ylleni ja omat saappaani vedin takaisin jalkaani. Hetken mielijohteesta pujotin vielä stringini pois jalastani ja nappasin pienen ratsupiiskan mukaani ja koppalakin päähäni.

Astuin takaisin toiseen huoneeseen ja näin naisen seisovan keskellä lattiaa. Nainen näytti hieman vanhemmalta, jotain yli kolmekymmentä. Hän oli minua pitempi ja muutenkin isokokoisempi. Hänellä oli tummat puolipitkät hiukset ja silmiä kehystivät lasit. Päällään hänellä oli vaaleat housut ja valkoinen t-paita. ’Kuka sä oikein olet?’ nainen kysyi hieman emmittyään. ’Missä Marita on?’ ’Olen sinun valtiattaresi tänään...muuta sinun ei tarvi tietääkään’ vastasin kylmällä äänellä kävellen lavuaarin viereen. ’Mutta eihän tän näin pitänyt mennä...’ nainen aloitti sanomaan, mutta samassa suihkutin kylmää vettä hänen päälleen. Nainen haukkoi henkeään kylmän veden kastellessa hänet läpikotaisin. Suljin vesihanan ja kävelin hitaasti kannat kopsuen naisen viereen. ’Polvillesi koira! Minulle ei puhuta vastaan!’ Katsoin kuinka nainen vapisi kylmästä hänen t-paitansa liimautuessa tiukasti kiinni hänen vartaloonsa. Näin kuinka hänen tummansiniset rintaliivit kuulsivat t-paidan lävitse naisen käydessä kontilleen lattialle. ’Millainen koira sinä oikein olet, kun kehtaat väittää vastaan?’ sanoin tehostaen sanojani piiskan iskulla naisen pakaroille. Nainen värähti, mutta pysyi hiljaa. ’Vastaa kun sinulta kysytään!’ sanoin ja läimäytin uudelleen naista pakaroille. ’Tuhma...’ nainen sanoi pienen ähkäisyn saattelemana. ’Niin arvelinkin...tuollainen pikku piski taitaa vain kaivata hieman kuritusta, jotta oppii tavoille. Eikö niin?’ sanoin kiertäen kontillaan olevaa naista. Nainen vain nyökkäsi vastaukseksi. ’Riisu nuo housusi!’ sanoin ja kävelin takaisin pikkuhuoneeseen. Otin pienen talutushihnan pöydältä ja palasin takaisin huoneeseen nähden naisen seisovan märässä t-paidassaan ja valkoisissa pikkuhousuissaan.

’Nyt näyttää paremmalta pikku koirani’ sanoin sitoen kaulapannan naisen kaulalle. ’No niin...ennen kuin voimme kunnolla aloittaa täytyy hauvelin käydä pisulla eikö niin?’ sanoin kokeillen hihnan kestävyyttä hieman. Nainen katsoi minuun hieman kauhuisen näköisenä. Ilmesesti moinen ajatus ei ollut käynyt hänen mielessään. En kuitenkaan välittänyt siitä vaan vedin kevyesti hihnasta ja nainen lähti kiltisti konttaamaan perässäni. Ovelle päästyämme nainen alkoi hieman epäröimään haroen vastaan. Avasin oven ja mitään sanomatta vedin lujempaa hihnasta. Hitaasti nainen seurasi pieneen betoniseen portaikkoon, josta portaat johtivat ylös hämärtyvälle pihalle. ’Täällä on aika vilpoinen ilma, joten saat tehdä tarpeesi nopeasti’ sanoin ja johdatin meidät ylös huurteisia portaita. ’No niin..pissaa nopeasti minulle tulee kylmä!’ sanoin ja katsoin kuinka nainen oli todella hämmentynyt ja peloissaan katsellen ympärilleen peläten silminnäkijöitä. Piha oli kuitenkin syrjäinen ja hiljainenenkä nähnyt merkkiäkään muista ihmisistä. ’Noh!’ sanoin ja tehostin sanojani piiskansivalluksella naisen paljaalle reidelle. Nainen katsoi minua ja kyykistyi hieman antaen pissan valua maahan. ’Oikein hyvä tyttö!’ sanoin taputtaen naisen päätä ja vetäen hänet takaisin sisälle. Nainen värisi kontatessaan kylmällä betonilattialla pää painuksissa. Ohjasin naisen keskelle lattiaa kaivon viereen. ’Riisu nuo märät pikkarisi ja paitasi.’ sanoin hieman hellemmin naiselle. Nainen riisui loput vaatteet väristen edelleen vilusta. Laskin hieman lämpimämpää vettä hanasta ja suihkutin naisen päälle. Huomasin kuinka hän lämpeni hitaasti lämpimän veden valuessa pitkin vartaloaan. Virutin naisen kauttaaltaan ja annoin hänen lämmetä kunnolla. ’Oikein hyvä koira. Odota nyt siinä kiltisti..’ sanoin ja menin takaisin toiseen huoneeseen, jossa olin nähnyt pyyhkeen.

Nappasin pyyhkeen ja tulin takaisin huoneeseen naisen viereen. ’Nyt on kait jonkinlaisen palkinnon aika, kun olet ollut noin kiltti hauva’ sanoin silittäen naista kuivaten häntä samalla. ’Tule tänne niin saat jotain hyvää’ sanoin muistaen jäätelöt jääkaapissa. Nainen seurasi minua kiltisti kontaten jääkaapille ja takaisin tuolille johon istuuduin avaten tuutin käärepaperia. ’Ensin saat nuolla tämän’ sanoin ja ojensin jäätelöistä käärepaperia. Nainen alkoi innokkaasti nuolemaan jäätelönjäämiä pois paperilta. Aloin nuolemaan hieman valuvaa tuuttiani tarkkaillen samalla kuinka narttukoirani nuoli paperia ja samalla hieman sormiani puhtaaksi. ’Olet ollut kyllä todella kiltti koira, mutta hieman huolimaton.’ sanoin nuolaisten taas jäätelöäni. Nainen nosti katseensa kysyvästi minuun. ’Katso nyt saappaitani. Niille on roiskunut jäätelöä...saat kyllä nuolla nekin pois.’ sanoin nuolaisten tuutin keksiosaa pitkin valuvan vanan suuhuni. Nainen alkoi jopa hieman innokkaana nuolla saapastani edeten tarkasti kärjestä vartta pitkin ylös. ’Taidatkin pitää tästä jäätelöstä?’ kysyin lopettaen hetkeksi tuutin syömisen. Nainen lopetti vain hetkeksi nyökätäkseen ja siirtyi sitten innokkaana toisen saappaani pariin. Jäin katselemaan kuinka nainen nuoli intohimoisesti saappaani vartta enkä huomannut kuinka jäätelöä valui reidelleni. Naisen päästyä toisen saappaani varrelle tunsin kuinka jäätelövana lähti kiirehtimään pitkin polveani alas säärelleni. Ennen kuin ehdin sipaista jäätelön pois nainen lipaisi sitä kielellään katsoen samalla minuun. Värähdin tuntiessani kielen paljaalla ihollani, mutta en häätänyt naista pois vaan annoin hänen edetä polvelleni. Nainen nuoli hitaasti ja nauttien jäätelöä pois iholtani kivuten ylemmäs reidelleni. Himoni alkoivat viedä järkevät ajatukset päästäni ja levitin jalkojani antaen suoran näkymän hävylleni. Lisäsin vielä löylyä valuttaen jäätelöä ylemmäs reidelleni tehden naiselle jäätelöstä reitin vaolleni. Tunsin kuinka naisen rinnat painuivat jalkaani vasten hänen nuollessaan reittäni. Tuskallisen hitaasti naisen kieli vaelsi ihollani saaden himoni yltymään enempi ja enempi. Himojeni ohjaamana siirsin itseni tuolin reunalle levittäen jalkani levälleen ja hieraisten viileää jäätelöä hävylleni. Aivan kuin kiusoitellen nainen nuoli jäätelön tarkasti häpyni ympäriltä ennen kuin kosketti herkkää nupukkaani. Unohdin paikan ja ajan täydellisesti tuon kielen alkaessa kuorimaan jäätelöä häpykumpuni päältä. Suljin silmäni ja antauduin nautinnolle kielen painuessa häpyhuulieni väliin löytäen kostuvan koloni. Hellästi tuo ihana kieli siivitti minua pikkuhiljaa kohti huippuani. Taidokkaasti nainen piti minua orgasmin reunoilla tutkien samalla joka millin hävystäni.

Tunsin kuinka naisen suu hamuili klitoristani ja hän pujotti kätensä jalkojeni alta nostaen ne ilmaan. Hän veti minua hieman lähemmäs itseään enkä päässyt hänen otteestaan irti. Nainen otti klitorikseni suuhunsa ja alkoi imemään kevyesti. Asennon vaihto oli suonut minulle hetken lepotauon, mutta nyt vajosin takaisin nautinnon hämärään. Samassa tunsin kuinka nainen painautui voimakkaammin häpyäni vasten ja imaisi lujempaa. Tunne oli äkillinen ja voimakas saaden minut voihkaisemaan ääneen. Nainen alkoi hitaasti keinumaan jatkaen samalla voimakasta imentää. Tunsin kuinka orgasmi vyöryi hyökyaaltona tajuntaani ja pystyin vain värisemään ja voihkimaan sen voimasta. Yritin kiemurrella irti, mutta nainen vain jatkoi ja tunsin uuden orgasmin jo vavisuttavan ruumistani. En päässyt karkuun naisen suuta vaan hän jatkoi saattaen minut yhä uudelleen ekstaasiin. Lopulta hän kuitenkin päästi minut irti ja alkoi itse voihkimaan äänekkäästi. Avasin silmäni ja näin kuinka Marita oli naisen takana ja nussi häntä sidottavalla dildolla. Näin myös kuinka Maritalla oli toinen pienempi dildo kädessään pitäessään rajua rytmiä yllä. Nousin vielä hieman vapisten orgasmeistani ja kävelin Maritan viereen tämän hieman hidastaessa tahtia saaden naisen voihkimaan hieman hiljempää. Katsoin Maritaa silmiin ottaessani häneltä dildon kädestä ja menin naisen eteen. Hän katseli kuinka kastelin dildoa omassa hävyssäni ja palasin hänen taakseen. Marita ymmärsi heti mitä aioin ja levitti naisen pakaroita pysäyttäen nyt lantionsa liikkeen. Myös nainen huomasi, sillä hän alkoi vaimeasti vastustamaan, mutta ei kuullostanut lainkaan vakuuttavalta. Hitaasti työnsin dildon naisen peppuaukkoon Maritan levittäessä pakarat aivan levälleen. Nainen vikisi ja voihki, mutta ei enää vastustellut lainkaan. Hitaasti dildo upposi naisen peppuun ja Marita aloitti uudestaan armottoman nussimisen. Nainen alkoi jälleen voihkia kuuluvaan ääneen Maritan nussiessa säälimättä häntä. Liikutin vain hieman dildoa naisen pepussa, mutta tämäkin tuntui riittävän hänelle hänen vajotessaan lattialle täristen valtaisasta orgasmista. Marita hidasti tahtia ja minä vedin dildon pois hänen pepustaan. ’Ei tainnut olla ihan mitä minä olin suunnitellut hänen varalleen, mutta joskus on kiva antaa bonusta.’ Marita sanoi naurahtaen noustessamme lattialta. Naisella oli suu hymyssä korviin saakka hänen yrittäessä toipua kokemastaan. Marita alkoi huolehtia naisesta ja käytännön muista järjestelyistä

2

8337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pocco

      Olet kirjoittanut jo niin pitkään niin hyviä juttuja, että sinun täytyy varmaan todella 'repäistä' saadaksesi ihmisten huomion.

      Nimim. 'Työilmoitus'kin vielä tallessa:-)

      • Kiva, että joku vielä jaksaa kommentoida. Se on melkein se asia joka antaa intoa kirjoittaa lisää :) Täytyy myöntää, että viime aikoina on hidastunut kirjoitustahti ja jopa kirjoittamisen lopettaminenkin on käynyt mielessä. Ja todella kiva, että joku vielä muistaa ensimmäisenkin tarinan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe