Epäpyhä liitto

Anonyymi-ap

Onko jos taloyhtiön osakkeenomistajanainen juoksee juopottelemassa talossa asuvan naisvuokralaisen luona?

23

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vappuaattona poliisi ja ensihoito hoiti naisen porraskäytävästä ja naisvuokralainen totesi että syytön hän tähän on.

      • Anonyymi

        Se oli jo toinen kerta tänä vuonna kun osakkeenomistajanaisen paluu naisvuokralaisen luota johti ensihoidon käyntiin. Viime perjantaina uudet bileet.


    • Anonyymi

      Epäpyhää tässä on ainakin se että osakkeenomistajanainen on 80-vuotias.

    • Anonyymi

      Hyvähän se on että viina yhdistää yli säätyrajojen, maailmankuva avartuu.

    • Anonyymi

      Taidat olla aika vahvasti konservatiiviuskovainen kun pidät kahden naisen suhdetta epäpyhänä. Sehän on nykymaailmassa aivan luonnollista, eikä ihmisiä suljeta enää lukkojen taakse vanhainkoteihin kiikuttelemaan keinutuolissa kun ikää kertyy.

      • Anonyymi

        ?? Nyt kyllä sinulla viiraa, naisvuokralaisella on miesystävä jonkajuomatarjoilu mummoa ertyisesti kiinnostaa, lisäksi mummo tuiterissa hinkuu ’ etsikää minulle mies!’

        No okei, minä olen sitten vahvasti konservatiiviuskovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?? Nyt kyllä sinulla viiraa, naisvuokralaisella on miesystävä jonkajuomatarjoilu mummoa ertyisesti kiinnostaa, lisäksi mummo tuiterissa hinkuu ’ etsikää minulle mies!’

        No okei, minä olen sitten vahvasti konservatiiviuskovainen.

        Sitten tähän kuvioon liittyy myös vuokralaisen vuokranantaja, joka tasavertainen osakkeenomistaja 80v naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tähän kuvioon liittyy myös vuokralaisen vuokranantaja, joka tasavertainen osakkeenomistaja 80v naisen kanssa.

        Eikä tässä vielä kaikki, tyttärenpoikansa on poliisi.


    • Anonyymi

      Eikä tässä vielä kaikki, nyt on mummo hiljaa kun varoituksen sai. Minun on vielä debriiffattava itseäni sitä kun vappuuaattopäivänä mummo kysyi porraskäytävässä minäkö sitä yöllä kolistelin kun hän ei saanut nukuttua. Siihen kun rupesin mummolle vastaamaan niin HAISTA VITTU! tuli vastaukseksi. Ja mä kilahdin tästä niin että soitin hätäkeskukseen: ”ja taas mummo haistatti vittua ja minä kun hiljennän mummon lopullisesti, heippa dei!”. Hetken päästä tuli soitto 029….stä ja juttelin poliisin kanssa pitkän tovin mummon aggressiivisesta käytöksestä. Ja kun ilta saapui mummo olikin jo ovikelloani soittamassa, päihtyneenä pyysi minua avaamaan ovensa, no eihän minulla avainta, aikani kun kinattiin, soitin toisen kerran vapunaattona hätäkeskukseen, hätäkeskusnainen vastasi etkö vain voi soittaa huoltoyhtiöön johon totesin mummo80 v kännissä, ensin tuli poliisipartio, sitten huoltomies ja ensihoito, mummo konttasi paskat housuissa porrastasanteella! Ei siinä tilanteessa poliiseja eikä ensihoitajia naurattanut. Vapunjälkeisenä päivänä kovaäänisesti kailotti kotonaan jollekin miten minä ilkesinkään soittaa poliisille. Nyt sitten mummo hipihiljaa kotonaan ja naisvuokralainen, jonka luona mummo koko talven kilistellyt, kertoi että mummo on saanut varoituksen.

      Että näin käy kun juopottelevat Niskavuoren emännät suutansa miehille soittavat.

      • Anonyymi

        Oli sitten vappuaamuna mummo käynyt luuttuamassa paskansa porrastasanteelta.


    • Anonyymi

      HÄÄTÖ VAROITUS TULI kaupungin vuokra asunnosta ja isännöitsiän hyväksymä pitkälista kerätty nimiä,6 v olen asunut enkä yhtään valitusta tehnyt
      En ole absolutisti ja jokaisen oma asia on minkä verran juo KUNNIOITAN heitä
      jotka omissa oloissaan juovat ja vastaavat omista tekemisistään TE kunnioitatte
      muita asukkaita,ette ota syyttömiä asukkaita silmätikuksi,meillä on entisiä As.
      toimikuntalaisia ja osa nyky,eli alkoholisoitunut porukka joka kasvaa kuin sieniä sateella ovat vallanneet yhteisiä tiloja,isännöisiän kielloista huolimatta käyttävät 3 talon yhteistä tapaamispaikkaa ryyppypaikkanaan poliisit poistivat ja lupasivat viedä putkaan jos palaavat takaisin,isännöitsiä ei tee mitään tilanne on aina vain pahentunut, 3 v uotta käyttivät salakapakkana Väentupaa
      puhuvat asukkaiden yksityis asioita,seuraavat kuka käy kenenkin luona ja
      kuinka kauan viipyy,valehtelevat isännöitsiälle asioita,mikä mahtaakaan olla
      isännöitsiän oma ongelma kun puoltaa henkeen ja vereen asti ,päätekijät
      ovat 70-76 vanhoja karseita asukkaita jotka luovat täysin slummia viityisälle
      asumis alueelle ja häiriköivät muita ja riitelevät keskenään jo yli 3 vuotta
      nämä valehtelevat häiriköt ovat päättäneet,muut jotka eivät annan heidän pitää
      Valtaa poistetaan keinolla millä hyvänsä.NYT on tullut asukkaita jotka ovat
      tyytymättömiä eivätkä ole kirjoittaneet nimiä häätölistaani kun tuntevat minut
      ja tietävät että en ole aiheuttanut mitään mitä häätö varoituksessa on kirjattu,
      en ole saanut tapahtumista yksilöityjä asipapereita,en häätölistaa johon
      kerättyjä nimiä, isännöitsiltä.Listan kerääjät ovat samaa valtaa pitävää lössiä
      Kirjanpidosta kaikki alkoi sai luvan isännöitsiältä tutkia AS.toimik.lähes
      3 vuoden ajalta jossa asukkaiden,virkistyskäyttöön tarkoitettussa rahojen
      käytössä epäselvyyksiä, K-pitoa ei ole tarkastettu,seilasi siellä sun täällä,murto-
      asuntooni, mitään ei viety mutta kirjanpito oli se mitä etsivät,nyt kaikin tavoin
      yrittävät ottaa puhe kontaktia ja häiritä syytöksillä niin että kukaan ei kuule,
      nyt keräävät hädissään lisäporukkaa omiensa joukkoon ,valheilla minua ja
      nyt toista uhria vastaan ,eikä meidän puolella olevat ole myöskään suosittuja,
      taasen tänään 15.7-13 ryyppäsivät tunteja yhteiselläkatoksella 15.5-13 isän-
      nöitsiän kiellosta huolimatta.Kurkunkatkaisu ja ampumauhkaus Käräjä-
      oikeus oli ,tietyt kiellot tuli,Touhu senkuin pahenee taloyhtiöllä on aina vastuu
      asukas viihtyisyydestä sekä turvallisuudesta.KIITOS teille jotka ette mene
      mielettömyyksiin elätte omaa elämää ja vastaatte siitä.

      Asd

    • Anonyymi

      Törmäsin tässä päivänä muutamana markkinoilla rättimyyjänä, hällä oli myytävänä sellainen lippis jossa luki MINULLE EI VITTUILLA, aloin siinä sitten naiselle kertoa mitä vappuaattona tapahtui, nainen purskahti nauruun ja sanoi: ”on mummolla asennetta!” Tuosta naismyyjän asenteestakin voisi tutkielman tehdä, mitä hän olisi vastannut jos olisin 8kymppisestä papasta jutellut. Osakkeenomistajamummo ja naisvuokralainen saivat Vapun jälkeen varoituksen mutta vauhti ei hetkessä hiipunut vaan tään kuun alussa satuin porraskäytävään väärään aikaan, niin talon toinen mummo pyysi luokseen ja siellä sitä kuuli sellaista että jääköön kertomatta, mitä silloin tapahtui, ei ihme vaikka mummo olisi toisen varoituksen saanut tuosta, niin ja se vuokralaisen miesystävä, kaupungin kulttuuripuolen työntekijä, täysin moraalitonta että hän juotti 80 v mummoa talutuskuntoon niin että poliisi ja ensihoito hommas mummon porraskäytävästä suihkun kautta sänkyynsä. Mummon ”minä en juo” -kulissit romahti täydellisesti.

      • Anonyymi

        Johan on kummallinen talo kun mummot pyytelee luokseen (ja vieläpä menet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on kummallinen talo kun mummot pyytelee luokseen (ja vieläpä menet).

        Tämä talon toinen mummo, hänkin yli 80v, hän on nyt vuoden päivät todennut mulle että hyvä kun pääsi eroon tuosta ripustautuvasta alkoholiongelmaisesta mummosta. Meillä synkkaa hyvin ja olen sen hänelle suoraan sanonut että hän pitää jalkani maan pinnalla, aina lukunsa tämä toinen mummo solvauksiaan heittelee. Sanonut senkin minulle että mummo mustamaalaa minua ja lisää valehtelubonukset päälle. Mummo tuli viikolla takaisin kotiinsa ja on ollut hiirenhiljaa kun talossa öykkäröintinsä päättyi varoitukseen. Muistan kun mummo aikoinaan yhtiökokouksessa valtuutti kesälaitumelle siirtymissensä ajaksi minut vahtimaan että amikset ei metelöi eikä ryyppää talossa ja nyt itse on ollut talon pahin metelöijä ja ryypiskelijä.


    • Anonyymi

      Onko tosiaankin pakko juoda juhannuksena, vappuaattona naapurin 80 v mummon hommasi porrastasanteelta asuntoonsa poliisi ja ensihoito, nyt tänä iltana juhannusaatonaattona mummo palloili pöhnässä eestaas porraskäytävässä… alasti ilman rihmankiertämää !!

    • Anonyymi

      Naapurinmummo katosi häpeänsä alla, eilen illalla lähdin kyläilemään tuttavanaisen luo, oven avasi maistissa, viisi tikkiä otsassa ja silmä ummessa kaaduttuaan perjantaina. Aamulla lähdin liikenteeseen. Nainen soitteli tuo nelosta. Palasin viiden aikaan valitteli rintakipua ja hengitys vaikeuksia. Kaksi naisensihoitajaa tuli, totesivat että rintalastakin murtunut ehkäpä kaatuillessa, puhalsi kolme promillea, lähti päivystykseen.

      • Anonyymi

        Kävi päivystyksessä, ei edes röntgeniä, lääkäri vaan sanonut että siinä nyt vaan nirhauma rintalastassa, nyt kun sinä vähemmän päissäs niin tuokin kipu alkaa läpitulla, panadolia pussiin ja kelataksilla kotiin, minun piti maksaa kelakorvausomavastuuosuus, sanoin miestaksikuskille että täti on juonut rahansa. Aamulla soitti terkkariin että tikit pitäis saada pois otsasta, hoitaja vastasi ei kun otsas on liimattu kokoon. Sitten tuli eläkkeellä oleva uskovainen kodinhoitaja tuttavaansa katsomaan, siinä meillä meni naisten alkoholinkäytöstä ja vakivaltaisuudesta keskustellessamme sukset niin pahasti ristiin että pikalähdin livohkaan ja talon emännälle vaan lopulliset jäähyväiset latelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi päivystyksessä, ei edes röntgeniä, lääkäri vaan sanonut että siinä nyt vaan nirhauma rintalastassa, nyt kun sinä vähemmän päissäs niin tuokin kipu alkaa läpitulla, panadolia pussiin ja kelataksilla kotiin, minun piti maksaa kelakorvausomavastuuosuus, sanoin miestaksikuskille että täti on juonut rahansa. Aamulla soitti terkkariin että tikit pitäis saada pois otsasta, hoitaja vastasi ei kun otsas on liimattu kokoon. Sitten tuli eläkkeellä oleva uskovainen kodinhoitaja tuttavaansa katsomaan, siinä meillä meni naisten alkoholinkäytöstä ja vakivaltaisuudesta keskustellessamme sukset niin pahasti ristiin että pikalähdin livohkaan ja talon emännälle vaan lopulliset jäähyväiset latelin.

        Sitten kun minä heille mainitsin myös että emäntä läpällään seksuaalisesti häiritsi terveydenhuollonammattilaisia työssään ”voi kuinka kauniita naisia tuli minua hoitamaan” sekä kelataksikuskin kuullen sanoi minulle että raiskattukaan häntä ei taksimatkan aikana, niin minä sain miehenä tarpeekseni kun tämä kodinhoitajakin että no ne on vaan sanoja joita meidän naisten on oikeus sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun minä heille mainitsin myös että emäntä läpällään seksuaalisesti häiritsi terveydenhuollonammattilaisia työssään ”voi kuinka kauniita naisia tuli minua hoitamaan” sekä kelataksikuskin kuullen sanoi minulle että raiskattukaan häntä ei taksimatkan aikana, niin minä sain miehenä tarpeekseni kun tämä kodinhoitajakin että no ne on vaan sanoja joita meidän naisten on oikeus sanoa.

        Tämän kun kodinhoitaja ääneen sanoi niin mentiin tähän Naapurinmummon haista vittu latelun niin kun minulle neuvoja annettu että sano mummolle että levitä esiin niin minä haistan, ja kun uskovaiselle kodinhoitajalle sanoin vastauksena tuohon levittelyyn että sillä on jo niin kuiva vittu ettei se millekään haise, niin kodinhoitaja vastas ettei se nyt ihan noinkaan ole jolloin kysyin tältä uskovaiselta kodinhoitajalta että sinullakos on vielä märkänä.


    • Anonyymi

      Kun ambulanssi tuli menin ulos ja kerroin naisensihoitajille että täällä on nyt paha alkoholiongelma, niin vanhempi nainen kysyi onko se mies ja mä vastasin ei kun nainen, stereotypiaa vaikka olihan ensihoitajille kerrottu etukäteistietona että kohdehenkilö on nainen.

    • Anonyymi

      Häpeän monet kasvot
      Ben Malinen
      5.0 star rating
      E-KIRJA
      15,95 €
      Tuotekuvaus
      Häpeä on inhimillinen, jokaisen ihmisen elämään kuuluva ilmiö. Häpeää ei ole kuitenkaan helppo tunnistaa, sillä se voi verhoutua suruun, vihaan, läheisriippuvuuteen ja mustasukkaisuuteen.Häpeän monet kasvot kertoo häpeän synnystä, ilmenemismuodoista ja torjuntamekanismeista. Kirjassa pohditaan naisen ja miehen häpeän eroja ja häpeän vaikutusta itsetuntoon. Esimerkeissä kuvataan häpeäkokemuksia, joiden avulla voi oppia tunnistamaan häpeän erilaisia kahleita ja naamioita. Ben Malinen on tarttunut kipeään ja vaiettuun aiheeseen ja tarkastelee sitä monipuolisesti tutkimustensa ja kokemustensa pohjalta. Hän rohkaisee vapautumaan häpeän kahleista työstämällä niiden taustalla vaikuttavia tapahtumia ja tunteita. Häpeä ei ole voittamaton este tiellä tasapainoiseen elämään.

    • Anonyymi

      https://www.bookbeat.fi/kirja/vihainen-nainen-99310
      Vihainen nainen
      Hyvä, paha aggressio
      - Heli Pruuki, Terhi Ketola-Huttunen
      Yhteenveto
      Suuttumus, loukkaantuminen, vahingollinen kilpailu, kateus, viha - aggressio on moni-ilmeinen tunne, jota kokee jokainen meistä. Joskus se on räjähdys, joskus epäsuora häivähdys, jomotus ohimoilla tai ärtymys, jolle ei tunnu olevan osoitetta.

      Mitä aggressio kertoo? Mistä se nousee ja miten naisen aggressio vaikuttaa hänen elämäänsä? Voiko nainen tunnustaa aggression tunteitaan, kun häneltä useimmiten yhä oletetaan sopuisuutta?

      Vihainen nainen avaa aggression moni-ilmeisyyttä ja johdattaa tarkastelemaan sen ilmenemistä omassa elämässä, ihmissuhteissa ja lähiympäristössä.

      Pahimmillaan aggressio eristää meidät itsestämme ja muista. Parhaimmillaan oman aggression voi kääntää myönteiseksi voimaksi, joka tukee yhteyttämme itseen ja muihin ihmisiin

    • Anonyymi

      Tulehan naapurinmummo takaisin kotiisi äläkä pakene vaan kohtaa vihasi ja häpeäsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe