Käydäkö vai eikö käydä?

Anonyymi-ap

Siinäpä vasta pulma.

Niin, onko täällä käymisessä mitään järkeä? Tähän mennessä parin-kolmen viikon saldo on ollut, että olen luullut tunnistaneeni kaivattuni noin neljänä iltana täällä. Mutta todellisuudessa olen varmaankin elänyt vain omissa harhoissani. Päivittäin täällä melkeen tulee käväistyä ainakin, ja jos luulee tunnistaneensa hänet, jää tänne jumiin joskus pitemmäksikin aikaa. Muutakin tehtävää varmaan olisi... Ja koska minulla on myös yhteys kyseiseen henkilöön oikeassa elämässä, on täällä roikkuminen kyllä aika naurettavaa. Mutta koska olen niin urpo, etten uskalla tehdä asialle mitään, niin roikun vain täällä. :D Kertokaa mulle joku nyt pliis, että meen pois täältä!

76

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan se menee. Tänne tullaan sitten "kurkkaamaan". Ja vahingossa alkaa kirjoittamaan ja viestittelee tuntemattomien kanssa. Ei tämä kyllä ihan tervehenkinen harrastus ole. Elämä taitaa olla muualla. Pienin askelin taas ulos aurinkoon. Olen kyllä siellä ollutkin jo.

      • Anonyymi

        Joo, itse pysyin tuossa jo muutaman pv:n melkein kokonaan pois, mutta tänään taas olen jumittanut täällä ihan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itse pysyin tuossa jo muutaman pv:n melkein kokonaan pois, mutta tänään taas olen jumittanut täällä ihan liikaa.

        Sitä se ikävä teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se ikävä teettää.

        Sitä se kyllä teettää, ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itse pysyin tuossa jo muutaman pv:n melkein kokonaan pois, mutta tänään taas olen jumittanut täällä ihan liikaa.

        Kiva, että tulit takaisin.
        Meinasi tulla ikävä, Ikävä-palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että tulit takaisin.
        Meinasi tulla ikävä, Ikävä-palstalla.

        En tiedä pitäisikö olla otettu vai huolissaan, jos Ikävä-palstalla on minua ikävä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä pitäisikö olla otettu vai huolissaan, jos Ikävä-palstalla on minua ikävä. :D

        Minusta pitäis olla huolissaan :D D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta pitäis olla huolissaan :D D

        Joo no minusta voi olla kans kyllä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no minusta voi olla kans kyllä. 😅

        "Mielestäni" 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielestäni" 😁

        Ei, vaan minustakin voi olla huolissaan. 😂 Tosin aika rauhallinen päivä ollut tänään, vähän liiankin rauhallinen. En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai ei?


    • Anonyymi

      Minä en käy kuin tyyliin kerran viikossa ja silloinkin vain aika lyhyen ajan. Täällä ei ole minulle yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Hyvä sinulle. Toki varmaan vielä parempi, jossei kävisi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sinulle. Toki varmaan vielä parempi, jossei kävisi ollenkaan.

        Totta. :)


    • Anonyymi

      Sama. Koukuttava palsta!😅😅😅😃

    • Anonyymi

      En mä osaa sanoa. Teen itsekin niin.
      Katselin tuossa viestejä taaksepäin niin onkohan sittenkään kaipaamani henkilö edes vastannut aloituksiini. Ehkä johonkin.
      Turhauttavalta tämä kyllä tuntuu.

      • Anonyymi

        Joo, se on pahinta kun ei ole varma onko se harhaa vai ei! Eikä kuitenkaan suoraan oikeen voi kysyäkään, että "joo moi ootko käynyt kirjottelemassa tuonne Ikävä-palstalle?" :D Tai voi kai toki, mutta itsellä ei kyllä ihan siihen pokka riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on pahinta kun ei ole varma onko se harhaa vai ei! Eikä kuitenkaan suoraan oikeen voi kysyäkään, että "joo moi ootko käynyt kirjottelemassa tuonne Ikävä-palstalle?" :D Tai voi kai toki, mutta itsellä ei kyllä ihan siihen pokka riitä.

        Ei riitä minullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä minullakaan.

        Itse yritin vähän kierrellen kyllä kohteeltani kysyä, mutta ei tuottanut tulosta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse yritin vähän kierrellen kyllä kohteeltani kysyä, mutta ei tuottanut tulosta. :D

        Kauheeta 🤣 en kykenisi itse kyselemään tollasia 🥶😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on pahinta kun ei ole varma onko se harhaa vai ei! Eikä kuitenkaan suoraan oikeen voi kysyäkään, että "joo moi ootko käynyt kirjottelemassa tuonne Ikävä-palstalle?" :D Tai voi kai toki, mutta itsellä ei kyllä ihan siihen pokka riitä.

        Eli mielestäsi ätmi ihmisiin tutustuminen ei voi alkaa mitenkään muuten, kuin tivaamalla tuntemattomalta ihmiseltä hänen kirjoituksistaan? Oletko kirjoittanut minusta minusta tai minusta tai, että tämä käytännössä yhden miehen kirjekerho olisi joku katalysaattori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheeta 🤣 en kykenisi itse kyselemään tollasia 🥶😂

        Juu en mäkään kysynyt suoraan juuri Ikävä-palstasta. Se olis ollu jo vähän liikaa mullekin. Yritin vain olla ovela. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielestäsi ätmi ihmisiin tutustuminen ei voi alkaa mitenkään muuten, kuin tivaamalla tuntemattomalta ihmiseltä hänen kirjoituksistaan? Oletko kirjoittanut minusta minusta tai minusta tai, että tämä käytännössä yhden miehen kirjekerho olisi joku katalysaattori

        Oot nyt ymmärtänyt vähän väärin. 😅


    • Anonyymi

      Minä myös aina suljen koko palstan ja lähden pois ja sitten taas pakko kurkata tänne, kun saatan ehkä luulla että kenties hän voisi olla joskus kirjoittanut tänne jotain. Huvittavaa. Sama juttu kuin aloituksessa, kyseessä ei edes ole mikään tavoittamaton tuntematon vaan ihminen johon on joku kontakti oikeassakin elämässä.

      • Anonyymi

        Joo, on tää kyllä jännää. Oletko itse nainen vai mies? Mistä tunnette toisenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on tää kyllä jännää. Oletko itse nainen vai mies? Mistä tunnette toisenne?

        N -> M, muuta en sano tänne. (Oletan jotenkin että aloitus on myös n -> m.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N -> M, muuta en sano tänne. (Oletan jotenkin että aloitus on myös n -> m.)

        Juu, aloitus on naiselta miehelle, olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, aloitus on naiselta miehelle, olet oikeassa.

        Ainaha sä näistä älyvapaista aloituksista niin ätmi rakennat ja luot naisista yksinkertaista kuvaa yksinkertaisille sori ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaha sä näistä älyvapaista aloituksista niin ätmi rakennat ja luot naisista yksinkertaista kuvaa yksinkertaisille sori ny

        Koitas nyt jo selvitä tuosta ätmien näkemisestäsi. 😁


    • Anonyymi

      Koukuttava tämä palstahan on mutta jos sulla on yhteys henkilöön muutenkin, niin keskity siihen eikä palstaan.

      • Anonyymi

        Sivusta, niinhän järki ja toimeen tarttuminen sanoo mutta se ei olekaan kaikilla niin simppelisti toimittu. Jostakin syystä voi itsesuojeluvaisto ottaa ylivallan.


      • Anonyymi

        Juu niinhän se varmasti olisi järkevintä, mutta kun ei uskallus riitä, niin täällä roikutaan! No ehkä tästä pikkuhiljaa...


    • Anonyymi

      Käy vaan. Käyminen kannattaa aina.

    • Anonyymi

      IKÄVÄ!!!!!!!!!!😭😭😭😭😭🤯🤯🤯

    • Anonyymi

      Kannattaa sitten pistää merkille että joillekuille tuottaa mielihyvää harhauttaa hyvässä uskossa toimivia

      • Anonyymi

        Joo, olen tätä havainnut kyllä. Todennäköistä on, että nämä minun "havaintoni" hänestä täällä ovat tämän aikaansaannosta, mutta mistäänhän ei voi olla varma...


      • Anonyymi

        Juu ja toiset vedättää muita sitä kautta, kun ei enää muuta valetta keksi, meitä on moneen junaan ja asemaan nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja toiset vedättää muita sitä kautta, kun ei enää muuta valetta keksi, meitä on moneen junaan ja asemaan nääs

        Pääasia taitaa kuitenki olla, että koko maailma pyörii trollipalstan ympärillä


    • Anonyymi

      Mee pois täältä.

      • Anonyymi

        Huomenta yksisarvinen, miten palstan valloitus sujuu mikset ole galluppia laittanut pitkään aikaan? Mitä mieltä olette minusta, minä minä ja minä yhdistettynä johonkin joutavaan jorinaan feministisestä elektrolyyttijuomasta tms


    • Anonyymi

      Juttua syntyy niin asiasta kuin aisan vierestä, oho hups :)

      • Anonyymi

        Mistä tiesit, että olen sama kuin se joka vahingossa tuon kirjoitti? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiesit, että olen sama kuin se joka vahingossa tuon kirjoitti? 😆

        Arvelin noin 90% mahdollisuudella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvelin noin 90% mahdollisuudella :)

        Kuka olet ja miksi tiedät minusta näin paljon? 🧐 Vai onko kirjoutustyylini muka noin tunnistettava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet ja miksi tiedät minusta näin paljon? 🧐 Vai onko kirjoutustyylini muka noin tunnistettava?

        Palstan historian parhaan lööpin tekaisseen ihmisen kyllä pistän merkille ihan tyylistäkin jo :D, joko pysti on tullut perille asti`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan historian parhaan lööpin tekaisseen ihmisen kyllä pistän merkille ihan tyylistäkin jo :D, joko pysti on tullut perille asti`?

        No ei ole kyllä valitettavasti löytänyt vielä perille saakka. Mahtoiko lähteä väärään osoitteeseen? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kyllä valitettavasti löytänyt vielä perille saakka. Mahtoiko lähteä väärään osoitteeseen? :D

        Kuriirilla lähti, posnordilta on kyllä noita paketteja kadoillut viime aikoina...no jos näin hullusti käy niin rahallinen korvaus menetyksestä on ihan kohtuullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuriirilla lähti, posnordilta on kyllä noita paketteja kadoillut viime aikoina...no jos näin hullusti käy niin rahallinen korvaus menetyksestä on ihan kohtuullinen.

        Okei, no odotellaan vielä hetki, jospa se sieltä tulisi! Voihan siellä olla ollut vain ruuhkaa...


    • Anonyymi

      Ota nyt oikesta yhteyttä siihen henkilöön mitä sinä täällä vielä olet jos sinulla hänen yhteystiedot on ja saat hänet kiinni nii rohkeasti nyt viestiä vain

      • Anonyymi

        Tässä oli vapaata aikaa lässyttelyyn huumorimielessä tosielämästä irrallaan, ei tässä nyt koko ajan mieli kieri sen yhden ainoan mahdollisuuden ympärillä...eipä tästä sen enempää


      • Anonyymi

        Allaoleva vastaus ei ollut aloittajalta. Mutta no sitä mä täällä teen, kun en uskalla sanoa sille kohteelleni mitään järkevää tähän liittyen! Kun en tiedä, mitä mieltä hän on minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allaoleva vastaus ei ollut aloittajalta. Mutta no sitä mä täällä teen, kun en uskalla sanoa sille kohteelleni mitään järkevää tähän liittyen! Kun en tiedä, mitä mieltä hän on minusta.

        juu-ei, sehän olin mä itte :), tämmöistä se on silloin kun kynnyskin on liian korkea este :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu-ei, sehän olin mä itte :), tämmöistä se on silloin kun kynnyskin on liian korkea este :D

        Okei, mutta kuka sinä itse sitten olet? :D I want answers!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mutta kuka sinä itse sitten olet? :D I want answers!

        sama tyyppi kuin tuossa ylempänä, pystiraadin puheenjohtaja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama tyyppi kuin tuossa ylempänä, pystiraadin puheenjohtaja :D

        Okei, eli ei siis tunneta mistään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli ei siis tunneta mistään?

        En ole stalkkeri, pidin vain tyylistä ja pistin merkille. Ei tunneta ellet ole tumma napakymppi kehäkolmosen ulkopuolelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole stalkkeri, pidin vain tyylistä ja pistin merkille. Ei tunneta ellet ole tumma napakymppi kehäkolmosen ulkopuolelta?

        Ok, eipä sitten mitään. Ajattelin, että olisitko jostain jutuistani tunnistanut minut irl, mutta ei sitten vissiin. :) En ole tumma, hiukseni ovat melko vaaleat/vaaleanruskeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eipä sitten mitään. Ajattelin, että olisitko jostain jutuistani tunnistanut minut irl, mutta ei sitten vissiin. :) En ole tumma, hiukseni ovat melko vaaleat/vaaleanruskeat.

        Aina ei voi voittaa ja kauas on pitkä matka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei voi voittaa ja kauas on pitkä matka :)

        Heh, näinhän se on. Tämä kaipauksen kohteenikin oli tänään kummallisen hiljainen. Tiedä sitten, mitä siitä pitäisi ajatella... Nämä päässä pyörivät ajatukset ovat kyllä aika turhauttavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näinhän se on. Tämä kaipauksen kohteenikin oli tänään kummallisen hiljainen. Tiedä sitten, mitä siitä pitäisi ajatella... Nämä päässä pyörivät ajatukset ovat kyllä aika turhauttavia.

        Harvinaista herkkua, kaksi saamatonta tuskailemassa tunne-elämäänsä :D, juttua ei alulle sitten millään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaista herkkua, kaksi saamatonta tuskailemassa tunne-elämäänsä :D, juttua ei alulle sitten millään...

        No siis kyllähän mä hänen kanssaan olen jutellut melko paljonkin, en vain mistään tunneasioista tai ihastumisista... Joskus tuntuu, että hänkin saattaisi olla kiinnostunut minusta, joskus siltä tuntuu melko vahvastikin, mutta sitten taas joskus olen melkein varma, ettei häntä kiinnosta ollenkaan. Koita siinä sitten tehdä jotain aloitetta asian suhteen... Ja se toinenkin osapuoli taitaa olla vähän ujo ja introverttiyteen taipuvainen, joten koita siinä sitten tulkita jotain... :D


    • Anonyymi

      Voi olla ettei tarvitse kuin pienen sysäyksen, tee jotain pientä yllättävää, kosketa tai hipaise. Jokainen mies osaa tulkita sen mielenkiinnoksi. Tai sitten voisi kokeilla tuolla yhdessä ketjussa käsiteltyä suorempaa lähestymistapaa eli mojauttaa pusu ihan puskista poskelle, siinäkin tapauksessa taisi olla kyse tuskaantumisesta kohteen saamattomuuteen, hetken aikaa tuli epäiltyä että kyseessä olen minä :D

      • Anonyymi

        Hmm, no oon mä häneen joskus hiukan koskenut. Mutta joo ei musta ole noin suoriin lähestymisiin kuin joku pusu poskelle, sitäpaitsi eikö se olisi muutenkin vähän kyseenalaista? Kun ei tiedä toisen fiiliksistä mitään. No kerro nyt kuka olet, niin selvitetään pois alta sekin epäilys, että olisitko hän? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, no oon mä häneen joskus hiukan koskenut. Mutta joo ei musta ole noin suoriin lähestymisiin kuin joku pusu poskelle, sitäpaitsi eikö se olisi muutenkin vähän kyseenalaista? Kun ei tiedä toisen fiiliksistä mitään. No kerro nyt kuka olet, niin selvitetään pois alta sekin epäilys, että olisitko hän? :D

        Sama kuin tuossa edellä, lipsautin jatkon vain vahingossa tähän. Eikö sen tyypin pokerista oikeasti saa luettua mitään, pidemmälläkään aikavälillä? Mä olen luullut että meikäläisellä on hyvä pokeri, mutta tämän kaverin oma taitaa olla omaa luokkaansa...käyttääkö botoxia? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kuin tuossa edellä, lipsautin jatkon vain vahingossa tähän. Eikö sen tyypin pokerista oikeasti saa luettua mitään, pidemmälläkään aikavälillä? Mä olen luullut että meikäläisellä on hyvä pokeri, mutta tämän kaverin oma taitaa olla omaa luokkaansa...käyttääkö botoxia? :D

        No saa ja ei saa luettua. En nyt sanoisi hänellä olevan mikään pokerinaama. Kyllä hän elehtii ilmeillä, toisinaan paljonkin. Nauraa jutuilleni jne. Mutta mistä tiedän, ettei ole vaan ystävällinen tai halua olla vaikka kaveri? Hän on minulle tuttu tavallaan työpaikalta. Joten tämäkin luo asiaan omat haasteensa. Ja lisäksi olen itse myös tosi huono tulkitsemaan ihmisten mahdollista ihastumista, jos se kohdistuu minuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saa ja ei saa luettua. En nyt sanoisi hänellä olevan mikään pokerinaama. Kyllä hän elehtii ilmeillä, toisinaan paljonkin. Nauraa jutuilleni jne. Mutta mistä tiedän, ettei ole vaan ystävällinen tai halua olla vaikka kaveri? Hän on minulle tuttu tavallaan työpaikalta. Joten tämäkin luo asiaan omat haasteensa. Ja lisäksi olen itse myös tosi huono tulkitsemaan ihmisten mahdollista ihastumista, jos se kohdistuu minuun...

        Onko sinulla siellä naispuolisia työtovereita, usein ulkopuoliset näkevät jutun paljon selkeämmin kuin itse...ruusunpunaiset lasit sumentavat omaa näköä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla siellä naispuolisia työtovereita, usein ulkopuoliset näkevät jutun paljon selkeämmin kuin itse...ruusunpunaiset lasit sumentavat omaa näköä

        No on, mutta en minä viitsisi heille asiasta puhua. Hekin kuitenkin juttelevat kyseiselle miehelle. Tiedä vaikka juorut leviäisi tms. Enkä todellakaan tarvitse nyt mitään sellaista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on, mutta en minä viitsisi heille asiasta puhua. Hekin kuitenkin juttelevat kyseiselle miehelle. Tiedä vaikka juorut leviäisi tms. Enkä todellakaan tarvitse nyt mitään sellaista. :D

        Olisiko pieni juoru pahitteeksi? Tai no jos naisia on liikaa samassa ryhmässä niin sitten menee kyllä metsään ja pahasti...ethän ole sama tapaus jolle lähetin terveisiä erään bändin pariin tuomisesta? Juolahti mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko pieni juoru pahitteeksi? Tai no jos naisia on liikaa samassa ryhmässä niin sitten menee kyllä metsään ja pahasti...ethän ole sama tapaus jolle lähetin terveisiä erään bändin pariin tuomisesta? Juolahti mieleen

        No siis on miehiä ja naisia, kumpiakin. Ei nyt silleen varmaan kauheasti määrissä eroa, saattaa olla vähän enempi miehiä. Ja no kuten sanoin, en nyt tosiaan kaipaa mitään juoruja tähän kohtaan. Tää "kohteeni" myös lähtee kohta kyllä pois kyseisestä työpaikasta. Tavallaan se saattaa tehdä asiasta hankalamman, toisaalta saattaisi olla helpompaa koittaa lähestyä, kun ei joudu töissä näkemään viikottain, jos vaikka tunteet olisikin yksipuolisia. On mulla hänen numeronsa kuitenkin, joten pystyisin kyllä olemaan häneen yhteydessä tämänkin jälkeen, joten sinällään se ei siis ole mikään ns. deadline. Ja joo, älä sano tähän, että tämä on merkki siitä, että pitäisi minusta, kun on pyytänyt numeroa. Itse sen numeron jouduin pyytämään! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko pieni juoru pahitteeksi? Tai no jos naisia on liikaa samassa ryhmässä niin sitten menee kyllä metsään ja pahasti...ethän ole sama tapaus jolle lähetin terveisiä erään bändin pariin tuomisesta? Juolahti mieleen

        Ja siis joo en tiedä mitään tuollaisesta bändi-jutusta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis on miehiä ja naisia, kumpiakin. Ei nyt silleen varmaan kauheasti määrissä eroa, saattaa olla vähän enempi miehiä. Ja no kuten sanoin, en nyt tosiaan kaipaa mitään juoruja tähän kohtaan. Tää "kohteeni" myös lähtee kohta kyllä pois kyseisestä työpaikasta. Tavallaan se saattaa tehdä asiasta hankalamman, toisaalta saattaisi olla helpompaa koittaa lähestyä, kun ei joudu töissä näkemään viikottain, jos vaikka tunteet olisikin yksipuolisia. On mulla hänen numeronsa kuitenkin, joten pystyisin kyllä olemaan häneen yhteydessä tämänkin jälkeen, joten sinällään se ei siis ole mikään ns. deadline. Ja joo, älä sano tähän, että tämä on merkki siitä, että pitäisi minusta, kun on pyytänyt numeroa. Itse sen numeron jouduin pyytämään! :D

        Sullahan on jo kaikki langat käsissä, ei muuta kuin "kaverille" tarkoitettu tekstiviesti joka vahingossa lähteekin kohteen kännykkään, jotain tällaista...Siihen asti ei auta kai kuin palstailla ja nauttia aikaavievistä jaaritteluista pahimpiin tuskiin :D
        Terveiset filosofiystävältäni: https://www.youtube.com/watch?v=1gvR2fTSJRA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on jo kaikki langat käsissä, ei muuta kuin "kaverille" tarkoitettu tekstiviesti joka vahingossa lähteekin kohteen kännykkään, jotain tällaista...Siihen asti ei auta kai kuin palstailla ja nauttia aikaavievistä jaaritteluista pahimpiin tuskiin :D
        Terveiset filosofiystävältäni: https://www.youtube.com/watch?v=1gvR2fTSJRA

        No olen mä hänen kanssa jotain viestejä vaihtanutkin. Mutta melko neutraaleista asioista. En tiedä, sais vaan tapahtua joku ihme ja hän tekisi aloitteen. Tai edes jotenkin tekisi selväksi, että se olisi tervetullutta eikä huono juttu. No ehkä tää tästä, tai sitten ei... No jos jotain, niin on tässä nyt tullut ainakin sen verran jaariteltua, että jos hän joskus vahingossa tän ketjun avaa, niin voi varmaan arvata olevansa kyseinen henkilö. Mikä sekin kyllä kuulostaa sinänsä vähän pelottavalta. :D Että moi vaan, jos tätä joskus luet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen mä hänen kanssa jotain viestejä vaihtanutkin. Mutta melko neutraaleista asioista. En tiedä, sais vaan tapahtua joku ihme ja hän tekisi aloitteen. Tai edes jotenkin tekisi selväksi, että se olisi tervetullutta eikä huono juttu. No ehkä tää tästä, tai sitten ei... No jos jotain, niin on tässä nyt tullut ainakin sen verran jaariteltua, että jos hän joskus vahingossa tän ketjun avaa, niin voi varmaan arvata olevansa kyseinen henkilö. Mikä sekin kyllä kuulostaa sinänsä vähän pelottavalta. :D Että moi vaan, jos tätä joskus luet!

        Ei tuossa ole nyt muita vaihtoehtoja enää jäljellä kuin tehdä uskonloikka tai toivoa vähemmän todennäköisesti että pertti osuu samaan ketjuun kärsien samaan aikaan myös polttavasta sanattomasta kaipuusta ja jos hyvin sattuu niin vieläpä oikeata kohdetta kohtaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa ole nyt muita vaihtoehtoja enää jäljellä kuin tehdä uskonloikka tai toivoa vähemmän todennäköisesti että pertti osuu samaan ketjuun kärsien samaan aikaan myös polttavasta sanattomasta kaipuusta ja jos hyvin sattuu niin vieläpä oikeata kohdetta kohtaan :)

        Niin... eipä siinä kai paljoa ole vaihtoehtoja. Tuskin hän edes täällä käy, tai jos käykin niin tuskin ainakaan tänään. Jotain pitäisi kai siis keksiä. Perttiä en kyllä tarvitse, joku muu saa pitää Pertin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... eipä siinä kai paljoa ole vaihtoehtoja. Tuskin hän edes täällä käy, tai jos käykin niin tuskin ainakaan tänään. Jotain pitäisi kai siis keksiä. Perttiä en kyllä tarvitse, joku muu saa pitää Pertin. :D

        introvertti pertti rimmaa niin hyvin että päätin ristiä kaverin pertiksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        introvertti pertti rimmaa niin hyvin että päätin ristiä kaverin pertiksi :)

        No menköön tämän kerran, onhan noista kirjaimistakin jopa pari oikein silti. :D


    • Anonyymi

      Kilju käy ja oikeutta voi käydä. Käynti ja käymälä ne yhteen soppii. Ja minttu ja ville.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe