Vaimon kiima

Anonyymi-ap

Tässä muutama viikko sitten vaimoni tuli ruotsin risteilyltä, tyttöjen matka. Kännissä kuin ankka,tottakai.Huomasin heti että mikäs nyt on,oli niin vallaton. Rojahti sänkyyn,minä riisumaan vaatteita pois,vaimo vaan jatkoi levottomuutta. Kun sain vaimon alasti,vaimo ihan kiimassa,puhui tuhmia,ja melkein sammuneena. Mä kysyin kuinka reissu meni,ihan hyvin,mä kysyin oliko vientiä❓Sit vaimo sanoi,he olivat olleet hytissä tyttöjen kanssa,joku nuori poika oli hartoillut alasti ja kännissä käytävällä,mä sanoin että silleen,vaimo sanoi polte silmissään hän oli nähnyt pojan järkyttävän kokoisen kullin,hän ei ollut koskaan nähnyt sen kokoista kullia. Mä kysyin mitäs sit,no me otettiin se hyttiin ja tytöt meni hakemaan pojan kavereita,mä tiedän vaimoni on niin perso kullille,mä kysyin pokkana,mitäs teit❓Vaimo ei myöntänyt,mutta sanoi että hän oli vaan katsellut järkyttävää kullia,kun kaveri siinä makasi,mä vielä kysyin,kai sä vähän koitit,vaimo oli niin kiimassa ja märkä kuin olla voi,nussimiseksi se meni,vaimo melkein sammuneena,mutta en muista koska niin kiihkeenä olisi ollut,vaimo sanoi koko ajan,anna sitä kyrpää,taisi olla muistot matkasta ja pojasta,kuka tietää....

11

7757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai se oli sun muija.

    • Mun muija hortoili kanssa hytti käytävällä alasti. Piti siirtyä siskonsa hytistä meidän hyttiin. Oltiin alakannella B-luokan hytissä. Matka kesti useamman tunnin. Sai matkalla viinaa ja munaa. Harvoin sitä on niin naitu.

      • En jauhaisi ellei joku kommentoisi.
        Sua voisi pitää vaikka FANINA...


    • Anonyymi

      Laivalla Tukholma-Helsinki kiinnitin ravintolassa huomion erittäin tyylikkääseen noin 50v ladyyn joka aivan kännissä kikatteli mustien 16-20v poikien pöydässä istuen välillä näiden sylissä ja pussaili näiden kanssa.
      Näillä jätkillä oli hytit minun hyttini lähellä ja illalla sieltä alkoi kuulua armoton rynkytys tämön naisen voihketta ja orgasmi ulinaa. Kun sitä oli kestänyt kaksi tuntia kuulin vartijan tms.käyvän komentamassa että ovat hiljempaa. Nukahdin mutta heräsin kun sama ulina jatkui taas noin tunnin kunnes se vartija meni taas hiljentämään nämä.
      Mustilla oli kaksi hyttiä, neljä kummassakin hytissä ja kun laivasta poistuessa näin tuon tyylikkään, rikkaalta vaikuttavan rouvan kihlasormus sormessaan varovaisen kävelytyylin, niin siitä päätellen oli varmasti persettäkin nussittu useaan kertaan!
      Make

    • Anonyymi

      Olen vuosia matkustellut paljon eestaas Helsingistä Tukholmaan sukuloimaan mutta nyt ihmettelen mitä drinkkeihin laivalla on sekoitettu koska nyt jo toisen kerran lyhyeen aikaan vailla kontrollia sekoilin laivassa!
      Ensimmäisellä kerralla kahden ruotsalais nuorukaisten kanssa ja nyt mustien poikien!!
      Osaan kyllä juoda alkoholia harkiten mutta nyt tuntuu että pää sekoaa varsinkin laivan alkoholista nopeasti ja arvaamatta!!?
      Olen kyllä yllättynyt kuinka saatoin rouvana, elämä aina kontrollissa olleena ryhtyä tällaisiin tekoihin edes humalassakaan ja nyt on ikävä olla tämä kaikki tapahtunut omalla tunnollaan ja minusta otetut kuvat ja ehkä videotallenteetkin rasitteenani.
      Rva50

      • Läivä lähtö laiturista on kuin kiimainen lääke.
        Vaikka kyseessä on lume lääke niin vaikutus on sama.
        Sitä vaan löytää itsensä kimppakivana.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Läivä lähtö laiturista on kuin kiimainen lääke.
        Vaikka kyseessä on lume lääke niin vaikutus on sama.
        Sitä vaan löytää itsensä kimppakivana.

        Kohta taas menossa Tukholmaan ja ehkä paras pysyä nyt koko matka vain hytissä.
        Vaikka vuosia olen matkannut laivoilla mitään tapahtumatta ja nyt kahdella matkalla peräkkäin kontrollini petti, jotain taikaa tässä on oltava!
        Jos nyt sitten heti laivan lähtö aiheuttaa järjen vievän piilevän kiimani esiin tuloa, tulisi olla seuraavalla matkalla siitä erittäin huolissaan!
        Rva50


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta taas menossa Tukholmaan ja ehkä paras pysyä nyt koko matka vain hytissä.
        Vaikka vuosia olen matkannut laivoilla mitään tapahtumatta ja nyt kahdella matkalla peräkkäin kontrollini petti, jotain taikaa tässä on oltava!
        Jos nyt sitten heti laivan lähtö aiheuttaa järjen vievän piilevän kiimani esiin tuloa, tulisi olla seuraavalla matkalla siitä erittäin huolissaan!
        Rva50

        Ihana kuulla että olet lähdössä. Kirjoitat "ehkä paras pysyä nyt koko matka vain hytissä".
        Jos ymmärsin oikein niin teit jo kahdella edellisellä kerralla. Teet vain samoin ja annat tunteesi viedä. Kyllä hytissä kannattaa olla, omassa tai vieraassa. Mutta ei yksin eikä edes kaksin.
        https://www.modernamuseet.se/stockholm/sv/
        Nautinnollista matkaa vaan. Toivottavasti kuullaan uutisia joko matkalta tai palattuasi kotoa...


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Ihana kuulla että olet lähdössä. Kirjoitat "ehkä paras pysyä nyt koko matka vain hytissä".
        Jos ymmärsin oikein niin teit jo kahdella edellisellä kerralla. Teet vain samoin ja annat tunteesi viedä. Kyllä hytissä kannattaa olla, omassa tai vieraassa. Mutta ei yksin eikä edes kaksin.
        https://www.modernamuseet.se/stockholm/sv/
        Nautinnollista matkaa vaan. Toivottavasti kuullaan uutisia joko matkalta tai palattuasi kotoa...

        Kiitos museo vinkistä!
        En kyllä tosissaan koko matkaa voi yksin hytissäni mököttää ja muutama drinkki kuuluu asiaan aina kun laivalla matkustaa.
        Rva50


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe