Jos on bmw auto mitä mallia tahansa jossa on jakopää ketjulla niin käyntihäiriön tullessa pitää todeta jakopään kunto ennen minkään osan vaihtoa.
Niin paljon vaihtavat turhaan antureita ja sytytyspuolia jne vaikka jakopään ketju ja rattaat kuluneet liikaa. Ihan turhaan vaihdatte asentoantureita kun niissä ei ole vikaa.
Jos bmw ja käyntihäiriöitä, jakopää pitää katsoa ensin.
5
312
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se kuule ihan omalla korvalla jos jakopäässä on väljä ketju. Ainakin ammattinsa osaava korjaamo ymmärtää nuo asiat.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867605G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei niitä ole hirveän usein joutunut vaihtamaan. Vanos-järjestelmäkin voi olla ongelma. Mutta kyllähän se auto antaa koodia...
- Anonyymi
Ei BMWssä ole vikoja.
- Anonyymi
Tottakai on ja tehdas hinnoittelee osansa kalliisti. Iimeistään toisella sadallatuhannella tulee se inha VANOS-vika jonka viitseliås kyllä pystyy estämäänkin, mutta laiska maksaa parintonnia. Nyt olinlehdessä joku hybridi oli jossa venttilikoneistoa peitti hienoinen ruoste (tästä oli lehdessä) ja se meni ajokieltoon. Kannattanee ajaa sillä bensakoneella välillä....Toisaalta näin uutena käytetyn omistajana pitää myöntää että useita vuosia vanha yksilökin tulntuu tosi jämäkältä ja laadukkaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089