Tänään uusi kotieläin, löytyi... Pihalta... https://aijaa.com/V4KpZM
Tommonen ötökkä
23
291
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sinä kehittynyt valokuvaajana, tuokin kuva ammattilaistasoa...
- Anonyymi
Kehitysvammainen kellohamemies on löytänyt piraattikamerasta kameran. Bravo, olet oikea osaston Einstein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysvammainen kellohamemies on löytänyt piraattikamerasta kameran. Bravo, olet oikea osaston Einstein.
Voit tulla tarkastamaan sen kellohameen koska tahansa, nyt olen hua hinissä syyskuusta pattayalla ainakin vuoden, kumpaan tulet katsastamaan kellohameeni laiffila,palstan heikoin lenkki, varmin hoidon tarpeessa oleva.
- Anonyymi
Eikö tuo ole Aasian puutarha lisko... Se syö Geckoja ja ötököitä pötököitä. Täysin vaaraton ihmisille
- Anonyymi
Joo Oriental garden lizard.... koko on 6-8 senttiä... ilman tuota jättimäistä häntää...
- Anonyymi
Kuva aiheuttaa pohdinnan kun ilmenee rakennuksessa olevan jäähdytystä, että miten suuri lienee järjestelmä kun kyseessä 450 neliöinen?
- Anonyymi
Ennenkuin keskustelet itsesi kanssa pidempään itseäsi kehuen, kehoitan sinua ostamaan kameran ennenkuin leikit valokuvaajaa https://ibb.co/jZnJW5s
2010- Anonyymi
Mistä varastit kuvan tuota tavattaan ainoastaan lähellä päivän tasaajaa, harvinainen jopa aivan thaimaan eteläosissa...
- Anonyymi
Kas kun päivystys toimii, ja jäipä feikkaamatta Iphone ja päiväys imuroidusta., mutta mikä pääasia niin ... Minä, minä, minääääää ..... ÄÄÄÄÄÄ.
- Anonyymi
Jos olet oikein antanut ymmärtää että sinun puhelin on iphone 13 pro, ja tämä minun kustannuksiltaan 1/4 tuota sinun laitoin hieman vertailua... tuota ei se sinun puhelin ole mitenkään erinomainen minun puhelimeen verrattuna, varsinkin kun huomioidaan puhelimen hinta... laitoin myös vertailuun minulla testattavana olevan xiaomi MI 13 Ultra joka on samassa hinta luokassa kuin sinun puhelin... en ollut vakuuttunut tuokaan kannattavuudesta... kun hinta on nelinkertainen...
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11102&idPhone2=11371&idPhone3=12236 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikein antanut ymmärtää että sinun puhelin on iphone 13 pro, ja tämä minun kustannuksiltaan 1/4 tuota sinun laitoin hieman vertailua... tuota ei se sinun puhelin ole mitenkään erinomainen minun puhelimeen verrattuna, varsinkin kun huomioidaan puhelimen hinta... laitoin myös vertailuun minulla testattavana olevan xiaomi MI 13 Ultra joka on samassa hinta luokassa kuin sinun puhelin... en ollut vakuuttunut tuokaan kannattavuudesta... kun hinta on nelinkertainen...
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11102&idPhone2=11371&idPhone3=12236Tässä ei ole kyse puhelimien hinnoista vaan siitä että sinä kehuskelet kehittyneesi valokuvaajana ja löytäväsi kamerastasi hienoja "asetuksia" joilla otat hienoja kuvial, mutta silti kuvasi ovat huonoja.
Minä en ole koskaan kehuskellut kuvillani enkä ole mikään valokuvaaja. Voin kertoa sinulle että kumpikaan meistä ei ole valokuvaaja ja kummallakaan ei ole hyvää kameraa, mutta vain toinen meistä väittää olevansa.
Kuten olen sanonut, tuhansista kuvistani hyviä kuvia on vain muutama. Sinulta en ole nähnyt yhtään hyvää kuvaa eikä ole kukaan muukaan.
Valokuvaharrastuksen voit aloittaa ostamalla järjestelmäkameran ja opiskelemalla sen kanssa. Minulla ei ole aikaa siihen.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse puhelimien hinnoista vaan siitä että sinä kehuskelet kehittyneesi valokuvaajana ja löytäväsi kamerastasi hienoja "asetuksia" joilla otat hienoja kuvial, mutta silti kuvasi ovat huonoja.
Minä en ole koskaan kehuskellut kuvillani enkä ole mikään valokuvaaja. Voin kertoa sinulle että kumpikaan meistä ei ole valokuvaaja ja kummallakaan ei ole hyvää kameraa, mutta vain toinen meistä väittää olevansa.
Kuten olen sanonut, tuhansista kuvistani hyviä kuvia on vain muutama. Sinulta en ole nähnyt yhtään hyvää kuvaa eikä ole kukaan muukaan.
Valokuvaharrastuksen voit aloittaa ostamalla järjestelmäkameran ja opiskelemalla sen kanssa. Minulla ei ole aikaa siihen.
2010Mikä saa sinut piipyspärräämään omanapanarsisti, miksi et vain vaikene.
Itse olet aloittanut elvistelysi Iphonehaaveellasi jollaisen mukamas ostit lumpullesikin.
Menes nyt kasvattamaan taasen niitä Korealaisia kakaroitas apina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse puhelimien hinnoista vaan siitä että sinä kehuskelet kehittyneesi valokuvaajana ja löytäväsi kamerastasi hienoja "asetuksia" joilla otat hienoja kuvial, mutta silti kuvasi ovat huonoja.
2010Kuules nyt poju en ole kehuskellut yhtään mitään olin lähdössä kaupunkiin kun huomasin tuon liskon minulla oli jäänyt kännykkä sisälle ja kävin sen hakemassa otin siitä viisi kuvaa, laitoin kaupungissa kuvan framelle, kun tuota näkee harvoin täällä, ja sopi tälle palstalle.
Minulla on kotona vanha olympuksen pokkari sekä järjestelmä kamera... mutta en ole sitä käyttänyt vuosiin kun se on varsin painava... en viitsi sitä kannellut....
tuon kuvan jälkeen laiton puhelimen laukkuu, ja katsoin vasta koneelta mille kuva vaikutti, samoin huomasin että joku oli sitä kommentoinut, kiitos sille joka siitä kommentoi, se en ollut minä, en ole koskaan väittänyt olevan valokuvaaja, minulla ei ole sellaista taiteellista silmää jota siinä hommassa tarvitaan, eikä se edes kiinnosta minua...
Mutta minua kiinnostaa hardware, miksi tuossa kamerassa on noin huono kuva, vaikka kenno on sama kuin samsung S23 ultra, joka on samsungin lippulaiva, löysin syynkin, xiaomin kamerasoftassa on bugeja, tämä on yleistä kännyköissä oli ne tehty missä tahansa, uutta rautaa tulee liian nopeasti softat eivät pysy perässä, ja kun puhelin on myyty niin ei väliä massithan on jo saatu... tämä koskee kaikkia valmistajia.
Voisit muuten lopettaa tuon esiintymisesi totuuspellenä, laiffilana, hulkkina mitä vittua niille kuuluu jos olemme jostain erimieltä, saatana uskomaton mihin tarvitset noita perseennuolijoita joka päivä...
Kasvahan aikuiseksi.
Numball HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules nyt poju en ole kehuskellut yhtään mitään olin lähdössä kaupunkiin kun huomasin tuon liskon minulla oli jäänyt kännykkä sisälle ja kävin sen hakemassa otin siitä viisi kuvaa, laitoin kaupungissa kuvan framelle, kun tuota näkee harvoin täällä, ja sopi tälle palstalle.
Minulla on kotona vanha olympuksen pokkari sekä järjestelmä kamera... mutta en ole sitä käyttänyt vuosiin kun se on varsin painava... en viitsi sitä kannellut....
tuon kuvan jälkeen laiton puhelimen laukkuu, ja katsoin vasta koneelta mille kuva vaikutti, samoin huomasin että joku oli sitä kommentoinut, kiitos sille joka siitä kommentoi, se en ollut minä, en ole koskaan väittänyt olevan valokuvaaja, minulla ei ole sellaista taiteellista silmää jota siinä hommassa tarvitaan, eikä se edes kiinnosta minua...
Mutta minua kiinnostaa hardware, miksi tuossa kamerassa on noin huono kuva, vaikka kenno on sama kuin samsung S23 ultra, joka on samsungin lippulaiva, löysin syynkin, xiaomin kamerasoftassa on bugeja, tämä on yleistä kännyköissä oli ne tehty missä tahansa, uutta rautaa tulee liian nopeasti softat eivät pysy perässä, ja kun puhelin on myyty niin ei väliä massithan on jo saatu... tämä koskee kaikkia valmistajia.
Voisit muuten lopettaa tuon esiintymisesi totuuspellenä, laiffilana, hulkkina mitä vittua niille kuuluu jos olemme jostain erimieltä, saatana uskomaton mihin tarvitset noita perseennuolijoita joka päivä...
Kasvahan aikuiseksi.
Numball HHN 62v.Ja mitä tulee tuo kuvan laatuun se on aivan hemmetin hyvä, se on todellisuudessa 6-8 sentin kokoinen kun tuota häntää ei huomioida eli pieni kokoinen, otettu 108 Mpx jpegattu 12Mpx, 3000x4000pixelistä.... siitä on myös RAW kuvasarja mutta sitä en pysty vielä käyttämään kunnolla tutkin senkin mulla on photoshop koneella...
Minulla ei ole taiteellista silmää valokuvaan, paskan vertaan... mutta teknisesti tuo kuva on vähintään tuon sinun varastamasta kuvastasi tasoinen, tosin minä otin kuvan ihan ihte.
- Anonyymi
Junttilan eedenin puutarhasta kirsikan viereltä ... Bronchocela cristatella, joka tunnetaan myös nimellä vihreä harjaslisko, on Kaakkois-Aasiassa endeeminen agamidiliskolaji.
- Anonyymi
Kuvasi oli surkea, kuten sinäkin. Kuten Kymppi sanoi, hommaa kamera ennenkuin alat kehuskelemaan itseäsi. Tuossa ei ole mitään kehuskeltavaa. Olet ostanut kännykkäsi piraattikaupasta, muuten noin huonot kuvat ei ole mahdollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasi oli surkea, kuten sinäkin. Kuten Kymppi sanoi, hommaa kamera ennenkuin alat kehuskelemaan itseäsi. Tuossa ei ole mitään kehuskeltavaa. Olet ostanut kännykkäsi piraattikaupasta, muuten noin huonot kuvat ei ole mahdollisia.
Hauskaa ... aina kympin nuolija lipittää varsin vilkkaasti .... KLOONI.
Myös huvittavaa tuo "molempien" puuttuminen kehumiseen, jota ei ole havaittavissa mutta on myrkkyä omanapanarsistille joka itse ei muuhun kykenekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasasen kuvat on otettu kuvaruudulta. Hemmo on Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa ... aina kympin nuolija lipittää varsin vilkkaasti .... KLOONI.
Myös huvittavaa tuo "molempien" puuttuminen kehumiseen, jota ei ole havaittavissa mutta on myrkkyä omanapanarsistille joka itse ei muuhun kykenekään.Pitäisikö sinun Teemu mennä cittariin välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin laiffila palstan tiedät kyllä, katsoit pelistä kielesi, oletko havainnut sen ruskeaksi ja suussasi maistuu paska jatkuvasti, heikoin lenkki.
Kerran kuvasin niin hienon kuvan että meinasin tulla hulluksi. Aimo meinasi tulla kanssa, mutta tulikin mun selkään. Toisinaan aimo teeskentelee orgasmia heittämällä kuumaa jugurttia mun selkään.
- Anonyymi
Olen aina sanonut että Senssu on eroottisin ilmaisrakastaja koko maailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2093269- 1202063
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611692Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1971660- 1741548
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1841452- 521288
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131