Silloin se myrkyn lykkäs kesällä kerran

Kerran oltiin aimon kanssa menossa siihen espanjan rajalla thaimaisiin battajalle. Jääräborgilta ostettiin matka liput. Matka toimiston aasianainen virkailija kysyi kujeileva ilme naamalla että minne matka? Aimo osoitti tee paidan tekstiä jossa edessä luki battajalle ja takana luki panemaan.

Virkailija katsoi meitä halveksivasti, ehkä siksi että Aimolla ei ollu ku yksi kroksi jalassa ja siltä oli unohtunu muna ulos vessa reissun jälkeen, minä kaivoin nenää nitojalla. Näin kun kiero myrkyttäjä matka myyjä hieroi botuliinia ja arsenikkia lippuihin. Aimo sai niistä oireita jo katsellessa.
Lento koneessa lento emäntä toi meille pyytämättä lasilliset hermo myrkkyä ja elo hopeaa. Kamala olo tuli ja ripuli meille molemmille ja aimolle myös.

Vessassa kun pestiin käsiä niin hanasta tuli novitšokkia. Meillä molemmilla heilui kädet ja pää kuin hullulla. Vasta myrkyksi valittiin pontikka, jota aimo oli jemmannut katetri pussiin. Irrotettiin vaan letku sen heppendaalenista ja imaistiin itsemme reippaaseen kisa kuntoon. Taksi kuski antoi meille myrkky ruiskeet joita kokeilittiin aimon kanssa.

Perillä hotelli virkailija suihkutti jotakin sprei kaasua meitä kohti joka lienee ollut botoksia ja fosforia, koska aimo loisti pimeässä seuraavana yönä kuun valossa kun rakasteltiin tuolin jalalla. Aimo sekosi ja luuli olevansa kellon viisari. Aamulla mentiin kadulle ihailemaan nais kauneutta, kun ensimmäinen vastaantulija tökkäsi meihin myrkky piikit kankkuihin ja sumutti jotakin. Kamalasta kankkusesta huolimatta huomattiin heti että se oli taistelukaasua.

Sairaalassa selvisi (mutta aimo ei) että se myrkky oli pernaruttoa, joka aiheutti aimolle kutinaa genitaali alueille ja varpaan kynnet käbristyi oudosti.
Lääkäri laittoi meidät tippaan jossa oli propanolia ja hirvittäviä viiruksia. Minulle kasvoi vartissa viikset joita aimo katsoi himoiten ja sanoi haluavansa vetää niihin.
Elin siirtojen jälkeen päästiin siviiliin ja mentiin rannalle jossa hieroja hieroi meihin happoa jossa oli jotakin myrkkyä seassa. Aimo luuli olevansa veikeä sammakko ja loikki rantavedessä valtavia loikkia aivan vihreänä päästellen shokeeraavia suoli kaasuja.

Ohikulkeva veneilijä ampui häneen rauhoittavan myrkkynuolen, joka lamautti aimon tavalliseksi keskoseksi. Minä olin sillä välin ostanut meille myrkkyjätskit ja yliannokset hepatiittia bee. Paettiin rannalta mutta joku myrkyttäjä kampitti meidät ja laittoi meihin lamppu öljyä. Aimo ei uskaltanut tupakoida hofnareita viikkoon tulipalo riskin vuoksi.

Päästiin onneksi irtautumaan tilanteesta ja rynnättiin tien toisella puolella olevaan amatsooni kahvioon, jossa myyjä näki heti meidän hädän ja tarjoili meille kahvia jossa oli muunto huumeita ja tuntemattomia bakteereja avaruudesta.

Ei koskaan enää, sanoi aimo kun koti matkalla stuertti sille myrkyn lykkäs.

6

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Numba on näköjään oikeassa. Thaimaa on kamalan myrkyllinen mesta. Not place to be.

2010

• Anonyymi

Olen aina sanonut että Senssun seikkailut on ylivertaisia!

• Anonyymi

Elintä onkin hyvä siirtää välillä tyttöjen jalkoväliin, tulee luokkaretkellekkin oikeaa merkitystä.

• Anonyymi

Oletko hullu miksi olet varastanut Peten kuvan, onko sinulla siihen lupa.

• Anonyymi

Minkä Pertin tai Pentin, eikös toi ole selkeä PetteriRiikka ?

Nuo naamarissa hallitusta nyt muodostetaan.

• Anonyymi

Kannattaa ilmoittaa asiasta suur lähettiläälle, eikä pelkästään tulla hulluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe