Ihanan aurinkoista aamua. Tätä olen niin oottanut. Nimittäin aamupalan nauttimista aurinkoisena aamuna parvekkeella.
Luonto viheriöi# linnut laulaa ja kesä on vasta alussa. Mukavaa päivää kaikille.
Aamupala parvekkeella
52
667
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilin samaa ja kas pr,,kele, yläkerran akka alkoi ravisteleen mattojaa, ja mm, kahviin tippui jotain törkyä. koitin uudemman kerran välipäivän jälkeen ja sama uusitui, eli akka teki sen tahallaan,
Meillä mattojen ravistelu parvekkeelta on kielletty. Toisaalta parvekkeen lasitus estää tehokkaasti roskien pääsyn parvekkeelle.
- Anonyymi
Muuta yläkertaan ei kukaan kopistele mattoja sun partsille..
- Anonyymi
Kyllä nämä kesäaamut on poikaa, vaikka syksy-talvi -ihminen pohjimmiltani olenkin.
Kävin juuri aamulenkillä jokimaisemissa ja nyt laitan itselleni tuhdin aamupalan....Minä en poistu kotoa ennen aamukahveja ellei ole pakottavaa syytä.
Tämä alkukesä on parasta aikaa kun luonto vielä niin tuoreen vihreää eikä ole sääskiäkään.
- Anonyymi
Ei voi nauttia partsilla tai sit pitäisi olla lasit kiinni.
Heevetin haapa pöllyttää nyt niin haituviaan, heh- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Siitepölyallergikoille oireista aikaa.
Allergiaa ei mulla ole, mutta nuo haavan haituvat on hirveitä. Maa on valkoisena sitä "pumpulia", heh
Anonyymi kirjoitti:
Allergiaa ei mulla ole, mutta nuo haavan haituvat on hirveitä. Maa on valkoisena sitä "pumpulia", heh
Kesän iloja :).
- Anonyymi
en nauti koskaan kahvia ja aamupalaa , en parvekkeella enkä mökin kuistilla.
nautin mökillä ja parvekkeella ihan muuten vaan, ei tarvitse mitään
lisärekvisiittaa, ihana lintujen viserrys ja tuulen tuiverrus riittää.Minä olen pyrkinyt syömään viisi kertaa päivässä ja ensimmäinen ateria niistä on aamupala. Toki tuossa lasketaan päiväkahvikin ateriaksi. Nuorempana aloitin aamun pelkällä kahvilla mutta nykyään menee myös puuroa tai leipää lisukkeineen. Makuasioita.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Minä olen pyrkinyt syömään viisi kertaa päivässä ja ensimmäinen ateria niistä on aamupala. Toki tuossa lasketaan päiväkahvikin ateriaksi. Nuorempana aloitin aamun pelkällä kahvilla mutta nykyään menee myös puuroa tai leipää lisukkeineen. Makuasioita.
toki, aamupala tulee syötyä, mutta ei ulkona parveketerassilla eikä mökkiterassilla, kokeiltu sitäkin on, siinä saa vain kärpäset ja muut "ruokaseuraksi" ja tuuli jäähdyttää liiankin nopeeta ruoan / kahvin viileäksi.
Anonyymi kirjoitti:
toki, aamupala tulee syötyä, mutta ei ulkona parveketerassilla eikä mökkiterassilla, kokeiltu sitäkin on, siinä saa vain kärpäset ja muut "ruokaseuraksi" ja tuuli jäähdyttää liiankin nopeeta ruoan / kahvin viileäksi.
Mun aamupala ei ehdi jäähtyä eikä ötökät ehdi voileivälle😊.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Minä olen pyrkinyt syömään viisi kertaa päivässä ja ensimmäinen ateria niistä on aamupala. Toki tuossa lasketaan päiväkahvikin ateriaksi. Nuorempana aloitin aamun pelkällä kahvilla mutta nykyään menee myös puuroa tai leipää lisukkeineen. Makuasioita.
Sinähän syöt kuin pikkulinnut!
Joka päivä 5 kertaa oman painonsa verran, joten voi olla parveke tiukilla. Anonyymi kirjoitti:
Sinähän syöt kuin pikkulinnut!
Joka päivä 5 kertaa oman painonsa verran, joten voi olla parveke tiukilla.🤣🤣
Juu karmit natisee.
Vähän kerralla ja usein kuten 2-tyypin diabeetikolle on suositus. Vs pysyy tasaisempana kuin syöt vain kerran parinpäivässä kuten ajokoira.
- Anonyymi
Iltaa itse menin uusimaan passin ja henkilö kortin Pasilan polisi asemalle. Aamua lähdin kotini metro-pussi kello 8.Paikalla oli kello 9. Akaa kun netin kautta en saanut ja oli aika uusia sormen jäljet.Vanhenevat 6 vuodessa. 5 vuotta sitten eivät ottaneet.Tunnin siellä istuskeli odottaen vuoroani.Pasilasta Itä Keskus City marketti.Pirkka Vesimelonia ostamaan.Pieniä ja makeita, maistoin alku iltaa. Ulkona puistossakin istuin useamman tunnin.Kaunis sää.Kyllä usein istun aamu kahvilla parvekkeellani.Ilta sinne ei voi 1 henkilö tupakoi salaa parvekkella.Heka-itä. eli Helsingin kaupungin vuokra asunnot. Talossa Jossa parveketupakointi kielto.Mutta ei näemmä henkilöä koske.Luule ei ilta haise eikä yöllä.
- Anonyymi
Ei paista aamuaurinko partsille, ei tuu siksikään mentyä... vilukissa, mutta ihanaa aikaa on, kielojenkin nuput auenneet 😍
- Anonyymi
Alakerrassa ravintola, jonka aamupalatarjoilu alkaa 07.00.
Käyn joka arkiaamu , maksan mielelläni 15€.
klo 09.00 sauvakävelylenkki, mutta vain joka toinen aamu, sen jälkeen pulahtaminen mereen.
Kerran viikossa marketista tuodaan kotiin 100€ ruokatilaus. laatimani listan mukaan. Anonyymi kirjoitti:
Alakerrassa ravintola, jonka aamupalatarjoilu alkaa 07.00.
Käyn joka arkiaamu , maksan mielelläni 15€.
klo 09.00 sauvakävelylenkki, mutta vain joka toinen aamu, sen jälkeen pulahtaminen mereen.
Kerran viikossa marketista tuodaan kotiin 100€ ruokatilaus. laatimani listan mukaan.Helppoa mennä aamupalalle valmiiseen pöytään. Itselleni 15 euroa aamupalasta arkipäivisin olisi liian kallis. Tai en halua maksaa niin paljon.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Helppoa mennä aamupalalle valmiiseen pöytään. Itselleni 15 euroa aamupalasta arkipäivisin olisi liian kallis. Tai en halua maksaa niin paljon.
olen niin laiska, että haluan aamuni aloittaa kotona rauhassa, ja max edes lounaalle joskus noutopöytään, ja sekin harvoin.
Anonyymi kirjoitti:
olen niin laiska, että haluan aamuni aloittaa kotona rauhassa, ja max edes lounaalle joskus noutopöytään, ja sekin harvoin.
Minä suon itselleni kerran viikossa buffet-lounaan. Muutoin kokkaan aika yksinkertaisia rukoia itse niin että samaa ruokaa syödään parina päivänä peräkkäin.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Helppoa mennä aamupalalle valmiiseen pöytään. Itselleni 15 euroa aamupalasta arkipäivisin olisi liian kallis. Tai en halua maksaa niin paljon.
Kallis, mutta käytän asunnomyynnistä saamaani rahaa sekä aamupalaan, että muutenkin hyvään ruokaan. Lisäksi ajan ensimmäistä kertaa elämässäni, nyt 62 vuotiaana uudella autolla. Vuokra menee asunnosta saaduilla rahoilla suoraan tililtä ja ainakin 10 vuotta voi maksaa vuokraa niin, että eläkkeeseen ei tarvi koskea. Vuokra kuukaudessa 800€ .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis, mutta käytän asunnomyynnistä saamaani rahaa sekä aamupalaan, että muutenkin hyvään ruokaan. Lisäksi ajan ensimmäistä kertaa elämässäni, nyt 62 vuotiaana uudella autolla. Vuokra menee asunnosta saaduilla rahoilla suoraan tililtä ja ainakin 10 vuotta voi maksaa vuokraa niin, että eläkkeeseen ei tarvi koskea. Vuokra kuukaudessa 800€ .
Mistä tiedät, ettei sinun tarvitse koskea eläkkeeseen kymmeneen vuoteen? Oman kokemukseni mukaan elämä ja tulevaisuus on täynnä yllätyksiä, jotka voivat aiheuttaa ylimääräistä rahanmenoa. Vuokra on nyt 800 euroa mutta ei ole sitä 10 v päästä? 62-vuotias voi hyvinkin elää vielä monta kymmentä vuotta lisää, miten sitten suu pannaan kun rahat on loppu? Ihan jees nauttia elämästä mutta kannattaa ajatella myös tulevaisuutta ja laittaa osa rahoista säästöön, että tosi vanhana ja sairaana on varaa ostaa yksityiseltä puolelta hoitoa. Itse olen varautut siihen laittamalla rahaa säästöön niin ettei tarvi yli kasikymppisenä jäädä kotihoidon varaan tai kunnalliseen hoitoon, jossa kummassakaan ei oikeasti kiinnosta, miten vanhus voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei sinun tarvitse koskea eläkkeeseen kymmeneen vuoteen? Oman kokemukseni mukaan elämä ja tulevaisuus on täynnä yllätyksiä, jotka voivat aiheuttaa ylimääräistä rahanmenoa. Vuokra on nyt 800 euroa mutta ei ole sitä 10 v päästä? 62-vuotias voi hyvinkin elää vielä monta kymmentä vuotta lisää, miten sitten suu pannaan kun rahat on loppu? Ihan jees nauttia elämästä mutta kannattaa ajatella myös tulevaisuutta ja laittaa osa rahoista säästöön, että tosi vanhana ja sairaana on varaa ostaa yksityiseltä puolelta hoitoa. Itse olen varautut siihen laittamalla rahaa säästöön niin ettei tarvi yli kasikymppisenä jäädä kotihoidon varaan tai kunnalliseen hoitoon, jossa kummassakaan ei oikeasti kiinnosta, miten vanhus voi.
Ajattelen, että 300.000€ jonka omistusasunnosta sain riittäsi hautaan asti.
En ole varma, mutta aika monet vuokrat sillä maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen, että 300.000€ jonka omistusasunnosta sain riittäsi hautaan asti.
En ole varma, mutta aika monet vuokrat sillä maksaa.Vuokriin sulla menee noin 10000€ vuodessa, kun koko 300000€ on käytetty olet kyllä jo aika iäkäs ihminen, alle sata kuitenkin.
- Anonyymi
Ei ole parveketta.
Piha kylläkin ja monissa asunnoissa on ollut partsi. Miellän partsin enenpi tupakkipaikaksi, sen verran kyylääviä naapureita aina ympärillä, ei siellä paljoa muuten ole viittinyt viettää aikaa. Samaa kyllä rivarin pihassakin, kylläpä siinä naapurit kuuntelee korvat höröllä, jos vaikka vieraitten kans jotain siellä puhuu. "Mitä sä teet?" on kysymys, jota en halua isommin enää kuunnella. Tarkoitan, jos vaikka suunnalleen alkaa nurtsia leikkaan, heti joku utelemassa aidan yli.
Noh, toki grillailen ajoittain paljonkin. Tosin, siinäkin usein pitää naapureille selittää mitä grillaa. Pöndellä naapurit kyylää puskissa. Net ei sano yleensä mitään, mutta sitten juoruavat seuroissa koko seurakunnalle mun hommailuistani. Ei paljoa viiti pöndelläkään pihalla simmareissa heilua, aina joku on puskissa.
Noin mainiten, joskus kävin jossain kaupungissa naapurilla sisällä, sillä oikeesti oli kiikari kukkalaudalla ikkunan edessä.
Eli mun käsityksen mukaan, partsit ja pihat on kyllä kivoja tupakkipaikkoja, mutta hirveesti muuta iloa ei niistä ole. Pihalla siis röökiä, ehkä grillausta ja keskaria. Kahvia voi juoda sisälläkin, itekseen rauhassa.
=DW=Et piittaa ihmisten seurasta vai ootko joku julkkis jota ihmiset tavallista enempi kyttää? Saattaa kait sitä naapureiden kanssa muutaman sanan vaihtaa ja sitten osoittaa et hommat jatkuu.
- Anonyymi
Taitavat naapurit pelkästään seurata tuota yletöntä kaljanjuomistasi.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Et piittaa ihmisten seurasta vai ootko joku julkkis jota ihmiset tavallista enempi kyttää? Saattaa kait sitä naapureiden kanssa muutaman sanan vaihtaa ja sitten osoittaa et hommat jatkuu.
Not.
Mä kyllästynyt naapurikyyliin. Tokihan naapureitten kans jutellaan, moikkaillaan jne. Mutta mun mielestä piha kuuluu kotirauhan piiriin, siellä pitää saada olla rauhassa. Snadisti hankalaa, kun naapuri nostaa kädet aidan päälle ja alkaa aidan yli kyyläämään. Kun en mä siitäkään pitäis, että naapuri kyykkii ikkunan takana ja kyttää, mitä mä himassa hommailen.
Etenkin uskovaiset on kovia kyyläämään. Sitten ne juoruilee ympäriinsä ja levittelevät juoruja ja huhuja. Koettu monet kerrat. Se sekeetä. pihalla, tai partsilla ei parane seurustella vieraiden kans, kyllä net keskustelut perkataan seuroissa tarkkaan. Ja toinen jengi on suuret loispummieläkeläisikäluokat. Niillä kun ei ole muuta tekemistä. Kyttäävät naapureita ja juoruilevat keskenään.
Pöndellä tottunut asiaa, se lestaativyöhykettä ja ihmiset muutenkin pienissä kuvioissa, ne kyttää kuitenkin. Mutta kaupungissa asia häiritsee jo paljon. Mulla kehno mäsis. Suomessa 80 000 asunto-osakeyhtiötä. Sata tuhatta lestaatia. Net useimiten vanhoillisletoja ja asuvat ,maalla ok-taloissa. Meillä kuitenkin iso määrä lestoje, mitä lie esikoislestoja. Mikä on kehnoa tsägää, tilastollisestikkin lestoja vaan 2.4% suomalaisista, meillä varmasti yli kymmenen prossaa. Lisäks toinen. Jehovia 15 000- mitä se tekee puol prosenttia kansasta? Noh, kuitenkin, meillä niitäkin yli kymmen prossaa asukkaista. Eli meitin yhtiössä on ainakin neljäsosa osakkaista uskonnollisten äärijärjestöjen edustajia. Kun oikeestaan ei tarvis olla ensimmäistäkään.
Ja juu, vanhukset ja muuten joulitillaa toki siis kytää tekemisen ja puheenaiheiden puutteessa. Kummallakin puolella rivarissa sellaiset. Lisäks otettava huomioon htt. Elikkäs hiekkalaatikon tietotoimisto. Siellä vanhemmat istuu skidien kans päivät pitkät. Ja kyttää tietenkin naapureita ja juoruavat niistä. Jos ei jotain asiaa itestään muista tai tiedä, sen kun käy kysymässä hiekkalaatikolta. Meillä siis on lapsiperheitäkin.
Eli vaikkei mitään tarvis ite välittääkkään, kyllä se vaan vituttaa ihan riittävästi- Jos kyylääjiä ei olisi, pihalla tulis varmasti oltuakin enenpi. Nyt se kelpo tupakkipaikka. Tosin, taitaa naapureila olla kirjanpito siitäkin, monestikk0 ja mihin aikaan käyn röökillä.
Ollut kyllä ihan ok asuntojakin, missä kukaan naapuri ei kiinnitä toisiin naapureihin oikein minkäänlaista huomiota. Kaikki touhunneet omiaan, omia olleet asiansa. Mutta net olleet vuokrakämppiä. Niissä vaihtuu asukkaat aika tiheään, ei välttämättä ehdi mitenkään edes tutustua keneenkään. Tällaset omistusasunnot hnakalampia, samat kyylä vuodesta toiseen. Hmm. pöndellä samat kytät kytäneet koko elämäni ajan mun tekemisiä....
Partsit jes, paskat naapurit not.
=DW= Anonyymi kirjoitti:
Not.
Mä kyllästynyt naapurikyyliin. Tokihan naapureitten kans jutellaan, moikkaillaan jne. Mutta mun mielestä piha kuuluu kotirauhan piiriin, siellä pitää saada olla rauhassa. Snadisti hankalaa, kun naapuri nostaa kädet aidan päälle ja alkaa aidan yli kyyläämään. Kun en mä siitäkään pitäis, että naapuri kyykkii ikkunan takana ja kyttää, mitä mä himassa hommailen.
Etenkin uskovaiset on kovia kyyläämään. Sitten ne juoruilee ympäriinsä ja levittelevät juoruja ja huhuja. Koettu monet kerrat. Se sekeetä. pihalla, tai partsilla ei parane seurustella vieraiden kans, kyllä net keskustelut perkataan seuroissa tarkkaan. Ja toinen jengi on suuret loispummieläkeläisikäluokat. Niillä kun ei ole muuta tekemistä. Kyttäävät naapureita ja juoruilevat keskenään.
Pöndellä tottunut asiaa, se lestaativyöhykettä ja ihmiset muutenkin pienissä kuvioissa, ne kyttää kuitenkin. Mutta kaupungissa asia häiritsee jo paljon. Mulla kehno mäsis. Suomessa 80 000 asunto-osakeyhtiötä. Sata tuhatta lestaatia. Net useimiten vanhoillisletoja ja asuvat ,maalla ok-taloissa. Meillä kuitenkin iso määrä lestoje, mitä lie esikoislestoja. Mikä on kehnoa tsägää, tilastollisestikkin lestoja vaan 2.4% suomalaisista, meillä varmasti yli kymmenen prossaa. Lisäks toinen. Jehovia 15 000- mitä se tekee puol prosenttia kansasta? Noh, kuitenkin, meillä niitäkin yli kymmen prossaa asukkaista. Eli meitin yhtiössä on ainakin neljäsosa osakkaista uskonnollisten äärijärjestöjen edustajia. Kun oikeestaan ei tarvis olla ensimmäistäkään.
Ja juu, vanhukset ja muuten joulitillaa toki siis kytää tekemisen ja puheenaiheiden puutteessa. Kummallakin puolella rivarissa sellaiset. Lisäks otettava huomioon htt. Elikkäs hiekkalaatikon tietotoimisto. Siellä vanhemmat istuu skidien kans päivät pitkät. Ja kyttää tietenkin naapureita ja juoruavat niistä. Jos ei jotain asiaa itestään muista tai tiedä, sen kun käy kysymässä hiekkalaatikolta. Meillä siis on lapsiperheitäkin.
Eli vaikkei mitään tarvis ite välittääkkään, kyllä se vaan vituttaa ihan riittävästi- Jos kyylääjiä ei olisi, pihalla tulis varmasti oltuakin enenpi. Nyt se kelpo tupakkipaikka. Tosin, taitaa naapureila olla kirjanpito siitäkin, monestikk0 ja mihin aikaan käyn röökillä.
Ollut kyllä ihan ok asuntojakin, missä kukaan naapuri ei kiinnitä toisiin naapureihin oikein minkäänlaista huomiota. Kaikki touhunneet omiaan, omia olleet asiansa. Mutta net olleet vuokrakämppiä. Niissä vaihtuu asukkaat aika tiheään, ei välttämättä ehdi mitenkään edes tutustua keneenkään. Tällaset omistusasunnot hnakalampia, samat kyylä vuodesta toiseen. Hmm. pöndellä samat kytät kytäneet koko elämäni ajan mun tekemisiä....
Partsit jes, paskat naapurit not.
=DW=No ei kait se sauta muu kuin muuttaa korpeen missä ei ole naapureita viiden kilometrin säteellä.
Toimitko jotenkin erikoisesti kun luulet että kaikki kyttää ja juoruaa sun tekemisiä?
Tarvisitko jotain terapiaa tuohon uskisfobiaasi?- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
No ei kait se sauta muu kuin muuttaa korpeen missä ei ole naapureita viiden kilometrin säteellä.
Toimitko jotenkin erikoisesti kun luulet että kaikki kyttää ja juoruaa sun tekemisiä?
Tarvisitko jotain terapiaa tuohon uskisfobiaasi?Jos on aihetta seurata toisen tekemisiä.
Voi olla naapurien puolelta vain turvallisuuskysymys. - Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
No ei kait se sauta muu kuin muuttaa korpeen missä ei ole naapureita viiden kilometrin säteellä.
Tarvisitko jotain terapiaa tuohon uskisfobiaasi?Aika hoitelee.
Tsadissa jehovat muuttaneet klaanina pois. Siinä suhteessa helpottanut paljonkin, En ole varsinaisesti rasisti, mutta kyseessä oli mustilaissuku. Ainakin osa yhtiön lestaateista alkaa olemaan vanhoja, kuolevat hiljakseen pis ja asunnot menee myyntiin. Oletettavsti ostajat ei todennäköisyyksien mukaan ole uskovaisia.
Pöndellä puolestaan lähinaapuri kylmillään. Lestat joutuneet muuttaan kunnankämppiin. Nille ei jumala alkanut toimittaan kattoremonttia, ei maksaan sähkölaskua, eikä tuomaan haketta kattilaan. Sinällään vaan väliainen tilanne, todennäköisesti paikka menee myyntiin ja ostaja on satavarmasti lestaati.
Pöndellä tiesin riskit, lestaatipitäjähän se. Oma vikani. Tsadissa kyse erittäin kehnosta tuurista. Erittäin kehnoa tuuria sattua uskisyhtiöstä ostaan osakkeen. Uskiksilla tapana keskittyä pieniin pesäkkeisiin, tällaiseen en tosiaankaan halunnut asumaan. Pahintahan on toi riidan kylväminen ja juoruaminen. Sinällään ihan tavallisetkin naapurit voi mennä niitten vipuun tyhmyyttään.
Mun mielstä jehoville ja lestoille pitäis laittaa sellanen laki. Kun pyydystää uskiksen ja vie sen varpaankynnet vallesmannille, saa viiskymmpisen. Kannataa ottaa huomioon, radikalisoituneita islamisteja maassa jotain viissataa, jehovia kymmeniä tuhansia ja lestaateja ainakin satatuhatta. Pikkasenhan siinä menis valtiolla rahaa, mutta kun rakennuspisnekset jne muuttuis rehelliseiksi, se näkyis nopeesti verokertymissä JA etenkin yhteiskuntarauhassa.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on aihetta seurata toisen tekemisiä.
Voi olla naapurien puolelta vain turvallisuuskysymys.Tai silkka uteliaisuus jos tarpeeksi kiinnostava kohde.
Olispa vaan kesä ainainen. Aamukahvit tuossa terassilla, ihana alku päivälle.
- Anonyymi
Mul on kolme naapurin naista ja vuoron perään suunnilleen, käyn kaikilla mut jokaisella ainkin kerran kaks viikossa, aamuisin ja juon kahvitkin....
Mun parveke kolmannen kerroksen kulmahuoneistossa johon hankala saada lasitus joutus tekee erikois ratkaisuja.
Odotan kun siitepölykausi loppuu niin saan sen pestyä ja laitettua kalusteet kohdalleen. Oikeesti paras parveke talossa, ylin kerros grillaus käryt menee ylöspäin, en miettinyt miten olis asua ilman parveketta.Meillä myös kulmassa. Lasitus oli valmiina kun tähän muutettiin.
Ihmettelen vaan kun kaiteen alaosakin on lasia, miten sen saa pestyä? Ei vissiin ole suunnittelija ajatellut sitä ollenlaan- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Meillä myös kulmassa. Lasitus oli valmiina kun tähän muutettiin.
Ihmettelen vaan kun kaiteen alaosakin on lasia, miten sen saa pestyä? Ei vissiin ole suunnittelija ajatellut sitä ollenlaanNiin pesukin, mutta entäs, kun hajoaa alaosasta.
Nythän on kaksi tapausta ollut, toisessa kuoli ihminen.
Parvekelalsit, kun voi ihan itsestäänkin "räjähtää" rikki.
Mulla onneksi betonia alaosa. Anonyymi kirjoitti:
Niin pesukin, mutta entäs, kun hajoaa alaosasta.
Nythän on kaksi tapausta ollut, toisessa kuoli ihminen.
Parvekelalsit, kun voi ihan itsestäänkin "räjähtää" rikki.
Mulla onneksi betonia alaosa.Totta. Lasitettuja alaosia nyt tutkitaan.
- Anonyymi
Miten niin hankala?
Kulmassa mullakin, kuten edellisessäkin asunnossa ja molempiin oon lasituksen laitattanut.
- Anonyymi
voihan sitä kahvit nauttia vaikka talvipakkasella parvekkeella, takki vaan päälle ja lämmin istuinsuoja, ja varmasti pakkasella kuuma kahvi lämmittää . D
- Anonyymi
Ei kovinkaan useasti tule nautittua aamiaista tuossa avoterassilla. Herään liian aikaisin jo kuuden maissa ja heti täytyy saada hörpätttyä kahvia mukillinen.
Nyt kun ilmasto on muuttunut, niin jatkuvasti on kova tuuli jostakin päin avoterassille. Lasitus suunnitelmatkin menivät pieleen taloyhtiöllä, joten sitäkään ei saada hamassa tulevaisuudessakaan.
Mitenkähän olisi jos ostaisi bambupuskia tuulen suojaksi, menestyisköhän ne suuremmissa ruukuissa ympäri vuoden? - Anonyymi
Jää sulaa ja liepeitä saattaa raottaa.
- Anonyymi
Minä kun tykkään viileydestä niin on tosiaan ihana juoda aamukahvit terassilla varjossa kun siihen ei aurinko paista kuin vasta iltapäivällä muutaman tunnin.
vn 20 asteen pakkasessa parvekkeella, ei ongelma riippuu varusteista voit nukkua lämpimästi, mielummin makuuhuoneessa kuin parvekkeella.
Parvekkeelta mukava katella ihmisiä kuin muurahaisia he kukin taivaltaa suuntaansa, oikella näkyy lasten päiväkoti, josta ääni tulee. Etualalla pyörä/kävelykatu jota pitkin koiran kusettajat valtaa melkein kellon ympäiri. Vasemmalla alkaa pläntti metsikköä. Yli kaksikymmentä vuotta tässä majaillu, sinä aika on puusto rehevöitynyt hirveesti, toinen minkä huomasin ensi kerran, ei näy pääskysiä kauempana kerrostalo etualalla aina pesinyt pääskyset, en tiedä monta pesää ollut, mikään ei ole pysyvää.Meillä parveke puistikkoon päin. Tuohon naapuriin rakennetaan uutta kerrostaloa pyöräteitä ristiin rastiin puistossa. Kaikenlaista kulkijaa ja istuskelijaakin kun lähikauppa ihan likellä. Kesä saa ihmiset ulos koloistaan.
- Anonyymi
onneksi olkoon ! me asutaan Cambodiassa ja nautitaan seka aamu-etta iltapalasta parvekkeella joka ikina paiva ympari vuoden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394329- 892079
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152051Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi661795Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541502Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1401491VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041375- 741276
- 981221
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090