pitäisi saada vanha puh nro pois ja muokata muutakin, mistä pääsee tilille?
Microsoft tili
11
948
Vastaukset
- Anonyymi
En tiä. Mun tilissäni on ikivanha sähköpostiosoite, jota ei enää ole olemasskaan. Kaikki toimii silti.
- Anonyymi
W10 surkein vindows mitä olen käyttänyt.
- Anonyymi
MS tili = NSA tili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 surkein vindows mitä olen käyttänyt.
W11 on vielä surkeempi!
- Anonyymi
Pistä hakuun:
microsoft tilin muuttaminen
sieltä löytyy ohjeet. - Anonyymi
Yritin ratkaista ongelman hakemalla Googlesta mitä tarkoittaa "Puh", ja kyllähän Google tietää; "Nalle Puh".
Vaikeampi oli selvittää mitä avaajan "nro" tarkoittaa, Wiki sanoi sen olevan numero sanan lyhenne mutta "Kielikello" sanoi että ei ole, koska lyhenne päättyy pisteeseen ja "numero" lyhennytään näin; "nro."
mutta "ei mitiä hätiä, kyllä mie vielä joskus selvitän".- Anonyymi
Parempi vaan pysyä erossa Microsoftin vakoiluohjelmista.
- Anonyymi
Minulle tuli tänä aamuna sähköposti että Microsoft-tilini suljetaan kahden kuukauden päästä ellen ennen sitä ole tilille kirjautunut. En edes tiennyt että minulla on sellainen tili. Viimeisin käyttämäni Windowskin on NT4.
- Anonyymi
Niin, ja tuokin kai pitäisi uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja tuokin kai pitäisi uskoa.
Näitä ilmoituksia on tullut käyttämättömistä tileistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901