Paljussa hauskaa

Anonyymi-ap

Nyt kun aikaa on kulunut,uskallan kertoa tämän. Vietettiin kosteaa saunailtaa tytärpuoleni ja vävypojan kanssa. Vaimo oli vähän väsyneessä kunnossa,ja painui lepäämään,onneksi. Tytär puoleni tosi levoton nuori nainen,siinä saunottiin porukalla ja nautittiin juomia kunnolla. olin hommannut paljun,ja sanoin että menen paljuun. Nuoripari jäi saunaan,olin hetken ollut paljussa,kun nuoripari tuli kans paljuun,vävypojalla täysi seisokki päällä,oli vähän saunassa leikitty. En pidä itseäni edes Bi miehenä,mutta siinä kun tulivat paljuun,tytärpuoli runkkas kullia ihan häpeilemättä. Oli jotenkin tosi kiihottavannäköistä,siinä kun vävypoika seisoi paljussa kulli pystyssä,tytärpuoli kysyi,haittaaks sua,ja runkkas kullia,sanoi että ei mitään,vävypojalla ihan normaali kulli,mutta huomasin että esinahka tosi pitkä,kun tyttö veteli terskan näkyviin,oli tosi kiihottavaa katsella,no kyllähän oma kullikin rupes seisomaan,tyttö sanoi että näköjään vaikuttaa sinuunkin. Vävypoika sormetti tyttöä ihan pokkana,alkoholilla kumma voima😳Tyttö pyllisti paljun reunaan,ja poika panemaan takaapäin,oli kiva katsella tytärpuolen pimppaa kun annettiin kullia kunnolla,vävypoika vetäsi kullin ulos ja tähtäsi pyllyyn,sitä näkyä en hevillä unohda,kun peppureikä supisteli kullin armoilla,en uskaltanut edes runkata,ei pyllyyn kulli mennyt,kiitos humalan. Nousin ylös ja sanoin että meen saunaan,tytärpuoleni katsoi kulliani ja sanoi kiva kyrpä sulla,mietin sekunni jäänkö harrastamaan kimppaa,olis voinut olla kiihottava kokemus,painuin saunaan ja runkkasin antaumuksella. Hetken päästä tulivat myös saunaan,pojan kulli velttona rötkötti,ja tytärpuolen pillu aika punoittavana. Ihana muisto,harmitti jälkeen,oisko pitänyt jäädä leikkimään,no ehkä seuraavalla kerralla.

2

10142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihoittava kokemus,oon kateellinen

• Anonyymi

Toivottavasti otatte paljuilun uusiksi ja pääset kolmanneksi ilon pitoon.
      Itselläni meni pajussa viihtyminen vähän överiksi. Meillä palju on vähän pieni. Vähänkin enemmän porukkaa niin ahtaaksi ja sylissä itsumiseksi menee. Olin nuorten kanssa viikonlopun vietossa. Pojat oli jo täyttäneet reunat tasaisesti. Itse veteen mennessä pyytelin heitä tekemään tilaa. Paikka ei tullut. Reunimmainen nappasi minua lanteista vetäen syliinsä istumaan. Tuuria tai ei mutta jäykkä kalu osui suoraan peppuuni. Kerralla sisään sanoisin. Ähkäisin siihen malliin että ei jäänyt epäselväksi. Poika nai minua siinä sylissään. Muu porukka työnteli käsiään meidän väliin varmistaakseen ettei pelleillä. Siemenet sisässä yritin siirtyä mutta päädyin seuraavan syliin. Kupliva vesi peitti melkein kaiken. Sormet tutkivat kehoani. Yleisö huokaili sedän olevan jäykkänä. Osa nai paljussa loput saunassa lauteille noustessaan.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe