Paljussa hauskaa

Anonyymi-ap

Nyt kun aikaa on kulunut,uskallan kertoa tämän. Vietettiin kosteaa saunailtaa tytärpuoleni ja vävypojan kanssa. Vaimo oli vähän väsyneessä kunnossa,ja painui lepäämään,onneksi. Tytär puoleni tosi levoton nuori nainen,siinä saunottiin porukalla ja nautittiin juomia kunnolla. olin hommannut paljun,ja sanoin että menen paljuun. Nuoripari jäi saunaan,olin hetken ollut paljussa,kun nuoripari tuli kans paljuun,vävypojalla täysi seisokki päällä,oli vähän saunassa leikitty. En pidä itseäni edes Bi miehenä,mutta siinä kun tulivat paljuun,tytärpuoli runkkas kullia ihan häpeilemättä. Oli jotenkin tosi kiihottavannäköistä,siinä kun vävypoika seisoi paljussa kulli pystyssä,tytärpuoli kysyi,haittaaks sua,ja runkkas kullia,sanoi että ei mitään,vävypojalla ihan normaali kulli,mutta huomasin että esinahka tosi pitkä,kun tyttö veteli terskan näkyviin,oli tosi kiihottavaa katsella,no kyllähän oma kullikin rupes seisomaan,tyttö sanoi että näköjään vaikuttaa sinuunkin. Vävypoika sormetti tyttöä ihan pokkana,alkoholilla kumma voima😳Tyttö pyllisti paljun reunaan,ja poika panemaan takaapäin,oli kiva katsella tytärpuolen pimppaa kun annettiin kullia kunnolla,vävypoika vetäsi kullin ulos ja tähtäsi pyllyyn,sitä näkyä en hevillä unohda,kun peppureikä supisteli kullin armoilla,en uskaltanut edes runkata,ei pyllyyn kulli mennyt,kiitos humalan. Nousin ylös ja sanoin että meen saunaan,tytärpuoleni katsoi kulliani ja sanoi kiva kyrpä sulla,mietin sekunni jäänkö harrastamaan kimppaa,olis voinut olla kiihottava kokemus,painuin saunaan ja runkkasin antaumuksella. Hetken päästä tulivat myös saunaan,pojan kulli velttona rötkötti,ja tytärpuolen pillu aika punoittavana. Ihana muisto,harmitti jälkeen,oisko pitänyt jäädä leikkimään,no ehkä seuraavalla kerralla.

2

9382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihoittava kokemus,oon kateellinen

• Anonyymi

Toivottavasti otatte paljuilun uusiksi ja pääset kolmanneksi ilon pitoon.
      Itselläni meni pajussa viihtyminen vähän överiksi. Meillä palju on vähän pieni. Vähänkin enemmän porukkaa niin ahtaaksi ja sylissä itsumiseksi menee. Olin nuorten kanssa viikonlopun vietossa. Pojat oli jo täyttäneet reunat tasaisesti. Itse veteen mennessä pyytelin heitä tekemään tilaa. Paikka ei tullut. Reunimmainen nappasi minua lanteista vetäen syliinsä istumaan. Tuuria tai ei mutta jäykkä kalu osui suoraan peppuuni. Kerralla sisään sanoisin. Ähkäisin siihen malliin että ei jäänyt epäselväksi. Poika nai minua siinä sylissään. Muu porukka työnteli käsiään meidän väliin varmistaakseen ettei pelleillä. Siemenet sisässä yritin siirtyä mutta päädyin seuraavan syliin. Kupliva vesi peitti melkein kaiken. Sormet tutkivat kehoani. Yleisö huokaili sedän olevan jäykkänä. Osa nai paljussa loput saunassa lauteille noustessaan.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196