Tukholman syndrooma

Anonyymi-ap

Oletteko kokeneet koskaan sellaista? Terv. M

21

1072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, ei minulla ole ollut sellaista kokemusta

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­­N­y­m­­­f­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17868322r

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi

Ei sulle kerrota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle kerrota

Se taitaa tyytyä mihin tahansa ”vastaukseen” loputonta tarinointiaan varten

• Jahas .. ei minulla ole kokemusta!

• Anonyymi

No joo yks mies vainoaa mua ja koska se on tod komee, niin oon rakastunut siihen ja haluisin sen nussivan mua rajusti. Se on dom mies ja varmasti tekis sen hyvin

• Anonyymi

Aika kuumaa.

• Anonyymi

Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta

Ihan varmasti on ongelmia alakerrassa kun tällainen fantasia päällä yläkerrasta puhumattakaan.

• Anonyymi

Oletko ätmi insestin uhri. Jotenkin viittaa siihen tämä käyttäytymismalli ja utopiset fantasioinnit dominoinnista mikä on todennäköisesti yhtä kaukana totuudesta kuin daamien rakastuneisuus ja komeuskin

• Anonyymi

Ette varmaan halua tuottaa pettymystä mulle. Tiedättehän miten voi käydä jos mä joudun pettymään. Miellyttäminen.

• Anonyymi

Miellyttäminen miellyttää on rauha ei ahdista ei saa suuttua. Minä, minä itse ja vain minä.

• Anonyymi

Sindrone onkin vakoiluun ja vallanpitoon. Jeesus pelastaa yksin.

• Anonyymi

Terapia antoi minulle hyvää näkökulmaa tuohon tukholman syndroomaan. T. M

• Anonyymi

Kerrohan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan

Pitäisköhän kertoa... T. M

• Anonyymi

Ehkä se syntyy olosuhteiden pakosta. Puolustusreaktio tilanteessa, joka on uhkaava hengelle. Uskon, että henkilö on jollain tasolla tietoinen asiasta. Traumasta paraneminen voi viedä aikaa ja sen kesto saattaa riippua siitä kuinka kauan tilanne on kestänyt.

• Anonyymi

Hauskaa kun tuntemattomat tuli juttelee Tukholmassa..Helsingissä kukaan ei tullut .

• Anonyymi

Ruotsinkävijän tuska. I know. Vtun hurrit.

• Anonyymi

Metrolla ajelu oli suorastaan jännitys leffasta.viihdyin hyvin,aamuisin lenkkeilijät ja torikauppiaat vilkutti.hki.ssä on erilainen meno aamuisin, rauhallisempi .voihan muuttaa ja kokeilla asumista toisessa maassa..t.turisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe