Tukholman syndrooma

Anonyymi-ap

Oletteko kokeneet koskaan sellaista? Terv. M

20

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, ei minulla ole ollut sellaista kokemusta

    • Anonyymi

      Kerro lisää.

      • Anonyymi

        Ei sulle kerrota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle kerrota

        Se taitaa tyytyä mihin tahansa ”vastaukseen” loputonta tarinointiaan varten


    • Jahas .. ei minulla ole kokemusta!

    • Anonyymi

      No joo yks mies vainoaa mua ja koska se on tod komee, niin oon rakastunut siihen ja haluisin sen nussivan mua rajusti. Se on dom mies ja varmasti tekis sen hyvin

      • Anonyymi

        Aika kuumaa.


      • Anonyymi

        Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta

        Ihan varmasti on ongelmia alakerrassa kun tällainen fantasia päällä yläkerrasta puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Oletko ätmi insestin uhri. Jotenkin viittaa siihen tämä käyttäytymismalli ja utopiset fantasioinnit dominoinnista mikä on todennäköisesti yhtä kaukana totuudesta kuin daamien rakastuneisuus ja komeuskin


    • Anonyymi

      Ette varmaan halua tuottaa pettymystä mulle. Tiedättehän miten voi käydä jos mä joudun pettymään. Miellyttäminen.

      • Anonyymi

        Miellyttäminen miellyttää on rauha ei ahdista ei saa suuttua. Minä, minä itse ja vain minä.


    • Anonyymi

      Sindrone onkin vakoiluun ja vallanpitoon. Jeesus pelastaa yksin.

    • Anonyymi

      Terapia antoi minulle hyvää näkökulmaa tuohon tukholman syndroomaan. T. M

      • Anonyymi

        Kerrohan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan

        Pitäisköhän kertoa... T. M


    • Anonyymi

      Ehkä se syntyy olosuhteiden pakosta. Puolustusreaktio tilanteessa, joka on uhkaava hengelle. Uskon, että henkilö on jollain tasolla tietoinen asiasta. Traumasta paraneminen voi viedä aikaa ja sen kesto saattaa riippua siitä kuinka kauan tilanne on kestänyt.

    • Anonyymi

      Hauskaa kun tuntemattomat tuli juttelee Tukholmassa..Helsingissä kukaan ei tullut .

    • Anonyymi

      Ruotsinkävijän tuska. I know. Vtun hurrit.

    • Anonyymi

      Metrolla ajelu oli suorastaan jännitys leffasta.viihdyin hyvin,aamuisin lenkkeilijät ja torikauppiaat vilkutti.hki.ssä on erilainen meno aamuisin, rauhallisempi .voihan muuttaa ja kokeilla asumista toisessa maassa..t.turisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe