Oletteko kokeneet koskaan sellaista? Terv. M
Tukholman syndrooma
21
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, ei minulla ole ollut sellaista kokemusta
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868322r
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Ei sulle kerrota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle kerrota
Se taitaa tyytyä mihin tahansa ”vastaukseen” loputonta tarinointiaan varten
Jahas .. ei minulla ole kokemusta!
- Anonyymi
No joo yks mies vainoaa mua ja koska se on tod komee, niin oon rakastunut siihen ja haluisin sen nussivan mua rajusti. Se on dom mies ja varmasti tekis sen hyvin
- Anonyymi
Aika kuumaa.
- Anonyymi
Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyttäät jotain naisia ja haet voimantunnetta siihen suureen tussahdukseen jos edes sitäkään, ei taida nousta
Ihan varmasti on ongelmia alakerrassa kun tällainen fantasia päällä yläkerrasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Oletko ätmi insestin uhri. Jotenkin viittaa siihen tämä käyttäytymismalli ja utopiset fantasioinnit dominoinnista mikä on todennäköisesti yhtä kaukana totuudesta kuin daamien rakastuneisuus ja komeuskin
- Anonyymi
Ette varmaan halua tuottaa pettymystä mulle. Tiedättehän miten voi käydä jos mä joudun pettymään. Miellyttäminen.
- Anonyymi
Miellyttäminen miellyttää on rauha ei ahdista ei saa suuttua. Minä, minä itse ja vain minä.
- Anonyymi
Sindrone onkin vakoiluun ja vallanpitoon. Jeesus pelastaa yksin.
- Anonyymi
Terapia antoi minulle hyvää näkökulmaa tuohon tukholman syndroomaan. T. M
- Anonyymi
Kerrohan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan
Pitäisköhän kertoa... T. M
- Anonyymi
Ehkä se syntyy olosuhteiden pakosta. Puolustusreaktio tilanteessa, joka on uhkaava hengelle. Uskon, että henkilö on jollain tasolla tietoinen asiasta. Traumasta paraneminen voi viedä aikaa ja sen kesto saattaa riippua siitä kuinka kauan tilanne on kestänyt.
- Anonyymi
Hauskaa kun tuntemattomat tuli juttelee Tukholmassa..Helsingissä kukaan ei tullut .
- Anonyymi
Ruotsinkävijän tuska. I know. Vtun hurrit.
- Anonyymi
Metrolla ajelu oli suorastaan jännitys leffasta.viihdyin hyvin,aamuisin lenkkeilijät ja torikauppiaat vilkutti.hki.ssä on erilainen meno aamuisin, rauhallisempi .voihan muuttaa ja kokeilla asumista toisessa maassa..t.turisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828