Miksi BMW-ryhmä?

Japsipyöräilijä

Miksi bemareille on oma ryhmänsä? Eihän sellaista
kai ole Zetoreille, keinutuoleille ja rollaatto-
reillekaan.

14

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen

      JEEJEE, köyyhääät!

    • R12C

      Kaikki eivät halua keskustella,mistä saisi halvimmalla hajonneen osan tilalle uuden.
      Tällä palstalla voidaan keskittyä itse pääasiaan,elikä moottoripyörällä ajamiseen ja
      muihin vähemmän käsiä rasvaaviin aiheisiin.

      • Itäpyöräilijä

        Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
        ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
        Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
        kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
        tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
        mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
        viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
        Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
        ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
        täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
        rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
        jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
        nulla.


      • R12C
        Itäpyöräilijä kirjoitti:

        Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
        ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
        Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
        kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
        tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
        mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
        viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
        Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
        ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
        täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
        rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
        jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
        nulla.

        Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
        Köyhät kyykkyyn !


      • Itäpyöräilijä
        R12C kirjoitti:

        Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
        Köyhät kyykkyyn !

        Mitä kieltä on "saim"?


      • jaa.
        R12C kirjoitti:

        Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
        Köyhät kyykkyyn !

        bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?


      • R1100
        jaa. kirjoitti:

        bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?

        Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
        Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
        nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu.


      • Kolja
        jaa. kirjoitti:

        bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?

        Taitavat olla niitä bemareita, joita on tuotu ja
        tuodaan Saksasta. Sehän se on kummallista, että
        samanikäisillä on ehditty ajaa Suomessa 100 000 ja
        Saksassa vain 20 000, vaikka Saksassa on pitempi
        ajokausi. Taidetaanpa rukata mittareita, sitä var-
        tenhan on olemassa oikein firmoja. Pyörä säilyy
        kyllä Saksassa lämpimässä tallissa ja saksalais-
        sella siisteydellä hyväkuntoisena vaikka sillä
        olisikin ajettu yli 100 000.


      • jaa.
        R1100 kirjoitti:

        Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
        Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
        nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu.

        tarkoitettu tuolle c12 nimimerkille. Monet ko. tyypit nimittäin kuvittelevat, että se pari-kolme tonnia vuodessa on max. mitä pyörällä ajetaan. Ei ymmärretä, että jotkut ajavat jopa 30tkm/vuosi ja NIILLÄ ITÄPYÖRILLÄ ilman remonttia ja rasvaisia käsiä. Itsekin ajan 15-25tkm/vuosi riippuen tilanteesta ja eipähän ole tarvinnut paljon korjauksia tehdä. Tosin huollot olen itse tehnyt, joten siinä olen käteni kyllä rasvannut. Tämä siksi, että suomessa ei ole yhtään hyvää tai edes välttävää huoltoliikettä, tai ainakaan ei ole kohdalle sattunut. Monesti nämä samat tyypit kehuvat miten "huoleton" kardaani on. Noilla kilometreillä nykyaikainen 1100cc pyörä ketjuvetoisenakin menee ilman rataspaketin vaihtoa 8-10v! Omassani se on n. 2 ajokautta. Eikä sitten vaikuta keppi ajettavuuteen ja on suurempi valikoima pyöriä joita voi ajatella.
        p.s. vähän yli kk ja reissuun!


      • Vee2

        Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
        Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?

        Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän...


      • no niin
        Vee2 kirjoitti:

        Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
        Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?

        Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän...

        ...joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
        Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
        Hyvää pyöräkesää!


      • triton
        no niin kirjoitti:

        ...joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
        Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
        Hyvää pyöräkesää!

        että mitä järkeä on lähteä jonnekin ajamaan 1200 km päivässä, voisihan sen saman matkan ajella vaikka helsingin ja turun väliä niin et tulis sama matka täyteen...olis halvempaakin. Kun mä meen pyöräreissuun ulkomaille,niin ajan max. 300 km päivässä, yleensä en sitäkään, kun mulla on mopoilun lisäksi tarkoitus nauttia myös perillä olosta...jos on satamaan menossa niin voi ajaa koko päivän


    • Ekku

      Tuntuu monesti että ne seurustelee mieluiten omassa porukassaan ja vaikuttavat aika ylimielisiltä esimerkiksi japsipyöriä ajavia kohtaan. Onhan se tietysti mukava ajaa mielestään "parhaalla".

    • Beemeri

      Kyllä tätä ryhmää tarvitaan, jotta beemerilläkin
      ajavilla olisi joku keskustelupalsta. Esim. BMW-
      kerhon sivuilla ei sellaista ole. Ne ovat todella
      hiljaiset, kuin haudassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe