Miksi bemareille on oma ryhmänsä? Eihän sellaista
kai ole Zetoreille, keinutuoleille ja rollaatto-
reillekaan.
Miksi BMW-ryhmä?
14
2580
Vastaukset
- Ensimmäinen
JEEJEE, köyyhääät!
- R12C
Kaikki eivät halua keskustella,mistä saisi halvimmalla hajonneen osan tilalle uuden.
Tällä palstalla voidaan keskittyä itse pääasiaan,elikä moottoripyörällä ajamiseen ja
muihin vähemmän käsiä rasvaaviin aiheisiin.- Itäpyöräilijä
Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
nulla. - R12C
Itäpyöräilijä kirjoitti:
Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
nulla.Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
Köyhät kyykkyyn ! - Itäpyöräilijä
R12C kirjoitti:
Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
Köyhät kyykkyyn !Mitä kieltä on "saim"?
- jaa.
R12C kirjoitti:
Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
Köyhät kyykkyyn !bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?
- R1100
jaa. kirjoitti:
bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?
Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu. - Kolja
jaa. kirjoitti:
bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?
Taitavat olla niitä bemareita, joita on tuotu ja
tuodaan Saksasta. Sehän se on kummallista, että
samanikäisillä on ehditty ajaa Suomessa 100 000 ja
Saksassa vain 20 000, vaikka Saksassa on pitempi
ajokausi. Taidetaanpa rukata mittareita, sitä var-
tenhan on olemassa oikein firmoja. Pyörä säilyy
kyllä Saksassa lämpimässä tallissa ja saksalais-
sella siisteydellä hyväkuntoisena vaikka sillä
olisikin ajettu yli 100 000. - jaa.
R1100 kirjoitti:
Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu.tarkoitettu tuolle c12 nimimerkille. Monet ko. tyypit nimittäin kuvittelevat, että se pari-kolme tonnia vuodessa on max. mitä pyörällä ajetaan. Ei ymmärretä, että jotkut ajavat jopa 30tkm/vuosi ja NIILLÄ ITÄPYÖRILLÄ ilman remonttia ja rasvaisia käsiä. Itsekin ajan 15-25tkm/vuosi riippuen tilanteesta ja eipähän ole tarvinnut paljon korjauksia tehdä. Tosin huollot olen itse tehnyt, joten siinä olen käteni kyllä rasvannut. Tämä siksi, että suomessa ei ole yhtään hyvää tai edes välttävää huoltoliikettä, tai ainakaan ei ole kohdalle sattunut. Monesti nämä samat tyypit kehuvat miten "huoleton" kardaani on. Noilla kilometreillä nykyaikainen 1100cc pyörä ketjuvetoisenakin menee ilman rataspaketin vaihtoa 8-10v! Omassani se on n. 2 ajokautta. Eikä sitten vaikuta keppi ajettavuuteen ja on suurempi valikoima pyöriä joita voi ajatella.
p.s. vähän yli kk ja reissuun! - Vee2
Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?
Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän... - no niin
Vee2 kirjoitti:
Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?
Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän......joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
Hyvää pyöräkesää! - triton
no niin kirjoitti:
...joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
Hyvää pyöräkesää!että mitä järkeä on lähteä jonnekin ajamaan 1200 km päivässä, voisihan sen saman matkan ajella vaikka helsingin ja turun väliä niin et tulis sama matka täyteen...olis halvempaakin. Kun mä meen pyöräreissuun ulkomaille,niin ajan max. 300 km päivässä, yleensä en sitäkään, kun mulla on mopoilun lisäksi tarkoitus nauttia myös perillä olosta...jos on satamaan menossa niin voi ajaa koko päivän
- Ekku
Tuntuu monesti että ne seurustelee mieluiten omassa porukassaan ja vaikuttavat aika ylimielisiltä esimerkiksi japsipyöriä ajavia kohtaan. Onhan se tietysti mukava ajaa mielestään "parhaalla".
- Beemeri
Kyllä tätä ryhmää tarvitaan, jotta beemerilläkin
ajavilla olisi joku keskustelupalsta. Esim. BMW-
kerhon sivuilla ei sellaista ole. Ne ovat todella
hiljaiset, kuin haudassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483