Onko Juuan kunnan tekninen osasto ottanut transun työnjohtajaksi kun siellä pyörii joku pitkätukkainen hongankolistaja
Juuan kunta
16
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Ajeleeko sekin kylänkiekkoa autolla niin kuin moni muukin siellä😂
- Anonyymi
Taitaa häpykarvojaan ajella.
- Anonyymi
On varmaan se stringeissä kulkeva mies.
- Anonyymi
Harmi....Olen koittanut olla stringit jalassa huomaamattomasti.
- Anonyymi
Kiristääköhän persvakoa.
- Anonyymi
Taisit vilkaista peiliin 😂
- Anonyymi
Niin kyllähän verorahoja vois käyttää muuhunkin kun palkata täysiä turhakkeita niin kuin Juuan kunta tekee😂
- Anonyymi
Milloinkahan Juuan kunta sais palkattua semmosen työnjohtajan että joutus nämä kylillä ajelivat ihan oikeita töitä tekemään
- Anonyymi
Tuskin koskaan. Nämä työnjohtajat ja kunnanjohtajat ajelee itsekin työttömien kanssa pillurallia absin nurkilla.
- Anonyymi
Taas joku pahansuopa, kaunaisuutta pursuva äijäntörö siellä arvostelee työssäkäyviä ihmisiä. Itse todennäköisesti vaan pankolla makoilee.
- Anonyymi
Niin tosiaan työssäkäyviä mutta työnteko on ihan eri asia😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tosiaan työssäkäyviä mutta työnteko on ihan eri asia😂
Isäsi poika olet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäsi poika olet 😂
Niin tosiaan enhän ole työssäkäyvä mutta arvostelen silti😂
- Anonyymi
Ruohonleikkuria työnnetään mäkeä ylös-alas, ei älytä poikkirinteeseen leikata ja työn etenemissuunta rinnettä alas. Hommat vaatisi jonkunmoisen työnopastajan. Puunkaatokurssin käynyt mies olisi olisi myös palkkansa ansainnut.
- Anonyymi
Itse työntelen emännän peräpäätä ja pökin tussua kuin hullu tulpatonta mopoa.
- Anonyymi
330th laittoivat uuteen kuorma autoon, eipä oo näkynnyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924