Mies , yksikin päivä kanssasi , niin haluaisin vain hemmotella sua.

Anonyymi-ap

Keskittyisin vain sinuun.
Haluaisin että tuntisit olosi hyväksi ja voisit rentoutua.

31

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kyllä, intialaista kallohierontaa jos ohimoita juilii, aivonystyrät kaipaa virkistystä tai jos on vaikeuksia ottaa vastaan uutta tietoa

      • Anonyymi

        Ihan suomalaista , omin pikkukätösin hieroisin koko miehen päästä varpaisiin jos haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan suomalaista , omin pikkukätösin hieroisin koko miehen päästä varpaisiin jos haluaisi.

        Tämä myös Ap:n vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös Ap:n vastaus.

        Joo tämä itsesi paapominen on mies huomattu minä minä minä niin siinä lukee jos osaa lukea👁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä itsesi paapominen on mies huomattu minä minä minä niin siinä lukee jos osaa lukea👁

        Ja hiekkapillu taas vikisemässä :D
        Kateellisuus estää näkemästä tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hiekkapillu taas vikisemässä :D
        Kateellisuus estää näkemästä tosiasioita.

        No niin se saattaa koskea joitain sinun juttujen lukijoita, tosin ei ihan kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin se saattaa koskea joitain sinun juttujen lukijoita, tosin ei ihan kaikkia

        Niin ihanaa kun se olisikin kuvitella haukkumansa ihmisen käyttävän katkeaa kieltä, että olisi itsellä sporttisempi fiilis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös Ap:n vastaus.

        Hauska tuo sivullinen munahaukka. Heti paikalla kun joku mies haluaa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä itsesi paapominen on mies huomattu minä minä minä niin siinä lukee jos osaa lukea👁

        Tämä ei ole ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinen kerta kun aloitustani epäillään miehen kirjoittamaksi.
        En tiedä mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tuohon toimintaasi? Onko se niin vaikeaa kuvitella että oikeasti nainen kaipaa täällä miestä?
        T:Aloittaja nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinen kerta kun aloitustani epäillään miehen kirjoittamaksi.
        En tiedä mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tuohon toimintaasi? Onko se niin vaikeaa kuvitella että oikeasti nainen kaipaa täällä miestä?
        T:Aloittaja nainen

        ” Onko se niin vaikeaa kuvitella että oikeasti nainen kaipaa täällä miestä? ” Ei ole, mutta onko se niin vaikea kuvitella ettei minään narsistin varjona tai muuten näin älyvapaissa merkeissä mitä sinä ätmi markkinoit? Yleinen kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinen kerta kun aloitustani epäillään miehen kirjoittamaksi.
        En tiedä mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tuohon toimintaasi? Onko se niin vaikeaa kuvitella että oikeasti nainen kaipaa täällä miestä?
        T:Aloittaja nainen

        Se on ihan selvästi sairas. Varmaan paljon mt ongelmia...


    • Anonyymi

      Kuulostaa nainen tosi hyvältä..

      • Anonyymi

        Mies ansaitsee kunnon hemmottelua.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ansaitsee kunnon hemmottelua.
        T:Ap.

        Ehkä voileivän joskus, älä liioittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voileivän joskus, älä liioittele

        Ei , kyllä hän on niin kova tekemään töitä että ansaitsee oikeasti ihan kunnon hemmottelua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , kyllä hän on niin kova tekemään töitä että ansaitsee oikeasti ihan kunnon hemmottelua .

        Menköön, sitten voi läiskäistä pihvin lautaselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menköön, sitten voi läiskäistä pihvin lautaselle

        Ja vähän tartun tähän ätmin työntekoon, että lihaksissa suonet pullistelee vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voileivän joskus, älä liioittele

        https://youtu.be/uFMh2-nBPuM
        Olisin tyytyväinen jo siihen jos nainen hän puhtain omin pikkukätösin tekisi voileivänkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menköön, sitten voi läiskäistä pihvin lautaselle

        Voin minä pihvin paistaa tai kaksikin mutta eikö hieronta lisäksi kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin minä pihvin paistaa tai kaksikin mutta eikö hieronta lisäksi kelpaa?

        Voi nainen sinun pikkukätösiäsi. Saisit hieroa tämän miehen selkää jos käyttäisit vähintään sellaista puusta tehtyä hämähäkkihierojaa ettei kätesi rasittuisi..


      • Anonyymi

        Legit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin minä pihvin paistaa tai kaksikin mutta eikö hieronta lisäksi kelpaa?

        Jos pihvi tippuu lattialle on olemassa kolmen sekunnin sääntö ja jos tippuu kaksi kertaa aikaa on kuusi sekuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nainen sinun pikkukätösiäsi. Saisit hieroa tämän miehen selkää jos käyttäisit vähintään sellaista puusta tehtyä hämähäkkihierojaa ettei kätesi rasittuisi..

        Kyllä tämän naisen pikkukätösissä on sellainen kosketus ettei puista hämähäkkihierojaa välttämättä tarvitse. Mutta toki tekisin niin kuin se miestä miellyttäisi eniten koska♡
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämän naisen pikkukätösissä on sellainen kosketus ettei puista hämähäkkihierojaa välttämättä tarvitse. Mutta toki tekisin niin kuin se miestä miellyttäisi eniten koska♡
        T:Ap.

        Tietysti se miellyttäisi niin, koska ei sinun kätesi pitäisi sen takia kulua ja kipeytyä sitten, koska selkähieronta on raskasta työtä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti se miellyttäisi niin, koska ei sinun kätesi pitäisi sen takia kulua ja kipeytyä sitten, koska selkähieronta on raskasta työtä..

        ..https://youtu.be/jgJnhWSXHIQ
        Ja lisään vielä ap:lle, että muistan kyllä ensikohtaamisen kanssasi juna-asemalla ja miten voimakas käsiote sinulla oli/on omaa kättäni vasten jos olet hän, vaikka kätösesi olikin/on pienet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämän naisen pikkukätösissä on sellainen kosketus ettei puista hämähäkkihierojaa välttämättä tarvitse. Mutta toki tekisin niin kuin se miestä miellyttäisi eniten koska♡
        T:Ap.

        Kokeile ätmi kipukoukulla luovia kyttyrä veks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..https://youtu.be/jgJnhWSXHIQ
        Ja lisään vielä ap:lle, että muistan kyllä ensikohtaamisen kanssasi juna-asemalla ja miten voimakas käsiote sinulla oli/on omaa kättäni vasten jos olet hän, vaikka kätösesi olikin/on pienet..

        Ei , valitettavasti en ole sinun hän.
        Emme ole kaivattuni kanssa kohdanneet juna-asemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , valitettavasti en ole sinun hän.
        Emme ole kaivattuni kanssa kohdanneet juna-asemalla.

        Sitten et ole hän. :)


    • Anonyymi

      Kaunis viesti!!!! Mies osaa arvostaa hetkeä, jolloin naisen kanssa tilanteessa on kaunis ja romanttinen vivahde. Joskus tälläisiin hetkiin tulee tekemisen ja suorittamisen maku, sehän ei missään nimessä ole tarkoitus, vaan Nainen ja Mies nauttivat toistensa seurasta, aidosta halusta osoittaa toiselle välittämisen ja huolehtimisen määrä. Naisen tahto on usein henkilökohtaisesti pieni, mutta soma ja romanttinen asia, jossa yhdistyvät ainutlaatuinen ja muistoihin kantavana voimana jäävä hetki, kahden. Miehet tahtovat usein unohtaa, ettei naista tarvitse viedä maailman toiselle laidalle, joskus riittää että yllättää naisen "sydänyllätyksellä", naiset ovat usein hyvin tunteellisia, ja se että asettaa naisen hänelle kuuluvalle jalustalle, saa naisen muistamaan asian pitkään ja iloisen hymyn myös naisen kauniille kasvoille. Rakastuessa on helppo toteuttaa yhteisiä romanttisia asioita, vuosien kuluttua on tärkeä muistaa mitkä asiat ovat toteutumatta, Sydänyllätyksen ei ole tarkoitus pitää suhdetta yllä, vaan rikastuttaa ja rakastuttaa parin jo valmiiksi lämpimiä ja kiintymyksestä yltäkylläisiä tunteita.







      https://youtu.be/pIzq7dZ_jXk

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      No mikä ettei, en oo vasn tottunut siihen:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe