Nainen, sinä siellä joka olet tarkkaillut minua

Anonyymi-ap

Osaat olla ihana, ole mulle ihana, niin minäkin olen sulle ihana.
Älä äksyile mulle tai mä äksyilen takaisin.
Äksyillään yhdessä vihollisille ja vastustajille.
Anna mun johdattaa, näethän sinä, että teen sen oikein ja hyvin.
Kerro minulle se mitä minun tulee tietää ja ymmärrä tilanne.

Jookosta?

34

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Missä tunnisteet? Oletko selvinpäin nyt?

    • Anonyymi

      Itse olet ihana. Olet rakas mulle. En koskaan unohda sinua vaikket ole kanssani. 💞

    • Anonyymi

      Millä minä tarkkailen - vastakkaisen pilvenpiirtäjän katolta tähtikaukoputkella?

      • Anonyymi

        Wc-paperirullan hylsyllä tarkkailee hän.


    • Anonyymi

      Lupaan olla sulle myös ihana, yritän ainakin😊

      • Anonyymi

        Luotan sanaasi.


    • Anonyymi

      En tiedä kelle, mutta tällaisesta voisi jopa innostua.

    • Anonyymi

      Mutta kuka nainen? Ite oon ainakin vakavan/synkän näköinen jos jänskättää ja vaikkapa aamuisin jos tulee kiireinen lähtö.

      Mut ois kiva tietää, jos ollaan samalla puolella 💚

    • Anonyymi

      Tarkkaillut. Apua. Ollaanko osastolla? Siellähän oli vihreää ja pinkkiä mistä valita.
      Tännekö johdatit? Voi apua. Onhan tää nyt aika hassua.

    • Anonyymi

      Olenko todella äksyillyt miten?

    • Anonyymi

      Et.

    • Anonyymi

      Alottaja kuulostaa siltä et kaipaa äksyilyä potenssiin kymmenen isoilta miehiltä -K

      • Anonyymi

        No niin, menehän pikkukalle veskissä käymään välillä virkistäytymässä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, menehän pikkukalle veskissä käymään välillä virkistäytymässä. Sivusta

        Väärää koota koski ny, no vuoroin vuorilla ym 🫣t ätmin satunnainen ”tuuraaja”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, menehän pikkukalle veskissä käymään välillä virkistäytymässä. Sivusta

        Hyvin sanottu, lisäisin tuohon vielä, että: anna kaiken tulla ulos ihan päästä asti.


    • Anonyymi

      Oot mulle ihanuutta velkaa, joten ei muuta kun hommiin.

      Ens viikolla.

      • Anonyymi

        Äläkä käytä tota jookosta sanaa enää koskaan, en ole 5 v enkä tykkää että mulle puhutaan kun lapselle.


    • Anonyymi

      Ei ole minulle, en tarkkaile ketään :)

    • Anonyymi

      Eli sulla on tunne että sua tarkkaillaan? Mistä se tunne tulee ja kauanko olet kärsinyt tästä vainoharhasta?

      • Anonyymi

        Siitä asti kun todistin virkamiehien "eliitien" tekemän rikoksen ja uhkasin heidät käräyttää.
        Siitä asti puhelintani on kuunneltu, kun asiassa on sellaista isomman skandaalin ainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä asti kun todistin virkamiehien "eliitien" tekemän rikoksen ja uhkasin heidät käräyttää.
        Siitä asti puhelintani on kuunneltu, kun asiassa on sellaista isomman skandaalin ainesta.

        Ehkä jälkiviisaasti ajatellen, jonkun lakiongelmien kanssa jatkuvasti tekemisissä olevan skitsofreenisen heippalappustelijaukon jutut ois aika helppo kumota, mutta minkä sille voi jos ei piuhat riitä ja toinen tie vaikutti paremmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jälkiviisaasti ajatellen, jonkun lakiongelmien kanssa jatkuvasti tekemisissä olevan skitsofreenisen heippalappustelijaukon jutut ois aika helppo kumota, mutta minkä sille voi jos ei piuhat riitä ja toinen tie vaikutti paremmalta

        Tai ihan sleepy sleeper


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jälkiviisaasti ajatellen, jonkun lakiongelmien kanssa jatkuvasti tekemisissä olevan skitsofreenisen heippalappustelijaukon jutut ois aika helppo kumota, mutta minkä sille voi jos ei piuhat riitä ja toinen tie vaikutti paremmalta

        Niin olis, mutku on todisteet, niin vähän vaikeaa silloin niitä kumota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olis, mutku on todisteet, niin vähän vaikeaa silloin niitä kumota.

        Piti sitten varmaan keskittyä johonkin ihan muuhun propagandaan ämyri kaakossa


    • Anonyymi

      Eiköhän täällä suurimmalla osalla ole todellisuudentaju tallella. Huumori taas on oma laji. Ei ole mustat sukat.

    • Anonyymi

      Katseltiin mutta siitä on aikaa jo pidempi aika?

    • Anonyymi

      Mitä sun kuuluu tietää ja ottaa huomioon:

      Et näe jotain asiaa tulevaksi, vellot hieman pahoissa ajatuksissa. Mahdollisesti saat jonkun viestin joka auttaa asiassa (sopimus). Jostain vanhasta jutusta pitäisi päästää irti ja antaa jollekkin anteeksi (mahdollisesti joku miespuolinen). Älä anna ylpeytesi tulla tiellesi, sillä olet lähellä maalia. Olet ihan oikealla polulla, luota vaan siihen.

      Tämmöiset terveiset korteilta.

      • Anonyymi

        Sä se oot unohtanu sekottaa pakkas, oot tuota muutosta hokenu jo jonkin aikaa ja ainako sun pitää se ekakortti ottaa ja muutos laittaa ekaks?


      • Anonyymi

        Mä en näe sellaisia mistä en voi tietää, mulla on pahat ajatukset välillä ja ihan syystäkin, en ole aiemmin ollut tällaisessa tilanteessa ja ryöpytyksessä kuin nyt olen.
        Hermot todella kireällä ollut jo pidemmän aikaa, tälle on tarkoitus, mutta tämä on ollut todella rankkaa, kaipaisin jo hiukan apua tilanteeseeni jostain suunnasta.
        Tulisikin joku apu tai se sopimus mitä olen havitellut jo pidemmän aikaa.
        Mikäköhän se vanha juttu onkaan, ehkä pitäisi antaa anteeksi jollekin, tai ehkäpä ymmärtää ja lievittää sitä sen kautta.
        Mä olen ylpeä siitä, että mulla on oikea suunta ja vaikka kaikkialta tulee esteitä ja kuraa niskaan, eikä apua ole tullut, niin siitä oikeasta en luovu.

        Voi voi kun tietäisit, joskus tuntuukin siltä, että tietäisit, mutta se ristin kantaminen ei ole mitään herkkua.
        Usein sitä toivoo, että saisi edes pikkuisen helppiä, että pääsisi jostain asiasta rauhaan, mutta en ole sitä saanut.
        Sen takia mä turhaudun, toisella on mitä toinen tarvitsee, eikä siitä tarvitse edes luopua, eikä mitään menettäisi, päin vastoin kumpikin saisi rauhan, niin sitä ei tapahdu.
        Toisella on jano, toisella vettä, eikä lasillistakaan anna janoiselle.
        Itse antaisi ja ruokkisi koko maailman, mutta ei löydy yhtäkään, joka toisen kuopasta nostaisi, johon hänet on heitetty.
        Ei löydy ketään ottamaan alas ristiltä, odottavat aina mielellään sinne kuolemaan asti ja sitten rakennetaan muistomerkit ja annetaan kunniaa.
        Mikään ei ole muuttunut entisistä ajoista, puhutaan hyvää ja kaunista, rakkaudesta lässytellään mutta teot puuttuvat.
        Kaunis ulkokuori, mutta sisältä petosta.
        Rakkaus on kylmennyt ja laittomuus vallitsee, korruptiota kaikkialla, ihmisten oikeudet poljettu.

        Siksi tuomio on nyt täällä, se viimeinen seulonta menossa.
        Vuohet ja lampaat erotellaan, kaikkien sanat ja teot koetellaan.
        Huuto on noussut taivaisiin asti ja tuomari on noussut tuomitsemaan.


    • Anonyymi

      Haaveilu ei ole kiellettyä 😂🤣😂🤣

    • Anonyymi

      Siunaa, kun säikähdin, että tuntemani on eksynyt tänne. Ollaan tietoisia äksyistä temperamenteistamme ja myös kovia "tarkkailemaan", silmä kovana. Onneksi kuitenkin lopussa luki "jookosta".. Hän ei sanoisi niin, ei riitä suomenkielen taito noin natiiviin sanaan ja" jookosta" on muutenkin infantiili sana.

    • Anonyymi

      Tää on just tää miten naisten pitäisi käyttäytyä miehiä kohtaan niin olisi paljon pareja täällä suomessa ja muualla maailmassa

    • Anonyymi

      Tämä on aika Ihanasti kirjoitettu. Valitettavasti ei kuitenkaan ole minulle, sille en mielestäni tarkkaile ketään vaan elän omaa elämääni ja yritän unohtaa.

    • Anonyymi

      Laita ikää tai jotain. Äitisi ikäisten kanssa täällä flirttailet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe