Haukkana hyökkää korjailemaan muiden kommentoijien vahinko kirjoitusvirheitä.
Martinan stalkkeri leikkii äidinkielenopettajaa
50
247
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole äidinkielen opettaja !
- Anonyymi
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- Anonyymi
"vahinko kirjoitusvirheitä"
Mitä kieltä tämä on?
Oletko mamu vai pelkkä täydellinen tollo?- Anonyymi
Ketä se henkilö, jonka kirjoituksen Esko oli laittanut stooriin näkyviin, haukkui "mamu Pertiksi"? Siitä tuli käsitys että haukkui Eskoa. Jotain Hartlinin kesän juontokaveria haukkui sillä nimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä se henkilö, jonka kirjoituksen Esko oli laittanut stooriin näkyviin, haukkui "mamu Pertiksi"? Siitä tuli käsitys että haukkui Eskoa. Jotain Hartlinin kesän juontokaveria haukkui sillä nimellä.
Kaikkea sinä kans ihmettelet ja katselet! Ja sitten sulle tulee aina käsitys. Ja jonka käsityksen jaat aina täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinua juurikin tarkoitti 👹.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Hangossa asuva tatuoitu virolainen bodari, joka on Sofian sokeriserkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea sinä kans ihmettelet ja katselet! Ja sitten sulle tulee aina käsitys. Ja jonka käsityksen jaat aina täällä.
Haukkui sitä mamuksi joka kesällä Hartlinin kanssa juonsi kesäohjelmaa. Ei tarvi kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkui sitä mamuksi joka kesällä Hartlinin kanssa juonsi kesäohjelmaa. Ei tarvi kysellä.
Haukkuuko muutkin kuin persut ihmisiä mamuiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Hangossa asuva tatuoitu virolainen bodari, joka on Sofian sokeriserkku.
Sinä ainakin olet Martinan pitkäaikainen vainoja. Tiedä sitten että asutko Hangossa, oletko joku bodari, miten Viro liittyy sinuun vai liittyykö, oletko kenties jonkun serkku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin olet Martinan pitkäaikainen vainoja. Tiedä sitten että asutko Hangossa, oletko joku bodari, miten Viro liittyy sinuun vai liittyykö, oletko kenties jonkun serkku?
Olen kyllä jonkun serkku. Kenenkään nimi vaan ei ole Joku. Serkkujen nimet ovat kyllä ihan suomalaisesta almanakasta.
Virossakin on käyty muutama vuosi sitten, kohta alan bodailla multasäkkien kanssa. Hanko on tuntematon eikä edes kiinnosta. Olen sen verran köyhä tai tavis etten omista muuta vesipeliä kuin soutuveneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä jonkun serkku. Kenenkään nimi vaan ei ole Joku. Serkkujen nimet ovat kyllä ihan suomalaisesta almanakasta.
Virossakin on käyty muutama vuosi sitten, kohta alan bodailla multasäkkien kanssa. Hanko on tuntematon eikä edes kiinnosta. Olen sen verran köyhä tai tavis etten omista muuta vesipeliä kuin soutuveneen.Ai sellaanen maaseurun miäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossakin on käyty muutama vuosi sitten, kohta alan bodailla multasäkkien kanssa. Hanko on tuntematon eikä edes kiinnosta. Olen sen verran köyhä tai tavis etten omista muuta vesipeliä kuin soutuveneen.Ai, vaikutit aivan nuorelta naiselta. No, kerrankos sitä erehtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, vaikutit aivan nuorelta naiselta. No, kerrankos sitä erehtyy.
Juu toi profilointi mitä te Martinan seuraajat harrastatte, on yllättävän vaikeaa. Kukaan oikeasti asiaa ymmärtävä ei suomi24 kirjoitusten perusteella yritä tunnistaa. Onhan tästä esimerkkejä: virolainen bodari, yövartija, mies, nainen, nuori, vanha, teinipissis jne jne että sellaista
- Anonyymi
Täydellinen TOLLOhan tuo kirjoitusvirheiden korjaaja on, joka myös poistattaa hänelle sopimattomia kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu toi profilointi mitä te Martinan seuraajat harrastatte, on yllättävän vaikeaa. Kukaan oikeasti asiaa ymmärtävä ei suomi24 kirjoitusten perusteella yritä tunnistaa. Onhan tästä esimerkkejä: virolainen bodari, yövartija, mies, nainen, nuori, vanha, teinipissis jne jne että sellaista
Ei se ollut nuori nainen vaikka vaikutti kirjoitusten perusteella sellaiselta. Raavas mies on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua on vaan vähän kauhean monta kertaa haukuttu joksikin mummoksi, jopa Martinan äidiksi, Siiderskäksi, Kortekielen kirjoittajaksi, Reikimummoksi, Lehdykäksi, Korteklaaniksi, jopa Eskoksi.
Kukaan noista en ole, enkä läheskään muummoikäinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua on vaan vähän kauhean monta kertaa haukuttu joksikin mummoksi, jopa Martinan äidiksi, Siiderskäksi, Kortekielen kirjoittajaksi, Reikimummoksi, Lehdykäksi, Korteklaaniksi, jopa Eskoksi.
Kukaan noista en ole, enkä läheskään muummoikäinen!PS: Ja lisäksi haukuttu myös työttömäksi, perheettömäksi, lapsettomaksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut nuori nainen vaikka vaikutti kirjoitusten perusteella sellaiselta. Raavas mies on.
Maaseurun miäs joka omistaa soutuveneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseurun miäs joka omistaa soutuveneen.
Se taitaa soudella lainaveneellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa soudella lainaveneellä.
Mitä sitten, jos se soutaakin naapurin veneellä, kunhan perätuuppari on oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, mies tuo ja vähän yksinkertainen tollo!
- Anonyymi
Katos vaan taas tuo kirjoitusvirheiden korjaaja on poistanut kommentin, jossa kerroin hänen myös poistattavan täältä hänelle sopimattomia kirjoituksia, sekä kirjoittavan Kortekielestä, Reikimummosta, Kortemummosta, Siiderskästä, Lehdykästä jne. Nuo kaikki ovat hänen mielikuvitusolentoja, joiden kanssa hän leikkii, kuten yksinäinen lapsi konsanaan.
Tuossa ei ole mitään sääntöjen vastaista, joten ei kannata poistaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Ja lisäksi haukuttu myös työttömäksi, perheettömäksi, lapsettomaksi...
Joten tuossa vain muutama esimerkki mitä harrastavat Martinan haukkujat/vainajat, eivätkä edes tuota tajua itse, vaan senkin pitää heille kertoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuuko muutkin kuin persut ihmisiä mamuiksi?
Oletko sinä ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti Esko vastannut tuolle törkykommentoijalle, joka vielä on kaikkien nähtävissä Eskon facessa, Tuossa veilä törkykommentoijan kommentti –" Olen kuunnellut jonkun verran iltapäivisin Kesä Hartlinin ja tämän mamu Pertin ohjelmaa, mutta tämä hamemiehen itkeminen sai kyllä aikaan sen, että kanava vaihtui, eikä todellakaan palaudu. No hän varmaan käy kynsihoidossa ja laittaa jonkun iloisen ja miehekkään värisen kynsilakan, joka "mätsää" kivasti yllä olevan hameen kanssa ja mieli paranee."
Esko onkin jakanut kommentin jälkeen kuvan kädestään, jonka jokaisen sormen kynnessä on eriväristä lakkaa. Kynsistä löytyy niin vihreää, violettia kuin vaaleansinistäkin.
Eskopa vastannut komentoijalle – "Mun vasemmassa kiveksessä on enemmän miestä kun sussa ikinä!"
Hienoa Esko, noin juuri kuuluu toimiakkin. Ihan muuten tuo törkykommentoija voisi olla jopa täällä kirjoittava, teksti on juuri samanlaista, kuin täältä lukisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan noista en ole, enkä läheskään muummoikäinen!Et ole muummoikäinen, entäs muumioikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Falvio siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellinen TOLLOhan tuo kirjoitusvirheiden korjaaja on, joka myös poistattaa hänelle sopimattomia kommentteja.
Juuri näin. Hänellä on se punainen nappi tietokoneen sivussa, jolla hän poistaa viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan noista en ole, enkä läheskään muummoikäinen!Eli olet aivan tavallinen Martinafani eli vatipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten tuossa vain muutama esimerkki mitä harrastavat Martinan haukkujat/vainajat, eivätkä edes tuota tajua itse, vaan senkin pitää heille kertoa!
"Martinan vainajat"
😂🤣😂🤣👊😂😂
Olet palstan tyhmin ylivoimaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole muummoikäinen, entäs muumioikäinen?
Oletko sä joku muumio vai, vai mitä viserrät vaariseni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Falvio siis
Joko TAAS harhat iskivät päällesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet aivan tavallinen Martinafani eli vatipää.
Niinkö meinaat vatipää ja vieläpä kirjoittaa kuin pikkulapsi jostakin FANEISTA. Mene hiukan kasvamaan pikkunen ja lukemaan hiukan lisää, kun olet niin järjenköyhä ja älylläsi et kyllä loista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Martinan vainajat"
😂🤣😂🤣👊😂😂
Olet palstan tyhmin ylivoimaisesti.No eikös nuo Martinan vainoajat ole jo melkein vainajia? Joten aika ylivoimaisesti tyhmin olet sinäkin! Eikös ne muutenkin ole jo tippuneen yhteiskunnan kelkasta ja toinen jalka on jo lähes haudassa. Aivan turhia yhteiskunnan elättejä, joista yhteiskunta ei ole mitään hyötyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Martinan vainajat"
😂🤣😂🤣👊😂😂
Olet palstan tyhmin ylivoimaisesti.Jos joku tekee kirjoitusvirheen, tuskin se nyt sentään kenenkään ylivoimaisesta tyhmyydestä kertoo? Vai mitä? Minusta sä vaikutat itse nyt ylivoimaisesti tyhmimmältä! Enkä ole edes tuo "vainaja" kirjoittaja, kunhan kommentoin sun typerää ivaamistasi! Jotenkin vaikutat aika lapselliselta...vai oletko vain jäänyt hiukan aikuisesta ihmisestä jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet aivan tavallinen Martinafani eli vatipää.
Voi hyvä tavatonta, sua pikkanen, että oikein "MartinaFANI" . Mikä vatipää sun ikäsi on?
Et sitten tainnut TAASKAAN ymmärtää koko asiaa, kuten on tapahtunut aikaisemminkin. Pitääkö sulle vatipää kaikki rautalangasta vääntää?
- Anonyymi
Aloittaja ei ole yllättäen huomannut, että välimerkkikyylä on Martinan fani. Se on joka ketjussa vinkumassa välimerkkivirheistä. Toisaalta "ei huomaa" konsonanttipuutteisen kommenteissa mitään vikaa 😀
- Anonyymi
Ihan totta, oletko sä tosissas? Voi kauhea sentään, ihan mahtavaa, että joku huomauttelee sullekin välimerkkien puutteellisesta käytöstä, muttei sentään ole kukkaKUPPA!
Tuskin sentään Martinan FANI? Pikkupoikaa tai likkaa taas lapsettaa----et oikein FANI--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, oletko sä tosissas? Voi kauhea sentään, ihan mahtavaa, että joku huomauttelee sullekin välimerkkien puutteellisesta käytöstä, muttei sentään ole kukkaKUPPA!
Tuskin sentään Martinan FANI? Pikkupoikaa tai likkaa taas lapsettaa----et oikein FANI---Olisihan se hienoa, jos ihmiset osaisivat kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos ihmiset osaisivat kirjoittaa.
Kunhan oppisivat ensin edes ajattelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos ihmiset osaisivat kirjoittaa.
Viisas ymmärtää vinkistäkin, tyhmä ei ymmärrä vaikka sille sanoo!
Eiköpä tuo välimerkkien huomauttelija tee sen ihan piikkinä, koska KukkaKUPPA ei korjaa koskaan Martinan haukkujien kommentteja, vaikka niissä on paljon puutteellisuuksia ja kirjoitusvirheitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan oppisivat ensin edes ajattelemaan.
Ja oppisivat myös ymmärtämään mitä kirjoitetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas ymmärtää vinkistäkin, tyhmä ei ymmärrä vaikka sille sanoo!
Eiköpä tuo välimerkkien huomauttelija tee sen ihan piikkinä, koska KukkaKUPPA ei korjaa koskaan Martinan haukkujien kommentteja, vaikka niissä on paljon puutteellisuuksia ja kirjoitusvirheitä!Totta. et silleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. et silleen!
No, no, pisteen kohdassa pitäisi olla pilkku...no itsehän huomasin!
- Anonyymi
Ahaa. Ovat siis sitä Hangon porukkaa!
- Anonyymi
13:36 Mietinhän vähän tarkemmin, palaa sitten asiaan olet olet ymmärtänyt yskän! Käytä hiukan aivosolujasi asian ajattelemiseen, jos niitä löytyy. Pitääkö sulle kaikki kädestä pitäen näyttää?
- Anonyymi
Et taida olla äidinkielenopettaja🤩
- Anonyymi
Onneksi en olekaan äidinkielen opettaja, mutta huomaan silti puuttuvat pilkut, kuten 15:20 kommentissakin. Eikä mulla olisi aikaa roikkua täällä yötä päivää korjaamassa kenenkään kirjoitusvirheitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117