Minne kannattaa viedä hyviä vaatteita ja tavaroita ym?
Mikä kirppari?
46
881
Vastaukset
- Anonyymi
Puuilon vieressä Fleahouse siistein ja paras. Hinnoittele myytävät itse, sillä muutoin hyvätkin menevät 1-3€ eli teet tappiota.
- Anonyymi
Komppaan 👍
- Anonyymi
Mihin tahansa, ellei tee typeriä hinnoitteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tahansa, ellei tee typeriä hinnoitteluja.
Täyden palvelun paikoissa henkilökunta hinnoittelee. Usein päin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyden palvelun paikoissa henkilökunta hinnoittelee. Usein päin....
Kirpparille tavaraa vievä voi jäädä jopa maksumieheksi 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirpparille tavaraa vievä voi jäädä jopa maksumieheksi 🙄
Riippuu kyllä paikasta eli kuinka suuret ovat perus- ja provisiomaksut, ja kuinka henkilökunta tai itse hinnoittelee.
- Anonyymi
Flealle 👍 mutta vaikea löytää vaikka Puuilon pihassa seisoisi (liian huomaamaton kyltti ja facetiliä ei päivitetä).
- Anonyymi
Mä lahjoitan Fidalle.
- Anonyymi
SPR 🌍
- Anonyymi
Mieluummin Fidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin Fidaan.
Kyllä.
- Anonyymi
Simon Valinta, siinä Esson vieressä, paras.
- Anonyymi
Lahjoittaminen ok, mutta haluaisin myydä.
T. ap.- Anonyymi
Tuolla jo mainittu Fleahouse mutta hinnoittele itse jos haluat netota!!!!
- Anonyymi
Minä myin muutamia vuosia sitten paljon roinaa Valintakirppiksellä. Ihmeen hyvin menivät kaupaksi. Ei pidä laittaa liian korkeita hintoja,, niin kuin monet nykyisin tekevät.
- Anonyymi
Kyllä uudenveroisesta vaatteesta tai tavarasta täytyy saada kohtuullinen hinta eikä mitään euro tai pari.
Selvästi käytetyt, tuoksahtavat tai vanhanaikaiset voi myydä halvalla.
Kierrätys on päivän sana, käytetyn ostaminen järkevää, mutta moni mieluummin pitää hyvät vaatteet ja kamat omassa kaapissaan kuin lahjoittaa parilla eurolla.- Anonyymi
Kirppari on kirppari eikä mikään merkkiliike tai antiikkikauppa. Turha ylihinnoitella, hyllyyn jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirppari on kirppari eikä mikään merkkiliike tai antiikkikauppa. Turha ylihinnoitella, hyllyyn jää.
Maksan mielelläni hyvälaatuisesta second hand tuotteesta. En tietenkään uuden hintaa, mutta jos tuote uuden veroinen, ainakin yli puolet uuden hinnasta.
Ei kirpparin tarvitse olla vanhan krääsän yhen egen myymälä. Hyvälaatuinen tuote saa maksaa myös kirpparilla. Eihän esim. Kekäleenkään kirpparilla ale hintoja ole. - Anonyymi
”Kohtuullisella” hinnalla löytyy jo uusia vaatteita. Ja ei niistä pidä saada tai ei niitä pidä ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kohtuullisella” hinnalla löytyy jo uusia vaatteita. Ja ei niistä pidä saada tai ei niitä pidä ostaa.
Kierrätä, älä osta uutta 😀
- Anonyymi
Ihan sama mihin viet tavarasi varastettavaksi. Eikä niitä kukaan pääse ostamaankaan kun ämmät tukkivat käytävät ostoskärreillään ja kaksostenvaunuillaan.
- Anonyymi
Minusta ei ole hyvä kirpparilla myyvä. Haisee monesti siellä ripuli.
- Anonyymi
Pylpyrä on paras paikka käydä kakkikauppaa. Myös erkinpelti on hyvä, eksät ostaa mielellään.
- Anonyymi
Jos haluaa ostaa lutikoita samalla, sitten alushousut joissa on ruskea jarrutusjälki, tai paita jossa kainaloiden kohdalla pesussa lähtemättömät hienhajuiset kohdat. Kukin tyylillään.
- Anonyymi
Makuasia. Mä pidän enemmän puhtaista ja hyväntuoksuisista kirppisvaatteista, mutta osta sinä mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasia. Mä pidän enemmän puhtaista ja hyväntuoksuisista kirppisvaatteista, mutta osta sinä mitä haluat.
Kakki housussa kirkastaa pilvisenkin päivän.
- Anonyymi
Onkohan torilla vielä kirppispäiviä?
- Anonyymi
Karjalan Vintage Tohmajärvellä on löytöjen paratiisi.
Fleahouse Second Joensuussa hajuttomin ja tuotteet hyvälaatuisia. - Anonyymi
Vein erääseen täyspalvelu kirpputorille upo uudet merkkilenkkarit, hyvä kuntoisen merkkilaukun ja avaamattomassa paketissa olevan kodinkoneen.
Liike hinnoitteli nämä 2, 2,5 ja 5 euroa.
Miten meni teidän mielestänne?- Anonyymi
Hyvin. 9,5 euroa on iso raha.
- Anonyymi
Mä oisin laittanu kaikille -60% ostohinnasta jos todella uusia ja hyviä.
- Anonyymi
En tiijä minne mänisin myömään, mutta ostoksille mänen Kitteelle entisen huonekalukaupan vieres olevaan kirpputorriin ja Jojensuussa siihen Puuilon vieres olevaan. Hyvä valikoima eikä haise ummehtunneelle mummolle. Nii ja molemmisa kahvilattii.
- Anonyymi
Sammoo mieltä 🤩
- Anonyymi
Fleahousea ei edes kirppariksi uskoisi kun on niin siisti. Paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita rytkyjä ja ketjuliikkeiden tavaraa. Tavarapuolella jällwenmyyjien ylihintaista roinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita rytkyjä ja ketjuliikkeiden tavaraa. Tavarapuolella jällwenmyyjien ylihintaista roinaa.
Höpö höpö, älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on rantakylän karjatalli. Siellä brihat hinnoittelee edukkaasti ja maksaa voi myös ruplilla. Vähän jos mahorkka haisee paidasta niin ei haittaa ku halavalla lähtöö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on rantakylän karjatalli. Siellä brihat hinnoittelee edukkaasti ja maksaa voi myös ruplilla. Vähän jos mahorkka haisee paidasta niin ei haittaa ku halavalla lähtöö.
Huono
- Anonyymi
Kirppikset vois mainostaa enemmän mm. facessa, esitellä myyntiin tulleita uutuuksia ja myyntipaikkojen tarjontaa. Tietäis milloin kannattaa lähteä kauemmaksikin.
- Anonyymi
Luvataan laittaa nettiin myytävien kuvia, mutta käytännössä niin ei tapahdukaan ☹️
- Anonyymi
Käytetty hyväkuntoinen vaate tai tavara on myös oiva lahja
- Anonyymi
Toki. Ei aina tarvitse olla uutta 😀
- Anonyymi
Erkinpellin kakkipylpyrän kauppahalli. Siellä kauppa käy. Tarjolla mm. pyöräilysukkahousuja ja käytettyjä sumuvaloja.
- Anonyymi
Karjalan vintage Tikkalassa!
- Anonyymi
Helpoin tapa varmaan facen kirpparit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201