Ei haittavaikutusta.

Anonyymi-ap

Ripulointi ei minua haittaa koska minä olen varakas, komea, hyväkuntoinen, raamikas, elämää kokenut kamppailu-urheilun tietäjä, perheellinen mies jolla on oma talo, kaunis vaimo ja kauniit lapset, harrastan liikuntaa ja tiedän millaista on elää aidossa Thaimaassa maaseudulla.

2010

53

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ripulista en tiedä paljoakaan, koska ei ole sattunut kohdalle yli vuosikymmeneen.

      Viimeksi taisi olla 2006 ja senkin noroviruksen sain Egyptistä, jonka koko maan saisi minun puolesta lakaista rantalentopallokentäksi.

      Elämää kokee kun uskaltaa elää ja kamppailu-urheilusta oppii väkisin kun on harrastellut sitä 30 vuotta ja seurannut reilut 40 vuotta. Vieläkin paukuttelen säkkiä ohimennen joka päivä.

      Varakkaaksi tulee kun tekee kovaa töitä ja uskaltaa yrittää. Hyvään kuntoon tulee kun liikkuu säännöllisesti ja syö terveellisesti.

      Perheen voi perustaa miltei kuka vaan, joka sellaisen haluaa ja on valmis tekemään sen vuoksi asioita ja kompromisseja. Oma talo tuo turvaa ja uskoa tulevaisuudelle ja antaa kodin lapsille kuin myös vanhemmille. Naiset eritoten ovat sen perusturvan perään hanakoita.

      Oma vaimo ja lapset ovat rakastavalle isälle kauneimpia ja parhaimpia koko maailmassa ja heidän eteen tekee parhaansa. Lapsien kautta voi elää asioita uudelleen ja lapset ovat nuoruuden lähde heitä arvostavalle vanhemmalle.

      Kaikki elämä on peräisin maaseudusta. Kaikki on alunperin kotoisin maaseudulta ja maaseutu on alkuvoima ja elämän edellytys. Ilman maaseutua ei olisi ihmiskuntaa.

      Pirkka-tuotteet eivät kasva Saarikehnon K-kaupan takahuoneessa, vaan ne ovat maalta kotoisin.

      Maaseutu on ainoa alkukoti mitä ihmiskunnalla on, kaupunkeja ei olisi olemassa ilman maaseutua. Siksi maaseutu on aidointa mitä on missään maassa. Kaupungeissa ei ole mitään aitoa eikä alkuperäistä, vaikka jokin viheralue sinne olisikin pläntätty.

      Kun asuu maaseudulla, oppii väkisinkin tietämään millaista on asua ja elää aidossa Thaimaassa, eikä sitä asiaa tarvitse erikseen ajatella, googlailla eikä opiskella. Se tulee automaattisesti kaupan päälle.

      Jos sinulla on jotakin muuta kysyttävää joka askarruttaa mieltäsi, ole hyvä kysy ihan reippaasti vaan!

      2010

      • Anonyymi

        No niinpä kysyn kuten sanoin minua ei sinun juttusi kiinnosta juurikaan, mutta minua alkaa ärsyttämään nämä avaukset, minua sinussa kiinnostaa ainoastaan osakaslaina miksi kerroit sellaista, tiedän toki että rakennusala on vaikea ala, nytkin se johtaa suomessa ensimmäisen kvartaalitalouden konkurssi tilastoja, miksi et erottanut osakaslainaa ja pääoma tuloa, toisistaan ja miksi juttusi muuttuivat...

        Onko nämä avaukset jotka ovat naurettavia laiffilan tekosia, ja onko tämä kopio chiang mai todellisuudessa myös laiffila, nämä kopio chiang main jutut eivät ole tervepäisen tekosia, kuten eivät myöskään laiffilan kurttaukset.

        On minulla toinenkin kysymys kuinka monen nimimerkin takaa kirjoitat, ja oletko todella tavannut tämän totuuspellen ja laiffilan, kuten he palstalla mainostavat.

        ja sitten vielä yksi, kysymys miksi tarvitse nämä pellet tukemaan sinua päivästä toisen...

        Jos vastaat rehellisesti lopetan vittuilun sinulle kokonaan, tiedän sinusta jo jonkin verran mutta pidän ne omana tietonani... lähden ostamaan rekkamiesten ruokalasta hieman safkaa... itselle ja vaimolle... muista että pidän aina sanani...

        By Numball HHN 62v.


      • Anonyymi

        Täytyy tuosta "tietämyskateudesta" todeta sen verran että meikäläisen osaamisalueet ovat erittäin rajalliset. On valtavasti asioita joista en tiedä oikein mitään.

        Esim en osaa vieläkään jääkiekon sääntöjä, vaikka MM- kisoja innolla seurailen. Kamppailulajeistakaan en osaa thainyrkkeilyn ulkopuolelta oikein mitään.

        En osaa painia, en tiedä senkään sääntöjä. En lähtisi ottelemaan koskaan isokokoisen vahvan painijan kanssa, siinä ei olisi minulle kuin hopeaa jaossa. Heillä on valtava fysiikka. Lukkopainistakaan en tiedä juuri mitään enkä osaa kuin pari lukkoa.

        En hallitse mitään niistäkään asioista, joilla Saaritelkkä kehuskelee. En ole kokki, en valokuvaaja, en autokorjaaja, en kauppias, en rahoitus enkä talouspuolen ammattilainen, en ole kirjanpitäjä ja toimenkuvani rakennuspuolellakin on varsin rajallinen.

        En ole tehnyt itse koskaan esim sähkötöitä, putkitöitä tai muurausta. En osaa enkä aio opetella. Pihakiviä ja niille pohjia olen tehnyt ja jokusen tekonurmikentän.

        Puutarhurina olen vielä keltanokka, kuopan osaan kaivaa ja istuttaa sinne ohjeiden mukaan valmiin taimenen. Kasvimaan hoidosta googlailen asioita miltei joka päivä ja aina oppii uutta.

        Thaimaalaiset joskus näyttää mallia miten asiat tehdään mahdollisimman yksinkertaisesti, kuten luomulannoitteet karjan ulosteista ja virtsasta. He ovat myös opettaneet sen että hötkyily pois.

        Isäukko oli mestari käsitöissä ja puunveistossa, itse olen surkea jo siksikin että oikeassa kädessä on pahoja tuntohäiriöitä. En tunne pieniä esineitä kädessäni laisinkaan.

        Fillareita ja vanhanaikaisia moottoreita osaan rassata, ne on peruja lapsuudesta. Jos et korjannut itse, olit sitten ilman.

        Vaikka penskana kuuluin Ursaan ja minulla on keskitason harrastajan teleskooppi, en todellakaan ole mikään tähtitieteilijä. Jos jotakin haluan tietää, googlaan sen. Tunnistan taivaalta kuun lisäksi vain muutaman tähtikuvion. Planeetat sentään osaan luetella ulkoa järjestyksessä.

        En siis ole astronomikaan. Se on aika vaativa ammattina ja vaatii päivitystä joka päivä tietoihin.

        En ole 15 vuoteen lukenut yhtään kirjaa. Viimeisin kirja jonka luin oli joku Remeksen kirja ja se tapahtui lomalla 2008. En tunne kirjailijoita enkä kirjallisuuden lajeja osaa erotella, enkä koe sitä tarpeelliseksi. Olen siirtynyt suoratoistopalveluihin ja Youtubeen tiedon lähteinä ja viihteenä.

        Yhdessä asiassa olen ajan tasalla, nimittäin uutisissa. Luen joka päivä uutiset usealta eri sivustolta ja lehdestä. Luen lehtiä objektiivisuuden vuoksi neljästä eri maasta, jottei kokonaisuus jää subjektiiviseksi.

        Siksi en puhu asioista mutu-tuntumalla koskaan, kuten Saaridobi tekee aina, vaan otan asioista selvää jos asia kiinnostaa. Sitä voi sanoa saivarteluksi ja viisasteluksi, mutta paskanpuhuminen ei ole minun juttuni, ei vanhan kansan fraasit eikä manaaminen.

        On aika helppo olla ja elää kun puhuu aina totta. Ei tarvi miettiä mitä on aiemmin sanonut.

        Saarikurppa kertoo samasta asiasta jopa kymmenen eri versiota, kun ei muista mitä aiemmin on selostanut. Elää jossakin satumaailmassa unholassa, jossa kaikki on joka päivä uutta ja ihmeellistä.

        Tämän informaation tarjosin siksi, ettei Saarituuban sihteeripoika kuvittele että ajattelen itseäni tai elämääni jotenkin täydellisenä, kun se ei sitä millään mittapuulla ole.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä kysyn kuten sanoin minua ei sinun juttusi kiinnosta juurikaan, mutta minua alkaa ärsyttämään nämä avaukset, minua sinussa kiinnostaa ainoastaan osakaslaina miksi kerroit sellaista, tiedän toki että rakennusala on vaikea ala, nytkin se johtaa suomessa ensimmäisen kvartaalitalouden konkurssi tilastoja, miksi et erottanut osakaslainaa ja pääoma tuloa, toisistaan ja miksi juttusi muuttuivat...

        Onko nämä avaukset jotka ovat naurettavia laiffilan tekosia, ja onko tämä kopio chiang mai todellisuudessa myös laiffila, nämä kopio chiang main jutut eivät ole tervepäisen tekosia, kuten eivät myöskään laiffilan kurttaukset.

        On minulla toinenkin kysymys kuinka monen nimimerkin takaa kirjoitat, ja oletko todella tavannut tämän totuuspellen ja laiffilan, kuten he palstalla mainostavat.

        ja sitten vielä yksi, kysymys miksi tarvitse nämä pellet tukemaan sinua päivästä toisen...

        Jos vastaat rehellisesti lopetan vittuilun sinulle kokonaan, tiedän sinusta jo jonkin verran mutta pidän ne omana tietonani... lähden ostamaan rekkamiesten ruokalasta hieman safkaa... itselle ja vaimolle... muista että pidän aina sanani...

        By Numball HHN 62v.

        Jos vastaat rehellisesti lopetan vittuilun sinulle kokonaan, tiedän sinusta jo jonkin verran mutta pidän ne omana tietonani... lähden ostamaan rekkamiesten ruokalasta hieman safkaa... itselle ja vaimolle... muista että pidän aina sanani...

        https://aijaa.com/ox3OIU

        By Numball HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä kysyn kuten sanoin minua ei sinun juttusi kiinnosta juurikaan, mutta minua alkaa ärsyttämään nämä avaukset, minua sinussa kiinnostaa ainoastaan osakaslaina miksi kerroit sellaista, tiedän toki että rakennusala on vaikea ala, nytkin se johtaa suomessa ensimmäisen kvartaalitalouden konkurssi tilastoja, miksi et erottanut osakaslainaa ja pääoma tuloa, toisistaan ja miksi juttusi muuttuivat...

        Onko nämä avaukset jotka ovat naurettavia laiffilan tekosia, ja onko tämä kopio chiang mai todellisuudessa myös laiffila, nämä kopio chiang main jutut eivät ole tervepäisen tekosia, kuten eivät myöskään laiffilan kurttaukset.

        On minulla toinenkin kysymys kuinka monen nimimerkin takaa kirjoitat, ja oletko todella tavannut tämän totuuspellen ja laiffilan, kuten he palstalla mainostavat.

        ja sitten vielä yksi, kysymys miksi tarvitse nämä pellet tukemaan sinua päivästä toisen...

        Jos vastaat rehellisesti lopetan vittuilun sinulle kokonaan, tiedän sinusta jo jonkin verran mutta pidän ne omana tietonani... lähden ostamaan rekkamiesten ruokalasta hieman safkaa... itselle ja vaimolle... muista että pidän aina sanani...

        By Numball HHN 62v.

        Jos et sitä tajunnut, niin avaus ei ole minun vaan kotoisin kattilastasi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et sitä tajunnut, niin avaus ei ole minun vaan kotoisin kattilastasi.

        2010

        Paljon vastasit Tyttö Neitinen 2010 vaan et sanallakaan itse aiheesta.

        Mihin tarvitset tukijoukkojasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tuosta "tietämyskateudesta" todeta sen verran että meikäläisen osaamisalueet ovat erittäin rajalliset. On valtavasti asioita joista en tiedä oikein mitään.

        Esim en osaa vieläkään jääkiekon sääntöjä, vaikka MM- kisoja innolla seurailen. Kamppailulajeistakaan en osaa thainyrkkeilyn ulkopuolelta oikein mitään.

        En osaa painia, en tiedä senkään sääntöjä. En lähtisi ottelemaan koskaan isokokoisen vahvan painijan kanssa, siinä ei olisi minulle kuin hopeaa jaossa. Heillä on valtava fysiikka. Lukkopainistakaan en tiedä juuri mitään enkä osaa kuin pari lukkoa.

        En hallitse mitään niistäkään asioista, joilla Saaritelkkä kehuskelee. En ole kokki, en valokuvaaja, en autokorjaaja, en kauppias, en rahoitus enkä talouspuolen ammattilainen, en ole kirjanpitäjä ja toimenkuvani rakennuspuolellakin on varsin rajallinen.

        En ole tehnyt itse koskaan esim sähkötöitä, putkitöitä tai muurausta. En osaa enkä aio opetella. Pihakiviä ja niille pohjia olen tehnyt ja jokusen tekonurmikentän.

        Puutarhurina olen vielä keltanokka, kuopan osaan kaivaa ja istuttaa sinne ohjeiden mukaan valmiin taimenen. Kasvimaan hoidosta googlailen asioita miltei joka päivä ja aina oppii uutta.

        Thaimaalaiset joskus näyttää mallia miten asiat tehdään mahdollisimman yksinkertaisesti, kuten luomulannoitteet karjan ulosteista ja virtsasta. He ovat myös opettaneet sen että hötkyily pois.

        Isäukko oli mestari käsitöissä ja puunveistossa, itse olen surkea jo siksikin että oikeassa kädessä on pahoja tuntohäiriöitä. En tunne pieniä esineitä kädessäni laisinkaan.

        Fillareita ja vanhanaikaisia moottoreita osaan rassata, ne on peruja lapsuudesta. Jos et korjannut itse, olit sitten ilman.

        Vaikka penskana kuuluin Ursaan ja minulla on keskitason harrastajan teleskooppi, en todellakaan ole mikään tähtitieteilijä. Jos jotakin haluan tietää, googlaan sen. Tunnistan taivaalta kuun lisäksi vain muutaman tähtikuvion. Planeetat sentään osaan luetella ulkoa järjestyksessä.

        En siis ole astronomikaan. Se on aika vaativa ammattina ja vaatii päivitystä joka päivä tietoihin.

        En ole 15 vuoteen lukenut yhtään kirjaa. Viimeisin kirja jonka luin oli joku Remeksen kirja ja se tapahtui lomalla 2008. En tunne kirjailijoita enkä kirjallisuuden lajeja osaa erotella, enkä koe sitä tarpeelliseksi. Olen siirtynyt suoratoistopalveluihin ja Youtubeen tiedon lähteinä ja viihteenä.

        Yhdessä asiassa olen ajan tasalla, nimittäin uutisissa. Luen joka päivä uutiset usealta eri sivustolta ja lehdestä. Luen lehtiä objektiivisuuden vuoksi neljästä eri maasta, jottei kokonaisuus jää subjektiiviseksi.

        Siksi en puhu asioista mutu-tuntumalla koskaan, kuten Saaridobi tekee aina, vaan otan asioista selvää jos asia kiinnostaa. Sitä voi sanoa saivarteluksi ja viisasteluksi, mutta paskanpuhuminen ei ole minun juttuni, ei vanhan kansan fraasit eikä manaaminen.

        On aika helppo olla ja elää kun puhuu aina totta. Ei tarvi miettiä mitä on aiemmin sanonut.

        Saarikurppa kertoo samasta asiasta jopa kymmenen eri versiota, kun ei muista mitä aiemmin on selostanut. Elää jossakin satumaailmassa unholassa, jossa kaikki on joka päivä uutta ja ihmeellistä.

        Tämän informaation tarjosin siksi, ettei Saarituuban sihteeripoika kuvittele että ajattelen itseäni tai elämääni jotenkin täydellisenä, kun se ei sitä millään mittapuulla ole.

        2010

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...

        Käyn läpi kirjoituksesi kun olen syönyt.
        NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        Saako sivullinen kysyä reippaasti?

        Kysyisin seuraavaan viitaten:

        "Oma vaimo ja lapset ovat rakastavalle isälle kauneimpia ja parhaimpia koko maailmassa ja heidän eteen tekee parhaansa.
        Lapsien kautta voi elää asioita uudelleen ja lapset ovat nuoruuden lähde heitä arvostavalle vanhemmalle".

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun aloitit treffipalstalla etsimään kaatoja urakalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...

        Minua harmittaa tuossa ruokailutavassa tuo muovipussien kulutus, tuossa on kolme pussia jotka pakataan parhaimmassa tapauksessa muovipussiin, jopa kahteen minulla on mopossa aina pusseja jemmassa jos vain muista en sieltä ottaa... osan söin jo lisää lisää tuossa yhdeksän aikaan... tämä pakkaus tapa kun kerrotaan miljoonia muutamassa päivässä tulee miljardi muovipussia roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sivullinen kysyä reippaasti?

        Kysyisin seuraavaan viitaten:

        "Oma vaimo ja lapset ovat rakastavalle isälle kauneimpia ja parhaimpia koko maailmassa ja heidän eteen tekee parhaansa.
        Lapsien kautta voi elää asioita uudelleen ja lapset ovat nuoruuden lähde heitä arvostavalle vanhemmalle".

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun aloitit treffipalstalla etsimään kaatoja urakalla?

        Kyllä ymmärrän että aina ei voi kaikkien kanssa tulla toimeen, mutta jos ei jostain tyypistä pidä niin miksi siitä täytyy koko-ajan keksiä tyhmiä juttuja ja solvata kaikin tavoin. Olen käynyt Thaimaassa ennen pandemiaa n 20 kertaa , ja mun mielestä siellä on paljon muutakin tekemistä kuin kirjoitella suomi24 sivulle törkyjuttuja muista suomalaisista. Jos on niin kova koti-ikävä niin pitää tulla takaisin Suomeen, jos ei ole jo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...

        Moi moi Numba !!

        Nyt on tasokas kuva qurmee ruuasta joka ollen omassa kastissaan.

        Mitä ostit kauniille vaimollesi?

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tuosta "tietämyskateudesta" todeta sen verran että meikäläisen osaamisalueet ovat erittäin rajalliset. On valtavasti asioita joista en tiedä oikein mitään.

        Esim en osaa vieläkään jääkiekon sääntöjä, vaikka MM- kisoja innolla seurailen. Kamppailulajeistakaan en osaa thainyrkkeilyn ulkopuolelta oikein mitään.

        En osaa painia, en tiedä senkään sääntöjä. En lähtisi ottelemaan koskaan isokokoisen vahvan painijan kanssa, siinä ei olisi minulle kuin hopeaa jaossa. Heillä on valtava fysiikka. Lukkopainistakaan en tiedä juuri mitään enkä osaa kuin pari lukkoa.

        En hallitse mitään niistäkään asioista, joilla Saaritelkkä kehuskelee. En ole kokki, en valokuvaaja, en autokorjaaja, en kauppias, en rahoitus enkä talouspuolen ammattilainen, en ole kirjanpitäjä ja toimenkuvani rakennuspuolellakin on varsin rajallinen.

        En ole tehnyt itse koskaan esim sähkötöitä, putkitöitä tai muurausta. En osaa enkä aio opetella. Pihakiviä ja niille pohjia olen tehnyt ja jokusen tekonurmikentän.

        Puutarhurina olen vielä keltanokka, kuopan osaan kaivaa ja istuttaa sinne ohjeiden mukaan valmiin taimenen. Kasvimaan hoidosta googlailen asioita miltei joka päivä ja aina oppii uutta.

        Thaimaalaiset joskus näyttää mallia miten asiat tehdään mahdollisimman yksinkertaisesti, kuten luomulannoitteet karjan ulosteista ja virtsasta. He ovat myös opettaneet sen että hötkyily pois.

        Isäukko oli mestari käsitöissä ja puunveistossa, itse olen surkea jo siksikin että oikeassa kädessä on pahoja tuntohäiriöitä. En tunne pieniä esineitä kädessäni laisinkaan.

        Fillareita ja vanhanaikaisia moottoreita osaan rassata, ne on peruja lapsuudesta. Jos et korjannut itse, olit sitten ilman.

        Vaikka penskana kuuluin Ursaan ja minulla on keskitason harrastajan teleskooppi, en todellakaan ole mikään tähtitieteilijä. Jos jotakin haluan tietää, googlaan sen. Tunnistan taivaalta kuun lisäksi vain muutaman tähtikuvion. Planeetat sentään osaan luetella ulkoa järjestyksessä.

        En siis ole astronomikaan. Se on aika vaativa ammattina ja vaatii päivitystä joka päivä tietoihin.

        En ole 15 vuoteen lukenut yhtään kirjaa. Viimeisin kirja jonka luin oli joku Remeksen kirja ja se tapahtui lomalla 2008. En tunne kirjailijoita enkä kirjallisuuden lajeja osaa erotella, enkä koe sitä tarpeelliseksi. Olen siirtynyt suoratoistopalveluihin ja Youtubeen tiedon lähteinä ja viihteenä.

        Yhdessä asiassa olen ajan tasalla, nimittäin uutisissa. Luen joka päivä uutiset usealta eri sivustolta ja lehdestä. Luen lehtiä objektiivisuuden vuoksi neljästä eri maasta, jottei kokonaisuus jää subjektiiviseksi.

        Siksi en puhu asioista mutu-tuntumalla koskaan, kuten Saaridobi tekee aina, vaan otan asioista selvää jos asia kiinnostaa. Sitä voi sanoa saivarteluksi ja viisasteluksi, mutta paskanpuhuminen ei ole minun juttuni, ei vanhan kansan fraasit eikä manaaminen.

        On aika helppo olla ja elää kun puhuu aina totta. Ei tarvi miettiä mitä on aiemmin sanonut.

        Saarikurppa kertoo samasta asiasta jopa kymmenen eri versiota, kun ei muista mitä aiemmin on selostanut. Elää jossakin satumaailmassa unholassa, jossa kaikki on joka päivä uutta ja ihmeellistä.

        Tämän informaation tarjosin siksi, ettei Saarituuban sihteeripoika kuvittele että ajattelen itseäni tai elämääni jotenkin täydellisenä, kun se ei sitä millään mittapuulla ole.

        2010

        Minä ole sinua selvästi moni monipuolisempi, ainakin esimiesteni mukaan, päätyöni olen tehnyt tietokoneiden kanssa, joka on tehnyt minusta hieman erakoituneen ja omillani pärjäävän, minulla ei ole sinänsä koskaan ollut varsinaisesti pomoa, mutta se ei tarkoita sitä että ei olisi ollut esimiestä, en minua kukaan pystynyt neuvomaan duuneissa, tein itse mikä osasin... ei ollut pomoa keltä kysyä neuvoa...

        Minä taas luen paljon, runoja, proosaa, pidän paasilinnasta, hemmingwaysta, olen minä lukenut muutaman remeksen mutta en on kuin suomalainen bondi, liian fantasiaa...

        On mulla kotona nytkin pari kirjahyllyllistä kirjoja about 100 kirjaa mutta en ole laskenut.... on mitä on... suomessa siitä oli satoja... ne on ex vaimolla osa sekä pojan ja tyttären varastossa...

        Minä katson jonkun verran töllöä, pääosin netistä, suosikkini on brittisarja Doctor WHO, joka on ehdottomasti paras koskaan tehty sarja, paras kirja samasta genrestä on linnunradan käsikirja liftareille, Douglas Adamsin käsialaa ja ystäväni Pekka Markkulan suomentamana.

        Kyllä minä muistan tarkalleen mitä olen tänne kirjoittanut, eikä minulla ole sihteeripoikaa...

        NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...

        Menit sitten ostamaan maksaa. Vahingossako vai tarkoituksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menit sitten ostamaan maksaa. Vahingossako vai tarkoituksella?

        Osti neljä tikkua yhden itselle toisen vaimolle ja kaksi koirille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole sinua selvästi moni monipuolisempi, ainakin esimiesteni mukaan, päätyöni olen tehnyt tietokoneiden kanssa, joka on tehnyt minusta hieman erakoituneen ja omillani pärjäävän, minulla ei ole sinänsä koskaan ollut varsinaisesti pomoa, mutta se ei tarkoita sitä että ei olisi ollut esimiestä, en minua kukaan pystynyt neuvomaan duuneissa, tein itse mikä osasin... ei ollut pomoa keltä kysyä neuvoa...

        Minä taas luen paljon, runoja, proosaa, pidän paasilinnasta, hemmingwaysta, olen minä lukenut muutaman remeksen mutta en on kuin suomalainen bondi, liian fantasiaa...

        On mulla kotona nytkin pari kirjahyllyllistä kirjoja about 100 kirjaa mutta en ole laskenut.... on mitä on... suomessa siitä oli satoja... ne on ex vaimolla osa sekä pojan ja tyttären varastossa...

        Minä katson jonkun verran töllöä, pääosin netistä, suosikkini on brittisarja Doctor WHO, joka on ehdottomasti paras koskaan tehty sarja, paras kirja samasta genrestä on linnunradan käsikirja liftareille, Douglas Adamsin käsialaa ja ystäväni Pekka Markkulan suomentamana.

        Kyllä minä muistan tarkalleen mitä olen tänne kirjoittanut, eikä minulla ole sihteeripoikaa...

        NumBall HHN 62v.

        Siis Pekka oli kaverini mutta kuoli parikymmentä vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Jep jep olen ollut kahdella alalla, nuorisotyössä laiton siitä jopa kuvan tänne, sekä tietokoneiden kanssa, olen ollut ibm, microsoftilla, oraclella, decillä kaukaan paperitehtailla, duunissa jyväskylän yliopistolla, siitä on ollut täällä myös kuva... minulla on edelleenkin rivari palokkajärven rannalla, joka on vuokralla mutta ei tuota mitään, minulla on hyvä eläke, johtuen siitä että minullaon yhtenäinen pitkä työura, muuallakin kuin suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osti neljä tikkua yhden itselle toisen vaimolle ja kaksi koirille...

        Miksi kuvassa näkyy ostamistasi maksatikuista vain kaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvassa näkyy ostamistasi maksatikuista vain kaksi?

        Syötin kaksi koirille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvassa näkyy ostamistasi maksatikuista vain kaksi?

        Miksi esiinnyt Kympin sihteerinä ja välispiikkerinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep olen ollut kahdella alalla, nuorisotyössä laiton siitä jopa kuvan tänne, sekä tietokoneiden kanssa, olen ollut ibm, microsoftilla, oraclella, decillä kaukaan paperitehtailla, duunissa jyväskylän yliopistolla, siitä on ollut täällä myös kuva... minulla on edelleenkin rivari palokkajärven rannalla, joka on vuokralla mutta ei tuota mitään, minulla on hyvä eläke, johtuen siitä että minullaon yhtenäinen pitkä työura, muuallakin kuin suomessa.

        Se paisui se Datsuniin nojailu "nuorisotyö" nopeasti Helsingin nuorisotoimen johtajaksi.
        Sinulla ei ole Palokassa muuta kuin entisiä naapureita jotka kyselee milloin maksat vipit takaisin. Sen uskon että sinua on koitettu sijoittaa moneen duuniin mutta mistään ei ole tullut mitään. Vaimosi on taas hukassa. Ei suostu tapaamaan sinua enää kuin julkisilla paikoilla. Voin kertoa että tuollainen asumusero on pysyvä. Syyt siihen ei katoa koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Pekka oli kaverini mutta kuoli parikymmentä vuotta sitten.

        Muistatko myrkytettiinkö vai kuoriko ripuliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep olen ollut kahdella alalla, nuorisotyössä laiton siitä jopa kuvan tänne, sekä tietokoneiden kanssa, olen ollut ibm, microsoftilla, oraclella, decillä kaukaan paperitehtailla, duunissa jyväskylän yliopistolla, siitä on ollut täällä myös kuva... minulla on edelleenkin rivari palokkajärven rannalla, joka on vuokralla mutta ei tuota mitään, minulla on hyvä eläke, johtuen siitä että minullaon yhtenäinen pitkä työura, muuallakin kuin suomessa.

        Taisit unohtaa upseerin ja lenkokapteenin urasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syötin kaksi koirille,

        Muistako kuinka kirjoitit ostaneesi vain kaksi maksatikkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se paisui se Datsuniin nojailu "nuorisotyö" nopeasti Helsingin nuorisotoimen johtajaksi.
        Sinulla ei ole Palokassa muuta kuin entisiä naapureita jotka kyselee milloin maksat vipit takaisin. Sen uskon että sinua on koitettu sijoittaa moneen duuniin mutta mistään ei ole tullut mitään. Vaimosi on taas hukassa. Ei suostu tapaamaan sinua enää kuin julkisilla paikoilla. Voin kertoa että tuollainen asumusero on pysyvä. Syyt siihen ei katoa koskaan.

        Muistan sen lehtijutun, siinä oli kuvassa Saarikuikelo ja joku toinen kaveri... näitä muistaakseni pidettiin nuorisotyöllä... jollakin suunnatulla brojektilla, poissa pahan teosta... eli muistaakseni eivät nuorisotyön tekijöitä olleet vaan kohteita.
        Voin muistaa väärin, mutta tokihan NumBalli voi postata kuvan teksteineen uudestaan, vai voiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit unohtaa upseerin ja lenkokapteenin urasi?

        En ole missään kirjoittanut olleeni upseeri ja lentokapteeni, poju.


      • Anonyymi

        Eikö tänne saa nyt siis muut sinulle kirjoittaa kuin "kybäsi"? Täällä on muitakin ja siitä todisteena kerron että minä en ole kybä enkä klooni. Mainitsit että sinulla on hyvä muisti ja luet paljon. Se on sinulle täysin hyödytöntä, koska et ymmärrä laisinkaan lukemaasi esimerkiksi pankkikorteista tai Songkraanista.

        Muistisi on erittäin surkea. Saatat unohtaa mitä kirjoitit edellisellä rivillä ja kumoat sen seuraavalla rivillä. Toisinaan olet samaa mieltä kirjoittajan kanssa mutta kirjoitat että olet eri mieltä vaikka toista kirjoittajan sanoman sanasta sanaan. Kärsit muistisairaudesta ja skitsofreniasta, kaksisuuntaisesta mielialaongelmasta ja autismista. Sinulla on myös päihde ja lääkeongelma ja ne eivät ole yhdessä kovinkaan mukava asia.
        Sekosit jo tässäkin ketjussa kun tajusit että paljastit taas asuvasi yksin, joten vaihdoit maksatikkujen määrää. Ostit sormella osoittamalla kaksi maksatikkua, kun luulit niitä lihaksi. Kieltä kun et osaa etkä tunnista maksaa. On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne saa nyt siis muut sinulle kirjoittaa kuin "kybäsi"? Täällä on muitakin ja siitä todisteena kerron että minä en ole kybä enkä klooni. Mainitsit että sinulla on hyvä muisti ja luet paljon. Se on sinulle täysin hyödytöntä, koska et ymmärrä laisinkaan lukemaasi esimerkiksi pankkikorteista tai Songkraanista.

        Muistisi on erittäin surkea. Saatat unohtaa mitä kirjoitit edellisellä rivillä ja kumoat sen seuraavalla rivillä. Toisinaan olet samaa mieltä kirjoittajan kanssa mutta kirjoitat että olet eri mieltä vaikka toista kirjoittajan sanoman sanasta sanaan. Kärsit muistisairaudesta ja skitsofreniasta, kaksisuuntaisesta mielialaongelmasta ja autismista. Sinulla on myös päihde ja lääkeongelma ja ne eivät ole yhdessä kovinkaan mukava asia.
        Sekosit jo tässäkin ketjussa kun tajusit että paljastit taas asuvasi yksin, joten vaihdoit maksatikkujen määrää. Ostit sormella osoittamalla kaksi maksatikkua, kun luulit niitä lihaksi. Kieltä kun et osaa etkä tunnista maksaa. On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni.

        Tällä kuvalla vaimosi kertoo autismistasi https://aijaa.com/T7rXmF Olen erittäin iloinen hänen puolestaan, että uskalsi ottaa asumuseron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne saa nyt siis muut sinulle kirjoittaa kuin "kybäsi"? Täällä on muitakin ja siitä todisteena kerron että minä en ole kybä enkä klooni. Mainitsit että sinulla on hyvä muisti ja luet paljon. Se on sinulle täysin hyödytöntä, koska et ymmärrä laisinkaan lukemaasi esimerkiksi pankkikorteista tai Songkraanista.

        Muistisi on erittäin surkea. Saatat unohtaa mitä kirjoitit edellisellä rivillä ja kumoat sen seuraavalla rivillä. Toisinaan olet samaa mieltä kirjoittajan kanssa mutta kirjoitat että olet eri mieltä vaikka toista kirjoittajan sanoman sanasta sanaan. Kärsit muistisairaudesta ja skitsofreniasta, kaksisuuntaisesta mielialaongelmasta ja autismista. Sinulla on myös päihde ja lääkeongelma ja ne eivät ole yhdessä kovinkaan mukava asia.
        Sekosit jo tässäkin ketjussa kun tajusit että paljastit taas asuvasi yksin, joten vaihdoit maksatikkujen määrää. Ostit sormella osoittamalla kaksi maksatikkua, kun luulit niitä lihaksi. Kieltä kun et osaa etkä tunnista maksaa. On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni.

        "On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni."

        Minun makuuni ovat hyvän makuisia.

        Kaupassa muuten kanan maksa maksaa ฿122.00/ KG ja kanan rinta ฿72.00/ KG

        Nuo NumBallin kuvassa olevat eivät tosin näytä kovin hyvin valmistetuilta, ehkä syy tähän on kamerassa, ehkä taitamattomassa kuvaajassa, ehkä molemmissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni."

        Minun makuuni ovat hyvän makuisia.

        Kaupassa muuten kanan maksa maksaa ฿122.00/ KG ja kanan rinta ฿72.00/ KG

        Nuo NumBallin kuvassa olevat eivät tosin näytä kovin hyvin valmistetuilta, ehkä syy tähän on kamerassa, ehkä taitamattomassa kuvaajassa, ehkä molemmissa?

        Laita omat kuvasi maksakuvauksistas ja painavittuun alituisesta arvostelustas, vau onko sulla piipityspärräpäivä joka helvetinpäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ateria jonka kävin hakemassa, se on hieman tavallisuudesta poikkeavaa... kaksi tikkua paistettua maksaa, kaksi grillattua riisiä kakkua, chicken blaa muovipussissa sama ruokalaji jossa sinä et pitänyt nesteestä lautasella muutama viikko sitten ja samalta mummolta chili makkaraa 10cm , puna med riisiä muovi pussissa, oliko vielä muuta... ei tainnut siinä kaikki...
        https://aijaa.com/JHQO3Q
        EN ole kirjoittanut muuta avausta kuin se lisko avauksen pitkään aikaan...

        Eikö sulla ole sähköjä siellä vuokraläävässä kun kaikki sisäkuvat on pimeässä otettuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole sähköjä siellä vuokraläävässä kun kaikki sisäkuvat on pimeässä otettuja?

        Vuonna 2017

        "Olen yli 55, naimisissa, mies
        (vaimo) yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
        Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
        Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
        Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä"

        Nyt viihdyn hyvin maksatikkujen kanssa kotona.

        By NumBaII, 62V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole sinua selvästi moni monipuolisempi, ainakin esimiesteni mukaan, päätyöni olen tehnyt tietokoneiden kanssa, joka on tehnyt minusta hieman erakoituneen ja omillani pärjäävän, minulla ei ole sinänsä koskaan ollut varsinaisesti pomoa, mutta se ei tarkoita sitä että ei olisi ollut esimiestä, en minua kukaan pystynyt neuvomaan duuneissa, tein itse mikä osasin... ei ollut pomoa keltä kysyä neuvoa...

        Minä taas luen paljon, runoja, proosaa, pidän paasilinnasta, hemmingwaysta, olen minä lukenut muutaman remeksen mutta en on kuin suomalainen bondi, liian fantasiaa...

        On mulla kotona nytkin pari kirjahyllyllistä kirjoja about 100 kirjaa mutta en ole laskenut.... on mitä on... suomessa siitä oli satoja... ne on ex vaimolla osa sekä pojan ja tyttären varastossa...

        Minä katson jonkun verran töllöä, pääosin netistä, suosikkini on brittisarja Doctor WHO, joka on ehdottomasti paras koskaan tehty sarja, paras kirja samasta genrestä on linnunradan käsikirja liftareille, Douglas Adamsin käsialaa ja ystäväni Pekka Markkulan suomentamana.

        Kyllä minä muistan tarkalleen mitä olen tänne kirjoittanut, eikä minulla ole sihteeripoikaa...

        NumBall HHN 62v.

        Ne on vähentyneet tosi paljon ne kirjat kun niitä oli 8000 aiemmin.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vähentyneet tosi paljon ne kirjat kun niitä oli 8000 aiemmin.

        laiffila

        Olen minäkin hieman liioitellut rehellisyyden nimessä.

        Voisitko Laiffi lopettaa, onhan sinullakin muuta tekemistä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita omat kuvasi maksakuvauksistas ja painavittuun alituisesta arvostelustas, vau onko sulla piipityspärräpäivä joka helvetinpäivä?

        Teemulla 4 min. päivystys viive... oletko ahdistunut, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita omat kuvasi maksakuvauksistas ja painavittuun alituisesta arvostelustas, vau onko sulla piipityspärräpäivä joka helvetinpäivä?

        Laita sinä kuva kuksasta... miksi et laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tuosta "tietämyskateudesta" todeta sen verran että meikäläisen osaamisalueet ovat erittäin rajalliset. On valtavasti asioita joista en tiedä oikein mitään.

        Esim en osaa vieläkään jääkiekon sääntöjä, vaikka MM- kisoja innolla seurailen. Kamppailulajeistakaan en osaa thainyrkkeilyn ulkopuolelta oikein mitään.

        En osaa painia, en tiedä senkään sääntöjä. En lähtisi ottelemaan koskaan isokokoisen vahvan painijan kanssa, siinä ei olisi minulle kuin hopeaa jaossa. Heillä on valtava fysiikka. Lukkopainistakaan en tiedä juuri mitään enkä osaa kuin pari lukkoa.

        En hallitse mitään niistäkään asioista, joilla Saaritelkkä kehuskelee. En ole kokki, en valokuvaaja, en autokorjaaja, en kauppias, en rahoitus enkä talouspuolen ammattilainen, en ole kirjanpitäjä ja toimenkuvani rakennuspuolellakin on varsin rajallinen.

        En ole tehnyt itse koskaan esim sähkötöitä, putkitöitä tai muurausta. En osaa enkä aio opetella. Pihakiviä ja niille pohjia olen tehnyt ja jokusen tekonurmikentän.

        Puutarhurina olen vielä keltanokka, kuopan osaan kaivaa ja istuttaa sinne ohjeiden mukaan valmiin taimenen. Kasvimaan hoidosta googlailen asioita miltei joka päivä ja aina oppii uutta.

        Thaimaalaiset joskus näyttää mallia miten asiat tehdään mahdollisimman yksinkertaisesti, kuten luomulannoitteet karjan ulosteista ja virtsasta. He ovat myös opettaneet sen että hötkyily pois.

        Isäukko oli mestari käsitöissä ja puunveistossa, itse olen surkea jo siksikin että oikeassa kädessä on pahoja tuntohäiriöitä. En tunne pieniä esineitä kädessäni laisinkaan.

        Fillareita ja vanhanaikaisia moottoreita osaan rassata, ne on peruja lapsuudesta. Jos et korjannut itse, olit sitten ilman.

        Vaikka penskana kuuluin Ursaan ja minulla on keskitason harrastajan teleskooppi, en todellakaan ole mikään tähtitieteilijä. Jos jotakin haluan tietää, googlaan sen. Tunnistan taivaalta kuun lisäksi vain muutaman tähtikuvion. Planeetat sentään osaan luetella ulkoa järjestyksessä.

        En siis ole astronomikaan. Se on aika vaativa ammattina ja vaatii päivitystä joka päivä tietoihin.

        En ole 15 vuoteen lukenut yhtään kirjaa. Viimeisin kirja jonka luin oli joku Remeksen kirja ja se tapahtui lomalla 2008. En tunne kirjailijoita enkä kirjallisuuden lajeja osaa erotella, enkä koe sitä tarpeelliseksi. Olen siirtynyt suoratoistopalveluihin ja Youtubeen tiedon lähteinä ja viihteenä.

        Yhdessä asiassa olen ajan tasalla, nimittäin uutisissa. Luen joka päivä uutiset usealta eri sivustolta ja lehdestä. Luen lehtiä objektiivisuuden vuoksi neljästä eri maasta, jottei kokonaisuus jää subjektiiviseksi.

        Siksi en puhu asioista mutu-tuntumalla koskaan, kuten Saaridobi tekee aina, vaan otan asioista selvää jos asia kiinnostaa. Sitä voi sanoa saivarteluksi ja viisasteluksi, mutta paskanpuhuminen ei ole minun juttuni, ei vanhan kansan fraasit eikä manaaminen.

        On aika helppo olla ja elää kun puhuu aina totta. Ei tarvi miettiä mitä on aiemmin sanonut.

        Saarikurppa kertoo samasta asiasta jopa kymmenen eri versiota, kun ei muista mitä aiemmin on selostanut. Elää jossakin satumaailmassa unholassa, jossa kaikki on joka päivä uutta ja ihmeellistä.

        Tämän informaation tarjosin siksi, ettei Saarituuban sihteeripoika kuvittele että ajattelen itseäni tai elämääni jotenkin täydellisenä, kun se ei sitä millään mittapuulla ole.

        2010

        Kiitos tästä infosta Kymppi.

        Minäkään en kuvittele olevani mikään Butterbean, vaikka olen saattanut häntä muistuttaa, ainakin mitä lyöntieni voimaan ollen tullut.

        Minua kiusattiin nuorena perheeni epäonnesta ja köyhyydestä johtuen. Noh, lätkin sitten turpiin näiden "parempien perheiden kersoja" ja ilmoitin, että minun luokalla ei kiusata ketään. Eikä ainakaan näkyvästi, kiusattu ketään rinnakkaisluokillakaan, mitä nyt myöhemmin olen ilmentynyt ja, minulle jotkut silloiset tytöt, ovat avautuneet, että voi sentään, että olisivatpa osanneet hakeutua minun "panokavereiksi" jo ennen lukio aikojaan ja siten mennyttä neitsyyttään, tämän vielä tohtoritason väittelyjään suorittaessa.

        Ei oo helppoo ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sen lehtijutun, siinä oli kuvassa Saarikuikelo ja joku toinen kaveri... näitä muistaakseni pidettiin nuorisotyöllä... jollakin suunnatulla brojektilla, poissa pahan teosta... eli muistaakseni eivät nuorisotyön tekijöitä olleet vaan kohteita.
        Voin muistaa väärin, mutta tokihan NumBalli voi postata kuvan teksteineen uudestaan, vai voiko?

        Tuossahan se on taitaa olla vuonna 1976-1978 väliseltä ajalta, ostin ensimmäisen autoni open kadett vm. 1968 jos oikein muistan mutta ei minulla ollut varaa ajokorttiin, Rami on minua muutamia vuosia vanhempi jolla oli jo ajokortti... auto maksoi tonni viisisataa joka oli siihen aikaan paljon rahaa...
        https://aijaa.com/3VdJAh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään kirjoittanut olleeni upseeri ja lentokapteeni, poju.

        Toki olen kertonut mutta en ole koskaan kertonut olevani yrittäjä joka ei tiedä mikä on arvonlisävero, rakennusalan yrittäjä joka sukittaa avoviemäreitä, enkä ole kertonut eläneeni seitsemän vuotta osakaslainalla ja maksavani veroja kun vain jaksan, joten suhteuta poika... muiden juttujen tasoon...
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne saa nyt siis muut sinulle kirjoittaa kuin "kybäsi"? Täällä on muitakin ja siitä todisteena kerron että minä en ole kybä enkä klooni. Mainitsit että sinulla on hyvä muisti ja luet paljon. Se on sinulle täysin hyödytöntä, koska et ymmärrä laisinkaan lukemaasi esimerkiksi pankkikorteista tai Songkraanista.

        Muistisi on erittäin surkea. Saatat unohtaa mitä kirjoitit edellisellä rivillä ja kumoat sen seuraavalla rivillä. Toisinaan olet samaa mieltä kirjoittajan kanssa mutta kirjoitat että olet eri mieltä vaikka toista kirjoittajan sanoman sanasta sanaan. Kärsit muistisairaudesta ja skitsofreniasta, kaksisuuntaisesta mielialaongelmasta ja autismista. Sinulla on myös päihde ja lääkeongelma ja ne eivät ole yhdessä kovinkaan mukava asia.
        Sekosit jo tässäkin ketjussa kun tajusit että paljastit taas asuvasi yksin, joten vaihdoit maksatikkujen määrää. Ostit sormella osoittamalla kaksi maksatikkua, kun luulit niitä lihaksi. Kieltä kun et osaa etkä tunnista maksaa. On meinaan aika kamalan makuisia nuo maksatikut ainakin omaan makuuni.

        Tuossa taas paljon tarjoillaan minulle, mutta voi poju minä ja vaimoni voimme oikein hyvin, onhan sinulla laiffila oikeus mielipiteisiisi, ei siinä mitään, olen ostanut noita maksatikkuja jo vuosia torilta kun siellä käyn, olen siis osoittanut sormellani useasti niitä tikkuja, ainakin kuusi vuotta ne maksavat 10 -15 bahtia kipale, yleensä ostan kuusi mutta eilen vain neljä kaksi koirille yksi itselle ja vaimolle, laiffila palstan heikoin lenkki ja varmin mielenterveyskuntoutuja, on meitä moneen junaan, kuten Rami sanoi aikanaan, minä lisäsin siihen vielä että osa jää laiturille kuten varakkaalle herra dibbi inssille on käynyt... kirjaton karjaton mies, terkkuja thaimaasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole sähköjä siellä vuokraläävässä kun kaikki sisäkuvat on pimeässä otettuja?

        Ei ole ei talon ympäri kiertää katos joka on pisimmillään kolme metriä siksi sisätilat on aina hieman pimeät, pysyy hieman viileämpänä kuin jos ja kun aurinko porottaisi suoraan ikkunasta sisälle, näin taloja thaimaassa rakennetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvassa näkyy ostamistasi maksatikuista vain kaksi?

        RKP nostanee nallen presidenttikisaan 2024. Äänestä häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään kirjoittanut olleeni upseeri ja lentokapteeni, poju.

        Mutta olit!! Tieto vahvistettu.


    • Anonyymi

      7 poistunutta viestiä kertoo Pasasen kielenkäytöstä.

      • Anonyymi

        Pasanen poistelee viestejä ihan miten sattuu... kun saa nenilleen ja hermostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen poistelee viestejä ihan miten sattuu... kun saa nenilleen ja hermostuu.

        Huom. jo 8 poistanut... kohta 10 8)


    • Anonyymi

      Iskä antaa ilmaisia vinkkejä helpottamaan elämää.

      -Ei ole mikään häpeä kertoa avoimesti sairauksistaan, rehellisyys kannattaa aina. Ihmiset ymmärtää silloin sinua paremmin ja saatat saada apua tai vertaistukea, vinkkejä ja pointseja avoimuudesta.

      -Ei ole mikään häpeä olla eronnut tai asumuserossa. Se on kahden kauppa eikä ketään voi omistaa ja kaikki eivät mahdu saman katon alle. Vaimo ei ole mikään saavutus koska hän ei ole omaisuuttasi. Siksi on turha surkutella eroakaan.

      -Elämä on vain elämää, siinä tulee pettymyksiä ja vastoinkäymisiä kaikille. Ilman alamäkiä ei tunnistaisi ylämäkiä. Kärsimys tekee inhimilliseksi.

      -Velkojen muuttaminen saamiseksi on itsepetosta, eikä kenenkään historia muutu miksikään vaikka keksisit siitä tuhat eri versiota.

      -Ihmisiä ei mitata eikä arvioida heidän unelmiensa ja toiveidensa mukaan, vaan tekojen. Se ei riitä että haluaisit sisimmässäsi olla suuri hyväntekijä, työllistäjä ja ihmisystävä. Sinun pitää toteuttaa se myös käytännössä, tai ne jää unelmiksi ja tyhjiksi sanoiksi.

      -Älä pura omaa huonoa oloasi toisiin, se huonontaa oloasi entisestään.

      -Älä syytä toisia omista virheistäsi, se toinen kyllä tietää kuka sen virheen teki, joten se toisten syyttely tekee sinulle vaan paskamaisen maineen, vaikka kuvittelisit poistuneesi voittajana paikalta.

      "Kun teen hyvää se tuntuu hyvältä, kun teen pahaa se tuntuu pahalta. -Se on minun uskontoni" -Abraham Lincoln-

      Lincoln sanoi myös Saaripossolle erittäin hyvän viisauden: "Kenelläkään ei ole riittävän hyvä muisti tullakseen menestyväksi valehtelijaksi"

      2010

      • Anonyymi

        Vielä yksi Lincolnin viisaus: "Paras tapa ennustaa tulevaisuuta on tehdä / luoda se"

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä yksi Lincolnin viisaus: "Paras tapa ennustaa tulevaisuuta on tehdä / luoda se"

        2010

        On joo viisaita paljon ollut ja on, mutta yksikään heistä ei laadi kaltaisiasi elämänkertoja ja bablaa haaveilluusioistaan uskoen niitä todeksi itse ja nuolioidensa toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo viisaita paljon ollut ja on, mutta yksikään heistä ei laadi kaltaisiasi elämänkertoja ja bablaa haaveilluusioistaan uskoen niitä todeksi itse ja nuolioidensa toimesta.

        Menehän Teemu nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo viisaita paljon ollut ja on, mutta yksikään heistä ei laadi kaltaisiasi elämänkertoja ja bablaa haaveilluusioistaan uskoen niitä todeksi itse ja nuolioidensa toimesta.

        Sinä senssukka jostakin kummallisesta syystä et vielä ole saanut kuvattua kuksaasi Chiang Maissa. Haluatko kertoa miksi?


      • Anonyymi

        Miksi sinä et sitten elä ohjeittasi mukaan, olisihan se vaikeaa kun velat rajoittaa elämää, et edelleenkään vastannut miksi kirjoitit osakaslainasta, vuonna 2017 joulukuussa... oletko saanut jo asiasi kuntoon... ja miksi et erota pääomatuloa ja osakaslainaa, ne eivät ole sama asia, osakaslainaa käytetään ulosotan pakoiluun kuin palkkaa tai pääomatuloa ei voi sattuneista syistä käyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et sitten elä ohjeittasi mukaan, olisihan se vaikeaa kun velat rajoittaa elämää, et edelleenkään vastannut miksi kirjoitit osakaslainasta, vuonna 2017 joulukuussa... oletko saanut jo asiasi kuntoon... ja miksi et erota pääomatuloa ja osakaslainaa, ne eivät ole sama asia, osakaslainaa käytetään ulosotan pakoiluun kuin palkkaa tai pääomatuloa ei voi sattuneista syistä käyttää...

        Koelentäjä tässä terve. Aloitettiin Jorkin kanssa heti aamusta.
        Ohhoh wuuffelis sentään, viudevaude, onko täällä tosiaankin muita, eikä vain se jonka auringon peitti rahtilaiva tuut tuut, piipaa https://ibb.co/5R70SHy Arska ja Jorkki, kiinni ei oo korkki


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe