Että oot mun kanssa tosissaan etkä vaan leiki. Koska minä oon sun kanssa. Jos ajattelet ettei meitä ikinä tule, niin pyydän että sen myös sanot. Koska minä oon siinä uskossa että meistä tulee jotain.
Todella toivon vaan
53
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon teille parasta onnea🙏
- Anonyymi
Meitä ei tule koska en vaan osaa muodostaa läheisiä ihmissuhteita ja haluan pysyä erossa ihmisistä. Olen jotenkin varioitunut. Teistä en tiedä. Toivon että saatte toisenne jos kumpikin haluaa eikä se ole vahingoksi muille.
- Anonyymi
Kenelle tämä, millaiselle naiselle?
- Anonyymi
Mistä päättelet että naiselle? -sivusta
- Anonyymi
Minulle tämä ei ole, sillä kun yhteys on katkennut niin ei voi kyllä enää mitään tullakkaan. Vaikka kyynerpäitä myöten pistäisi kädet ristiin ja anelisi kohtaloa.
- Anonyymi
Olen tosissani ollut jo pidemmän aikaa kanssasi jos olet hän. :) m>n
- Anonyymi
Kuka olet? Olen miehen suhteen tosissani. En muuten täällä roikkuisi (ja vähän hänessäkin irl tullut roikuttua tavallaan).
- Anonyymi
Ei ole tapana leikkiä muiden tunteilla.
- Anonyymi
Ei meitä tule. Se on selvä juttu .
- Anonyymi
Keneltä tämä?
Ja kenelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä tämä?
Ja kenelle?Varmaan ihmiseltä joka ei jaksa uskoa satuihin ja onnelisiin loppuihin. Turhia lupauksia ja odotuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ihmiseltä joka ei jaksa uskoa satuihin ja onnelisiin loppuihin. Turhia lupauksia ja odotuksia.
Näin minäkin ajattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin ajattelen.
Ei se nyt sitä meinaa etteikö tunteeni olisi ihan aitoja olleet. Ja ne olisivat jotenkin muuttuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt sitä meinaa etteikö tunteeni olisi ihan aitoja olleet. Ja ne olisivat jotenkin muuttuneet.
No eihän se sitä meinaakaan. Mutta jos on usko loppunut, se kai on siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se sitä meinaakaan. Mutta jos on usko loppunut, se kai on siinä.
En mä nyt voi valahdella ettenkö toivoisi salaa että ehkä vielä joku päivä. Mutta toisaalta se on vaan toive. Ja elämästä ei koskaan tiedä. Ikinä ei pidä sanoa ei koskaan ja yms. Siitä ajatuksesta luopuminen niin vaikeaa ja tuskaista jotenkin lopullista vaikka sehän on ollut jo pitkään tässä. Vaikkei oikeasti mikään muutu. Silti tuntuu että päästää irti jostain mihin kuitenkin joskus todella uskoi. Ristiriitaista. Eikait sitä muuten ikävä palstalla roikkuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt voi valahdella ettenkö toivoisi salaa että ehkä vielä joku päivä. Mutta toisaalta se on vaan toive. Ja elämästä ei koskaan tiedä. Ikinä ei pidä sanoa ei koskaan ja yms. Siitä ajatuksesta luopuminen niin vaikeaa ja tuskaista jotenkin lopullista vaikka sehän on ollut jo pitkään tässä. Vaikkei oikeasti mikään muutu. Silti tuntuu että päästää irti jostain mihin kuitenkin joskus todella uskoi. Ristiriitaista. Eikait sitä muuten ikävä palstalla roikkuisi.
Niinpä. Irtipäästäminen voi olla vaikeaa. Joskus se vain on tehtävä, ettei elämä jää elämättä. Sinä tiedät parhaiten tilanteen. Onko toivoa vai ei. Yksin niitä ei kuitenkaan saa toteutumaan. Siihen tarvitaan kaksi. Onnea matkaan sulle, miten käykään. Toivon, että hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Irtipäästäminen voi olla vaikeaa. Joskus se vain on tehtävä, ettei elämä jää elämättä. Sinä tiedät parhaiten tilanteen. Onko toivoa vai ei. Yksin niitä ei kuitenkaan saa toteutumaan. Siihen tarvitaan kaksi. Onnea matkaan sulle, miten käykään. Toivon, että hyvin.
Ei tässä nyt tämän takia kenenkään elämä ole jäänyt elämättä. Se on vaan joku tunne joka jäänyt sydämeen. Samaa toivon sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä tämä?
Ja kenelle?Pääasia että saan tyhjentää säkit joka päivä suhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että saan tyhjentää säkit joka päivä suhun.
Oi ihanaa luuletko että mulle kerta päivässä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että saan tyhjentää säkit joka päivä suhun.
En tiiä , mutta mitään sellaiseen viittaavaa ei ole tapahtunut.
- Anonyymi
Kerro ap lisää tuntomerkkejä...
- Anonyymi
Onko tämä mieheltä vai naiselta? Alkukirjaimenne?
- Anonyymi
Naiselle on, nimikirjaimia en kerro. Hän joko lukee tän tai ei, tunnistaa tai ei. En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle on, nimikirjaimia en kerro. Hän joko lukee tän tai ei, tunnistaa tai ei. En tiedä.
Vaikeaa voi olla tunnistaa ilman mitään tunnisteita, monella saattaa olla tähän osuva tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa voi olla tunnistaa ilman mitään tunnisteita, monella saattaa olla tähän osuva tilanne.
Varmaan vaan suunnilleen puolella miljoonalla. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, kunhan vain kirjottelen ajatuksia. Sama vaikka oisin niitä paperille laitellu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, kunhan vain kirjottelen ajatuksia. Sama vaikka oisin niitä paperille laitellu.
Ok, on kai se julkisen päiväkirjankin pitäminen sallittua. :) Toivon, että ajatuksenne ja tunteenne kohtaavat hänen kanssaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, on kai se julkisen päiväkirjankin pitäminen sallittua. :) Toivon, että ajatuksenne ja tunteenne kohtaavat hänen kanssaan!
Kiitti. Hän on mulle niin tärkeä että joskus rintaan pistää ajatus siitä että meitä ei ole 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti. Hän on mulle niin tärkeä että joskus rintaan pistää ajatus siitä että meitä ei ole 🥺
On hienoa ja ihanaa, kun mies uskaltaa tuntea aidosti ja voimakkaastikin. Sellaisen miehen itsekin haluaisin. Muistathan kuitenkin tehdä tunteesi ja ajatuksesi selväksi myös kaivatullesi? Ei me naisetkaan olla ajatustenlukijoita, ei ainakaan aina. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hienoa ja ihanaa, kun mies uskaltaa tuntea aidosti ja voimakkaastikin. Sellaisen miehen itsekin haluaisin. Muistathan kuitenkin tehdä tunteesi ja ajatuksesi selväksi myös kaivatullesi? Ei me naisetkaan olla ajatustenlukijoita, ei ainakaan aina. :)
Kiitti, sitä yritän. Kukaan ei merkitse mulle niinku hän. Mutta turha sitä on tänne sanoa. Sanon sen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti, sitä yritän. Kukaan ei merkitse mulle niinku hän. Mutta turha sitä on tänne sanoa. Sanon sen hänelle.
Nimenomaan. Kuten sanoit, se on sama kuin kirjoittaisit sen lapun palalle ja heittäisit sen vaikka roskiin. Saattaa selvittää ajatuksia, mutta ei juuri muuta. Suoraan keskustelemalla ne asiat selviää. Onnea ja rohkeutta yritykseen! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kuten sanoit, se on sama kuin kirjoittaisit sen lapun palalle ja heittäisit sen vaikka roskiin. Saattaa selvittää ajatuksia, mutta ei juuri muuta. Suoraan keskustelemalla ne asiat selviää. Onnea ja rohkeutta yritykseen! :)
Thanks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosissani olen, näytä se itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehnyt jotain asian eteen??
- Anonyymi
Siinä uskossa on hyvä elää, ehkä vielä ;D
- Anonyymi
Ai sanoi lapamato?
- Anonyymi
Minun kaipaamani taitaa vedättää?
- Anonyymi
Milläs perusteella näin?
- Anonyymi
Minä en leiki kenenkään tunteilla.Tämä ei varmaan ollu mulle mut totesimpa vaan. Olen mielestäni siltä osin aikuinen Tommonen tunteilla leikkiminen on pikku tyttöjen ja huonolla itsetunnolla omaaavien puuhaa.Terv.Nainen👩
- Anonyymi
Oletko ap näyttänyt hänelle teoilla ja eleillä että välität? Onko teidän välillä ollut jotain erityistä kipinää? Niin ja ootte ilmeisesti yhdessä jo kun kirjoitit tuohon et "oot mun kanssa tosissaa"? Ja jos ootte nii ettekö ole puhuneet missä ootte menossa? 🤭 Aika pitkä ja sekava teksti tuli... 🥴😅
Tää on suurta seikkailua, kullan etsintää!!
kirjoittaessa, sekä lukiessa!
Ei yhtään tiedä mistä tarina alkaa ja mihin se on menossa,
mutt mukana yritän etsien lueskella =))- Anonyymi
Meitä ei koskaan ollut.
Ei koskaan tule. 😁 - Anonyymi
En epäile, jotkut vakavimmista asioista sanotaan hymyillen.
- Anonyymi
No en todellakaan mitään leiki haluisin olla kanssasi tapailla soitella ja niin pois päin mutta itse taidat mun kanssa leikkiä kun pari kertaa tavataan ja sit sun puolelta se venkoilu alkaa en yhtään ymmärrä miksi teet noin ei tunnu musta yhtään kiwalta kun aina odotan sun näkemistä innolla ja sit sanot ettet kerkiä tänään miksi sit sopia näkeminen jos kerran ei pystykkään
- Anonyymi
Vakavasävyinen yhteydenotto!! Rehellisyys rakkaudessa on suhteen jalusta. Ja aikuisten ihmisten suhde toisiinsa, täytyy perustua rehellisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen. Rakkaus on herkkä alue , jossa täytyy suojella toista niinkuin itseään, mielen voi pahoittaa rehellisyydellä, mutta mielen voi murskata epärehellisyydellä. Avoimet keskustelu välit ovat toisistaan pitävien ihmisten tärkein ominaisuus, sillä on taipumus avata useimmat portit tai joskus ne myös sulkea.
https://youtu.be/J-1L3SaIzYM - Anonyymi
"Todella toivon vaan, että oot mun kanssa tosissaan etkä vaan leiki. Koska minä oon sun kanssa. Jos ajattelet ettei meitä ikinä tule, niin pyydän että sen myös sanot. Koska minä oon siinä uskossa että meistä tulee jotain."
Jos heti alussa tuntuu ettet ole tasapainoisessa liitossa niin ennuste ei ole hyvä.
Älkää edes aloittako yhteiseloa. Se päättyy KATASTROFIIN vääjäämättä!- Anonyymi
Usko ei riitä. Pitää olla hyvä yhteensopivuus. Pakolla ei kannata yrittää. Siinä pääsee itku molemmilta tai toiselta.
Ehkä asiaa tapponakin käsitellään...? - Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Noin olen ajatellut!
- Anonyymi
Hänen kanssaan oisin kyllä ihan tosissani. Ei ole tapana leikkiä ihmisillä. Uskallus lähestyä vaan puuttuu...
- Anonyymi
Leikkiminen on just kaikista kivointa! 👸🏼
- Anonyymi
Opettele suomee. Oikeest se on kiveint heti makaroonilaatiko ja ketchupi jälkee?
- Anonyymi
Voisin jopa kosia sitä miestä , niin oikealle hän tuntuu ja niin tosissani minä olet että oikeesti haluan sen miehen.
Mutta ei siihen riitä yksin minun haluamiset. - Anonyymi
En leiki. Joku toinen on painanut jarrua. Keväällä yritin löytää, mutten väkijoukosta löytänyt. Joku on myös kokoajan tiennyt koska se tapahtuu, eikä ole kertonut mulle vuosilukua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210309
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2034172KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333365Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.442243Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?701434Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman63862Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6847Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117768Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.131748En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44746