Tulossa. Lääkäri sanoi,ettei tutkimus ole riskitön,onkohan kokemuksia kannattaako yleenssäkkään mennä.
SEPELVALTIMOIDEN VARJOAINEKUVAUS
4
424
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin menisin.
Eikö se muka ole sitten riski, mitä on edessä, jos on sepelvaltimoissa vikaa ja jäisi tutkimatta ja hoitamatta? - Anonyymi
Jos on sepelvaltimotauti jo todettu,niin lääkkeet siihen on jo annettu.Ainut hyöty voi olla, jos on jokin sepelvaltimo on melkein tukossa,niin pallolaajennus voi antaa lisää elinvuosia.Riskejä toimenpiteessä tosin on.
- Anonyymi
Mene ! Olen itse ollut juuri kyseisessä toimenpiteessä. Älä lue kokemuksia netistä. Toimenpide oli mielestäni aivan älyttömän nopeasti ohi . Itselläni oli pieni kramppaus kädessä toimenpiteen aikana mutta meni nopeeta ohi.
Isäni sai 5-kymppisenä ensimmäisen sydärin. Eikä suostunut koskaa menemään kyseiseen toimenpiteeseen. Isäni kuoli infarktiin , pumppu totaalisen tukossa.
Toimenpiteellä saatat saada monta elinvuotta lisää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745