Tulossa. Lääkäri sanoi,ettei tutkimus ole riskitön,onkohan kokemuksia kannattaako yleenssäkkään mennä.
SEPELVALTIMOIDEN VARJOAINEKUVAUS
4
469
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin menisin.
Eikö se muka ole sitten riski, mitä on edessä, jos on sepelvaltimoissa vikaa ja jäisi tutkimatta ja hoitamatta? - Anonyymi
Jos on sepelvaltimotauti jo todettu,niin lääkkeet siihen on jo annettu.Ainut hyöty voi olla, jos on jokin sepelvaltimo on melkein tukossa,niin pallolaajennus voi antaa lisää elinvuosia.Riskejä toimenpiteessä tosin on.
- Anonyymi
Mene ! Olen itse ollut juuri kyseisessä toimenpiteessä. Älä lue kokemuksia netistä. Toimenpide oli mielestäni aivan älyttömän nopeasti ohi . Itselläni oli pieni kramppaus kädessä toimenpiteen aikana mutta meni nopeeta ohi.
Isäni sai 5-kymppisenä ensimmäisen sydärin. Eikä suostunut koskaa menemään kyseiseen toimenpiteeseen. Isäni kuoli infarktiin , pumppu totaalisen tukossa.
Toimenpiteellä saatat saada monta elinvuotta lisää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042