Tulossa. Lääkäri sanoi,ettei tutkimus ole riskitön,onkohan kokemuksia kannattaako yleenssäkkään mennä.
SEPELVALTIMOIDEN VARJOAINEKUVAUS
4
444
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin menisin.
Eikö se muka ole sitten riski, mitä on edessä, jos on sepelvaltimoissa vikaa ja jäisi tutkimatta ja hoitamatta? - Anonyymi
Jos on sepelvaltimotauti jo todettu,niin lääkkeet siihen on jo annettu.Ainut hyöty voi olla, jos on jokin sepelvaltimo on melkein tukossa,niin pallolaajennus voi antaa lisää elinvuosia.Riskejä toimenpiteessä tosin on.
- Anonyymi
Mene ! Olen itse ollut juuri kyseisessä toimenpiteessä. Älä lue kokemuksia netistä. Toimenpide oli mielestäni aivan älyttömän nopeasti ohi . Itselläni oli pieni kramppaus kädessä toimenpiteen aikana mutta meni nopeeta ohi.
Isäni sai 5-kymppisenä ensimmäisen sydärin. Eikä suostunut koskaa menemään kyseiseen toimenpiteeseen. Isäni kuoli infarktiin , pumppu totaalisen tukossa.
Toimenpiteellä saatat saada monta elinvuotta lisää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801