Nonii eli siis mulla on roxi olikoha 09 vuosimalli. Kulkee suoral noin 75 ja alamäkee 80. Siinä on s6 pro replica tehoputki, vakio kone, 16mm kaasari, malossi mutlivari ja 5.5g rullat jos oikein muistan. Kiihtyvyys on aika huono ja ei ota välillä kunnolla piikkii, nii voisko joku vähän fiksumpi kaveri sanoo miten saan kiihtyy nopeemmi ja piikki paremmaks!?!
Aerox varin rullat
7
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ps en haluis että huippunopeus laskis iha hirveesti
- Anonyymi
Ilmoitettu poliisille.
- Anonyymi
no sun tarvii virittää sitä vakio konetta.ei siihen muuten lisää tehoa saa.
- Anonyymi
Jaa etteikö kiihtyvyyteen voi muka vaikuttaa muutenku vaihtamal isompaa pyttyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa etteikö kiihtyvyyteen voi muka vaikuttaa muutenku vaihtamal isompaa pyttyy
voi tietysti kiihtyvyyttä parantaa ilman isompaa pyttyy.varia/rullia muuttamalla saa jotain pientä aikaiseksi.tehoa on mahdollista lisätä ilman isomman pytyn laittamistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi tietysti kiihtyvyyttä parantaa ilman isompaa pyttyy.varia/rullia muuttamalla saa jotain pientä aikaiseksi.tehoa on mahdollista lisätä ilman isomman pytyn laittamistakin.
Näin on aattelin kesätyörahoil ostaa 50streetrace ja 17.5mm phva ja stage 6 imukaula setti ja jotai jäykempää vp ja kevyemmät rullat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on aattelin kesätyörahoil ostaa 50streetrace ja 17.5mm phva ja stage 6 imukaula setti ja jotai jäykempää vp ja kevyemmät rullat
Osta 70cc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004