Naiset mistäs te tiedätte

Anonyymi-ap

Että mies on se oikea?

172

2459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähdet kertovat, komisario TT.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan kerro


    • Anonyymi

      Mahdoton kysymys vastata. Se on ihminen kokonaisuutena ja tunne, joka hänen kanssaan tulee. Ensin. Pidemmällä tähtäimellä ja kun tuntee toisen tietää, sopiiko kulmat ja lovet yhteen. Lenkkaako joku asia. Vikoja on kaikissa. Onko ne isoja vai pieniä kiviä. Loppupeleissä se on uskon ja tahdon asia.

      • Anonyymi

        Komppaan.


    • Anonyymi

      Juuri kun löysin sen oikean niin se pahus meni muuttumaan, oi miksi ihmiset eibät pysy samanlaisina,,?

      • Anonyymi

        Kyse ei ole välttämättä siitä, että toinen muuttuu vaan siitä, että alkuperäinen tulkintasi oli väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole välttämättä siitä, että toinen muuttuu vaan siitä, että alkuperäinen tulkintasi oli väärä.

        Puhun lähinnä vuosikymmenistä....🙃
        Sinä et ole muuttunut miksikään.


    • Anonyymi

      Voi olla vahvat kemiat. Sen vaan tietää kun se tuntuu siltä.
      Kaikki palaset vaan loksahtaa kohdalleen.
      Ei voi elää ilman häntä.

    • Anonyymi

      En mistään, kun en usko "siihen oikeaan". Oikeanlaisia on tällä pallolla monta ja kun sellaisen tapaa, niin sen vaan tietää.

    • Anonyymi

      Jos on joitain mua itseä muistuttavia ominaisuuksia. Tunne vaikka siitä, et yhtä älykäs tai kiltti

      • Anonyymi

        Hämmentää aina kun aikuinen käyttää sanaa kiltti. Mitä kiltti tarkoittaa tässä yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentää aina kun aikuinen käyttää sanaa kiltti. Mitä kiltti tarkoittaa tässä yhteydessä?

        Ihminen jonka yli on helppo kävellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen jonka yli on helppo kävellä.

        Miksi mies haluaa sellaisen naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies haluaa sellaisen naisen?

        Nainen haluaa sellaisen miehen. Etkö osaa lukea ketjua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentää aina kun aikuinen käyttää sanaa kiltti. Mitä kiltti tarkoittaa tässä yhteydessä?

        Kiltti yleensä meinaa sitä että ihminen ei ole ilkeä, juoruileva ja muista pahaa puhuva ja tahtoo vain hyvää ihmisille joita arvostaa. Tai näin ainakin itse määrittelen tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti yleensä meinaa sitä että ihminen ei ole ilkeä, juoruileva ja muista pahaa puhuva ja tahtoo vain hyvää ihmisille joita arvostaa. Tai näin ainakin itse määrittelen tuon.

        No just noin. Enemmän hyvään kuin pahaan pyrkivä mut osaa puolustautua. Ehkä mietin rauhallisuuttakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti yleensä meinaa sitä että ihminen ei ole ilkeä, juoruileva ja muista pahaa puhuva ja tahtoo vain hyvää ihmisille joita arvostaa. Tai näin ainakin itse määrittelen tuon.

        Tämä.

        Ihastumisissa se tarkoittaa sitä vaikkapa että jos henkilö on kiltti, ei juoruileva, ystävällinen, hyväntahtoinen, niin jos tunne ei olisikaan molemminpuolinen ja silti paljastaisit tunteesi, niin ne ei etenisi kaikille...

        Ihminen joka ei jahtaa ketään, pahassa mielessä, on kilttti, hyväntahtoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentää aina kun aikuinen käyttää sanaa kiltti. Mitä kiltti tarkoittaa tässä yhteydessä?

        Kiltti tarkoittaa ihmistä joka ei pyri vahingoittamaan teoillaan.


    • Anonyymi

      Osaa keittää kahvia ja vettä, lähtee tanssikurssille, taipuu tuulipukuun, ottaa kävelysauvat käteen ja sanoo kyllä rakas kiitos rakas tiedän rakas teen rakas ymmärrän rakas

      • Anonyymi

        Hyyyih. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyyyih. 🤣🤣🤣

        Kyllä pitää kuule ja lisäksi pitää olla sellainen lapatossu joka nyökyttelee hyväksyvästi kun akka paasaa muista ihmisistä kakkia- olet oikeassa rakas niin tiedän rakas olet jumalatar rakas viinirypäleitä syöttäen ja palmunlehdellä löyhytellen tunteita viilentäen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää kuule ja lisäksi pitää olla sellainen lapatossu joka nyökyttelee hyväksyvästi kun akka paasaa muista ihmisistä kakkia- olet oikeassa rakas niin tiedän rakas olet jumalatar rakas viinirypäleitä syöttäen ja palmunlehdellä löyhytellen tunteita viilentäen

        Tää edellinen kommentoija taitaa olla aika Nokian kumisaapas, oikeasti vajaa🤔


      • Anonyymi

        Erikoiskahvinkeitin oli se ongelma. En osannut käyttää.
        Ehkä myös asenne, koska oli entisen Oikean Waimon.

        Kahvinkeitto voi romuttaa hyvän suhteen, joka jo vuosia oli lähes kadehdittava ja ihmettelyn aihe.

        Mut lyhyestä virsi kaunis. Slut.

        Neiti-ihminen toistaisexi, mut mä aistin, luulen, etten enää kovin kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoiskahvinkeitin oli se ongelma. En osannut käyttää.
        Ehkä myös asenne, koska oli entisen Oikean Waimon.

        Kahvinkeitto voi romuttaa hyvän suhteen, joka jo vuosia oli lähes kadehdittava ja ihmettelyn aihe.

        Mut lyhyestä virsi kaunis. Slut.

        Neiti-ihminen toistaisexi, mut mä aistin, luulen, etten enää kovin kauaa.

        Ei mies voi olla neiti ihminen, vaikmikä tulis! Hehehehhee!


    • Anonyymi

      Tunteet vaan vetää jonkun puoleen. Ei se välttämättä ole oikea mutta oikein tällä pallolla.

      • Anonyymi

        Entä muut muut planeetat, galaxit?
        Avara maailma.


    • Anonyymi

      Musta tuntuu et monet naiset ajattelee että kun on vaan ”ylisuuret” ihastumisen tunteet niin sillon on SE oikea kyseessä.

      Musta ajatusvirheestä kyse. Se vääräänkin voi ihastus, koska ihastuminen usein tapahtuu omiin mielikuviin siitä millainen toinen on.

      Musta se oikea on henkilö, johon tietty on aitoja tunteita, mutta myös luonteet ja arvot sopii yhteen.

      Olen itse ihastunu joskus mieheen jonka luulin olevan kiltti ja kunnollinen, mutta joka olikin tutustuessa elämälle katkera, vihainen, mustasukkainen, väkivaltainen, naisia vihaava, alentavasti naisista puhuva mies, jolla ei huumorintajua ollut ollenkaan. Lyhyt pinnainen paatuneesti katkeroitunut tosikko.

      Eli ihastuneena sitä kuvittelee kaikkee toisesta ennen kuin ees oikeesti tuntee toista.

      Se oikee on ihminen joka kohtelee hyvin, jonka seurassa voi olla rennosti oma itsensä, jonka lähellä uskaltaa sanoo mielipiteitään, huumorintajut sopii yhteen ja keskustelu sujuu mutkattomasti. Tulevaisuuden suunnitelmat saman linjaisia ja elämäntavat ei räikeesti vastakohtia, vaan arki ois helppo yhdistää yhteisasumisella. Suhtautuminen raha-asioihin saman tyyppinen eli mä kun kyseessä niin mun kans samalla linjalla eli laskut, ruoka ja arkielämä etusijalla. Huvitukset toissijaisia. Vähän myös säästöön.

      Se väärän on taas semmonen jonka kanssa ei pysty edes 2 tuntia keskusteleen ilman konflitia mielipide tai huumori asioissa.

      Itse joskus seurustelin vuoden jäisen huumorintajuttoman tosikon kans ja se oli karseeta. Itse kun olen huumorintajuinen ja heitän kaksmielistä läppää paljon niin tyyppi joka saa raivarin ja horottelee semmosesta mua oli painajainen. Jouduin sammuttaan osan persoonaani jotta pystyin parisuhteessa olemaan. Ei hyvä juttu.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Varmasti monille käy noinkin. Itse en ole koskaan ihastunut nopeasti joten tuollainen mahdollisuuskin on mulle täysin käsittämätön.


      • Anonyymi

        En tajua tuota että puhutaan ihastumisesta omiin itsensä luomiin mielikuviin toisesta. Kun ei ole itellä tuollaista tapahtunut. En ole luonut mitään mielikuvia ja ihstuminen on aivan liian laimea tunne siihen mitä olen tuntenut.
        Silloinhan niitä pettymyksiä vasta tuleekin jos itse aletaan omassa päässä kuvittelemaan ja luomaan jotain tiettyä kuvaa siitä millainen henkilö joku on.
        Jotenkin ihan absurdia mun käsitykseen.
        Ihmiseen pitää tutustua , ei lähteä luomaan omassa päässään mielikuvia.


      • Anonyymi

        Hyvä Karoliina,
        Niin totta kerrot. Itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Karoliina,
        Niin totta kerrot. Itsellesi.

        Säkö uskot vieläkin tähän ätmin illustraatioon ja ohitat tämän etunimen vaihtaen sen omiin ajatuksiasi sopivaks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö uskot vieläkin tähän ätmin illustraatioon ja ohitat tämän etunimen vaihtaen sen omiin ajatuksiasi sopivaks?

        Tämä pelkistetty ns puhetyyli alkaa muistuttamaan ätmiä päivä päivältä enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pelkistetty ns puhetyyli alkaa muistuttamaan ätmiä päivä päivältä enemmän

        Olen. Eri. Mieltä.


      • Anonyymi

        Komea ja varakas oli kyllä, mutta se luonne..


      • Anonyymi

        Karoliina hyvä,

        Kirjoita kirja.
        Omakustanbe tai hanki joku kööri kustantamaan ja kusemallakin voisi hankkia pääomaa kustantaa.

        Älä tee sitä täällä. Pliis.


    • Anonyymi

      Hajusta sen tietää. Ku haju miellyttää mieltä niin se on siinä 👌

      • Anonyymi

        Siitä hajusta se varmaan lähtee. Ja sitten jatkuu jos jatkuu. Kaikilla ei ole ollut edellytyksiä jatkoon. Itseäni liiat tunteet ovat vahingoittaneet lähinnä. Siitähän siinä on kyse, että pettyy omissa odotuksissaan. Eikä siitä tarvitse kenellekään olla vihainen. Mutta itseään on suojeltava, sitten kun tietää. En tiedä onko niitä "oikeita". Ehkä jokaisen tulisi olla itselleen se "oikea" ja paras elämänkumppani, ettei turhaan käyttäisi elämäänsä odottaessaan jotain sellaista, jota ei voi saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä hajusta se varmaan lähtee. Ja sitten jatkuu jos jatkuu. Kaikilla ei ole ollut edellytyksiä jatkoon. Itseäni liiat tunteet ovat vahingoittaneet lähinnä. Siitähän siinä on kyse, että pettyy omissa odotuksissaan. Eikä siitä tarvitse kenellekään olla vihainen. Mutta itseään on suojeltava, sitten kun tietää. En tiedä onko niitä "oikeita". Ehkä jokaisen tulisi olla itselleen se "oikea" ja paras elämänkumppani, ettei turhaan käyttäisi elämäänsä odottaessaan jotain sellaista, jota ei voi saada.

        Mitä oikein vihjailet täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein vihjailet täällä

        Mitään vihjaile. Yritin vastata kysymykseen: " Naiset mistä tiedätte että mies on oikea?"

        Eli mistäs sen voisi tietää?? Ei varmaan omista tunteista ainakaan. Ei se oikea haluaisi satuttaa, sitä uumoilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein vihjailet täällä

        Pierusta ja sen hajusta vihjailen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein vihjailet täällä

        No ätmin sanoman tiivistääkseni, no woman no cry?


    • Anonyymi

      No kait sen vaan aistii, kun kolahtaa. On hyvä ja turvallinen olo toisen seurassa.

    • Anonyymi

      Tuskin mistään sen paremmin kun sinäkään onko nainen sulle se oikea kunhan kokeilevat onneaan ja si kun ovat tarpeeksi käyttäneet aikaansa eivät saatana laske irti vaikka itse tietävät että vikaa on vähintään yhtä paljon heissä itsessään ellei jopa enemmän ja sä mahdat olla naisia kohtaan samanlainen kun sun tuota tarvii täältä kysellä

    • Anonyymi

      Siitä ettei sitä mikään muna vie? Oliko yllätys kuulla?

      • Anonyymi

        Se on hyvä jos ei ole vastaava ilmiö kuin Maija poppasen sateenvarjo. Hyvä ätmi


    • Anonyymi

      Kun se mies on läsnä, niin en erota vasenta oikeasta. Uskoisin, että tunne on molemminpuolinen ja on ollut siksi vaikeaa lähestyä, kun on ihan pihalla toisen läsnäollessa.

      Hän on minulle ihmisenä tuntematon, mutta koen hänen tunneauransa hyvin selvästi ja läheisesti omani kanssa.

      Välillä on kulunut aikaa kun ei olla nähty. Tunteet eivät muutu kuitenkaan, melkeimpä vaan vahvistuvat ajassa. Että hän juuri on kaikista läheisin ja merkittävin.

      Välillä tuntuu, että nyt jotain tapahtuu ja pettymys on kova, kun asiat meneekin päinvastoin.

      Elämä ilman hänen läsnäoloaan tuntuu jotenkin väärältä ja hyvin pelottavalta. Vaikken pelkää elämää ja minulla menee hyvin. Se tunne on hirveä. Kokoajan on kun hälytyskellot soisi, että nyt on asiat huonosti, kun ajaudun poispäin hänestä elämässä.

      Tunnen rakastavani häntä, vaikken edes tiedä hänen nimeään. Myös seksuaalisuus on tärkeää, hänen miehisyytensä ja miten se heijastaa naiseuttani ja miltä hän saa minut tuntemaan itseni..

      Olen alkanut kuitenkin epäillä, ettei hän halua minua seksuaalisesti ihan niin paljon kun minä häntä, koska muutenhan hän olisi jo lähestynyt? Jos mies tuntee pakottavaa seksuaalista tarvetta naiseen, niin kyllähän hän lähestyy, mikään ei estä häntä.

      Ehkä hän vaan pitää minusta. Voin olla toki ystäväkin💖

      • Anonyymi

        Mitä öllötystä tämä selvitys oli 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä öllötystä tämä selvitys oli 🙄

        Sinähän sen ätmi tiedät kun itse kommentin kirjoititkin..,


    • Anonyymi

      All and every man is wrong, in the end.

    • Anonyymi

      Siitä kun hänen lähellänsä on hyvä olla ❤🤗

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten tää kuuluu tänne??


    • Anonyymi

      Ei ole mitään oikeaa. On ainoastaanmöraali.

      • Anonyymi

        Möi, totta. Olisi ehkä osuvampaa puhua esim. mahdollisimman yhteensopivasta, tai itselleen soveltuvimmasta henkilöstä.


      • Anonyymi

        Ja seinän peittää muraali


    • Anonyymi

      Ei runkkukunkku ole mikään unelmien prinssi? Ei arvostanut parisuhdetts minkä omisti? Kaikki on samaa paskaa runkku mooseksia yäk . Menkää hoitoon

      • Anonyymi

        Tahdot ilmeisesti lapsen vai? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdot ilmeisesti lapsen vai? -sivusta

        Minkäköhän takia sinä kyselet trollaavalta mieheltä, joka kirjoittaa suurimman osan kommrnteista itse tällaisia? Vähäsen on ding ja dong


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäköhän takia sinä kyselet trollaavalta mieheltä, joka kirjoittaa suurimman osan kommrnteista itse tällaisia? Vähäsen on ding ja dong

        On kyllä jos niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä jos niin on.

        No näin se on. Mistä toi skidihomma siihen nivoutui? Just humor me🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin se on. Mistä toi skidihomma siihen nivoutui? Just humor me🙄

        Se oli mun kysymys ja sinä sekä minä ollaan kaksi ihan eri henkilöä.


    • Anonyymi

      Ulkonäkö. Kyrpä. Puhekykyisyys.

      Siinä ne kolme kovaa.

    • Anonyymi

      Tuntuu kodilta, kunnioitan ja ihailen häntä, saa minut tuntemaan itsenikin paremmin.
      Viihdyn, vaikkei olisi mitään kummempaa, haluan jostain kumman syystä hänelle hyvää, vaikka mokailisi mitä. Saa minut vaivattomasti hyvälle tuulelle, antaa tilaa tarvitessa, koen olevani juuri siellä, minne kuulun.

      • Anonyymi

        Kyllä, näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näin

        Voi ätmi parkaa, luuletkoett se miessusta oikeesti välittää, mut kantsii nysyä, eikä netissä valehdella kaikkien nähden!


    • Anonyymi

      Tuntuu vain niin hyvältä jo pelkkä saman ilman hengittäminen.

    • Anonyymi

      Sen vaan tietää jos sen onnen sattuu kokemaan. Aika pysähtyy ja muuta maailmaa ei ole. Vain me kaksi. Ja voih, ne silmät. Silmät on oikeasti sielun peili. Tai kun mä murehdin jotain, niin sulla on siihen vastaus joka helpottaa mua ja ei tunnukaan enää pahalta. Ja sama toisin päin. Tai kun sä et voi olla mun elämässä ja mä silti rakastan sua. Mä tunnen sut koko ajan ja näen susta usein unia. Voi kun mä voisin olla sun.

    • Anonyymi

      Aika monta asiaa vaikuttaa. Eka tietenkin valloittava luonne, sen jälkeen: miltä mies tuoksuu ja millainen on ääni. Enkä tarkoita mitään hajusteita. Jos niitä on liikaa, niin ei pysty olee. Omaan nenään sopii vain tietyn tuoksuiset miehet ja korvaan sopii tietynlainen ääni ja se on kuin karkkia 🥰👂🍭 Vaikka olisi minkälainen komistus, niin ei vaan uppoo, jos ominaistuoksu väärä nenälle. 😬 🤷‍♀️
      Sitten vaan jänskätään, että sovinko itse miehelle…

      • Tästä tulikin mieleen, että pari kertaa tapasin miestä jonka vaatteet haisivat liialliselle huuhteluaineelle. Vaikka muuten olikin mukava mies jne.. niin minua häiritsi, niin paljon se kun en haistanut häntä ettei siitä jutusta tullut yhtään mitään…

        Eli miehet/naiset älkää lotratko niiden pesuaineiden kanssa. 😘


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tästä tulikin mieleen, että pari kertaa tapasin miestä jonka vaatteet haisivat liialliselle huuhteluaineelle. Vaikka muuten olikin mukava mies jne.. niin minua häiritsi, niin paljon se kun en haistanut häntä ettei siitä jutusta tullut yhtään mitään…

        Eli miehet/naiset älkää lotratko niiden pesuaineiden kanssa. 😘

        Ai, mä oon aina luullut että puoli pulloa eau de colognea riittää hurmaamaan kenet tahansa, no oppia ikä kaikki 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä oon aina luullut että puoli pulloa eau de colognea riittää hurmaamaan kenet tahansa, no oppia ikä kaikki 🤔

        Hehehee🤣🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hehehee🤣🤣

        Toinen käyttämäni vahva ase on vesiletti, semmoinen ylipitkä yli päälaen vedetty kaljua peittämään, machoilua potenssiin kolme :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen käyttämäni vahva ase on vesiletti, semmoinen ylipitkä yli päälaen vedetty kaljua peittämään, machoilua potenssiin kolme :D

        Jaa no ei mua hiukset haittaa. Jos se tyyli on sinun mieleen. Varmasti se sun kumppanikin hyväksyy sen tyylin :) :D


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jaa no ei mua hiukset haittaa. Jos se tyyli on sinun mieleen. Varmasti se sun kumppanikin hyväksyy sen tyylin :) :D

        Kolmosase täysin lyömätön vatsa sisään vyöllä, mikä on kiristetty 6 reikää tiiviimmäksi kuin yleensä, ns. keskeltä hirtetty mies. Korostaa hyvin kehittynyttä tynnyrimäistä yläkroppaa komeasti. Solkea jälkikäteen hankala löytää mutta se nyt on pikkujuttu kun lähdetään naiskauneutta hurmaamaan...kaiken kruunaa mafioso tummat lasit ja kullattu nikkelikääty kaulassa, paita tietty auki napaan asti 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmosase täysin lyömätön vatsa sisään vyöllä, mikä on kiristetty 6 reikää tiiviimmäksi kuin yleensä, ns. keskeltä hirtetty mies. Korostaa hyvin kehittynyttä tynnyrimäistä yläkroppaa komeasti. Solkea jälkikäteen hankala löytää mutta se nyt on pikkujuttu kun lähdetään naiskauneutta hurmaamaan...kaiken kruunaa mafioso tummat lasit ja kullattu nikkelikääty kaulassa, paita tietty auki napaan asti 👌

        Täytyy myöntää että jumatskekka sussa on tyyliä🤣🤣 ehkä joku mafioso daami poimii sut itselleen💪🏻


      • Anonyymi

        Entäpä,jos on varattu ja perheellinen, ätmi vain yrittää puhuu jostain miehestä omanaan!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hehehee🤣🤣

        Näytähän joskus seihan aito oma naama, ilman mitään lisukkeita!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytähän joskus seihan aito oma naama, ilman mitään lisukkeita!

        Mitkäs on ne mun lisukkeet? Niin ja siis anonyymi näytäpä itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmosase täysin lyömätön vatsa sisään vyöllä, mikä on kiristetty 6 reikää tiiviimmäksi kuin yleensä, ns. keskeltä hirtetty mies. Korostaa hyvin kehittynyttä tynnyrimäistä yläkroppaa komeasti. Solkea jälkikäteen hankala löytää mutta se nyt on pikkujuttu kun lähdetään naiskauneutta hurmaamaan...kaiken kruunaa mafioso tummat lasit ja kullattu nikkelikääty kaulassa, paita tietty auki napaan asti 👌

        Tämä oli varmaan vinoiluksi tarkoitettu? Ja, tällaiset miehet luulee olevansa seksikkäitä? Enemmänkin tuli mieleen kirpputorikauppias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytähän joskus seihan aito oma naama, ilman mitään lisukkeita!

        Mistähän lisukkeista sää ny mahdat tälle muiden kuvia käyttävälle äijälle saarnata? Paukkumaissit tulille, joku on ollut taas pahalla päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmosase täysin lyömätön vatsa sisään vyöllä, mikä on kiristetty 6 reikää tiiviimmäksi kuin yleensä, ns. keskeltä hirtetty mies. Korostaa hyvin kehittynyttä tynnyrimäistä yläkroppaa komeasti. Solkea jälkikäteen hankala löytää mutta se nyt on pikkujuttu kun lähdetään naiskauneutta hurmaamaan...kaiken kruunaa mafioso tummat lasit ja kullattu nikkelikääty kaulassa, paita tietty auki napaan asti 👌

        Ilman muuta painijan vyö ja good fella- look hienoa ätmi kun kehut tätä tyyliä


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Täytyy myöntää että jumatskekka sussa on tyyliä🤣🤣 ehkä joku mafioso daami poimii sut itselleen💪🏻

        Kyllä lähtee, melkein kuin kummelissa. Se on tämä vähemmän kultturelli naturelli olemus mikä vetää puoleensa. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lähtee, melkein kuin kummelissa. Se on tämä vähemmän kultturelli naturelli olemus mikä vetää puoleensa. :D

        👍🏼🤣🤣


    • Keskinäisestä kemiasta, tuoksusta. On niin kiva nuuhkutella 😉 Kyllähän sen sitten tutustuessa huomaa, jos kaikki palaset loksahtaa paikalleen.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään oikeita. Ainoastaan vääriä. Oppikouluja. 💩

      • Anonyymi

        Me olemme täällä oppimassa. Mikä sen parempi oppikoulu kun väärä rakkaus😁 just se mitä et tahdo. Mutta oppikoulussa luokalle jäät,jos ainoastaan toista syytät etkä virheitä itsessäsi nää. Jos aivan helvetisti oppikoulusi . sössit,synnyt seuraavassa elämässä saman kokemaan ja taas ja taas ja taas. 💩


    • Anonyymi

      Sitten kun hautakiveen on kaiverrettu nimet vierekkäin.

    • Anonyymi

      Sä et kuulu kirkkoon. Sun tuhkat menee eri laariin.

      Mä haluun, et mut poltetaan poroksi (jännät kahvit) ja ja ja sit halvimpasn pahviseen "tetraan" laitetaan. .. niinkuin kisuilla ja koirilla. Jonnekin haluamaani paikkaan ihan salaa.. jonkun kivan paikan puun tai kiven viereen.
      Ketään ei tarvi olla. Ei hautajaisia. Ei mitään.

      T: ent hedonisti

      • Anonyymi

        No voi voi. Mitä väliä missä sun tuhkat lepää? Aivan sama vaikka olisi roskapussissa kun et kerran sieluasi arvosta vaan ainoastaan tätä näkyvää virtuaalielämää mitä totena elät. 💩


      • Anonyymi

        Kuulun kirkkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Mitä väliä missä sun tuhkat lepää? Aivan sama vaikka olisi roskapussissa kun et kerran sieluasi arvosta vaan ainoastaan tätä näkyvää virtuaalielämää mitä totena elät. 💩

        Mitä vatun merkitystä on teillä kertakäyttöelämään uskovilla että saat hautajaiset joissa teitä muistellaan? Narsistista. Biojätettä. Minä en kaipaa mitään hautajaisia missään muodossa. Se on heipat ja siitä eteenpäin. Että voi olle egoistisia mukamas ihmisiä joita ei voi ihmisiksi edes lukea💩


      • Anonyymi

        Enkä halua tuhkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vatun merkitystä on teillä kertakäyttöelämään uskovilla että saat hautajaiset joissa teitä muistellaan? Narsistista. Biojätettä. Minä en kaipaa mitään hautajaisia missään muodossa. Se on heipat ja siitä eteenpäin. Että voi olle egoistisia mukamas ihmisiä joita ei voi ihmisiksi edes lukea💩

        Ei mun lapset kutsu kusip* itä mun hautajaisiin. Eli ole huoletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Mitä väliä missä sun tuhkat lepää? Aivan sama vaikka olisi roskapussissa kun et kerran sieluasi arvosta vaan ainoastaan tätä näkyvää virtuaalielämää mitä totena elät. 💩

        Mikä ätmi tässä projisoinoinnissasi on nyt se punainen lanka kun vastailet itsellesi? Kuhan kyselen ja vedän mattoa alta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ätmi tässä projisoinoinnissasi on nyt se punainen lanka kun vastailet itsellesi? Kuhan kyselen ja vedän mattoa alta😉

        Nimittäin jos naiset osaa olla infernaalisen lapsellisia virtuaalimaailmassa, niin sen osaa kyllä äijätkin ha ha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittäin jos naiset osaa olla infernaalisen lapsellisia virtuaalimaailmassa, niin sen osaa kyllä äijätkin ha ha

        Mistä sut muistetaan jatkossa kuoma🤭 part 3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sut muistetaan jatkossa kuoma🤭 part 3

        Ja nämä advokaatit kans, elämänsä jännyyden äärellä siinä wanhakin nuarentuu🤭


    • Anonyymi

      Silmän pilkkeestä, tossun asennosta, huulten hymynkareesta, äänen sävystä, mielen mielikuvituksesta, aivojen aivoituksista, järjen juoksusta...

    • Anonyymi

      Halu vain nusima halima

    • Anonyymi

      Ei mistään. Se on vain harhaa.

    • Anonyymi

      En mä mitään varmaan tiedä kun ei se Mies minua halua:(

      • Anonyymi

        Miten niin ei halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei halua?

        Tuli vaan sellainen huono fiilis ku oon lukenut liikaa näitä juttuja täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan sellainen huono fiilis ku oon lukenut liikaa näitä juttuja täällä.

        Kunhan muistat että ne ilkeät on naisia, tykkäävät vaan kiusata muita naisia ja siksi esittävät miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan muistat että ne ilkeät on naisia, tykkäävät vaan kiusata muita naisia ja siksi esittävät miehiä.

        Juuri näin- erittäin tuore ja uskottava näkökulma sinulla ätmi tässä yksinkeskustelussa, jossa esität ränttäämisestäsi sydämistynyttä naista, vaikka oikeasti sinulle vain nauretaan.
        Se, että yrittääkö joku nettiluuta ns kiusata toisia täällä, on ihan eri keissi eri metodein ja liittynee ulkomaailmaan ja väitteisiin palstan pohjalta.


    • Anonyymi

      Alussa kun ihastuu/rakastuu mies tuntuu ainoalta oikealta ja alkuhurmassa sitä varmasti onkin. Todellisuus punnitaan arjessa, siinä tylsässä arjessa, jossa toisessa kaikki saattaa alkaa v ärsyttää. Ei voi kokeilematta tietää.
      Sitä en tiedä mitä minä itse ja mies voisi tehdä, että sitä ärsytystä ei tulisi. Hänen (kaivatun) kanssa olisi valmis sen selvittämään, edellisen kanssa en ollut.

    • Anonyymi

      Alussa se on intuitiivista. Hänen lähellään on hyvä ja turvallinen olla, niin kuin joku tuolla taisi jo sanoakin. On kokemus siitä, että huumorintaju, ajattelu ja mielenkiinnonkohteet ja elämänarvot kohtaavat ainakin jollain tasolla. Voi kunnioittaa ja arvostaa toista vilpittömästi ja kokea itse tulevansa kunnioitetuksi ja arvostetuksi. Omalla kohdalla tuo tarkoittaa käytännössä sitä, että jonkun verran pitää ihmisen kanssa olla tekemisissä tai vähintäänkin todistaa hänen olevan tekemisissä muiden ihmisten kanssa ennen kuin ihastuu - en pystyisi ihastumaan pelkän ulkonäön perusteella, koska se ei kerro ihmisestä juuri mitään. Jos kimppaan päädytään, niin sitten se on siitä eteenpäin dialogia, tahtoa ja valintoja. Rakkaus auttaa kompromissien tekemisessä.

      • Anonyymi

        Jep, näin


      • Anonyymi

        Tämä.

        Ei ole pakko itse olla kovinkaan paljon tekemisissä. Kanssakäyminen muitten kanssa, edes vähän nähtävä.

        Esim töissä no no olisi henkilö, joka pyörisi työpisteen sijasta käytävässä jutustelemassa koko ajan.

        Ja vielä jos puheenaihe olisi juoruilu.

        Ei ihmiselle ole vain yhtä, monenlaiseen ihmiseen voi ihastua, kunhan on kiva, hyväntahtoinen, luotettavan oloinen, kiltti.

        Rakastuakin voi.

        Rakkaus taas vaatii hirveästi vaivannäköä ja sopeutumista. Jos miettii pitempää kumppanuutta, eikä vain hellyyttä, lämpöä, ihastusta, vierellä oloa hetken tai rakkaussuhdetta.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä, mutta sen tiedän milloin on väärä. Sellainen on väärä, joka haukkuu ja on ilkeä.

    • Anonyymi

      toivoisin, että saat unelmien elämän ja unelmien pitkän elämän,

      ja, jos, maailma paremmassa kunnossa on jo 5 vuoden kuluttua,

      niin, omaisesi, saavat myöskin unelmien pitkän elämän, mutta maailma,

      näyttää sitten sen,

      jotenkin, toivoisin, että mahdollisimman moni palstalla, oleva,

      saa, unelmien pitkän elämän,



      ja, jos, maailma, 5 vuodessa kuin paratiisi olisi, jos, on,

      niin, kaikki, omaisetkin myös unelmien pitkän elämän,



      minusta, ei tarvitse välittää,

      kun, hoidot, (toivottavasti) jo, 5 vuodessa kehittyvät, kohdallani,


      niin, rupean, lukemaan, ja, harrastamaan liikuntaa,

      ihan uudella tavalla,


      mutta, kuten aina, tiede tietää ja tiede näyttää, sen, sitten,



      kaikkein paras olisi,

      että, unohtaisit, vain minut,


      ja, eläisit itsesi kanssa, tai omaisten kanssa unelmien elämää,


      siitä, haaveilen ja siitä pitäisin,


      ja, siitä unelmoin,


      N

      kaikkea, hyvää ja kauniita unia ja hyvää yötä,


      :)

    • Anonyymi

      Kemiat ja ajatukset kolisee

      • Ja päälle arvomaailma, ihon tuoksu ja katse yltää syvälle sieluun. Tosin neljäs oikeastaan kuuluu ensimmäiseen ja kolmas toiseen ja viimeinen on kiinni tahdosta olla auki toiselle.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä jo nimestä. Kahta en vaihda ja kolmas olisi se mies, jos sen vaan saisin omakseni.

      • Anonyymi

        Eihän tuo ole kuin yhteydenoton päässä. Soitolla tekisit molemmat onnellisiksi.


    • Anonyymi

      Tiedän, kun on pysynyt sydämessä vuosikymmenet.

    • Anonyymi

      Miehen syvästä katseesta minä tiedän kuka on se oikea minulle.

    • Anonyymi

      Kun se tekee kaiken mitä se nainen ikinä keksiikään vaatia. Siitä sen sitten tietää.

    • Anonyymi

      Ei tollasta ole.

      Lähes keneen vaan voi ihastua jos hetki on oikea.

      Siis jos nyt hlö on luotettava ja turvallinen ja ystävällisen ja lempeän oloinen.

      • Anonyymi

        Laskin tuossa juuri, että olen ihastunut keskimäärin 3 mieheen per vuosikymmen. Luulisi, että luku olisi paljon suurempi, jos lähestulkoon keneen tahansa voisi ihastua.


      • Anonyymi

        Miten kukaan ihminen voi puhua noin lapsellisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin tuossa juuri, että olen ihastunut keskimäärin 3 mieheen per vuosikymmen. Luulisi, että luku olisi paljon suurempi, jos lähestulkoon keneen tahansa voisi ihastua.

        Itte oon ihastunu ehkä kerran vuosikemmenessä. ..

        Se ei tarkoita, että se ei olis voinut olla kuka vaan. Esim jos riparilla olis ollu joku toinen isonen joka osaa soittaa, laulaa, on kiltti, lempeä, ystvällinen, luotettavan oloinen (ei juorua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itte oon ihastunu ehkä kerran vuosikemmenessä. ..

        Se ei tarkoita, että se ei olis voinut olla kuka vaan. Esim jos riparilla olis ollu joku toinen isonen joka osaa soittaa, laulaa, on kiltti, lempeä, ystvällinen, luotettavan oloinen (ei juorua)

        Nuorempana ulkonäöllä voi olla isompi rooli. Tää oli kyllä hyväänäköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan ihminen voi puhua noin lapsellisesti

        Helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan ihminen voi puhua noin lapsellisesti

        Miten kukaan ihminen voi puhua toiselle noin törkeästi. En tajua teidän käytöstapoja. Vtun sairasta jengiä. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan ihminen voi puhua toiselle noin törkeästi. En tajua teidän käytöstapoja. Vtun sairasta jengiä. sivusta

        ❤️💕❤️Kiitos. En ole tottunut.


    • Anonyymi

      Suhteellisuuden- ja huumorintaju on aika tärkeä, en voi sietää ihmisiä jotka ei anna muille tilaa heittää läppää vaan suhtautuu ankeasti ja tosikkomaisesti. Tiedän, että mm viihde- ja sarjakuvateollisuuden luoma kuva on aika kapea, mutta jeez jotain rajaa

      • Anonyymi

        Ja toisten suhtautuminessa vastakkaiseen sukupuoleen on autistisia piirteitä🙄


      • Anonyymi

        Huumorintaju on TODELLA tärkeää. Sen pitää kohdata, muuten ei tule mistään mitään pidemmän päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju on TODELLA tärkeää. Sen pitää kohdata, muuten ei tule mistään mitään pidemmän päälle.

        Totta tämä, jopa poliittisessa arvomaailmassa voi olla tinkimisen varaa


    • Anonyymi

      Kaikki miehet hautuumaalla mullan alla.

    • Anonyymi

      Muutan vastaustani. Sellainen mies joka ymmärtää ja kuuntelee ja rakastaa. Pitää huolta, ei jätä pulaan ei kiristä, lohduttaa. On heillä ja hauska. Ei tahdo pahaa, ei halua satuttaa. Eli satuolento.

      • Anonyymi

        Siis hellä* piti kirjoittaa.


      • Anonyymi

        ❤️💗❤️


    • Anonyymi

      kun se tuntuu sydämessä

      • Anonyymi

        Kyllä!Sen tuntee sydämessä,ajatuksissa ja myös mielessä.


    • Anonyymi

      Sen tuntee ja tietää

      • Anonyymi

        Niin tuntee ja tietää.


    • Anonyymi

      Ei sellaista ole olemassa. Oikeaa.
      😚

      • Anonyymi

        Kyllä on olemassa jokaiselle se oikea!Se joka on toiselle tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on olemassa jokaiselle se oikea!Se joka on toiselle tarkoitettu.

        Olen samaa mieltä ja joskus siihen oikean löytymiseen voi mennä aikaa, mutta aika menee toisaalta nopeasti. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on olemassa jokaiselle se oikea!Se joka on toiselle tarkoitettu.

        Mitä tarkoitat sillä että ihmiset olisivat jotenkin toisilleen tarkoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä että ihmiset olisivat jotenkin toisilleen tarkoitettu?

        Kaksi ihmistä jotka ansaitsevat toisensa.Löytävät tavan ja keinon lähestyä toisiaan oikealla tavalla, ja hetkellä sekä oikeassa paikassa.He tietävät ja tuntevat samoin.Se on yhteinen sielujen sympatia jonka huomaa kumpikin osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi ihmistä jotka ansaitsevat toisensa.Löytävät tavan ja keinon lähestyä toisiaan oikealla tavalla, ja hetkellä sekä oikeassa paikassa.He tietävät ja tuntevat samoin.Se on yhteinen sielujen sympatia jonka huomaa kumpikin osapuoli.

        Mitä vaikeaa on toisen ihmisen lähestymisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaikeaa on toisen ihmisen lähestymisessä?

        Onnekas olet, jollet nää siinä mitään vaikeaa. :D -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaikeaa on toisen ihmisen lähestymisessä?

        Noin sanoo ihminen, joka ei koskaan ole ihastunut ajatellen, että se voisi olla yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekas olet, jollet nää siinä mitään vaikeaa. :D -sivusta

        Sivusta: Tämä on muuten tavallaan vähän hassu juttu, lähestyminen nimittäin. Mulla ei ole mitään ongelmaa heittää ventovieraalle läppää tai vastaanottaa sitä, mutta siinä vaiheessa kun alkaa tuntea syvempää kiinnostusta johonkuhun niin alkaa joku ihme jäpitys ja jalustalle nosto tai mielen jäätyminen, viimeisetkin aivosolut lakkaavat toimimasta. Hyytyy niinsanotusti maaliviivalle :D , mihin se normaali spontaanius oikein katoaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Tämä on muuten tavallaan vähän hassu juttu, lähestyminen nimittäin. Mulla ei ole mitään ongelmaa heittää ventovieraalle läppää tai vastaanottaa sitä, mutta siinä vaiheessa kun alkaa tuntea syvempää kiinnostusta johonkuhun niin alkaa joku ihme jäpitys ja jalustalle nosto tai mielen jäätyminen, viimeisetkin aivosolut lakkaavat toimimasta. Hyytyy niinsanotusti maaliviivalle :D , mihin se normaali spontaanius oikein katoaa?

        Tuo lienee melko normaalia. Ei mitenkään omituista mielestäni. Sitä vaan joskus ne viimisetkin aivosolut menee ihan tilttiin, kun pitäisi puhua ihastukselleen.


    • Anonyymi

      Ei ne tiedäkkään, ei kukaan tiedä. Sitä varten on seurusteluaika, että onnistuneelle psrisuhteelle saadaan paremmat mahdollisuudet.

    • Anonyymi

      Hän vain oli niin komea, ihanat hymyhuulet, valkoiset hampaat, pähkinänruskeat paksut kiharat hiukset ja kohteliaskin. Menoahan se oli. Kyllä supisuomalainen mies on ihan paras!

      • Anonyymi

        Kovin on kiinnostus ulkonäköpainotteinen. Ei ennusta hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on kiinnostus ulkonäköpainotteinen. Ei ennusta hyvää.

        Kuulostaa kyllä kovasti ätmin itsekehulta, mutta hyviä pohdintoja vaa🤭


    • Anonyymi

      Pitää olla yhteiset kiinnostuksenkohteet. Jos niitä ei ole, suhteen voi päättää samantien. Ei kukaan jaksa loppuelämäänsä keskustella vain ilmoista.

      • Anonyymi

        Ennenvanhaan oli helppoa kun kaikki eli enemmän tai vähemmän maaseudulla. Nykyään on harrastukset mitä hullumpia ja tapahtuvat suljetuissa lokeroissa.


    • Anonyymi

      Kellekään ei ole mitään yhtä ja oikeaa.

      Meitä on 8 miljardia.

      Ihastua voi, jos huomaa toisessa kiinnostusta, ja on viettänyt sen verran aikaa, tehnyt sen verran havaintoja, että toinen ei vaikuta pelottavalta, ilkeältä, tai manipuloivalta. Että toinen vaikuttaa avoimelta ja kiinnostuneelta, on kivan/kiltin oloinen. Ulkonäkö voi olla tärkeää tässä vaiheessa.

      En ole silti ihastunut kuin pari kertaa elämässäni. Toista pitää tulla lähelle, että ihastuminen voi tapahtua.

    • Anonyymi

      Oikealla miehellä on munat ja kikkeli. Ei voi erehtyä.

    • Anonyymi

      Siitä, että hänellä on suhteellisuudentaju, eli hän näkee ettei häntä todennäköisesti kehuta internetin keskustelupalstalla universumin keskipisteeksi asemoiden eli hän ei kaipaa narsistista täydennystä ja peilaa nämä kiintymysjutut terveemmältä pohjalta

      • Anonyymi

        Mikä skenaario- narsistinen mies kehuu itseään superlatiivein ja toinen omii ne


    • Anonyymi

      Siitä, että jää mielenpäälle kaihertamaan.

      • Anonyymi

        Siinäpä se päätä vaivaava ihminen ei kysy aikaa, paikkaa tai tilannetta


    • Anonyymi

      Oikee tuntuu sillä hetkellä oikealta kunnes se muuttuu vääräksi..

    • Anonyymi

      Toivottavasti naiset sen paremmin vaistoaa. Itse olin niin pitun tavoiteltu ja haluttu jäbä että meni 13 vuotta yhdessä ennenkuin uskoin että tämä yksi nyt ihan oikeasti haluaa mut eikä mun rahoja. Siinä oltiin jo hilkulla että jos kauemmin olis odottanut niin jompikumpi olis tilastollisesti lähennelly hedelmätöntä ikää. Onneksi me sentään viel saatiin jälkeläisiä, mut hirvittää kyllä nykyaikainen luottamuksen puute. Yhteisöllisyyttä ja osallistumista lisää kaikilla tasoilla. Muuten tää yhteiskunta on tekemässä kohta konkurssia.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe