Täydellinennainen

Anonyymi-ap

Ajattele nyt, mun pitäis tehdä vähän kukkamaita ulos,tai perata ja uudistaa niin mä ajattelin että mitähän sä haluaisit niihin laittaa, että tekisikö vähän myöhemmin niin oltaisiin jo yhdessä ja laitettais niitä yhdessä 😌

12

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me laitetaan täällä jo yhdessä ei tosin kukkamaita,

• Anonyymi

Sopisi minulle kyllä. Yhdessä olisi kiva tehdä just vaikka tuollaista.♡

• Anonyymi

Tietysti yhdessä laitetaan jos vain hän olet?

• Anonyymi

Mä perun tän aloituksen,sori.. koska et tykkää että kirjoitan sulle? Olisin vaan halunnut tutustua,mutta jos olet varattu niin anteeks kaikesta 😢

• Anonyymi

Haluan sen komistuksen kanssa jos olet se? Ei olla nähty pitkään aikaan.

• Anonyymi

Unikoita. Mulla on bisnesidea.

• Anonyymi

Värit päälle ja myyntiin kukkakauppaan.

• Anonyymi

Kukkamaita missäs noin sanotaan täällä ne kukkapenkkejä. Tai perata ihan uusia sanoja.

• Anonyymi

Okei. Ei tarvitse suuttua.

• Anonyymi

Voin mä toki vastata mun kukkakamaalla kasvaa paljon kukkia. Pioneja vaaleanpunaisia, valkoisia ja fuksianpunaisia, tulppaaneja, narsississeja, kuunliljoja, helmililjoja, matalia liljoja, kaunopunahattuja, jalokurjenpolvia, sitten sellainen valkoinen kurjenpolvi, sammalleimua, syysleimuja, tarhasyysvuokkoja,jaloangervoja,mirrinminttu, salviaa, särkynyttäsydäntä, kurjenmiekkoja, maksaruoho, lapinnauhus, komeamaksaruoho, isotöyhtöangervo lisäksi monta kukkivaa pensasta 1 syyshortenssia, 2 Japanin hortensiaa, 2 isoa lumipalloheisiä, alppiruusu, köynösruusu, juhannusruusuja, 4 vaaleanpunaista syreenin 3 violettia, 2 jasmiketta, koivuangervoja, keijuangeroja, Morsiusangervo ja Norjanagervoja on paljon sekä pensashanhikkija. Tuijaa on monta lajiketta. Puita nyt on vaahteraa ja pihlajaa sekä koristeomana puu . Marjapuskia sekä erilaisia havupuita hopeakuusi on erityisen kaunis. Lisäksi kylvänyt auringonkukkaa ja unikkoa tänään kesänä ja kesäkukkasiemansiemenseoksia tietysti sitten kesäkukat vielä erikseen. Jotain ehkä unohtu. Mulle sanokin kerran kesällä yksi pakettia tuova mies että asutko sä täällä. Että täähän on kuin paratiisi.

• Kukkaketo pörriäisille 🐝🦋

• Anonyymi

Tykkään sinisistä ja violeteista kukista ja marjapensaista.

Lemmenkukka vaaleansinisenä on mun ikisuosikki. Meidän kotipuutarhassa oli omenapuun alla niitä ja se oli minusta kaunein kohta.

Mutta älä puutarhurimies minun makujeni mukaan laita, halusin vaan vastata ihanaan aloitukseen, itselläni ei ole edes parveketta😄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5720
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3566
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      117
      2789
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2488
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    6. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1839
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1616
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe