Ajattele nyt, mun pitäis tehdä vähän kukkamaita ulos,tai perata ja uudistaa niin mä ajattelin että mitähän sä haluaisit niihin laittaa, että tekisikö vähän myöhemmin niin oltaisiin jo yhdessä ja laitettais niitä yhdessä 😌
Täydellinennainen
12
319
Vastaukset
- Anonyymi
Me laitetaan täällä jo yhdessä ei tosin kukkamaita,
- Anonyymi
Sopisi minulle kyllä. Yhdessä olisi kiva tehdä just vaikka tuollaista.♡
- Anonyymi
Tietysti yhdessä laitetaan jos vain hän olet?
- Anonyymi
Mä perun tän aloituksen,sori.. koska et tykkää että kirjoitan sulle? Olisin vaan halunnut tutustua,mutta jos olet varattu niin anteeks kaikesta 😢
- Anonyymi
Haluan sen komistuksen kanssa jos olet se? Ei olla nähty pitkään aikaan.
- Anonyymi
Unikoita. Mulla on bisnesidea.
- Anonyymi
Värit päälle ja myyntiin kukkakauppaan.
- Anonyymi
Kukkamaita missäs noin sanotaan täällä ne kukkapenkkejä. Tai perata ihan uusia sanoja.
- Anonyymi
Okei. Ei tarvitse suuttua.
- Anonyymi
Voin mä toki vastata mun kukkakamaalla kasvaa paljon kukkia. Pioneja vaaleanpunaisia, valkoisia ja fuksianpunaisia, tulppaaneja, narsississeja, kuunliljoja, helmililjoja, matalia liljoja, kaunopunahattuja, jalokurjenpolvia, sitten sellainen valkoinen kurjenpolvi, sammalleimua, syysleimuja, tarhasyysvuokkoja,jaloangervoja,mirrinminttu, salviaa, särkynyttäsydäntä, kurjenmiekkoja, maksaruoho, lapinnauhus, komeamaksaruoho, isotöyhtöangervo lisäksi monta kukkivaa pensasta 1 syyshortenssia, 2 Japanin hortensiaa, 2 isoa lumipalloheisiä, alppiruusu, köynösruusu, juhannusruusuja, 4 vaaleanpunaista syreenin 3 violettia, 2 jasmiketta, koivuangervoja, keijuangeroja, Morsiusangervo ja Norjanagervoja on paljon sekä pensashanhikkija. Tuijaa on monta lajiketta. Puita nyt on vaahteraa ja pihlajaa sekä koristeomana puu . Marjapuskia sekä erilaisia havupuita hopeakuusi on erityisen kaunis. Lisäksi kylvänyt auringonkukkaa ja unikkoa tänään kesänä ja kesäkukkasiemansiemenseoksia tietysti sitten kesäkukat vielä erikseen. Jotain ehkä unohtu. Mulle sanokin kerran kesällä yksi pakettia tuova mies että asutko sä täällä. Että täähän on kuin paratiisi.
Kukkaketo pörriäisille 🐝🦋
- Anonyymi
Tykkään sinisistä ja violeteista kukista ja marjapensaista.
Lemmenkukka vaaleansinisenä on mun ikisuosikki. Meidän kotipuutarhassa oli omenapuun alla niitä ja se oli minusta kaunein kohta.
Mutta älä puutarhurimies minun makujeni mukaan laita, halusin vaan vastata ihanaan aloitukseen, itselläni ei ole edes parveketta😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530