Mitä meillä oli. Miten paljon hauskuutta ja iloa. Ja paljon toiveita läheisyydestä. Varovaisesti edettiin, mutta jotain tapahtui. Liekkö vanhat pelot nostivat päätään, ettei lopulta uskallettu ylittää kynnystä. Olisi ollut vain iho vasten ihoa, kylmiä väreitä ja tiedät kyllä mistä monet kerrat haaveiltiin. Nyt ollaan edempänä toisistamme kuin ikinä tutustumisen jälkeen.
Vieläkin mietin sua mies 🔥
Herään yöllä ja mietin sua
21
1242
Vastaukset
- Anonyymi
No niinpä mut eilö olisi mukavempaa olla yhteydessä koko ajan ja saisit mun huomiota ja arvistusta.niin moni mies ei sellaista edes tee olen herras mies
- Anonyymi
Miksi yhteys katkesi?
- Anonyymi
..arvitusta vai irvistystä..
Kumpaa nyt ajat takaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se on huomattu että heräät helposti.
- Anonyymi
Joo, ihme vahtikoiran uni
- Anonyymi
Mistä sä muka kuvittelet tietäväsi tämän trollaavan miehen rytmin yötä päivää kirjoituksia vahtien vai? Olet nolo
- Anonyymi
Kiwa kuulla että mietit minua mä myös mietin sua
- Anonyymi
Parasta näin, en koskaan sinusta muuta halunnut kuin s_x
- Anonyymi
Saitko mitä halusit?
- Anonyymi
Niin tätä hänkin halusi vain, jota minä rakastin nainen sivusta
- Anonyymi
Ahaa😁Tiesin kyllä sen😻
- Anonyymi
Et kuitenkaan uskaltanut 😉
- Anonyymi
Mietin sinua myös nainen, rakastuin sinuun sokeena.. Kuvittelin vielä että siinä olisi ollut jotain sinun puolela. Ei voi mitään meni miten meni hullua mutta ainakin tiedät että hullaannuin sinuun
- Anonyymi
Miksi tiet erosivat teillä... Surullista.
- Anonyymi
Aijai, saispa tän omia itelleen... -sivusta
- Anonyymi
Hankalaa jos aika menee muijalla muiden miesten kanssa nuhjuamiseen.
Siinä eu silloin pakjob läheisyydestä tai hellyydestä haaveilla kun muijalla jonkun toisen uroksen molo suussa. - Anonyymi
Se ei ollut asia, jota olin tietoisesti missannut, mutta se ehdottomasti muistutti minua sen ilosta; muutamankin kerran se unelias läheisyytemme jossa vartalo on lähes ulottuvilla omaksesi, sen muodot ja pinta kuin omien äkillinen jatke.
- Anonyymi
Pokkaa mietit
- Anonyymi
Niin Pokka on mielessä hällä. Ei muu kelpaa
- Anonyymi
Kaikki, menee paremmin, ja anteeksi käytökseni, en, voinut hyvin ja, jotenkin, vain, kestää kauan aikaa tulla joksikin, ja, toivon kaikkien ymmärtävän, että, pienistä asioista ei tarvitse tehdä suurta, N
- Anonyymi
Yleensähän se on naiset, kun nämä suhde asiat sössii, sen on kyllä kokemus minullekkin opettanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2405512Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4172590Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.2971416Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö1761408Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis1341054Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh61828Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.53785vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7706Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte124704Oulaisten musiikkiviikot
No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....12683