ihanaa viikonloppua! Harmi kun et nyt tullut helluntaiheilaksi mulle. Mutta saanpa nauttia sinkkuudesta läpi kesän 😉 Jos ei heilaa helluntaina niin ei kai sitten koskaan.
Yhdelle miehelle toivon
24
354
Vastaukset
- Anonyymi
Äitis vietti sinkkukesän silloin kun sinä sait alkusi?
- Anonyymi
Ei viettänyt. Hoisi isosiskoa.
- Anonyymi
Ja oli muuten lapsellisen typerä tuo kommenttisi tiedoksi sinulle "taina" 12v.
- Anonyymi
Yläkerrassakin on kateellisia 🤫
- Anonyymi
Yläkerrassa? En ymmärrä tuota. Enpä usko että hänellä tai minulla ketään kateellsia on. Taitaa palstavampit sekoilla, olisko pe pullot jo avattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläkerrassa? En ymmärrä tuota. Enpä usko että hänellä tai minulla ketään kateellsia on. Taitaa palstavampit sekoilla, olisko pe pullot jo avattu?
Ihanaa kun sä ätmi lyöt lisää vettä viimeisille sopertajille myllyyn👍 Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun sä ätmi lyöt lisää vettä viimeisille sopertajille myllyyn👍 Sivusta
Olen ihana nainen, tiedän sen. Nyt oikeasti jatkettava duunia tai pian tulee kenkää.
Sille miehelle lähetän rakkautta ja sinulle jalon toivomuksen: tukehdu oksennukseesi vihdoin palstajuoppå :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihana nainen, tiedän sen. Nyt oikeasti jatkettava duunia tai pian tulee kenkää.
Sille miehelle lähetän rakkautta ja sinulle jalon toivomuksen: tukehdu oksennukseesi vihdoin palstajuoppå :)En pahemmin ryypiskele, sillä pihi ihminen säästää aivosolujaan ja kierrättää ajatukset sekä romppeet ja kledjut
- Anonyymi
Samoin naiselle hänelle jos olet niin on tässä vielä aikaa helluntaihin ja tulee se varmaan vielä seuraavanakin vuonna uudestaan taas. 😉
- Anonyymi
Kiitos. Joo, taitaa tämä helluntai olla liian lähellä jo, mutta jos ens vuonna sitten joitain keksisi 😊
- Anonyymi
Samaa mietin minäkin yhdestä naisesta. Harmi että saikkari iski tähän kohtaan, niin ei enää nähdä. Muista pysyä outona. 😊 Hyvää kesää toivottaen: J**i töistä.
- Anonyymi
Aloitus ei mene jii miehelle, eikä töihin. No way!
- Anonyymi
Vaikutat tosi paljon troIIilta, Oletko varma ettet ole nainen sittenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat tosi paljon troIIilta, Oletko varma ettet ole nainen sittenkin?
Miksi tämä ”tosi paljon trollilta vaikuttava” olisi juuri nainen? Tämä kommenttien valintaperuste kiinnostaa psykologisesti
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa vahingoniloiselta.
- Anonyymi
Olen vain pettynyt kun en häntä saanut edes helluntaiksi ja aika kyllästynyt palstan kollektiiviseen älykkyysosamäärään, joka lähentelee nollaa.
- Anonyymi
Sehän kuulostaa loogiselta - en voittanu tällä kertaa, mutta etpähän sinäkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kuulostaa loogiselta - en voittanu tällä kertaa, mutta etpähän sinäkään?
Kuulostat kostonhimoiselta, vaikka todennäköisesti olet itse sen aiheuttanut
- Anonyymi
Näin se ätmi on, näiden initaatiopäivien skippaus tietää kuivaa kesää🧐
- Anonyymi
En saa selvää tuosta mongerruksestasi munahaukka, mutta toivottavasti ätmisi eksyy tänne. Tehän ymmärrätte toisianne varmaan munkkilatinallakin. Olette te varmaan ruma pari, heh, munahaukka ja ätmi.
Pakko jatkaa duunia, pitäkää ittenne kasassa hetki. Minä ihana nainen palaan taas illalla iloksenne. Siihen asti moi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa selvää tuosta mongerruksestasi munahaukka, mutta toivottavasti ätmisi eksyy tänne. Tehän ymmärrätte toisianne varmaan munkkilatinallakin. Olette te varmaan ruma pari, heh, munahaukka ja ätmi.
Pakko jatkaa duunia, pitäkää ittenne kasassa hetki. Minä ihana nainen palaan taas illalla iloksenne. Siihen asti moi.Kerroppa ätmi, että millainen se ihana mies (sinä) olet? Vedetää tää ihan viimeistä piirtoa myöten varman päälle
- Anonyymi
No otahan nyt yhteyttä.sitten minuun niin jutellaan
- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina!
- Anonyymi
No jos sen näin näkee, niin puolensa kai siinäkin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110206
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2024061KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333325Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.422160Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?681404Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman61839Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6827Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117758Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.131738En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44736