Yhdelle miehelle toivon

Anonyymi-ap

ihanaa viikonloppua! Harmi kun et nyt tullut helluntaiheilaksi mulle. Mutta saanpa nauttia sinkkuudesta läpi kesän 😉 Jos ei heilaa helluntaina niin ei kai sitten koskaan.

24

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitis vietti sinkkukesän silloin kun sinä sait alkusi?

      • Anonyymi

        Ei viettänyt. Hoisi isosiskoa.


      • Anonyymi

        Ja oli muuten lapsellisen typerä tuo kommenttisi tiedoksi sinulle "taina" 12v.


    • Anonyymi

      Yläkerrassakin on kateellisia 🤫

      • Anonyymi

        Yläkerrassa? En ymmärrä tuota. Enpä usko että hänellä tai minulla ketään kateellsia on. Taitaa palstavampit sekoilla, olisko pe pullot jo avattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläkerrassa? En ymmärrä tuota. Enpä usko että hänellä tai minulla ketään kateellsia on. Taitaa palstavampit sekoilla, olisko pe pullot jo avattu?

        Ihanaa kun sä ätmi lyöt lisää vettä viimeisille sopertajille myllyyn👍 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun sä ätmi lyöt lisää vettä viimeisille sopertajille myllyyn👍 Sivusta

        Olen ihana nainen, tiedän sen. Nyt oikeasti jatkettava duunia tai pian tulee kenkää.
        Sille miehelle lähetän rakkautta ja sinulle jalon toivomuksen: tukehdu oksennukseesi vihdoin palstajuoppå :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihana nainen, tiedän sen. Nyt oikeasti jatkettava duunia tai pian tulee kenkää.
        Sille miehelle lähetän rakkautta ja sinulle jalon toivomuksen: tukehdu oksennukseesi vihdoin palstajuoppå :)

        En pahemmin ryypiskele, sillä pihi ihminen säästää aivosolujaan ja kierrättää ajatukset sekä romppeet ja kledjut


    • Anonyymi

      Samoin naiselle hänelle jos olet niin on tässä vielä aikaa helluntaihin ja tulee se varmaan vielä seuraavanakin vuonna uudestaan taas. 😉

      • Anonyymi

        Kiitos. Joo, taitaa tämä helluntai olla liian lähellä jo, mutta jos ens vuonna sitten joitain keksisi 😊


    • Anonyymi

      Samaa mietin minäkin yhdestä naisesta. Harmi että saikkari iski tähän kohtaan, niin ei enää nähdä. Muista pysyä outona. 😊 Hyvää kesää toivottaen: J**i töistä.

      • Anonyymi

        Aloitus ei mene jii miehelle, eikä töihin. No way!


      • Anonyymi

        Vaikutat tosi paljon troIIilta, Oletko varma ettet ole nainen sittenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi paljon troIIilta, Oletko varma ettet ole nainen sittenkin?

        Miksi tämä ”tosi paljon trollilta vaikuttava” olisi juuri nainen? Tämä kommenttien valintaperuste kiinnostaa psykologisesti


    • Anonyymi

      Aloittaja vaikuttaa vahingoniloiselta.

      • Anonyymi

        Olen vain pettynyt kun en häntä saanut edes helluntaiksi ja aika kyllästynyt palstan kollektiiviseen älykkyysosamäärään, joka lähentelee nollaa.


      • Anonyymi

        Sehän kuulostaa loogiselta - en voittanu tällä kertaa, mutta etpähän sinäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulostaa loogiselta - en voittanu tällä kertaa, mutta etpähän sinäkään?

        Kuulostat kostonhimoiselta, vaikka todennäköisesti olet itse sen aiheuttanut


    • Anonyymi

      Näin se ätmi on, näiden initaatiopäivien skippaus tietää kuivaa kesää🧐

      • Anonyymi

        En saa selvää tuosta mongerruksestasi munahaukka, mutta toivottavasti ätmisi eksyy tänne. Tehän ymmärrätte toisianne varmaan munkkilatinallakin. Olette te varmaan ruma pari, heh, munahaukka ja ätmi.
        Pakko jatkaa duunia, pitäkää ittenne kasassa hetki. Minä ihana nainen palaan taas illalla iloksenne. Siihen asti moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa selvää tuosta mongerruksestasi munahaukka, mutta toivottavasti ätmisi eksyy tänne. Tehän ymmärrätte toisianne varmaan munkkilatinallakin. Olette te varmaan ruma pari, heh, munahaukka ja ätmi.
        Pakko jatkaa duunia, pitäkää ittenne kasassa hetki. Minä ihana nainen palaan taas illalla iloksenne. Siihen asti moi.

        Kerroppa ätmi, että millainen se ihana mies (sinä) olet? Vedetää tää ihan viimeistä piirtoa myöten varman päälle


    • Anonyymi

      No otahan nyt yhteyttä.sitten minuun niin jutellaan

    • Anonyymi

      Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina!

      • Anonyymi

        No jos sen näin näkee, niin puolensa kai siinäkin...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe