Milloin sinä yli 30 v nainen.
Vastaus watsupppiin, moi mitä kuuluu viestiä yms ja siitä se lähtee jos haluaa olla kanssani välilöissä.
Ellei sitten ei ja sitten ei olla ikinä juttelu välilöissä.
Ei ikinä välilöissä että meillä kotona käy jos olisi käynyt
Ei olla välilöissä että katsoisin silmiin.
Milloin näen jumalatar sinut skottiruutu minihame ylläsi ja tiukassa topissa?
15
159
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalatar tyyliä voi käydä katsomassa Paige Spiranac in
Paige Spiranac facebook
Paige Spiranac twitter
Paige Spiranac tiktok - Anonyymi
Näkee heti, että aloittajalla ei ole mitään käsitystä oikeista naisista. Kaikki mielikuvat on säälittäviä kliseitä prn0n puolelta. 😂
- Anonyymi
Aloitus on auki tänään kello 21.00 asti ja Aloitus toimii vain irl watsupppiin viestiä irl minulle. Ja yli 30 v nainen. Paige 🤩😍🥰
- Anonyymi
En lue yhtään mitään tästä
- Anonyymi
Vain watsupp viestim luen.
En lue mitään tästä 😹
- Anonyymi
😂😂👍🧠
- Anonyymi
En lue yhtään mitään tästä. Vain irl watsupppiin tulleen viestin luen
Tässä täytyy tietää minut ja olla kiinnostunut minusta irl- Anonyymi
Iso ongelmahan tässä on se, että kukaan ei ole kiinnostunut sinusta täällä, eikä irl
- Anonyymi
Ja täytyy olla yli.30.v
Ja vartalon täytyy taipua tyyliin Paige Spiranac Juu, eiköhän tässä sinkkuna pysytä jos tarjonta on tällaista.
- Anonyymi
Ja toi on sama trolli, joka trollannu tätä samaa viimeset 3 vuotta sinakin. Sen minkä omaan silmään osunu.
- Anonyymi
Nykyään kun mä katon p*rnoa niin mua kiinnostaa lähinnä se että mies näkee naisen takaraivon 😊. Lyhyet hameet ovat aina turn oneja. Aloitus käänsi ajatukseni tälle taajuudelle. - sivusta jälleen (yllätys yllätys, mieheltä tämä 😁). Pidän tuosta termistä -Jumalatar 😍.
- Anonyymi
Tai leggingseissä ja tiukassa topissa
- Anonyymi
Luen vain watsupppiin tulleet viestit.Ja en.lue tästä yhtään mitään.
En ole Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2415527Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4172590Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.2971426Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö1761418Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis1341092Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh61828Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.54788vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7716Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte124704Oulaisten musiikkiviikot
No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....12683