Ystävä rakas

Anonyymi-ap

Olen 62 vuotias aikuinen nainen. Ajattelin kertoa eka kerrasta naisen kanssa. Pidimme tyttökaverin kanssa saunailtaa,hyvin juotavien kanssa. Saunoimme kiireettä,monta tuntia,mieheni toi jossain vaiheessa viskipullon meille ja sanoi että ei suu rupea napsumaan. Jäimme ystävän kanssa nauttimaan saunasta ja toisistamme. Ystäväni on vähän isomman kokoinen nainen,suuret rinnat,isot nännipihat ja terhakkaat nännit,pillu siististi paljas. Itse olen pieni kokoinen nainen ja rinnat on elämää nähneet. Mentiin saunan pukuhuoneeseen jäähylle,siinä kuivattelin itseäni,ystävä sanoi,voi kuinka pieni olet,hipaisi mua olkapäästä,käännyin ja näin oudon pilkkeen ystäväni silmissä. Hänen kätensä osui rintaani,hän otti molemmat rintani käsiinsä ja siveli hellästi. Outo tunne levisi koko vartalooni,yht äkkiä hän suuteli mua,ja istuin laverille. Hellästi hän kaatoi minut makaamaan ja sanoi olet kaunis. Hän katsoi minua ja rupesi hivelemään vartaloani,rintani saivat suukon,hän sais nännini nousemaan,joita hän imi hellästi. Koin jotain täysin uutta ja himoittavaa,varoen käsi liikkui alaspäin kohti pilluani,ja sitten alkoi hively ja kiusaus. Pikku liikkeillä sormet pyörivät pimppani päällä,sormi löysi klittani,huokaus pääsi suustani,ystäväni kysyi,tykkäätkö❓Vastasin kyllä. Sormi hieroi klittaa ja pyöri pimppani reijässä,saaden mut yllättävän märäksi. Ystäväni sanoi,voit säkin koittaa,Hän nousi eteeni ja suorastaan työnsi posliinipimpan kättäni vasten,kokeilin varoen,ja tunsin kuinka märkä hänkin oli,hänellä iso klitta,huppu paljasti klitan kokonaan. Hän polvistus takaisin viereeni,ja antoi suukon pimpalleni,kieli leikki klitalla,meinasin tulla hulluksi,sit hän sanoi,anteeksi rakas,ja tunsin sormen hellästi pyllylläni,varoen hieroi pyllyä,sormi leikki aukollani,mutta ei painanut sormea pyllyyn,sanoi vielä sua on ihana katsella. Kieli leikki klitalla ja karkasi pimpan syvyyksiin,tärisin nautinosta.Sitten sormi upposi pimppaani ja aloitti vaatien pumppaamisen,tunsin että kohta tuun,ystävä sanoi,tuu vaan nauti rakas,huusin suorastaan kun tulin,tärisin laverilla kuin haavanlehti,ystäväni suuteli mua ja sanoi anteeksi. Sanoin värisevällä äänellä,älä pyydä anteeksi,sait mummoon virtaa pitkäksi aikaa. Tällänen eka tyttöseksi kokemus mulla.kiihottavaa täytyy sanoa.

5

5307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana tarina varttuneiden naisten seksistä, mikä ei suinkaan ole mahdotonta, vaikka monet niin haluavat sen tuoda esille. Itselleniki tapahtui jotain vastavaa, jotain ihanaa. Olin yksin käymässä vanhassa kotikaupungissani erään sukulaisen häissä. siellä tapasin yllättäen erään entisen hyvän ystäväni, jonka kanssa nuorina, jo 15-16 vuotiaina olimme aika intiimejän. Näin jatkoimme koko lukioaikamme minkä jälkeen muutimme molemmat tahoillemme ensin opiskelemaan, sitten työelämään emmekä olleet tavanneet vuosikausiin, joten ymmärtänette, että jälleentapaamisemme oli todella sydämmellinen. juttelimme usein hääjuhlien aikana ja lopulta hän ehdotti, että tulöisin hänen luokseen yöksi, sillä hän oli ollut sinkkuna jo muutaman vuoden. Juhlien järjestäjät olivat vaan mielissään, että oli yksi majoitettava vähemmän. Ystäväni laittoi vielä saunan lämpiämään yömyöhällä ja näin saimme palata niihin entisiin ja ah, niin rakkaisiin leikkeihin vielä kerran.. Olimme molemmat jo yli kuusikymppisä ja voin sanoa, että kyllä se vanhakin osaa nauttia... Hyvää ja ihanaa kesää kaikille.

      • Anonyymi

        Paskaa kesää spedelle niuvanniemeen buaahaa


    • Anonyymi

      Ihanaa t .Nina40v

    • Anonyymi

      Mun täytyy sanoa että kun kirjoitti tuon muiston....heräs vähän tuhmat ajatukset mieliin.... Tässä varmaan kesällä ystävän kanssa saunotaan ja nautitaan.... Tässä oon miettinyt uskaltaisko isännälle kertoa.... oon kyllä huomannut ett Isin veikka heräilee kun oon kertonut pikkutyttänä kun leikittiin....katsotaan mitä tulee😍

    • Anonyymi

      Tarinassa on yhtä paljon totta kuin vaalilupauksessa

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe