Tiedettyä, että armeijalla on valtiosta erilliset kanavansa, jotka toimivat itsenäisesti.
USA:n armeijassa on venäläisiä ja venäläisessä on usalaisia.
Jos konsulaatti lähetystö ei ole militantti ja armeija mies, mutta puhtaasti poliittinen tekijä ja maallisen heiluvainen, niin hänet voidaan demokratian nimissä häätää ja kutsua takaisin, että konsulaatin pitää vain keretä ostamaan lippu ajoissa edes ja takaisin, välittämättä oman arvon tunteesta.
Armeijan palveluksessa on toisenlaisia vaihtooppilaita, jotka jäävät teorian mukaan myös kriittisten vaiheiden ylitse maahan, koska heillä on erilainen vaihtoohjelma, ei poliittinen, mutta sotilaallinen.
Niin heidän pakonsa määräpiste olisi ollut maiden välinen avoin sotatila ja siten he olisivat viimeisiä lähtijöinä ja siten vaikka Suomesta puuttuisi venäläisiä konsulaatteja, niin armeijan miehiä sen sijaan löytyy.
Konsuli ei ole militaristi ja siksi voi olla että hänet voidaan häätää
Anonyymi-ap
1
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029