Olen Varkauden kovin naistenmies

Anonyymi-ap

Kerran lähti varattu nainen matkaan apsilta, sitten jokunen vuosi myöhemmin vein saman miehen uuden vaimon 😂

Minusta hauskaa, vienyt samalta mieheltä kaksi naista ja en ikinä edes halunnut heistä mitään vakavaa mutta pilasin heidän avioliitot nähtävästi.

Se mies alkoi sitten tämän viimeisimmän jälkeen uhkailemaan vielä minua 🤡

Kerran tuli Kuopiosta yksi nainen viikonlopuksi kun lupailin yhteistä tulevaisuutta ja muuta, maanantaina kun lähti pois pistin estoille 😇

31

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Kokoomus. Äidin helmoissa.

      • Anonyymi

        Miten kokoomus tai äidin helmat liittyvät aloitukseen?


    • Anonyymi

      Tuutko tänään käymään? Asun köpessä ja minulla olisi hameen alla jotain mitä haluaisit 😜🤭😇

    • Anonyymi

      löytyskö varkaudesta subuporukoita
      itse en käytä

      löytyskö kalle laitinen sielä a-klinikalta
      näinä niin voisivat tulla paskalta haisemaan minun autoon?

    • Anonyymi

      Oletko komea?

    • Anonyymi

      Kovasti on nyt mielikuvitus laukannut vjeskulla🤭

    • Anonyymi

      Ensinnäkin Kuopion naiset ei Varkauteen miesten perässä tule eikä halua vakavaa. Täällä on paljon paremmat apajat. Kuulit oikein. Apajat. Että sorry,nauroin ääneen aloitukselle.

      • Anonyymi

        Sinulla ei selvästikään ole samanlaisia kokemuksia naisista kuin minulla, ehkä olet sen verran kokematon?
        Ei se mitään että nauroit, sinulle varmaan nauretaan useinkin.

        Olen pahoillani mutta hän tuli kyllä Varkauteen ihan minun vuokseni ja olisi halunnut minusta vakavan suhteen.
        Minulla on karismaa sekä taitoa miellyttää naista monin eri tavoin sinun Kirjoitusasusi ja kirjoituksen sisältö kertoo että et ole mikään älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei selvästikään ole samanlaisia kokemuksia naisista kuin minulla, ehkä olet sen verran kokematon?
        Ei se mitään että nauroit, sinulle varmaan nauretaan useinkin.

        Olen pahoillani mutta hän tuli kyllä Varkauteen ihan minun vuokseni ja olisi halunnut minusta vakavan suhteen.
        Minulla on karismaa sekä taitoa miellyttää naista monin eri tavoin sinun Kirjoitusasusi ja kirjoituksen sisältö kertoo että et ole mikään älykäs.

        Olen älykäs kyllä. Sinun luo ei naisia tule. Olet sinä semmonen pallopää rymä. Haiseva paljaskallo kyllä. On se hulluutta. Minulla on mies kyllä ja on varakas kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei selvästikään ole samanlaisia kokemuksia naisista kuin minulla, ehkä olet sen verran kokematon?
        Ei se mitään että nauroit, sinulle varmaan nauretaan useinkin.

        Olen pahoillani mutta hän tuli kyllä Varkauteen ihan minun vuokseni ja olisi halunnut minusta vakavan suhteen.
        Minulla on karismaa sekä taitoa miellyttää naista monin eri tavoin sinun Kirjoitusasusi ja kirjoituksen sisältö kertoo että et ole mikään älykäs.

        Kyllä sinun kirjoitusasu ja -tyyli kertoo,että et ole opiskellut kyllä ja ulkonäkö nolla kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen älykäs kyllä. Sinun luo ei naisia tule. Olet sinä semmonen pallopää rymä. Haiseva paljaskallo kyllä. On se hulluutta. Minulla on mies kyllä ja on varakas kyllä.

        Tuo älykkyys ei edelleenkään näy kirjoitusasussa tai kirjoituksen sisällössä, annat itsestäsi erittäin nolon ja epäkypsän kuvan.
        Kyllähän noita näyttää tulevan, olen karismaattinen ja muutenkin erittäin kiva mies 😊
        Sinä et pysty kuin haukkumaan, se ei ole mikään ihme kun katsoo millä tasolla sinun älykkyytesi on, olen pahoillani puolestasi.

        Et selvästikään osaa edes käyttää pilkkua tai muitakaan välimerkkejä.

        Mitä tarkoittaa pallopää rymä? 😂🤷‍♂️En haise, sillä käytän partavettä, deodoranttia ja käyn kahdesti suihkussa vuorokaudessa.

        Haluatko vielä nolata itsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun kirjoitusasu ja -tyyli kertoo,että et ole opiskellut kyllä ja ulkonäkö nolla kyllä.

        Toistelet "kyllä" sanaa jatkuvasti, kertoo mielikuvituksen puutteesta selvästikin.
        Olen selvästikin opiskellut sinua enemmän, opettele ensin kirjoittamaan paremmin.
        Nuo tosiasiat kertovat koulutuksen puutteesta ja sivistämättönyydestä.

        Sinä siis näet omasta mielestäsi ihmisen ulkonäön kirjoituksesta?
        Olet siis kaiken muun negatiivisen lisäksi vielä harhainenkin.
        Olen pahoillani mutta minua on useasti kutsuttu komeaksi herrasmieheksi, onko kiva olla jatkuvasti väärässä?
        Ei ihme että elämä on kohdellut sinua julmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistelet "kyllä" sanaa jatkuvasti, kertoo mielikuvituksen puutteesta selvästikin.
        Olen selvästikin opiskellut sinua enemmän, opettele ensin kirjoittamaan paremmin.
        Nuo tosiasiat kertovat koulutuksen puutteesta ja sivistämättönyydestä.

        Sinä siis näet omasta mielestäsi ihmisen ulkonäön kirjoituksesta?
        Olet siis kaiken muun negatiivisen lisäksi vielä harhainenkin.
        Olen pahoillani mutta minua on useasti kutsuttu komeaksi herrasmieheksi, onko kiva olla jatkuvasti väärässä?
        Ei ihme että elämä on kohdellut sinua julmasti.

        Nytkö tämä vjesku yrittää esittää koulutettua herrasmiestä. Skitsofrenia taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö tämä vjesku yrittää esittää koulutettua herrasmiestä. Skitsofrenia taitaa olla.

        Montako persoonaa lie omaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako persoonaa lie omaa?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen älykäs kyllä. Sinun luo ei naisia tule. Olet sinä semmonen pallopää rymä. Haiseva paljaskallo kyllä. On se hulluutta. Minulla on mies kyllä ja on varakas kyllä.

        No ei varmasti tule mistään äidin ruokien syöjälle naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako persoonaa lie omaa?

        Tosi monta ja Insta fantasia maailman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen älykäs kyllä. Sinun luo ei naisia tule. Olet sinä semmonen pallopää rymä. Haiseva paljaskallo kyllä. On se hulluutta. Minulla on mies kyllä ja on varakas kyllä.

        Liika äly ja hulluus, niiden ero on veteen piirretty viiva. Kuulut tähän.
        Vähemmän älykkäillä on jotain, mikä sinulta puuttuu.
        Mä kerron sinulle kahdesta miehestä, jotka kuvittelevat olevansa taivaan lahja naisille. No, myönnettävä on, että olivat kyllä komeita ja naiset tyrkyttivät itseään, mutta sitten aikaa kului ja se on tehnyt tehtävänsä. Hulttioita, mutta kuvittelevat edelleen olevansa "vedossa". Sanoisin, että aika säälittävää katseltavaa ja kuunneltavaa.
        No jokainen taaplaa tyylillään.


    • Anonyymi

      Mites olis ajot

    • Anonyymi

      Onnea Hannu!

      • Anonyymi

        Kiitos. Minulla menee oikein hyvin. Velat maksettu ja kämppä oma.


      • Anonyymi

        Onnea Akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea Akka.

        Onnea Tellu vainaa.


    • Anonyymi

      Varkaudessa ei ole edes kiinnostavia naisia. Kaikki sellaisia nurkkakuntaisia yksinkertaisia rumia huonostipukeutuvia paikkakuntaan jumittuneita luusereita.

      Kuopio on ns. vähimmäisraja, jossa esiintyy fiksuja kauniita ja tyylikkäitä naisia, eikä sielläkään enää mitenkään erityisen paljon.

      Viroon täytyy mennä, että heidänlaisiaan löytyy enemmälti.

      • Anonyymi

        Eiköhän kirjoituksesi kerro millainen itse olet täydellisesti?
        Ehkä olet katkera kun naiset vain nauravat kaltaisellesi.


      • Anonyymi

        Nyt Vesku rauhoittuu näiden mielikuvitusjuttujensa kanssa. Kyllä on kauniita naisia joka puolella,mutta ei sulle. Sun taso ois mielisairas akka. Yritä tajuta,et ole ikinä missään mitään.


      • Anonyymi

        Muista, eron tullen sinut putsataan. Ne naiset osaa tämän homman.


    • Anonyymi

      Nyyh Tellu vainaa Nyyh.

    • Anonyymi

      Kyllä oot varsinainen naisten mies.

    • Anonyymi

      Tellu vainaa.

    • Anonyymi

      No nyt.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe