Mulla koepalassa gastroskopiassa ei löytynyt helikoa mutta lääkäri sanoi että kun söin zoltia tuolloin 2x30mg päivässä niin se saattoi vaikuttaa tulokseen. Verikokeessa vastaaineet koholla ja ulostenäyte tuli positiivisena ulos.
Nyt aloitettiin helipak K häätökuuri ja meni kaksi tuntia ja ensimmäinen ripuli jo räjähti pönttöön.
Kävin apteekissa samantien hakee jotain p:llä alkavaa lääkettä joka usein käytössä antibioottien aiheuttamaan ripuliin.
Mutta netti täynnä taas kauhutarinoita väsymyksestä, oksenteluista jne mutta kai netissä enemmän pyörii niitä kellä on negatiivisia kokemuksia kun ne kellä homma toimi niin jatkavat elämäänsä foorumien toisilla palstoilla jos niilläkään.
Kellään täällä kokemuksia itsellä tai lähipiirissä mitkä olisi ihan ok? Viikonhan tuo vaan kestää niin meneehän se sit väkisin mutta olot nyt muutenkin kurjat niin ei haluaisi tätä vielä jännittää kaupan päälle
Helipak K kokemuksia?
Anonyymi-ap
2
666
Vastaukset
- Anonyymi
No tää oli ihan turha juttu jännittää. Kuuri tuli ja meni. Vähän ripulia ekana päivänä johon precosa toimi heti. Sitten vähän ehkä turvotti masua parina päivänä mutta ei mitään kipuilua. Yhtäkkiä huomasin että onkin jo viimeinen päivä kuuria menossa. Myöhemmin sitten tsekataan että onnistuiko häätö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709