Elää nettifantasiaa täällä ja luulee olevansa parisuhteessa toisen keskustelupalstan kirjoittajan kanssa?
Miehet mitä mieltä olette naisista jotka
11
331
Vastaukset
- Anonyymi
Luulee olevansa parisuhteessa?
Jos tänne tunteitaan purkaa ei se sitä tarkoita että nainen luulee olevansa parisuhteessa keskustelupalstan kirjoittajan kanssa.
Hassu ajatus. - Anonyymi
Minä kysyisin samaa noista miehistä jotka luulee tasan samaa 🙄
- Anonyymi
Sen on minun nainen ja ihana sellainen. Se on vain ihastumista, parisuhteet on muualla. Aloittaja on nyt ottanut pahasti herneitä pyIIyynsä.
- Anonyymi
Täältä haetaan vaan buustia omaan seksielämään
- Anonyymi
Mitä mieltä aloittajasta joka luulee että joku luulee olevansa parisuhteessa toisen keskustelupalstan kirjoittajan kanssa?
- Anonyymi
Että se on vähän höperö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että se on vähän höperö.
Samaa mieltä! Täällä on ainakin yksi, joka luulee että häntä jopa naidaankin palstalla.
- Anonyymi
Omanlaisensa sairaus se on kai tuokin
- Anonyymi
Ja luulee olevansa nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luulee olevansa nainen!
Ja luulee naisen olevan mies!
- Anonyymi
S-nainen elää tuollaista fantasiaa vuosikausia täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106