Tyhjiö elämässä

Anonyymi-ap

Onko teille epävakaille tyypillistä tyhjyyden tunne...jos niin millä paikkaatte sitä? Mulla on keräily riistäytynyt käsistä enkä saa sitä loppumaan😖

3

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskustelin tänään lääkärin kanssa ja pääteltiin, että minulla voisi olla epävakaa persoonallisuushäiriö. Kärsin myös tästä tyhjyyden tunteesta ja keskustelen sen takia paljon ihmisten kanssa sekä keräilen erilaisia vaatteita..

• Anonyymi

Minulle on kauan sitten diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö.
      En kuitenkaan enää nykyään tunne itseäni erikoisemmin mitenkään epävakaaksi.
      Kaikilla on joskus vähän vakaampaa, sekä hieman ehkä epävakaampia kausia. Usein vaihtelee elämäntilanteiden ja kaiken muun mukaan jonkin verran itse kullakin.

Silloin kun sairastuin, minulla oli enemmän maniavaiheita ja joskus tuli osteltua jotakin enemmän, esim. kenkiä saatoin ostella turhaan. Muuten ei ollut rahan tuhlailua tai mitään osto- tai keräilyvimmaa.
      Tyhjyyttä myös koin jollain tasolla pahimmassa vaiheessa, saattoi ainakin osittain olla runsaiden lääkitysten seurausta.

Eläkkeellä olen, eikä elämässä paljon mitään tapahdu, mutta en silti koe tyhjyyttä, voin olla tyytyväinen siihen, mitä vielä on jäljellä, vaikkei terveyskään enää kovin hyvä ole.
      Toisaalta en edes ajattele, tuntuuko joskus mitenkään vakaalta vai epävakaalta, ei tule tarkkailtua itseä, yritän vain elää suurin piirtein normaalia elämää, vaikka kukapa osaa määritellä, mikä on muka normaalia missään asiassa.
      Ehkä on pääasia, että on itse tyytyväinen.

• Anonyymi

Hei. Olen itse epävakaa ja eihän tässä elämässä ole muuta, kuin tyhjyys. Lisäksi on yleinen ahdistuneisuushäiriö, ptsd, mielialahäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko.... Juuri nytkin sekunti sekunnilla kärsin tästä tyhjyyden-tunteesta. Lisäksi lääkkeet eivät sovi ja minulle tehtiin geneettinen metabolia-testi selvittääkseen mitkä voisivat sopia.... En ole työelämässä vaan psykoterapiassa ja se ei tunnu alkavan koskaan kunnolla kuntoni vuoksi, kun lääkkeet eivät ole sopineet. Kaikki siis on paikallaan ja ollut vuosia. Ennempää ryyppäsin todella paljon mutta lopetin sen ja jäljelle jäi tyhjyys ja dissosiaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5580
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2437
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      266
      1750
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1677
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1517
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1446
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      11
      1257
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      337
      1221
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      329
      1218
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1215
    Aihe