Tyhjiö elämässä

Anonyymi-ap

Onko teille epävakaille tyypillistä tyhjyyden tunne...jos niin millä paikkaatte sitä? Mulla on keräily riistäytynyt käsistä enkä saa sitä loppumaan😖

3

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskustelin tänään lääkärin kanssa ja pääteltiin, että minulla voisi olla epävakaa persoonallisuushäiriö. Kärsin myös tästä tyhjyyden tunteesta ja keskustelen sen takia paljon ihmisten kanssa sekä keräilen erilaisia vaatteita..

• Anonyymi

Minulle on kauan sitten diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö.
      En kuitenkaan enää nykyään tunne itseäni erikoisemmin mitenkään epävakaaksi.
      Kaikilla on joskus vähän vakaampaa, sekä hieman ehkä epävakaampia kausia. Usein vaihtelee elämäntilanteiden ja kaiken muun mukaan jonkin verran itse kullakin.

Silloin kun sairastuin, minulla oli enemmän maniavaiheita ja joskus tuli osteltua jotakin enemmän, esim. kenkiä saatoin ostella turhaan. Muuten ei ollut rahan tuhlailua tai mitään osto- tai keräilyvimmaa.
      Tyhjyyttä myös koin jollain tasolla pahimmassa vaiheessa, saattoi ainakin osittain olla runsaiden lääkitysten seurausta.

Eläkkeellä olen, eikä elämässä paljon mitään tapahdu, mutta en silti koe tyhjyyttä, voin olla tyytyväinen siihen, mitä vielä on jäljellä, vaikkei terveyskään enää kovin hyvä ole.
      Toisaalta en edes ajattele, tuntuuko joskus mitenkään vakaalta vai epävakaalta, ei tule tarkkailtua itseä, yritän vain elää suurin piirtein normaalia elämää, vaikka kukapa osaa määritellä, mikä on muka normaalia missään asiassa.
      Ehkä on pääasia, että on itse tyytyväinen.

• Anonyymi

Hei. Olen itse epävakaa ja eihän tässä elämässä ole muuta, kuin tyhjyys. Lisäksi on yleinen ahdistuneisuushäiriö, ptsd, mielialahäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko.... Juuri nytkin sekunti sekunnilla kärsin tästä tyhjyyden-tunteesta. Lisäksi lääkkeet eivät sovi ja minulle tehtiin geneettinen metabolia-testi selvittääkseen mitkä voisivat sopia.... En ole työelämässä vaan psykoterapiassa ja se ei tunnu alkavan koskaan kunnolla kuntoni vuoksi, kun lääkkeet eivät ole sopineet. Kaikki siis on paikallaan ja ollut vuosia. Ennempää ryyppäsin todella paljon mutta lopetin sen ja jäljelle jäi tyhjyys ja dissosiaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe