Tyhjiö elämässä

Anonyymi-ap

Onko teille epävakaille tyypillistä tyhjyyden tunne...jos niin millä paikkaatte sitä? Mulla on keräily riistäytynyt käsistä enkä saa sitä loppumaan😖

3

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskustelin tänään lääkärin kanssa ja pääteltiin, että minulla voisi olla epävakaa persoonallisuushäiriö. Kärsin myös tästä tyhjyyden tunteesta ja keskustelen sen takia paljon ihmisten kanssa sekä keräilen erilaisia vaatteita..

• Anonyymi

Minulle on kauan sitten diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö.
      En kuitenkaan enää nykyään tunne itseäni erikoisemmin mitenkään epävakaaksi.
      Kaikilla on joskus vähän vakaampaa, sekä hieman ehkä epävakaampia kausia. Usein vaihtelee elämäntilanteiden ja kaiken muun mukaan jonkin verran itse kullakin.

Silloin kun sairastuin, minulla oli enemmän maniavaiheita ja joskus tuli osteltua jotakin enemmän, esim. kenkiä saatoin ostella turhaan. Muuten ei ollut rahan tuhlailua tai mitään osto- tai keräilyvimmaa.
      Tyhjyyttä myös koin jollain tasolla pahimmassa vaiheessa, saattoi ainakin osittain olla runsaiden lääkitysten seurausta.

Eläkkeellä olen, eikä elämässä paljon mitään tapahdu, mutta en silti koe tyhjyyttä, voin olla tyytyväinen siihen, mitä vielä on jäljellä, vaikkei terveyskään enää kovin hyvä ole.
      Toisaalta en edes ajattele, tuntuuko joskus mitenkään vakaalta vai epävakaalta, ei tule tarkkailtua itseä, yritän vain elää suurin piirtein normaalia elämää, vaikka kukapa osaa määritellä, mikä on muka normaalia missään asiassa.
      Ehkä on pääasia, että on itse tyytyväinen.

• Anonyymi

Hei. Olen itse epävakaa ja eihän tässä elämässä ole muuta, kuin tyhjyys. Lisäksi on yleinen ahdistuneisuushäiriö, ptsd, mielialahäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko.... Juuri nytkin sekunti sekunnilla kärsin tästä tyhjyyden-tunteesta. Lisäksi lääkkeet eivät sovi ja minulle tehtiin geneettinen metabolia-testi selvittääkseen mitkä voisivat sopia.... En ole työelämässä vaan psykoterapiassa ja se ei tunnu alkavan koskaan kunnolla kuntoni vuoksi, kun lääkkeet eivät ole sopineet. Kaikki siis on paikallaan ja ollut vuosia. Ennempää ryyppäsin todella paljon mutta lopetin sen ja jäljelle jäi tyhjyys ja dissosiaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1661
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1608
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1518
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1308
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      963
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      94
      869
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      185
      805
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      208
      778
    Aihe