Ennustajien arvostelu

Anonyymi-ap

Mä käyn säännöllisesti ennustajalla, hyvällä näkijä-naisella.. Oon käyny ennustajilla ihan nuoresta asti. Se johtuu ehkä siitä, kun olin ihan pieni, meidän kesämökin lähellä oli sellanen pieni mökki, missä asui sellainen nainen, josta ihan yleisesti puhuttiin että se olis noita.

Kerran sen kissa tuli siihen meidän pihaan, se oli yleensä tosi säikky, mutta nyt se anto ottaa ittensä kiinni, ja mä menin viemään sen takas. Se nainen katso muhun ihmeissään ja sano että se ei antanut yleensä kenenkään koskee. Pyys mua sisään ja menin, vaikka mua vähän jännitti. Se tarjos mulle mehua ja pipareita, ja juteltiin.

Aloin käydä siellä sillon tällön, ja kerran joku poika oli nähny että meen sinne ja sano sitä naista noidaks. Kysyin sitten siltä naiselta että onko se. Se katto mua jännästi muttei vastannu. Sano sitten että tulevankatsojia ei tule pilkata tai ahdistaa, että sillä saa huonoa, se ei sanonu karmaa, vaan kohtaloo, mutta se kai tarkottaa samaa. Sillon kuitenkin tajusin, että se nainen tosiaan oli näkijä.

En miettiny sitä sen enempää, mutta sitte kerran kaupassa kuulin, kun joku nainen haukku sitä näkijä-naista vaikka millä nimillä. Kuulin, että se haukkuja oli kuitenki käyny sillä, niinko monet muutkin, mutta että se näkijä olis sanonu jotain sellasta, mistä se haukkuja ei ollu tykänny.

Siittä meni jonkun aikaa, kun sille haukkujalle alko tapahtua kaikkee ikävää. Joku ihmetteli, että miten jollekin voi kaikkee kauheeta sillain tapahtuakin. Muistin mitä se näkijä oli sanonu.
Mä olen käyny sellasillakin näkijöillä, jotka ei ole varmaan edes ollu oikeita, mutta en ole koskaan uskaltanu haukkua. Koska ainaski jos käy oikeella näkijällä, niin tietäähän se halutessaan, että ketä sitä haukkuu. Mä ajattelen sen niin, että jokainen voi kuitenki itse valita sen kellä käy.
Mun luotto-näkijä sano kerran, että näkijät ei tarjoa jotakin `"viihdettä koko rahalla, vaan se on sen hetken katsanto, että siihen nousee mitä nousee, ja siihen on asiakkaan tyytyminen, että ei näkijät niitä voi itse alkaa keksiä ihmisten elämiin tapahtumia, jos ei siellä mitään tapahdu.

18

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sä olet juossut lapsesta lähtien selvänäkijöillä? Pitäisikö kokeilla ammatillista apua kun olet noin sekaisin. Vai katoitko taas ankelikaleffoja 24h putkeen?

    • Anonyymi

      Sil on jääny lääkkeet taas ottamatta.

    • Anonyymi

      Karmoliksessa on munkin kuva.

    • Anonyymi

      Minuakin on tuo aihepiiri aina kiinnostanut, olin jossain kahdenkympin kieppeillä, kun kävin ensimmäistä kertaa, ja sen jälkeen ihan säännöllisesti.

      Usein vain ihan mielenkiinnosta, mutta muutamia kertoja on ollut kyllä sellaisia sökkäröitä, että on tullut ihan todelliseen tarpeeseen.

      Mieluummin käyn kyllä näkijän vastaanotolla, etten joudu sellaiseen tilanteeseen, enkä lääkekoukkuun, kuin täällä keskustelulinjoillakin jotkut, tai pitäisikö sanoa joku, on selvästi jäänyt.
      Surullista, jos ei ole enää muuta mielessä kuin lääkitys. Ihmettelen lähinnä, että miksi pyöriä moisen aihepiirin kanssa näissä ketjuissa, missä keskustellaan ennustajista,,, eihän heidän kauttaan lääkereseptejä,,,

      • Anonyymi

        Olen seurannut samaa ja IHMETELLYT! Siis mikä sil on ???!!


      • Anonyymi

        Miksi vastasit itsellesi? Mikä sua oikein vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut samaa ja IHMETELLYT! Siis mikä sil on ???!!

        Täällä yksi ja varmaan aika moni muu, ja ihan sama kysymys.
        Kellosta aikaa miten pian tähän tulee "vastaus" haha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi ja varmaan aika moni muu, ja ihan sama kysymys.
        Kellosta aikaa miten pian tähän tulee "vastaus" haha!

        Sit se katto sillee jännästi ja sano: onko lääkkeet taas ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit se katto sillee jännästi ja sano: onko lääkkeet taas ottamatta.

        Okei.... ja sillä oli valkonen takki ja ohjas sitten sinne huoneeseen....no mutta hei, onhan sitä tossakin ohjelmaa....


    • Anonyymi

      Olen itse ollut varsinainen tulkintojen suurkuluttaja, eikä mun mielestäni tarvitse sitä kenellekään perustella.
      En ole koskaan haukkunut näkijöitä, minustakin se olisi vähän noloa, ja itsekin koen niin että ne joilla on siihen lahja, heitä tai työtään ei sovi arvostella.

      Joskus on ollut tosi harmistunut olo, kun on käynyt sellaisella, jolla ei selvästi ole oikeita näkijän kykyjä, ja silti tosi korkeat hinnat. Tampereella kävin kun sivuillansa oli vaikka minkälaisista meedioistunnoista tietoa, ja oli kyllä suuri pettymys.

      Sitten on taas niitä, joista huomaa hetkessä, että omaavat aidon lahjan, kuten "Sastamalan noitanaisena" tunnettu Naomi.
      Huomattavan edulliset hinnat, kykyihinsä nähden suorastaan alhaiset, ja on muutenkin tosi vaatimattoman oloinen ja ystävällinen. Tuo, kenellä kävin Tampereella, oli hyvin töykeän ja ylimielisen oloinen.

      • Anonyymi

        Mä harkitsin kans joskus sille menoo, onneks en menny! Tai ainakin arvelen että ny samasta kysymys.

        Ärsyttää, kun mun mielestä ihan suoraan apinoi Naomia :( Naomilla on fasessa ja muuallakin, selvänäkö-sivuillaan, niitä vaaleenpunasia marketoita, kävin Naomilla niitä kasvoi pihassaankin, sanoi että on hänen suosikkeja kesäkukista, kun on niin suloisen naisellisia. Niin toi siis laittanu omalle sivulleen kans sellasen kuvan :( keksis jotain ite!

        Jossain messuilla näin sen Tampereen tapauksen, jos tossa nyt siis samaa tarkoitetaa :) ja mietin jo silloin, että siihen ei saisi henkisyyttä liitettyä varmaan vaikka se liimaisi munkin kuvia sen takinliepeisiin.
        En mäkään oikeita näkijöitä haukkusi, mutta kyllä sellanen ärsyttää, että joku esittää olevansa joku selvänäkijä ja meedio ja ties mitä ja rahastaa hyvä-uskosia hirveillä hinnoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä harkitsin kans joskus sille menoo, onneks en menny! Tai ainakin arvelen että ny samasta kysymys.

        Ärsyttää, kun mun mielestä ihan suoraan apinoi Naomia :( Naomilla on fasessa ja muuallakin, selvänäkö-sivuillaan, niitä vaaleenpunasia marketoita, kävin Naomilla niitä kasvoi pihassaankin, sanoi että on hänen suosikkeja kesäkukista, kun on niin suloisen naisellisia. Niin toi siis laittanu omalle sivulleen kans sellasen kuvan :( keksis jotain ite!

        Jossain messuilla näin sen Tampereen tapauksen, jos tossa nyt siis samaa tarkoitetaa :) ja mietin jo silloin, että siihen ei saisi henkisyyttä liitettyä varmaan vaikka se liimaisi munkin kuvia sen takinliepeisiin.
        En mäkään oikeita näkijöitä haukkusi, mutta kyllä sellanen ärsyttää, että joku esittää olevansa joku selvänäkijä ja meedio ja ties mitä ja rahastaa hyvä-uskosia hirveillä hinnoilla.

        Yks tuttu oli käyny sillä Treen tapauksella, jotain meediojuttua se oli ollu olevinaaan, jos toi mitä alottaja laitto ettei pidä haukkuu, pitää kutinsa, niin varmaan ei ole sitten ollu tosiaannii aito.
        Mun tuttu haukkui sen meinaten niin perusteellisesti täysin pystyyn, feikiks ja rahastajaks ja vaikka mitä, ja harmitteli että miks oli lainkaan sille menny. Ainaskaan vielä ei ole mitään huonoo hänelle seurannut, että ei sitten mahtanu olla tosiaan aito. Sanoin hänelle että näkeehän sen nyt jo päälle päin, ketä on aito näkijä, mun mielestä näyttää paremminkin joltain "tätimoonikalta kun miltään näkijä-meediolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tuttu oli käyny sillä Treen tapauksella, jotain meediojuttua se oli ollu olevinaaan, jos toi mitä alottaja laitto ettei pidä haukkuu, pitää kutinsa, niin varmaan ei ole sitten ollu tosiaannii aito.
        Mun tuttu haukkui sen meinaten niin perusteellisesti täysin pystyyn, feikiks ja rahastajaks ja vaikka mitä, ja harmitteli että miks oli lainkaan sille menny. Ainaskaan vielä ei ole mitään huonoo hänelle seurannut, että ei sitten mahtanu olla tosiaan aito. Sanoin hänelle että näkeehän sen nyt jo päälle päin, ketä on aito näkijä, mun mielestä näyttää paremminkin joltain "tätimoonikalta kun miltään näkijä-meediolta.

        Voi herran jumala näitä järjettömiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran jumala näitä järjettömiä juttuja.

        Mutta kiinnostaa vaan niin paljon että varttin välein käyt kyttäämässä ja kommentoimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tuttu oli käyny sillä Treen tapauksella, jotain meediojuttua se oli ollu olevinaaan, jos toi mitä alottaja laitto ettei pidä haukkuu, pitää kutinsa, niin varmaan ei ole sitten ollu tosiaannii aito.
        Mun tuttu haukkui sen meinaten niin perusteellisesti täysin pystyyn, feikiks ja rahastajaks ja vaikka mitä, ja harmitteli että miks oli lainkaan sille menny. Ainaskaan vielä ei ole mitään huonoo hänelle seurannut, että ei sitten mahtanu olla tosiaan aito. Sanoin hänelle että näkeehän sen nyt jo päälle päin, ketä on aito näkijä, mun mielestä näyttää paremminkin joltain "tätimoonikalta kun miltään näkijä-meediolta.

        Kokemusta :( Huonoa :(

        Kyllä sen huomaa, valitettavasti yleensä vasta kun on asiakkaaksi jo mennyt, onko kyseessä aito vai feikki.

        Aidoistakin on onneksi kokemusta, ei tulisi mieleenkään arvostella tai haukkua, mutta en kyllä myöskään ainakaan kehu sellaisia, jotka vaan esittävät olevansa jotain mitä eivät sitten ole.


    • Anonyymi

      Naomi naomi

      • Anonyymi

        Minunkin mielestäni hän on paras!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe