mutta niin nuori. Toivon, että löydät komean vähän itseäsi vanhemman miehen. Sellaisen joka huolehtii sinusta. Olet kultainen ja ainutlaatuinen.
Olit niin kaunis
9
377
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin voinut samalla tavalla kirjoittaa eräälle ihanalle kultaiselle nuorelle naiselle, mutta totuus on että haluan olla se joka hänestä saa huolehtia ja häntä helliä.
- Anonyymi
Kaiken jälkeen, kun kaikki on menetetty huolehtii 🤣 miten kukaan kehtaisi kirjoittaa näin
- Anonyymi
Miten niin kaikki on menetetty? En ymmärrä.
- Anonyymi
kerroppa syy miksi kaikki menetettiin.
- Anonyymi
joku ei nyt tykkää viimeisistä tapahtumankäänteistä ilmeisestikkään.
Mutten mene sinne tinderiin vaikka mulle sellaista siellä ruokaillessa ehdotit, tää homma ei kuulu sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku ei nyt tykkää viimeisistä tapahtumankäänteistä ilmeisestikkään.
Mutten mene sinne tinderiin vaikka mulle sellaista siellä ruokaillessa ehdotit, tää homma ei kuulu sulle.En muista ehdottaneeni sellaista. Ei tietenkään kuulu mulle.
- Anonyymi
Kenellehän tämä kaunis viesti on tarkoitettu ja kuinka nuoresta naisesta mahtaa on kyse? 😊
- Anonyymi
13 vuotta nuoremmalle samoja ajatuksia sivusta. Lisään vielä että on hyväntahtoinen ja mukavakin. Like a pristine sapphire sparkling in the evening sun.
- Anonyymi
24 vuotiaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086