Minkäaisia on Ylivieskan tehtaat työpaikkoina? TE palvelu pakottaa hakemmaan paria paikkaa joka kuukausi vaikka olen ositt. työkunnoton. Onko kokemuksia esim Måleristä, Betkeri, Premex, Alutek, Caverion? Minkän laista palkkaa sekä onko ilman piiri ja vaatimus taso korkea kun en kovin ole kokemusta tehtaan työstä? Kiitos!
Minkälaisia työ paikkoja
9
685
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen kunto sinulla on?
- Anonyymi
60% työkelpoinen, selkä huono ja muut syyt minkä takiaei saa ajaa millään
- Anonyymi
Älä ihmeessä mee töihin, elä vaan sossun rahoilla.
- Anonyymi
En ole siis sossun tuella kun ositt. työ kelvottomuus eläkkeellämutta vähän pystyy tekemään työtä jos TE-toimistolta kysyy.
- Anonyymi
Laitat hakemukseen palkkavaatimukseksi 50€/ h ei ole kellään nokankoputtamista, etkä varmasti pääse töihin. Jos on selkä resuna eikä saa ajaa millään laitteella niin vaikea on teollisuustöissä olla missään. Eläkettä hommaamaan vain.
- Anonyymi
Laita hakemuksia te-toimiston mieliksi, mutta kerro jo hakuvaiheessa, ettet voi kaikkea tehdä. Melko varmasti ei palkata ja ei tule noottia työkkäristäkään.
- Anonyymi
Aktivointimalli taitaa aktivoida ja työllistää lähinnä TE-toimiston virkailijoita.
- Anonyymi
Näin on ja suurin osa ei ole koskaan ite kokenut työttömyyttä. Täysin turhaa räpeltämistä ja soittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772