Minä halua Suomi naisen.
Minula on iso vehje.
Minula olla hyvä tulot
Minä osta Tesla auto
Minö asua löhelä sinua
minä haluta naista
12
629
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä osta vemputin kaalimato.
- Anonyymi
Historian perusteella olet 50-65:nen paikallinen rasisti kaljamahamies jolle naista ei löydy.
- Anonyymi
Mee ekotorille, sielt kyl irtoo.
- Anonyymi
Woltti polkee vaan.
- Anonyymi
Minä haluan aloittajan.
JOS on pikimusta ja ISO varustus, eikä kropassa suomalaisten junttien kaljaläskejö.- Anonyymi
Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta! Myyty iso ..ttuiselle naiselle eturivissä, muita tarjouksia ei tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta! Myyty iso ..ttuiselle naiselle eturivissä, muita tarjouksia ei tullut.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UuuH.
Sitä pääsee ensi vuonna pyöräyttämään mikkeliläisiä vauva mulatteja tänne muiden elätettäväksi. ❤️
- Anonyymi
Kateus se ihmisen kaunistaa...mene töihin ja osta auto. Älä osta teslaa ne on jo nähty ja aivan perseestä!
- Anonyymi
oletko persu ehdokkaana persujen listalla ensi vaaleissa? miltä tuntuu olla erittäin tyhmä persu? persut on kyllä erittäin fiksua porukkaa, pimeää työtä mainostavat julkisesti. :D taitaa jollekin valtuustossa istuvalle perusulle tulla ongelmia verottajan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko persu ehdokkaana persujen listalla ensi vaaleissa? miltä tuntuu olla erittäin tyhmä persu? persut on kyllä erittäin fiksua porukkaa, pimeää työtä mainostavat julkisesti. :D taitaa jollekin valtuustossa istuvalle perusulle tulla ongelmia verottajan kautta.
ja mistä tunnistaa yksinkertaisen persun? "mene töihin" tästä tunnistaa persun.
- Anonyymi
Soldiers of Odin Mikkelin katkokävelykulkue Stellasta Jälkipeliin 6.12. Puhujana Ano Turtiainen. Kaikki isänmaalliset paikalle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987