Minä halua Suomi naisen.
Minula on iso vehje.
Minula olla hyvä tulot
Minä osta Tesla auto
Minö asua löhelä sinua
minä haluta naista
12
748
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä osta vemputin kaalimato.
- Anonyymi
Historian perusteella olet 50-65:nen paikallinen rasisti kaljamahamies jolle naista ei löydy.
- Anonyymi
Mee ekotorille, sielt kyl irtoo.
- Anonyymi
Woltti polkee vaan.
- Anonyymi
Minä haluan aloittajan.
JOS on pikimusta ja ISO varustus, eikä kropassa suomalaisten junttien kaljaläskejö.- Anonyymi
Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta! Myyty iso ..ttuiselle naiselle eturivissä, muita tarjouksia ei tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta! Myyty iso ..ttuiselle naiselle eturivissä, muita tarjouksia ei tullut.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UuuH.
Sitä pääsee ensi vuonna pyöräyttämään mikkeliläisiä vauva mulatteja tänne muiden elätettäväksi. ❤️
- Anonyymi
Kateus se ihmisen kaunistaa...mene töihin ja osta auto. Älä osta teslaa ne on jo nähty ja aivan perseestä!
- Anonyymi
oletko persu ehdokkaana persujen listalla ensi vaaleissa? miltä tuntuu olla erittäin tyhmä persu? persut on kyllä erittäin fiksua porukkaa, pimeää työtä mainostavat julkisesti. :D taitaa jollekin valtuustossa istuvalle perusulle tulla ongelmia verottajan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko persu ehdokkaana persujen listalla ensi vaaleissa? miltä tuntuu olla erittäin tyhmä persu? persut on kyllä erittäin fiksua porukkaa, pimeää työtä mainostavat julkisesti. :D taitaa jollekin valtuustossa istuvalle perusulle tulla ongelmia verottajan kautta.
ja mistä tunnistaa yksinkertaisen persun? "mene töihin" tästä tunnistaa persun.
- Anonyymi
Soldiers of Odin Mikkelin katkokävelykulkue Stellasta Jälkipeliin 6.12. Puhujana Ano Turtiainen. Kaikki isänmaalliset paikalle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043