Saakelin mopopojat

Anonyymi-ap

Saakeli noita mopopoikia, menkööt muualle kaahaileen ja päristeleen, vaikka Mellilä montuille. Lähdin eilen illalla Prismasta kun samaan aikaan Prisman edessä oli kolme melkein samanlaista mopoo/kevaria. Sit ne ei tiennyt minne päin ne menis ja kauhee meteli. Kun pääsin siitä lähteen ja olin melkein kotona kun menevät ihan vierestä kauheella pärinällä hyppäsin pyörän päältä pois ja koitin ottaa rekkareita ylös. Yhdessä istui pitkätukkainen tyttö takana.
Häiriöitä kaikki. Kunhan saan ne rekkarit ja miks poliisi ei laita Loimaalla mopopoikia kuriin

38

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loimaalla poliisiasema mutta poliisi ei saa yksiä saatanan häiriköitä kuriin. Hyvin menee.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178712407

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Älä muuta sano. Tänään oli joku toripäivä ja näky poliiseitakin siellä olevan. Oli niin hilkulla etten mennyt jututtaa Mäkelän Pekkaa. Kyl tänne tarttis saada vähän parempia poliiseita

    • Anonyymi

      Juu ei tarvitse niitä tänne Mellilään opastaa, me melliläläiset ei hyvällä katsella tuollaista menoa.

    • Anonyymi

      Ottakaa yhteys ankkurilaisiin, näistä jutuistahan heille palkkaa maksetaan.

    • Anonyymi

      No Mäkelän Pekka kuuluu siihen ankkuritoimintaan. Olen nyt saanut yhden häirikön rekisterin mut oisko tarttenut kuvakin olla. Ihan holtitonta ajamista. Kauheesti kaasua ja mitä enemmän pärisee niin sen parempi. Ja noo traktorimönkijät on toinen paha juttu.
      Tyhmiä vanhempia kun ostetaan tommosia tappovehkeitä lapsille vai onko niistä tarkoitus päästä eroon.

    • Anonyymi

      Mää luulen, et saattaa olla ihan hyätyäkin näistä veitikoista, antaa the pouliis of Loimaa jottain tekemistä sentään.

    • Anonyymi

      Minä olin eilen illalla katsomassa elokuvaa ja oli tuuletusikkunani auki, ihmelin että mistä alkoi kuulumaan jatkuva aika kovaääninenkin pörinä, pitkän aikaakin, kurkistin ikkunasta ulos, näin alapuolellani olevan kulkuneuvon omistajan, oli siis:

      Joku mopopoika korjailemassa, sellaista pienipyöräistä modiaan, vauva-mopoiksi tai apinoiksi kai kutsutaan, ei toiminut kunnolla, oli vähän huoltamassa, keskellä kaupunkia autojen parkkiruudussa hetken.

      Joo kyllä se sai sen toimimaan ja jatkoi matkaansa iloisestikin.

      • Anonyymi

        Toiminnan miehiä siis. Korjasi itse moponsa eikä vienyt verstaalle. Respect!


    • Anonyymi

      Ajatelkaa kun alkaa kesäloma se on sit koko aikaista pörinää.eiks Alastarolla ois mitään mihin ne vois mennä ajelee, paitsi se ei sit enää kiinnosta kun ei kukaan häiriinny

    • Anonyymi

      Curling-sukupolvi tässä vaan kasvattelee lapsiaan.

    • Anonyymi

      Nyt on rekkarit ylös otettuna kahdesta mut puuttuu vielä se saakelin pikkusen Manki mikä pitää kovan äänen ja paukkuu kuin ilotulitus raketti

      • Anonyymi

        Kiitos, hyvää työtä.


    • Anonyymi

      Missä maassa Loimaa sijaitsee?

    • Anonyymi

      Niissä on Suomen tulevaisuus, pystyvät jotain tekemäänkin.

    • Anonyymi

      Tulin eilen pyörällä tokmannilla alikulun kautta Lamminkadulla päin kun yks kaks tuli punavalkoinen kevaripoika melkein päälleni mopoineen en ehtinyt katsoa numeroa muuta kuin kirjaimet YGM. Saako mopolla kun ajaa sieltä alikulun kautta kun luulin että se on vaan pyöräilijöille ja kävelijöille

    • Anonyymi

      Mellis elää tällä hetkellä ilman kotia, autoa tai tuloja. Hän on joutunut turvautumaan ystävien ja perheenjäsenien tarjoamaan majoitukseen.

      – He auttavat minua niin paljon kuin pystyvät. Mikään ei kuitenkaan ole varmaa päivää pidemmälle.

      Alkoholi on vieläkin vahvasti mukana Mellisin elämässä.

      – Juon niin paljon kuin pystyn. Koitan vain unohtaa stressin, Mellis myöntää.

      • Anonyymi

        Mikä tää mellis juttu on .varmaan väärällä palstalla


    • Anonyymi

      Kun kirjoitin tosta moposta mikä meni lamminkadun alikulkutunnelia kautta tokmannilla niin kävin tänään varmistamassa että sieltä saa ajaa vaan polkupyörällä ja sitten saa kävellä, että seuraavalla kerralla soitan sitten poliisille

    • Anonyymi

      Ilmoittakaa tietojanne www.poliisi.fi sivustolla, sen voi tehdä myös ihan nimettömästikin. Nettivinkki, muu turvallisuusuhka.

    • Anonyymi

      Onkohan siitä mitään hyötyä. Pohjanmaalla järjestettiin moporatsia missä otettiin mopokortti monelta ja rekisterit pois koska melkein kaikki oli viritettynä. Mitä tekee Loimaan poliisi. Ei mitään

    • Anonyymi

      Junttien jälkikasvu häiriköi ihmisiä traktorimönkijöillä klo 3 aamuyöllä. Kesätöihin ei tarvitse mennä kun niin pilalle hemmoteltu? Pudotus voi olla joku päivä kova kun pitäisikin itse tehdä jotain elantonsa eteen. Tsemppiä vaan.

    • Anonyymi

      Niinpä. Mun mielestä yöhäiriköinti on rangaistavaa. Pitää ottaa se rekisteri ylös ja ilmoittaa 112

    • Anonyymi

      Voi voi, oliko nyt jonkun romuläjästä menny sytytys pieleen? No seuraavista tuista tai vanhemmilta sit korjauskulut.

    • Anonyymi

      Muistakaa soitella ahkerasti 112 näistä murheellisista kakaroista. Vanhemmat on taas tyytyväisiä kun ei tartte katsella kotona kakaraansa, antaa mieluummin mennä yöllä miten sattuu. Tai onko nuo nyt oikeita vanhempia, ennemminkin jotain elättäjiä. Oikeat vanhemmat olisi kiinnostuneita lapsensa menemisistä.

    • Anonyymi

      Samat sanat. Yö kausia häritään kun kierretään katuja ympäri ja sit kaasutellaan oikein kovin joka talon kohdalla
      Mielipuolia kaikki, ei tossa oo mitään järkee..keskuskoulun parkkipaikalla juodaan kaljaa..poliisit vois vähän ratsata ja puhalluttaa

    • Anonyymi

      Kuka näille alaikäisille ostaa alkoholia? Siihen osoitteeseen poliisi kolkuttelemaan.

    • Anonyymi

      Muuta maaseudulle siellä ei mopot häiritse

    • Anonyymi

      Yksi päiväkin tossa Käsityöläiskatu 7 kohdalla nuori tyttö antoi alaikäiselle kaljatölkkejä.tyttö lähti toiseen suunta ja pieni poika toiseen suuntaanvtäysinäuåisen repun kans

      • Anonyymi

        On myös alkoholittomia oluita. Kävitkö mittaamassa prosentit?


    • Anonyymi

      Kakarat häiriköi mopoillaan ja bemareilla läpi yön. Täysin Jumalan hylkäämä paikka. Ihmiset kieroja kaikin puolin. Suosittelen pois muuttoa kaikille, niin itsekin teen.

    • Anonyymi

      Meillä ei täällä Loimaan pikkukylissä ole mitään mopohäiriköitä, eikä muitakaan häiriköitä, eikä roskaajia. Jos hiljaista elämää haluaa, kannattaa muuttaa Loimaan keskustasta tänne maalle.

    • Anonyymi

      Voi mennä ensin itse asiasta nätisti ja asiallisesti sanomaan, sen jälkeen poliisille vaan pitkäjännitteisesti ilmoitusta niin kauan, että alkaa tapahtumaan. Saadaanhan aikuisiakin häirikkönaapureita tällä konstilla kuriin. Kotirauha, ja rauha taloyhtiössä 22-7 on jokaisen oikeus.

      • Anonyymi

        Ai nämä räkänokatko uskoo kun menet sanomaan? Kääntävät kilven piiloon ja kaahaavat paskat housussa karkuun. Korkeintaan päädyt itse someen pilkattavaksi jollekin tiktok paskavideolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nämä räkänokatko uskoo kun menet sanomaan? Kääntävät kilven piiloon ja kaahaavat paskat housussa karkuun. Korkeintaan päädyt itse someen pilkattavaksi jollekin tiktok paskavideolle.

        Kyllä varmaan päätyykin Tiktok- videoon, jos huutaa ja räyhää, koska tämä vaan provosoi nuoria. Mutta jos selittää vaikkapa nätisti, että kotona on pieni vauva ja yrität saada häntä nukkumaan mutta pärinältä ei saa unta, kyllä nuoret sellaiseen reagoivat yleensä anteeksipyytelevästi, ei ne mitään villi-ihmisiä ole, vaikka kotoa vanhemmuus kokonaan puuttuisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan päätyykin Tiktok- videoon, jos huutaa ja räyhää, koska tämä vaan provosoi nuoria. Mutta jos selittää vaikkapa nätisti, että kotona on pieni vauva ja yrität saada häntä nukkumaan mutta pärinältä ei saa unta, kyllä nuoret sellaiseen reagoivat yleensä anteeksipyytelevästi, ei ne mitään villi-ihmisiä ole, vaikka kotoa vanhemmuus kokonaan puuttuisikin.

        Näitä häirikkönuoria ei ole kukaan oikein koskaan nätisti kohdellut, niin kun kisuttelet ja painat oikeaa nappia, kohta syövät sun kädestä ja lopettavat päristelyn ainakin sun huudeilla.


    • Anonyymi

      Kuunnelkaas kun juntit polttaa kumia Keskuskoululla. Kyllä iskä ostaa sit uuden maataloustuilla.

    • Anonyymi

      Pari vuotta enää, niin aikuistuvat. Sitten loppuu mopoilla kaahailu ☺️

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe